Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page eighteen: Τα Γιωτομπαλα.

Αφηστε τα αγαπητοι μου αναγνωστες. Τον τελευταιο καιρο, παρατηρωντας την κατασταση στο στρατοπεδο σχετικα με τους συφανταρους μου, μου ερχεται να αρχισω να γελαω και να βαραω το κεφαλι μου στον τοιχο ταυτοχρονα. Εχουμε γεμισει μαγκακια, αντρακια, βυσματα, "βυσματα" και κατα φαντασιαν ασθενεις.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα: Ειναι απο μια φημισμενη περιοχη της Πελοποννησου [φημισμενη για το τι ανθρωπους και φυτα βγαζει] και 19 χρονων. Ειναι αοπλος, και εχει ιατροχαρτο για την μεση του. Λιγες μερες μετα την τοποθετηση μας στην μοναδα, ανελαβε το υπαιθριο κυλικειο. Εκτοτε ηταν προκλητικος. Κυκλοφορουσε μονιμως οπως να'ναι [απο ντυσιμο εννοω], και οταν μιλουσε σε συφανταρους του ηταν αγενεστατος. Μια φορα καποιος του εκανε ενα σχολιο για την συμπεριφορα του, και του απαντησε "προσεχε, μιλας σε αυτον που βλεπει τον διοικητη καθε μερα" [επειδη του πηγαινει καφε].

Καποια στιγμη προχθες ομως ο υπευθυνος του κυλικειου δοκιμασε ενα αλλο παλικαρι. Και ο δευτερος του εκανε περισσοτερο απο οτι ο πρωτος. Πιο γρηγορος, πιο σοβαρος, πιο ευγενικος, εκανε και καλυτερο καφε βρε αδερφακι μου. Και ετσι εδιωξε αυτον που "πηγαινει καθε μερα καφε στον διοικητη". Την μερα που τον εδιωξαν, ετυχε να τον δω. Μιλαμε εμεινα αναυδος. Το τι ακουσα δεν περιγραφεται. Εν ολιγοις, μου ειπε πως οι επομενες κινησεις του θα ειναι οι εξης:

-Μετα το ΣΚ θα απαιτησει [!] αδεια απο τον ιδιο τον διοικητη,
-Αν δεν του την δωσουν θα παει στο νοσοκομειο να παρει αναρρωτικη,
-Αν δεν του την δωσουν θα βαλει "τα μεγαλα μεσα" για να παει να υπηρετησει στην Πελοποννησο,
-Αλλα αοπλες υπηρεσιες δεν προκειται να κανει εδω. Ουτε μαγειρια [γιατι εχει προβλημα με την μεση του, αλλα το πως ηταν ορθιος τοσες ωρες στο κυλικειο δεν μας το λεει], ουτε θαλαμοφυλικια [γιατι του την δινουν].

Κατσε ρε φιλε, δηλαδη αν ειχες οντως τοσο χοντρο βυσμα, γιατι ηρθες εξαρχης τοσες εκατονταδες χιλιομετρα μακρια απο το σπιτι σου; Και σορρυ κιολας, αλλα πως το εννοεις αυτο το "εγω δεν κανω καμια υπηρεσια"; Οι αλλοι μαλακες ειναι; Μηπως απλα ξερεις οτι θα φας τα μουτρα σου και γαβγιζεις; Και μακαρι να τα φας, μεταξυ μας. Και θα τα φας.

Το πραγματικο βυσμα δεν φαινεται πουθενα. Δεν προκαλει κανεναν, απλα, οταν χρειαστει θα κανει μια κληση απο το τηλεφωνο του. Ξερω παιδι που ημασταν μαζι στο κεντρο εκπαιδευσης, μαζι και εδω, δηλαδη ειμαστε συφανταροι σχεδον 3 μηνες, και μολις προχθες μου εκμυστηρευτηκε οτι στην μοναδα που ηρθαμε, αυτος ηρθε συστημενος. Και μιλαμε και τα σκοπετα του βαραει κανονικοτατα, και στο γραφειο τρεχει σαν πουστης, και κιχ δεν εχει βγαλει. Αλλα ξερει πως αν γινει μια μαλακια, θα την εχει καθαρη.

