Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page three: Νυχτωσε Αποψε Νωρις Γαμωτο...

Καλα ηταν, 4 μερουλες αδεια δεν μου εκατσαν και ασχημα. Ομως αυτην την στιγμη ετοιμαζω το mp3 player μου, θα πρεπει να ετοιμασω και τα πραγματα μου, μιας και αυριο απο τα πολιτικα μου ρουχα θα ξαναντυθω στα χρωματα της παραλλαγης, για να γινω ενα και το αυτο με τους υπολοιπους συφανταρους. Ενα αμιλητο στρατιωτακι.

Το τριημερο που περασε ειχε ολα οσα μου ελειψαν: την Λινα, την οικογενεια και τους δικους μου, τους φιλους μου, τους φιλους της, μπυρες, κρασια, ρακομελα, ψητο κρεας, κινεζικο και μεξικανικο φαγητο [καλα αυτο δεν μου ελειψε αλλα σιγουρα θα μου λειψει, ηταν γαματο!], καφε σε γυαλινο ποτηρι με παγακια, παραπανισιο υπνο, βολτες, αθλητικα παπουτσια, τζην, ανετα τσιγαρα, το ωραριο μου, και παει λεγοντας.

Απο αυριο... Τερμα το διαλλειμα, τα κεφαλια μεσα.

Ουτε Λινα, ουτε φιλους, ουτε μπυρες, κρασια και ρακομελα, ουτε ψητα κρεατα και πολυτελειες, μισο καφε σε πλαστικο ποτηρι, λιγο υπνο, αρβυλες, ντυσιμο στην παραλλαγη, αγχωμενα τσιγαρα, το ωραριο του στρατου και παει λεγοντας επισης.

Γευτηκα για τρεις μερες την αισθηση του να εισαι ξανα ανθρωπος. Απο αυριο, ξανα ειμαι στρατιωτης. Ενας απο τους πολλους, ενας ιδιος και απαραλαχτος με τους αλλους, χωρις αποψη, χωρις προσωπικοτητα, χωρις στυλ, χωρις τιποτα.

Γαμωτο, νυχτωσε αποψε νωρις...



Έφτασε η μέρα ήλιε δε μου έκανες τη χάρη να μη βγεις
έσβησες άστρα και φεγγάρι με το χρώμα της αυγής
πήρες της νύχτας το σκοτάδι μου το ’φερες για δώρο
τώρα είναι όλο δικό μου η ψυχή μου έκανε χώρο.
Τι άλλο να πάρω για εκεί που πάω
ξαφνικά ρε ότι βλέπω το γουστάρω το αγαπάω
χτυπάει περίεργα η καρδιά μου φοβάται πιο πολύ
λες να την ντύσουνε κι εκείνη με στολή.
Λες την μαγκιά μου να την πάρω να τρομάξουν
ή έξω από την πύλη όταν θα φτάσω να με ψάξουν
λες να ζητήσω από την τύχη μου για μια φορά συγνώμη
ίσως αυτή να μη με ξέχασε ακόμη.
Να πάρω όλες τις ευχές ή θα ’ναι κρίμα
που θα ’χω βάλει το θεό και ‘γώ για βύσμα
να πάρω δρόμο και 'γώ με τη σειρά μου
κοίτα ειρωνεία χθες ήπια όλα τα λεφτά μου.
Είπα στην γκόμενα αντίο σε μια πουτάνα τον καημό μου
για να ξεφύγω από τον βρώμικο εαυτό μου
όμως δεν γλίτωσα από τίποτα γιατί
την ίδια ώρα γράφει ακόμα πάνω στο χαρτί.
Το ίδιο μέρος και την ίδια γαμημένη μέρα
κι όταν θα φτάσω ψυχή μου κάνε πέρα
κρύψου όπου βρεις κι όπου μπορείς
νύχτωσε απόψε νωρίς.

Πήρα μια απόφαση ψυχή μου έξω απ’ την πύλη
να σε χωρίσω αλλά να μείνουμε δυο φίλοι
και μπήκα μέσα κάθισα πίσω στη σειρά
είδα πολλούς που το’ χαν πάρει σοβαρά.
Τότε μ’ ανοίξανε την τσάντα και σε βρήκανε μαγκιά μου
μαζευτήκαν και σ’ αδειάσανε μπροστά μου
πρώτη φορά σε είδα πεσμένη κάπου εκεί
και δε μ’ αφήσαν να σε ντύσω στα χακί.
Μου δώσαν όμως πατρίδα και γράψαν στο χρεωστικό
πως αν ντρέπεσαι γι’ αυτό κράτησέ το μυστικό
κουμάντο εδώ κάνει η σημαία κανένα σχόλιο
έχει αρχίσει και με πιάνει το εμβόλιο.
Λες να γεμίσω περηφάνια ανοχή και αντοχή
και τα όνειρά μου να βαράνε προσοχή
μα δεν πρέπει να με νοιάζει αφού μου δώσανε κρεβάτι
είμαι εντάξει έχω δικό μου κάτι.
Απ’ ότι ακούω θα μας πάνε πιο μετά και για φαΐ
ότι και να ’χει θα γουστάρω έχω να φάω απ’ το πρωί
θα μας βάλουν στη σειρά μετά απ’ το δείπνο
και θα μας πάνε για τον πρώτο μας τον ύπνο.
Μας το’ πε ένας λοχίας που παράξενα μιλούσε
έτσι δεν είναι ρε μεγάλε εσύ από που ’σαι
απ’ όπου και να ’ρθες κοίτα να το χαρείς
νύχτωσε απόψε νωρίς.

Νύχτωσε απόψε νωρίς
ψυχή μου κρύψου όπου βρεις
νύχτωσε απόψε νωρίς
και ξέρεις που θα με βρεις

5 σχολίασαν...:

amana είπε...

Έεεεεεεεεεεεεεεεελα! Μέχρι να πεις κύμινο τελειώνει η θητεία σου και μετά θα ξαναγίνεις (λέμε τώρα) άνθρωπος!! Άκου και εμένα, την 4η ξαδέρφη του Obama!

KitsosMitsos είπε...

Άντε, με το καλό στην επόμενη άδεια.
Αυτά που είπες λείπουνε συν την καθαριότητα και την ευρωπαϊκή τουαλέτα!
Καλημέρα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Mην "πέφτεις" τόσο.. Θα ξαναπάρεις άδεια και θα ξαναδείς τη Λίνα, τους φίλους σας, τα κρέατα να σε περιμένουν προς βρώση τους!
Οι απόψεις, το στυλ και η προσωπικότητα δεν χάνονται κάτω από μία στολή! Απλά κρύβονται προσωρινά.
Σκέψου τους φίλους που θα απκτήσεις από το στρατό, που αφού απολυθείτε θα βγαίνετε για μπύρες και κράσους και θα γελάτε!

Σίσσυ είπε...

Κουράγιο σουρωτηράκι! Που θα πάει... η επόμενη άδεια έρχεται και πάλι θα έχει πολύ απ'όλα ελπίζω! take care!

Γιώργος είπε...

kalos politis re si!!!!
ante kane kouragio!!!!
kai kala na pernas ;)
filia !!!