Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2008

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page twelve: "Επειδη Πεινασα Ορκιστηκα" ΣΚΕΤΟ. ΣΚΕΤΟ ΓΑΜΩΤΟ!!!

Τωρα που ειμαι φανταρος, βλεπω καποια πραγματα με αλλο ματι. Τι θελω να πω. Πριν καμια δεκαετια, ο ελληνικος στρατος θεσπισε τους ΕΠΟΠ, δηλαδη τους επαγγελματιες φανταρους. Πολλοι πηγαν και καταταγηκαν, σκεφτομενοι την σιγουρη δουλεια και τα 1000€ τον μηνα. Ε, σκεφτομουν κι εγω, οτι για καποιον παντελως ανειδικευτο, το να παει και να παριστανει τον φανταρο και να πληρωνεται απο πανω, δεν ειναι και εντελως κακο. Ισα ισα, που αν οι ΕΠΟΠ αυξαναν και πληθυναν, ο στρατος για τους απλους, αμισθους [ψεμματα, παιρνουμε 8,60€] φανταρους θα γινοταν ολο και πιο ευκολος [βλεπε λιγοτερες υπηρεσιες αρα περισσοτερες εξοδους].

Για τους ΕΠΟΠ εχουν βγει διαφορα ανεκδοτακια. Το πιο χαρακτηριστικο ειναι οτι ΕΠΟΠ σημαινει "Επειδη Πεινασα Ορκιστηκα Παλι". Κυκλοφορει και το "Μην γαματε τις Εβριτισσες, γεννανε ΕΠΟΠ".

Δεν το συζηταμε πως εχω αλλαξει γνωμη. Θεωρω πως το να παει κανεις να γινει ΕΠΟΠ, ειναι μια κινηση απελπισιας, οχι επαγγελματικης αποκαταστασης. Αφενος γιατι ο μισθος και ο βαθμος του μενουν -σχετικα- στασιμοι, αφετερου γιατι, καλα ρε φιλε, τι σκατα δουλεια ειναι αυτη; Να δουλευεις ως...φανταρος; Δεν πα να γινεις κατι αλλο καλυτερα; Να μετρας μια ζωη και σημερα; Να μπλεκεις με καθε παπαρα που καθε μερα θα σου συμπεριφερεται σαν απλο στρατιωτη [γιατι αυτο εισαι]; Δηλαδη, πως την κοβεις, θα φτασεις 30-35 χρονων και θα εισαι ακομη...φανταρος; Μαλακια δεν ειναι;

Ομως, δεν ειχα σκεφτει κατι. Περα απο τους ΕΠΟΠ, υπαρχουν και οι ΕΠΟ ["Επειδη Πεινασα Ορκιστηκα" σκετο]. Το αστειακι δικο μου. Γιατι οι ΕΠΟ, ειναι ΕΠΟΠ...γυναικες. Και οι περισσοτερες ειναι ωραιες γυναικες. Τουλαχιστον οσες εχω δει εγω. Τι σκατα, απο καστινγκ τις περνανε;

Αλλα, αν ακουγεται μια φορα μαλακια για εναν μαντραχαλο 30-35 χρονων να δηλωνει επαγγελμα...φανταρος, ποσες φορες μαλακια μπορει να ειναι για μια γυναικα;

Φαντασου τωρα σκηνικο. Βγαινεις για ποτο με την παρεα σου, και κοιταζεις σαν ξερολουκουμο την γκομενα απεναντι. Πεφτουν ματιες, χαμογελακια γεματα νοημα, στελνεις σφηνακια, η γκομενα το πινει και σου γνεφει "στην υγεια σου", πας να της μιλησεις και την ρωτας τι δουλεια κανει.

Και σου λεει ΕΠΟΠ.

ΖΟΝΚ. Ηχος απο Αστραπη. Ηχος απο χαλασμενο βινυλιο. Ντοϊοϊνγκ.

End of the conversation.

Γιατι την επομενη στιγμη, σκεφτεσαι οτι αυτη η γκομενα καθε πρωι φοραει την στολη της παραλλαγης [αυτη με τα πρασινα και καφε σημαδια], αυτην την στολη που τοσο σε ταλαιπωρησε, μπαινει σε ενα στρατοπεδο που ειναι γεματο αντρες που την γλυκοκοιταζουν [για να το θεσω οσο πιο κομψα γινεται], αρπαζει ενα οπλο και βαραει σκοπιες. Και μερικες μερες τον μηνα κοιμαται και μεσα στο στρατοπεδο, με τους πολλους αντρες. Πως το λενε, δεν ειναι καν σε γραφειο ρε παιδακι μου. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ ΣΚΟΠΙΕΣ.

Και το χειροτερο, οτι αυτο θα το κανει για πολυ καιρο ακομη.

Το ακομη χειροτερο, οτι πηγε εκει με δικη της πρωτοβουλια, γνωριζοντας τα ολα αυτα.

Δηλαδη τι αποψη σχηματιζεις απο την πρωτη γνωριμια;

Οχι πες μου εσυ.

[Ενω εγω ας πουμε, ειμαι καλυτερος που μερικες ωρες πριν μπει ο νεος χρονο γραφω ποστ στο μπλογκ μου :Ρ]

5 σχολίασαν...:

hopkins είπε...

Εσένα δεν είναι επιλογή σου να είσαι σε νετ καφέ τέτοια ώρα και να κάνεις ποστ ;)

Νεφελη είπε...

Ανάλογα το γούστο του καθενός...Μπορεί σε άλλους να αρέσει η υπολοχαγός Νατάσσα. Και μην ανησυχείς...μια χαρά είσαι στο νετ καφέ σου...
Καλή χρονιά σουρωτηράκη! Καλά μυαλά!

Sourotiri είπε...

Χοπ χοπ, δεν εχεις και πολυ αδικο...

Νεφελη, ευχαριστω για τις ευχες :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Kαμια δουλειά δεν είναι ντροπή.
Μου θυμιζει νοοτροπία χωριού να σχηματίζεις άποψη από την δουλειά του άλλου.

Sourotiri είπε...

Ανωνυμε, πραγματικα αρνουμαι να δεχτω πως η δουλεια ενος ανθρωπου ειναι τοσο παραγωγικη οσο το...να βαραει σκοπιες. Απλα αρνουμαι.

Πες το οπως θελεις εσυ, απο την μερια σου. Δικαιωμα σου, φυσικα :)