Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2009

Απαντηση σε ενα chain mail.

Πριν λιγο ελαβα το εξης email:

Υπάρχει ένα παλικάρι 28 ετών στον Ευαγγελισμό που χρειάζεται 40 φιάλες αίμα. Σοβαρό ατύχημα με μηχανή, έχουν πειραχτεί ζωτικά όργανα. Τα στοιχεία είναι: Μερισιώτης Βαγγέλης, Ευαγγελισμός ΜΕΘ2, ώρες 8.30-14.00 και 15.00-19.00. Προωθείστε το όπου μπορείτε. Ευχαριστώ

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ. ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ!

Καλημέρα σας,

Θα ήθελα την βοήθειά σας για την ζωή ενός φίλου μου.. Χρειάζεται να κάνει μεταμόσχευση συκωτιού και πρέπει να βρούμε αίμα αποκλειστικά ομάδας 'Ο αρνητικό'.

Εάν μπορείτε ανακοινώστε το διότι έχει ζωή μία με δύο εβδομάδες. Μπορεί κάποιος/α από εσάς να έχει αίμα 'Ο αρνητικό' και να του σώσει τη ζωή. Για οποιαδήποτε πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου,

Σας Ευχαριστώ

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

ΤΗΛ-ΦΑΞ: 26210-35638
ΚΙΝ: 6944 434 559

Και ιδου η απαντηση μου:

Πριν λιγο ειδα ενα email στο inbox μου που με καλουσε να παω να δωσω αιμα για 2 ανθρωπους, ο ενας ειχε παθει τροχαιο, ο αλλος θα εκανε μεταμοσχευση συκωτιου. Μαλιστα το μηνυμα ειχε πανω την ενδειξη "επειγον" και με ενημερωνε οτι ειναι χθεσινης ημερομηνιας, δηλαδη 2/2/2009 [αυτο τουλαχιστον ελεγε στον τιτλο].

Η πρωτη μου σκεψη ηταν πως δεν θα παω να δωσω αιμα. Το ιδιο κι εσεις φανταζομαι. Συν ομως, δεν προκειται να κανω forward αυτην την εκκληση σε καμια απο τις επαφες μου. Ναι, ξερω, ειμαι ενα αδιαφορο γουρουνι που δεν νοιαζεται για τους συνανθρωπους του και που οταν το προβλημα χτυπησει την δικια μου την πορτα καλα να παθω να τρεχω και να ψαχνω, και τι ψυχη εχει ενα email για να το στειλω, εγω αμα ημουν στην αναγκη θα μου αρεζε αυτο, κλπ κλπ κλπ. Αφενος να σας απαντησω πως οσες φορες εχω παει να δωσω αιμα με εδιωξαν [λογω υψηλων καρδιακων χτυπων], και αφετερου, και συγκεκριμενα για αυτην την εκκληση, να σας ενημερωσω οτι ειναι ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΟΥΦΑ.

Αν γκουγκλαρετε το κινητο που δινει ο τυπος [το 6944 434 559] θα πεσετε, μεταξυ αλλων, και πανω στην εξης ιστοσελιδα:

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=32139#p1316402

οπου, ω του θαυματος, θα διαπιστωσετε πως η συγκεκριμενη "επειγουσα" εκκληση για αιμα υπαρχει [τουλαχιστον] απο τις 17 Σεπτεμβριου του 2008. Ωπα, αυτο ειναι 4μιση μηνες πριν, και οχι "χθες". Συνεπως, τα δυο παλικαρια, εχουν ξεμπερδεψει με αυτην την ιστορια, ειτε ευτυχως, ή δυστυχως. Απλα αυτο το email στελνεται και ξαναστελνεται καιρο τωρα. Οσοι το λαμβανουν, και αποτι βλεπω ειναι πολλοι αυτοι, το κανουν forward σε ολες τις επαφες τους [για να τους φυγει η τυψη οτι δεν εκαναν τιποτα] και φυσικα δεν πανε να δωσουν αιμα. Γιατι πειτε μου αν ΕΝΑΣ απο σας πηγε.

