Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2008

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page five

Oh well... Οι τελευταιες μερες εχουν ερθει και αυτες με την σειρα τους με πολυ καλυτερες συνθηκες. Μετα την μαλακια που εγινε βεβαια την Παρασκευη, οποτε βρισκω απεναντι μου τον μαλακα προσπαθω απλα να τον αποφευγω γιατι ακομη μου γυριζει τα μυαλα και μονο η οψη του.

ΑΛΛΑ...

...Αλλα εχω αδεια αυτο το ΠΣΚ, και μαλιστα ο Λοχιας ξηγηθηκε και ΠΣΚΔ τιμητικα :)

...Αλλα εχω κερδισει την εμπιστοσυνη του και πλεον σιγα σιγα αναλαμβανω ολο και περισσοτερες πρωτοβουλιες στο γραφειο, οχι, υπηρεσιες δεν βγαζω :)

...Αλλα πηγα στο 424 για το το προβλημα που εχω στο αυτι μου και ο γιατρος με εβγαλε άι φορ. Σημερα παρεδωσα το οπλο και την ξιφολογχη μου και ενιωσα ενα βαρος να φευγει απο πανω μου :)

Βεβαια εχουν ηδη ξεκινησει οι μικρομαλακιες απο συφανταρους [και καλα βυσματιας που ειμαι γραφεας την ωρα που αυτοι τρεχουν τα βουνα και τα λαγκαδια και παιρνω τζαμπα τιμητικες] αλλα δεν με πολυνοιαζει. Απο την στιγμη που ξερω οτι δεν πιεσα κανεναν ουτε για το γραφειο ουτε για την τιμητικη, στα αρχιδια μου.

Οσο περναει ο καιρος, τα πραγματα γινονται καθε μερα και λιιιιγο καλυτερα απο την προηγουμενη. Κλεινω εναν μηνα σε λιγες μερες και χαμπαρι δεν πηρα, τελικα. Αρχιζει βεβαια να ξετρυπωνει απο το πισω μερος του μυαλου μου το θεμα της μεταθεσης.

Αντε να δουμε...


Stay tuned ;)

8 σχολίασαν...:

phlou...flis είπε...

βύσμα μυρίζομαι; Ασχημα δεν είναι πάντως.

Princess είπε...

Μπερδευτηκα.. Εχεις βυσμα στο αυτι λεει; (Αυτες οι Buckler σιγουρα δεν εχουνε αλκοολ;)

Lina είπε...

ρε φλούφλη, αυτό λέει, ότι δεν έχει βυσμα =Ρ

laxanaki είπε...

Άντε βρε, έτσι να κυλήσουν και οι μήνες που απομένουν!! Άδεια ε??? Καλά να περάσεις λοιπόν ;)

Νεφελη είπε...

Πολυ χαιρομαι για σενα Σουρωτηρακη!! Η αληθεια ειναι πως η προσαρμογη θεωρειται το δυσκολοτερο μερος,οπου και να βρισκεσαι. Δυστυχως ο στρατος ειναι μια μονιμη προσαρμογη σε διαφορα μερη και ατομα...Μη σε νοιαζει τιποτα!! Η παρουσιαση στο στρατοπεδο ειναι η αρχη της απολυσης. Και εχεις και 4 μερες αδεια. Καλοφαγωτα!!

Marina είπε...

Ευχάριστο το ότι δεν τρέχεις στα λαγκάδια και που το γλύτωσες το όπλο. Κάθε εμπόδιο για καλό, λέω και αφήνω τους βλάκες να παραδέρνουν, τόσο καταλαβαίνουν τόσο λένε.
Για που πάει η μετάθεση; Μεθοριακός σταθμός;

Sourotiri είπε...

phloufli, λαθος μυριζεις. Να πας σε κανεναν ΩΡΛ :)

Πρινσες, ο,τι να'ναι :)

λαχανακι, ευχαριστω καλο μου :)

Νεφελη, φαγωθηκαν με λαιμαργια :Ρ

Μαρινα, θα δειξει η μεταθεση. Σε 10 μερες :)

KitsosMitsos είπε...

Άντε, ακόμη η μετάθεση;