Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2008

Χοσε Μπορελι.

Τελικα, οσο και αν θελω να το αποφυγω, δεν γινεται.

Αρχιζω και γινομαι αυτο που κοροιδευα.

Βγηκαμε εξω σημερα, μεταξυ αλλων και με αυτον τον κυριο, και στην αρχη της εξοδου μας, του λεω:

"Ενα πραγμα φοβαμαι. Μηπως οταν παω στον στρατο γινω σαν ολους αυτους που κοροιδευα που μιλουσαν για την θητεια τους και ελεγαν μεταξυ τους αγνωστες λεξεις".

Καμια ωρα πιο μετα, ηρθε και ενα αλλο φιλαρακι, ο οποιος εχει εκπληρωσει την θητεια του. Τον ταραξα στις ερωτησεις, μου ελεγε κι αυτος τα δικα του, δεν σταματουσαμε να μιλαμε για τον στρατο.

Οι αγνωστες λεξεις πλεον μου εγιναν γνωστες.

Τι για καναδεζες, για αρματα, για "χοσε μπορελι",για θαλαμοφυλικια, για αγραφες, για τιμητικες, για διανυκτερευσεις, συνεννοουμουν αψογα.

Ο ελληνικος στρατος εχει ηδη αρχισει να με αλλαζει, 10 μερες πριν μπω.

Ζητω προκαταβολικα συγνωμη απο την κοπελα μου, ολους μου τους φιλους και τους συγγενεις, τους αναγνωστες μου -πλην του καλτσοβρακου, κατοπιν πληροφοριων :).

Αρχιζω και γινομαι αυτο που κοροιδευα.

Και το χειροτερο; Δεν ξερω πως να το αποφυγω.

Καλο σας κουραγιο.

13 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Θες δε θες θα μιλάς...

Στη δουλειά και μένα μου είχε κακοφανεί που μίλαγαν συχνά για στρατό ή πέταγαν λέξεις στρατού.

Δεν ήξερα όμως τι με περίμενε τον σεπτέμβρη...Που στην εξεταστική μαζεύτηκαν και παιδιά που ήταν στρατό και αρχίσαν όλα μαζί να μιλάνε για στρατόπεδα,λοχίες κλπ κλπ....

Οπότε απλά πάρτο απόφαση ότι θα γίνει.

phlou...flis είπε...

θα εμπλουτίσεις και το λεξιλόγιό σου, άσχημα είναι;

Acro είπε...

Το πρόβλημα δεν είναι το λεξιλόγιο. Εξάλου, και ο "internet user" μπορεί να μιλάει με λέξεις που οδηγούν στο "στη μάνα σου το είπες;". Το πρόβλημα με το στρατό είναι μήπως φεύγοντας, κουβαλάς μαζί σου και τη χαζή φανταρίστικη νοοτροπία νέου/παλιού, τζάμπα μάγκα κλπ. Ευτυχώς, σε 12 μήνες θητείας, μέχρι να αρχίσεις έχεις τελειώσει (να και μια φορά που αυτό είναι καλό!), και "μέρα που περνάει δεν ξαναπερνάει" που είναι το καλύτερο. (υπηρέτησα το 92, 21 μήνες αεροπορία και μπορώ να πω ότι μετά τους πρώτους 12 αρχίζει η απέραντη μ@λ@κία, καθώς έχεις βαρεθεί τη ζωή σου, και η προοπτική δεύτερων Χριστουγέννων, Πάσχα, Καλοκαιριού "μέσα" πριονίζει την υπομονή.)
No stress sourotiri. Ψυχραιμία.

laplace78 είπε...

φιλε μην μασας..
ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Κ ΑΥΤΟ,το μονο σιγουρο..
ΟΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ,μια κακογουστη φαρσα ειναι κ ο στρατος..παιξτο σαν να εισαι σε θεατρο..εστω θεατρο σκιων..

Sourotiri είπε...

~~Α~~, πολυ ελπιδοφορο μηνυμα μου εδωσες :)))

φλουφλη, να το εμπλουτισω ρε παιδι μου, αλλα με λεξεις ενος θεσμου που δεν γουσταρω και με λεξεις που κανεις σχετικος δεν τις καταλαβαινει; Μαλακια κομματακι...

ακρο, 9μηνιτης ειμαι :) Καλα, αν παθω και αυτο που λες θα πεσω να πεθανω :Ρ

λαπλας, νομιζω ειναι ο μονος τροπος αυτος για να την βγαλεις καθαρη ;)

hopkins είπε...

Άμα με ξαναπείς κύριο, θα σε γαμήσω! :)

Lina είπε...

σιγα βρε.... εγώ ξέρω και τη βραδιά οπλίτη =Ρ

~~A~~ είπε...

Απλά έχω δει τι συμβαίνει πρακτικά...

Τι να πω που τα άκουγα κιόλας...Και έχουμε μέλλον με τον στρατό μπροστά μας...Μπόλικο...

lifewhispers είπε...

xaxaxaxax φανταζομαι τι θα λες μολις μπεις, σουρωτηρι!!
:) :)

KitsosMitsos είπε...

Ένα μήνα περίπου πριν και τρεις μήνες μετά την απόλυση οι κουβέντες θα περιστρέφονται γύρω από το θέμα αυτό. Και φυσικά το λεξιλόγιο περιορίζεται στα απολύτως αναγκαία τύπου Δε σε χαλούλου καθόλου, Δεν την παλεύεις και τα σχετικά.
Όταν ακούς όλα αυτά για 24/7/365 τότε αναγκαστικά...
Άσε που στον στρατό πέφτουν και οι στροφές του μυαλού.
Μην ανησυχείς,θα περάσει σίγουρα!

Lina είπε...

Δε σε χαλούλου καθόλου !!!!!!!

aaaaaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxax
axaxaxxaxaxaax!!!!

γεια σου ρε κιτσεμητσε, με κανες και γελασα!

Sourotiri είπε...

hopkins, ενταξει κυριε :)

λινα, εσυ κουκλα μου ξερεις και την "λιστα" :)

~~Α~~, κουραγιο ;)

lifewhispers, κι εγω ειμαι πολυ περιεργος :)

κιτσομητσο, αμην και ποτε :)

Marina είπε...

Θα αλλάξεις βρε ψαρούκλα
και θα σου ξυρίσουνε τη μπούκλα
θα μάθεις να μιλάς αλλιώς
σαν καραβανάς, στρατιωτικός