Για να καταληξω: Καταλαβαινω οτι μπορει καποιος απο εσας να εχει βρεθει στην θεση να ψαχνει αιμα για καποιον δικο του. Αλλα οταν αγαπητα μου παιδια σας ερχεται ενα email με καποια "επειγουσα εκκληση" για να δωσετε αιμα, να κανετε forward ή οτιδηποτε αλλο, καντε ενα γαμημενο googling πρωτα και μην γεμιζετε τα inbox των φιλων σας με μαλακιες.



[Ε μα, τα εχω σιχαθει τα chain mails]

6 σχολίασαν...:

KitsosMitsos είπε...

Καμιά φορά αλλάζουνε την ημερομηνία να φαίνεται πρόσφατο. Αλλά το κοιτάς και λες κάτι μου θυμίζει, δεν μπορεί. Και να που είναι το ίδιο και το ίδιο.
Άραγε ποιο αρρωστημένο μυαλό συνεχίζει την ιστορία;

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πες τα ρε σουρωτήρι. Γιατί εκτός όλων των άλλων με τα chain-mails (συμφέροντα κλπ) υπάρχουν κάποιοι μαλάκες που παίρνουν τις διευθύνσεις που βρίσκουν και στέλνουν και εκείνοι με τη σειρά τους άλλες μαλακίες chain-mails ή κάνουν add στο msn! (νεύρα)
Και είναι ένα συγκεκριμένο chain που μου ρχεται 1-2 φορές τη βδομάδα, κάθε βδομάδα. Με την Amy Bruce που πάσχει από ένα σπάνιο είδος λευχαιμίας!!!!

Litanie des Saints είπε...

Πέστα, Χρυσόστομε! Αν κι αυτά που με τρελαίνουν περισσότερο, είναι εκείνα που αναμασάνε τις μαλακίες για την ανωτερότητα της ελληνικής γλώσσας - hellenic quest κι έτσι. Δεν φτάνει που σε γεμίζουν σπαμαδούρα, προωθούν και την βλακεία. Συνήθως απαντάω με δυο-τρία λινκ από σοβαρές σελίδες...

Γιώργος είπε...

Κλασικη ιστορια που συνεχιζεται απο αδαεις...
το πως εχει ολος ο κοσμακης πλεον ιντερνετ και προσωπικη διευθυνση μειλ δεν ειναι μονο καλο...ειδικα οταν δεν γνωριζουν τα βασικα για να στειλουν με ασφαλεια ενα μειλ....
ποιος γνωριζει απο δω μεσα ακομη τα cc και Bcc ?
ειτε ειναι για αιμα, ειτε για σπερμα ειτε και γω δεν ξερω γιατι αλλο, με το να το κανεις forward δεν γινεται τπτ....
αν εχετε διαθεση διαβαστε και μια παλιοτερη αναρτηση.
http://glikos-xwris.blogspot.com/search/label/spam
μπας και παρουμε χαμπαρι επιτελους και προφυλαχτουμε!

JD είπε...

Θάνατο στους spammers!
btw όποιος θέλει να δώσει αίμα μπορεί να το κάνει όποτε γουστάρει και σε πολλά αιμοδοτικά κέντρα αλλά και νοσοκομεία (Γεν.Νίκαιας - Αλεξάνδρας - τα λεώ γιατί τα ξέρω αυτά τα δύο (2)) χωρίς να χρειάζεται επείγουσα κλήση ούτε φμαφάρες. Και εκεί έναν άνθρωπο βοηθάς, και ίσως όχι μόνο έναν.

Sourotiri είπε...

ΚιτσοΜητσο, μαλλον αφελη θα τα ελεγα τα μυαλα αυτα, οχι αρρωστημενα.

Γυαλινο Δακρυ, τα λεω ρε :Ρ Ναι καλα, ασε, αυτο που λες ειναι ακομη μεγαλυτερη μαλακια. Και τωρα που το λες, χρυση ευκαιρια να εμπλουτισω τις επαφες μου στο msn. Woohoo!!! :)

Litanie Des Saints, καλα, αν διναμε σημασια σε ολα τα chain mails, θα ειμασταν τρελαμενοι :)

Γιωργο, οσο δεν υπαρχει παιδεια για το τι ειναι ιντερνετ, γωνια στο ταληρο μην ψαχνεις να βρεις.

JD, συμφωνω απολυτως.