Και ερχομαστε στους κατα φαντασιαν ασθενεις. Καλα μιλαμε αυτοι ειναι οι πιο εκνευριστικοι απο ολους. Οπως για παραδειγμα αυτος που "πηγαινε καθε μερα καφε στον διοικητη". Το παιδι λεει οτι εχει προβλημα με την μεση του. ΟΚ ρε παιδι μου, μπορει να εχει προβλημα. Αλλα πως βγαινει ελευθερος εξαρτυσης ρε πουστη μου; [Για οσους δεν γνωριζουν, εξαρτυση ειναι μια μαλακια που φορουν οι φανταροι οταν κανουν υπηρεσια και για τους αοπλους ζυγιζει 100-200 γραμμαρια, μιας και δεν εχει θηκες για πυρομαχικα και ξιφολογχη]. "Το παραμικρο βαρος απαγορευεται, ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ". Και ρωταω εγω τωρα. Αμα εχει κρυο βρε μαλακα δεν θα βαλεις μπουφαν; Αμα παρεις αδεια βρε γιωτομπαλο δεν θα κουβαλησεις τις βαλιτσες σου; Ειπαμε, οσο μπορουμε να εχουμε ενα γιωτοχαρτο για να αποφευγουμε καποια πραγματα, αλλα οχι και ετσι.

Αλλος κατα φαντασιαν ασθενης υποστηριζει οτι "κανονικα εγω ημουν για Ι5 [δηλαδη να μην ερθει καθολου στρατο], αλλα επειδη ειμαι φιλοτιμο παιδι ηρθα". Ε ωραια. Και τι μας πρηζεις τα αρχιδια βρε κεφτε; Αμα "κανονικα ησουν για Ι5", ας το επαιρνες. Απο την στιγμη που βγηκες Ι4 και δεν κυνηγησες αυτο να αλλαξει, μην μας τα πρηζεις. Δεν εισαι φιλοτιμος, μαλακας εισαι.

Ξερω παιδια που σωματικα εχουν υποφερει, και δεν πανε στον γιατρο για να μην βγουν ελευθεροι υπηρεσιας και χασουν την εξοδο τους. Και εχεις τα γιωτομπαλα απο την αλλη, να σου ζαλιζουν τον ερωτα. Κι εγω Ι4 ειμαι ρε παιδια, αλλα δεν εχω αποφυγει ουτε μια υπηρεσια, ουτε απειλω κανεναν επειδη με πρηξαν μεχρι να μου δωσουν αδεια.

Τελικα, οπως και ο αγαμητος, και το γιωτομπαλο ειναι ιδιοτητα του χαρακτηρα. Ειναι ψυχολογικο ρε παιδι μου πως το λενε. Γιωτομπαλο δεν ειναι αυτος που εχει καποιο προβλημα υγειας και ειναι αοπλος. Γιωτομπαλο ειναι αυτος που ενω δεν εχει κανενα σοβαρο προβλημα υγειας, το παιζει παναγιτσα καημενη και εκβιαζουσα ψυχολογικα.

Τα ειπα και ξαλαφρωσα.

Στα δικα μου νεοτερα τωρα:

Ω ναι, χθες εκτελεσα την πρωτη μου υπηρεσια ως γρ.υπ, και η αδεια εγκριθηκε. Δευτερα μεσημερι αναχωρω για την Θεσσαλονικη :)))))

Μονο που ειμαι γενικα πτωμα και δεν μπορω να εκφρασω την χαρα μου γαμωτο. Δεν γαμιεται, ξερω πως με το που θα πατησω το ποδι μου στην Θεσσαλονικη, θα νιωσω αλλος ανθρωπος. Θα λεω παλι τις μαλακιες μου [ρε, εντος στρατοπεδου ειμαι πολυ πιο σοβαρος, ειδες τι σου κανει μια στολη], θα ξαναντυθω φοιτητης για να παω να δωσω τα μαθηματακια μου, θα πιω τους καφεδες μου με φιλους που εχω κατι μηνες να τους δω, και καπως ετσι θα περασουν δεκα μερες. Αντε να δω τι θα βρω οταν θα γυρισω πισω :)

3 σχολίασαν...:

anisixos είπε...

I am back!

Γ.Κ. είπε...

Τί μου θύμησες τώρα....Τις σκηνές με τους Ιτάδες και τους λοκατζήδες από την τελευταία ταινία του Κατσίκη...Ι4 λοιπόν??Θα φας καλά ρε ψάρακα...XAXA:D
Την καλησπέρα μου...

JD είπε...

Αντε καλα να περνας!10ημερο ,μια χαρα εισαι,τουμπανο!