Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page twenty: Οι μερες της αδειας μου ειναι μετρημενες.

Oh well...

Τελικα, οι μερες της αδειας μου ειναι μετρημενες. Δεκα τον αριθμο. Οχι ασχημα, για φανταρο που μετραει 3 μηνες στον στρατο.

Εφυγα απο το στρατοπεδο την περασμενη Δευτερα. Αυτη η εβδομαδα κυλησε υπεροχα και το ακομη καλυτερο ειναι πως οι μερες δεν μου φανηκαν πως περνουσαν γρηγορα. Ειδα ανθρωπους που γουσταρα να δω και πραγματικα, μου ειχαν λειψει.

Η κολλητη μου.
Με την κολλητη μου ηπιαμε εναν μαραθωνιο καφε [και μπυρες] απο τα παλια. Εξι ολοκληρες ωρες, γεματες με συζητηση, χωρις να νιωθω οτι κουραζομαι καθολου. Μιλησαμε οπως εμεις ξερουμε να μιλαμε μεταξυ μας, τα ειπαμε ολα για τις ζωες μας, χιλια δυο πραγματα. Πραγματικα, ενας καφες [και μπυρες] που μου εκανε πολυ καλο. Καποια πραγματα ειναι σταθερες αξιες στον χρονο.

Ο πολυ καλος εφηβικος και φοιτητικος φιλος.
Στην αρχη πηγαμε και τσιμπησαμε, και τα ειπαμε. Αυτος, λιωμενος απο την κουραση που του εχουν προκαλεσει οι μεταθεσεις. Εγω, λιωμενος απο τον υπνο που αρχισε να μου βγαινει ατελειωτος σιγα-σιγα. Ε λοιπον, το καψαμε στο pro. Πολυ γελιο, μιας και οι φασεις και τα γκολ που εμπαιναν διανθιζονταν με στρατιωτικες εκφρασεις. Υπαρχει καλυτερο απο το να του βαζω το 8ο γκολ [σε εκεινο το ματς τον εσκισα 8-0] και να του πεταω την ατακα "και τις μπαλες"; Ή αντιστοιχα αυτος να μου πεταει την ατακα "το χορηγει η υπηρεσια" σε καθε γκολ; Μαγεια λεμε, μαγεια :Ρ

Ο πολυ καλος φοιτητικος φιλος - και blogger του αιωνα.
Μπορει να μην ειχα τοσο καιρο να τον δω δαυτον, αλλα και παλι, αλλιως ειναι να βλεπεις καποιον με πολιτικα ρουχα και αλλιως με την παραλλαγη. Απαλλαγμενοι λοιπον απο την στρατιωτικη φορεσια, ηπιαμε εναν καφε που συνοδευοταν απο μεστη κουβεντα, και η ωρα περασε ομορφα. Αν και το πολυμπριζο δεν θα κακοπερασει απο εδω και περα μου φαινεται :)

Το αχτυπητο τριδυμο - τρεις πρωην μαθητες μου και φιλοι μεταξυ τους.
Ενταξει, εδω θα μπορουσε ευλογα να αναρωτηθει κανεις τι δουλεια εχω εγω με πιτσιρικια; Ε λοιπον, για αυτα τα 3 παιδια αισθανομαι σαν θειος. Τους βλεπω οτι νιωθουν ανετα μαζι μου, τα λεμε για παρα πολλα θεματα, απο σχολικα [εξαλλου ημουν καθηγητης τους, μην ξεχνιομαστε] μεχρι γκομενικα. Μεγαλωσαν και αυτα...

Οι συμφοιτητες.
Αλλο πραγμα, πραγματικα. Φαντασου τωρα 4-5 ατομα του 7ου ετους, να κανουν καταληψη σε μια αιθουσα της σχολης "για διαβασμα", και φυσικα, η κουβεντα να γινεται μπαχαλο. Ενας φανταρος της 303 και αρειανος, ενας αλλος της 304 και βαζελος, και εγω της 305 και βαζελος, ενας τεταρτος που δεν εχει παει φανταρος και γαυρος, και ενας πεμπτος αριστερος που σκεφτεται να παει σχολη αστυφυλακων και μπαοκτζης. Δεν αρκουν οι λεξεις, πραγματικα. Ενας λογος που γουσταρω να πηγαινω στην σχολη ειναι για να δω αυτους τους μαλακες :)

Οι πολυ κοντινοι συγγενεις μου.
Μπορει να μην τα ειπαμε για ωρες, αλλα και μονο που ημουν σπιτι εφτανε. Καποια πραγματα τα θεωρουμε δεδομενα, και πολυ κακως. Αυτην την εβδομαδα διαπιστωσα αρκετα για την οικογενεια μου. Γιατι οπως και να το κανεις, το πατρικο σπιτι ειναι παντα πατρικο σπιτι. Και τα μελη που το κατοικουν, παντα θα σε κανουν να νιωθεις χαλαρα.

Αλλα εκτος απο αυτους που ειδα, εκανα κιολας και πραγματα αγαπημενα:

Τα γνωριμα, ατελειωτα τηλεφωνηματα καθε βραδυ με το μωρο μου :)
Ε ναι, αυτο κι αν μου ειχε λειψει. ΟΚ, μπορει να εβαλα a la carte για να μιλαμε με "ενα λεπτο το λεπτο", αλλα δεν ειναι το ιδιο να ειμαι στο κρεβατακι μου, στην ησυχια μου, μονος μου, με την κουβερτουλα μου, και να μιλαμε μεχρι να μας παρει ο υπνος :)

Το ατελειωτο σερφαρισμα στο ιντερνετ.
Ω ναι. Τα διαβασα ολα, θαρρω. Μην κοιτατε που δεν απαντουσα :) Οσο για το msn, μπορω να πω οτι αυτες τις μερες ειχε την τιμητικη του. Πραγματικα, το πληκτρολογιο πηρε φωτια. Και να σκεφτεις οτι πριν μπω φανταρος το χρησιμοποιουσα ελαχιστα :) Βλεπεις, κατι που ο χοπ-χοπ μπαινει αυριο και αυτος, κατι που πιαναμε και γαμω τις κουβεντες με το γυαλινο δακρυ, κατι που πετυχαινα ατομα που ειχα καιρο να τα πετυχω...Ε δεν θελει και πολυ να κολλησεις :)

Θεσσαλονικη μου, μεγαλη φαγητομανα.
Περα απο το οτι ετρωγα ενα πιατο ανθρωπινο φαι καθε μερα, ειχα την ευτυχια να γευτω τα γνωστα τουμπιωτικα πιτογυρα μετα απο πολυ καιρο, και να τιμησω ενα τσιζκεηκ δεοντως :)

Εγινα σαν τον ναυαγο.
Ω ναι, εδω και μια εβδομαδα ουτε καν διανοηθηκα να βαλω ξυραφι στο προσωπο μου. Και πολυ το γουσταρα που δεν ειχα το αγχος αν δειχνω ξυρισμενος ή αξυριστος. Αξυρισια ρουλζ.

Ο υπνος.
Τις πρωτες μερες ξυπνουσα στις 6-7 ωρες υπνου, συνηθισμενος. Οταν του πηρα τον αερα, του εδωσα και καταλαβε. Επιτελους, χουχουλιαζα ΟΣΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΩΡΑ ΗΘΕΛΑ. Αει σιχτιρ.

Ο καθηγητης αναστηθηκε μεσα μου.
Ω ναι, μεχρι και ιδιαιτερο κανονισα αυτες τις μερες. Αφενος γιατι..."παλια μου τεχνη κοσκινο", αφετερου για να βγει και κανενα μικρο χαρτζιλικακι. Ε λοιπον, τις λιγες ωρες που εκανα μαθημα, ενιωθα πραγματικα ευτυχισμενος. Προς το τελος, ειχα την αισθηση της ολοκληρωσης. Αν δεν το εχετε ζησει, δεν μπορειτε να με καταλαβετε :)

Πραγματικα λοιπον, μιλαμε για μια εβδομαδα στην οποια γεμισα φουλ τις μπαταριες μου.

Και πριν απο μια ωρα συνειδητοποιησα πως, οσο υπεροχη και αν ειναι ως τωρα αυτη η αδεια, την Πεμπτη θα τελειωσει. Θα τελειωσει γαμω την παναχαικη μου, και εγω θα μπω στο ιδιο γαμημενο ΚΤΕΛ, θα παω στο ιδιο γαμημενο στρατοπεδο, θα μου ανοιξουν την πυλη και θα μαντρωθω μεσα για αλλη μια φορα, με δολωμα τις εξοδους μου. Θα συναντησω τους ιδιους παπαρες [οκ, και τα ιδια γαματα παιδια για να ειμαι δικαιος], με τις ιδιες παπαριες, και θα κανω τις ιδιες μαλακιες. Ολα αυτα, για 2 ακομη μηνες, μιας και η επομενη αδεια που προβλεπεται να παρω ειναι το πασχα.

Ξενερωνω ηδη. Μαλλον μεσα μου μολις αρχισε η αντιστροφη μετρηση, κατι που δεν το ειχα καν στο μυαλο μου μεχρι προτινος.

