Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page twentysix: Σκασε και δουλευε, μπας και δεις ασπρη μερα.

18 Μαρτιου σημερα... Ο Μαρτιος ειναι ενας μηνας οροσημο, αν φυγει αυτος τοτε τα πραγματα θα ειναι ολο και πιο ευκολα. Και ευτυχως βλεπω τις μερες του να φευγουν γρηγορα, ταχυτατα για την ακριβεια.

Τελη του μηνα σκεφτομαι να ζητησω μια 24ωρη, και θελω να δω αν θα μπορεσω να κολλησω καμια μερα στο 1ο γκρουπ του Πασχα [αν αυτο ειναι εφικτο, γιατι ακομη παιζει]. Για αυτο ακριβως θελω να σου μιλησω, αγαπητε μου αναγνωστη.

Για να μπορεσω να τα κανω και τα 2 αυτα πραγματα, δηλαδη και την 24ωρη και τις μερες κολλητες στο 1ο γκρουπ, αν καταλαβα καλα θα πρεπει να σκιστω. Εφοσον δεν εμπλεκομαι στις υπηρεσιες του Λοχου μου, ολα περνανε απο το γραφειο. Αρα, ο προισταμενος του γραφειου μου θα αποφασισει αν, τι και πως.

Και αυτος μου εχει αναθεσει καποιες δουλειες που πρεπει να γινουν. Χαμαλοδουλειες για την ακριβεια: Αρχειοθετηση, εκκαθαριση αρχειου του 2008, και παει λεγοντας. Που για να γινουν αυτα τα πραγματα, θελει να καθομαι μεσα και τα απογευματα. Οχι ολα, αλλα αρκετα. Ας πουμε σημερα, ημουν εξοδουχος στις 3, η ωρα ειναι 4:45, και σε λιγο θα την κανω για να παω παλι μεσα και να συνεχισω το αρχειο.

Μα θα μου πεις, το πιο πιθανο ειναι οτι θα παρεις αρκετες μερες αδειας αγραφες.

Σωστο. Αλλα δεν ειχα υποψιν μου οτι θα επρεπε να γαμηθω τοσο πολυ. Δεν ειχα υποψιν μου οτι θα επρεπε να μπω στην διαδικασια να δουλευω ολο και περισσοτερο, περαν του κανονικου ωραριου μου δηλαδη, για να ελπιζω οτι θα παρω καποιες αγραφες. Γιατι περι ελπιδας προκειται, οχι για σιγουρια.

Οχι τιποτα, βλεπω καποιους αλλους που αιτουνται 2 μερες αδεια και φευγουν με 15 και τρελαινομαι.

Τελος παντων, ας ελπισω οτι ολα θα κυλησουν ομαλα.

Ειμαι πολυ περιεργος για την συνεχεια.

0 σχολίασαν...: