Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page seventeen: Κυλουν οι μερες, χυμα σκεφτομαι και χυμα γραφω.

Σαν να εχω καιρο να γραψω, τι λετε;

Oh well, για να συνεχισω το θεμα της προηγουμενης "σελιδας" του ημερολογιου μου, τα πραγματα με τον Αρχι[δι]λοχια πηγαν καπως ετσι:

Παω την επομενη μερα στο γραφειο, και ο "μεγαλος" εχει φυγει με αδεια. Την πουτανα μου μεσα δηλαδη. Παω λοιπον στον αλλον "μεγαλο". Του εξηγω χωρις καμια σαλτσα το τι εχει γινει, και η απαντηση του ειναι ο,τι περιμενα:

-Για να μην τον παρω εγω τηλεφωνο [με αγριο υφος], πες στον Αξκο του γραφειου να τον παρει αυτος. Και να του μεταφερει οτι ειναι εντολη μου. Γεια σου.

Ετσι και εγινε. Αν κρινω εκ του αποτελεσματος, ο αρχιδιλοχιας εφαγε καλο κραξιμο.

Ελα ομως που την προηγουμενη Παρασκευη βγηκαν οι υπηρεσιες. Γενικα, οταν βγαινουν οι υπηρεσιες της Παρασκευης ειμαστε ολοι σε μια μεγαλη αγωνια, γιατι δεν βγαινουν μονο για την Παρασκευη αλλα και για ολο το ΣΚ. Δεδομενου λοιπον οτι το ΣΚ οι εξοδοι ειναι τεραστιες [απο τις 12 και τις 11 το πρωι αντιστοιχα], αν εισαι εξοδουχος, εισαι και γαμω.

Ωπα, σκεφτομαι πριν βγουν οι υπηρεσιες. Αν δεν μπορω να ειμαι υπηρεσια εργασιμες μερες και ωρες, θα με χωσει το ΣΚ. Σκατα, και ειχα μεγαλεπηβολα πλανα για το ενδεχομενο της εξοδου...

Και ο μπασταρδος, μου δινει το νουμερο εκεινο του Σαββατου που με βγαζει εξοδουχο την Κυριακη απο τις 3 η ωρα, πραγμα που δεν με βολευε καθολου για τα μεγαλεπηβολα πλανα που λεγαμε. Και ηταν το 3ο συνεχομενο ΣΚ που δεν θα εβγαινα εξοδουχος απο νωρις. Εν πασει περιπτωσει, ανταλλαξα το τριωρο της Κυριακης και το εκανα Σαββατο με ενα αλλο παιδι, οποτε μικρο το κακο. Τα μεγαλεπηβολα πλανα εγιναν πραγματικοτητα, ασχετα αν ηθελα κι αλλο :)

Η Δευτερα [προχθες] ηταν μια διαφορετικη μερα. Ο αρχιδιλοχιας εφυγε με αδεια και ο αντικαταστατης του ειναι ενας ανθρωπος χρυσος. Καταρχην, οταν του μιλας σε ακουει. Σε ακουει γαμωτο! Για καποιες μερες, θα ειμαστε ανθρωπινα, τουλαχιστον.

Χθες ομως εσκασε μια βομβα, ευχαριστη για μενα.

Ας τα παρουμε απο την αρχη.

Περα απο τις σκοπιες και τα θαλαμοφυλικια, υπαρχει και μια υπηρεσια που λεγεται "Γραφεας Υπηρεσιας" [στο εξης γρ.υπ]. Για αυτην την υπηρεσια επιλεγονται 3 ατομα. Καθε μερα μενει ο ενας μεσα ως γραφεας του ΑΥΔΜ, και οι αλλοι δυο εξοδουχοι. Οχι ασχημα, ε;

Οταν εφτασα στην μοναδα, οι γρ.υπ. ηταν ηδη 3. Ο ενας ομως φευγει με μεταθεση, και ετσι εψαχναν αντικαταστατη του. Επιλεχτηκαν δυο τελικοι υποψηφιοι, ενας εκ των οποιων εγω. Για να μην τα πολυλογω, πηραμε και οι 2 την θεση εξ ημισειας, για αρχη. Επειδη ομως απο τους αλλους 2 παλιους γρ.υπ. και οι 2 ειναι υποψηφιοι για μεταθεση, σε λιγο καιρο φανταζομαι πως η θεση θα μου ανηκει ολοκληρωτικα. Αυριο θα εχουμε την τελικη αποφαση.

Σε περιπτωση που τα πραγματα πανε καλα, ακομη κι οταν γυρισει ο αρχιδιλοχιας δεν θα μπορει να με κουνησει με τιποτα. Ειδαλλως, θα εχουμε καθε μερα πολεμο.

Στο μεταξυ, στο γραφειο που απασχολουμαι παραλληλα με του "μεγαλου", αντιμετωπιζω ενα τοσο δα προβληματακι. Ο προισταμενος μου εχει ενα ζητημα με την πολλη δουλεια. Οταν πεφτει πολλη δουλεια λοιπον, ψιλοπανικοβαλλεται, και δεν μου εξηγει καλα τι θελει απο μενα να κανω. Ετσι σημερα, πηγα για φωτοτυπιες 3 φορες για το ιδιο εντυπο, επεξεργαστηκα 4 φορες τα ιδια εγγραφα, βαρεσα σφραγιδες χωρις τελος [πεστα απο την αρχη ρε ανθρωπε να τελειωνουμε], κτλ. Αλλα ειναι καλος, φαινεται να μου εχει εμπιστοσυνη και μαλλον θα τα παμε καλα.

Ο δε "μεγαλος" φαινεται να με εμπιστευεται ολο και περισσοτερο. Προχθες μου ανεθεσε μια δουλεια που "δεν θα την τελειωσεις μεχρι σημερα, εχεις και αυριο", που "απαγορευεται το μπλανκο, αν κανεις λαθος πας ξανα απο την αρχη", κτλ. Την δουλεια την τελειωσα 1 ωρα πριν σχολασουμε, και εβγαλα πολλα συμπερασματα απο την φατσα του οταν τα ελεγξε για "τυχον λαθη".

Το μονο που με ανησυχει ειναι τα λογια του αρχιλοχια στο κεντρο, ο οποιος οταν με αποχαιρετησε μου ειπε πως στον στρατο, οταν σου αναθετουν 10 δουλειες, να κανω τις 9 γρηγορα, και την 10η με το πασο μου, αν οχι καθολου. Ειδαλλως μου ειπε, την επομενη φορα θα σου βαλουν 20 δουλειες. Αι να δουμε...

Αυριο επισης θα κριθει και μια φοιτητικη που εχω ζητησει... Ενδιαφερουσα μερα η αυριανη.

Τα λεμε.

[Τωρα που το ξαναδιαβαζω, μαλλον προκειται για ενα απο τα πιο χυμα-σκεφτομαι-και-χυμα-γραφω ποστ του ημερολογιου ενος φανταρου. Λες να φταιει η αυπνια;]

5 σχολίασαν...:

hopkins είπε...

Ρε λέουρα θα βάλεις κανέναν τόνο; Είσαι άχρηστος! Να σου σκίσουν τον πάτο μες στο στρατό. Να μη ξαναβγείς ποτέ!

amana είπε...

Χοπ-χοπ μη μιλάς εσύ γιατί σε λιγότερο από ένα μήνα 8α είσαι και εσύ στην υπηρεσία της μαμάς πατρίδας!
(ωωωωωωωωχ θεέ μου... Πας και εσύ! Σωθήκαμε τώρα! Και όπως είπε σωστά και το sourotiri θα μείνουμε ανήσυχοι τώρα =D)

JD είπε...

makari na sou katsei kai h 8esh kai h foititikh na xalarwseis!!!!euxomai ta kalytera!!!

Sourotiri είπε...

χοπκινς, ασε μας ρε πολυμπριζο :Ρ

Αμανα, τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια ρε :)

JD, χθες εκατσε και η θεση και η αδεια :) woohoo!

Το παιδί της πλατείας είπε...

Καλά να περνάς στο στρατό και μην τρώς φρίκες.
Ζούμε σε περίεργες εποχές.
Να έχεις πίστη στον εαυτό σου.