Μου απομενουν γυρω στις 65 ωρες λοιπον... Τικ-τακ...

15 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Oρίστε αφήνω σχόλιο :Ρ
Oh lala, πιστεύω ότι μετά από όλα αυτά και κυρίως τις και-γαμώ μσνικές συζητήσεις μαζί μου θα περιμένεις πώς και πώς την επόμενη άδεια!! :Ρ :Ρ
Σουρωτήρι, οι αναγνώστες σου σε παρακαλούν να γράφεις συχνοτερα ποστ και να παίρνεις συχνότερα άδειες ώστε να μην αρχίσει η εκδήλωση στερητικού συνδρόμου από τη μη-ανάγνωση αυτού εδώ του μπλογκός! :Ρ

Princess είπε...

Υπομονη βρε, και θα τον φας τον καιρο που θα παει.. δες το αναποδα... οι μερες του στρατου ειναι μικρά διαλλειματα στην κανονική σου ζωή που θα κρατήσουν για λιγο... Τι λεω; Κανονικά επρεπε να σου πω "να πηξεις αρουρι" διοτι εισαι και βάζελος... Αλλα τι να σε κανω που σε συμπαθώ...

JD είπε...

για να απαντησω και σε αυτο αλλα και στο προηγουμενο ποστ: εισαι πολυ Normal φιλε μου!!! υπομονή και θα περασουν ολα!! μπραβο!!μπυρες-pro-φαγητα-φιλους!!!

Lina είπε...

jd!! εμενα με γιατί με παρέλειψες ρεεεε; =Ρ

Sourotiri είπε...

γυάλινο δάκρυ, αν δεν δω οφισιαλ φαν κλαμπ οφ σουρωτηρηζ πλεης, με αποδειξεις και [πανω απο 50] ονοματα, δεν σας λαμβανω υποψιν :Ρ

πρινσες, ακου εκει αρουρι!!! Χαχαχαχα γαματοοο!!! [Παρεμπιπτοντως, η οπτικη που λες περι διαλλειματων, τι ωραια που θα ηταν να ηταν και ποσοτικα ετσι!]

τζει ντι, την καλησπερα μου :)

Λινα, μην φοβασαι μωρο μου, πανω λαμπουν τα αστερια, εδω κατω λαμπουμε εμεις :)))

Lina είπε...

=ΡΡΡΡ αυτες τις ....παπαρίτσες στο στρατό τις λέτε; =Ρ

mpiou είπε...

Να έρθεις να με δεις σπίτι αύριο λέμε!Μου κόψαν τον κώλο και θέλω να το μοιραστούμε παρέα! :PPP

Sourotiri είπε...

Lina, αυτο ειναι στιχος απο τα Διαφανα Κρινα καλη μου :)

Μπιου, καλα εκαναν και στον εκοψαν :Ρ

JD είπε...

Lina nomizw oti esy eisai paketo opote de xreiazetai....oti kai na kanei auto to paidi esena 8a exei vasika!
de 8a to 3anakanw pantws...soz!!!

kalimera-kalispera fantare!

lifewhispers είπε...

δεν θελω να σε αγχωσω, αλλα σημερα ειναι πεμπτη και μαλλον θα εισαι προς κτελ μερια.

τουλαχιστον γεμισες μια σουπερ εβδομαδα!!

Lina είπε...

χαχχαχα , φοβηθηκε ο JD =ΡΡ

laxanaki είπε...

άντε με το καλό για την επόμενη έξοδο, που θα κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα..Πόσες ώρες σου μένουν μέχρι τότε είπαμε??

Sourotiri είπε...

JD, μολις απετρεψες τον πρωτο εμφυλιο ενδομπλογκερικο πολεμο :)

lifewhispers, φιλακια :)

laxanaki, Πολλες, παρα πολλες :)

hopkins είπε...

Καταρχάς έχεις δύο μωρά με τα οποία μιλάς "ένα λεπτό το λεπτό", αλλά το προσπερνάω!!! Αυτό που λες για το ξύρισμα μου θύμισε ότι έχω φωτογραφία χθεσινή με άλλους φαντάρους που φαίνομαι χαρακτηριστικά αξύριστος. χεχεχε. ω ναι μέχρι και σε αυτόν τον τομέα είμαστε χαλαρά εκεί. όμως θα το προσέξω λίγο το θέμα μετά την ορκομωσία που θα μπορούν να ρίξουν και καμπάνες. η μαλακία είναι πως όπως διαπίστωσα εγώ θα θέλω κάθε μέρα ξύρισμα. μαλακία.

Ανώνυμος είπε...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城