Σάββατο, 16 Μαΐου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page thirtyseven: Βυσματα και πολυμπριζα.

Πριν μπω φανταρος, και υποθετω ολοι οσοι ειστε εξω, πιστευα πως στον ΕΣ το βυσμα ειναι πανω απ'ολα. Αν εχεις βυσμα διαβαινε ελεγα, και φυσικα εκανα τα παντα για να το βρω. Οχι τοσο για καλυτερη μεταχειριση, οσο για το θεμα της μεταθεσης μου. Εριξα την ζαρια, επιλεγοντας μια πολη για να μετατεθω, αλλα δεν εκατσε. Ισως να ειναι καλυτερα, ισως χειροτερα.

Στην διαρκεια της θητειας μου εχω δει βυσματα και βυσματα. Αν παντως εχω καταληξει σε ενα συμπερασμα, ειναι πως δεν αρκει το βυσμα για να περασεις καλα.

Και αυτο, το να μην περασεις καλα δηλαδη, εχει γινει μονο σε μια περιπτωση, απο οσο εχω δει: Οταν νομισεις οτι εχεις πιασει τον παπα απο τα μπαλακια.

Προσφατα ειδα να εκτυλισσεται μπροστα μου [καλα, οχι μπροστα μπροστα μου, αλλα στο ταγμα μου] μια ιστορια αρκετα ενδιαφερουσα. Ενα παιδι λοιπον, με βυσμα γνωστοτατο πολιτικο της κυβερνωσας παραταξης, συμπεριφερονταν σαν στρατηγος. Στις απελπιδες προσπαθειες του θαλαμοφυλακα να τον ξυπνησει το πρωι, ξυπνουσε, επαιρνε τηλεφωνο το βυσμα του και κλαιγοταν οτι "δεν τον αφηνουν να κοιμηθει". Υπηρεσια αναλαμβανε οποτε γουσταρε, μπιφτεκωνοντας μονιμως αλλους. Εννοειται οτι οι καθαριοτητες ηταν κατι ξενο για αυτον, και φυσικα, ηταν καθε μερα αναφερομενος.

Το αποτελεσμα ηταν να εχει μαζεψει πολλες μερες φυλακη και κρατησεων, αλλα φυσικα αυτο δεν τον πτοουσε. Εβγαινε οποτε ηθελε απο το στρατοπεδο, ειτε πηδωντας την μαντρα, ειτε ξεγλιστρωντας απο τους αλφαμιτες απο την πυλη. Οταν δε τον καλουσε ο διοικητης, πριν παει επαιρνε τηλεφωνο το βυσμα του και εμπαινε μεσα, χωρις φυσικα ποτε να ανοιξει -ουσιαστικα- μυτη.

Ο λοχος του φυσικα ηταν εξαγριωμενος με την παρτη του. Απο στρατιωτες που εχουν χορτασει μπιφτεκι, μεχρι και τα στελεχη που εβλεπαν να εχουν χασει την κατασταση απο τον ελεγχο τους. Καθε μερα, ακουγε τα εξ αμαξης.

Μεχρι που ο μιστερ βυσμα δεν αντεξε, και πηρε αναβολη.

Διοτι, καλως η κακως, οταν συμπεριφερεσαι σαν μαλακας, η μαλακια σου θα σε κυνηγαει οπως και να'χει.

Συμβουλη λοιπον προς τα βυσματα: Θες να εχεις βυσμα; ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ. Και εγω θα ηθελα να ημουν παρα πολυ στην θεση σου. Γιαυτο αλλωστε και δεν το κατακρινω. Αλλα κουλαρε λιγο ρε δικε μου, επειδη εχεις την δυνατοτηα να περασει εναν χρονο καλα, δεν σημαινει και πολλα αυτο.

Εχω δει βυσματα που και σκοπετο βαρεσαν, και αυπνοι εμειναν, και κουραστηκαν. Εκει ομως που πραγματικα χρειαστηκε, τους ξελασπωσε. Γιατι οπως και να το κανουμε, οταν καις το βυσμα σου για το πρωινο ξυπνημα, θα'ρθει η στιγμη που θα σου πει "αγορι μου, αντε και γαμησου".

Και εκει θα συνειδητοποιησεις οτι εισαι μονος. Και ειτε θα κανεις μετα-βολη και ανα-βολη, ειτε θα κοιταχτεις στον καθρεφτη και θα δεις την φατσα του γκουφι με το bold ερωτηματικο απο πανω.

Αλλα ποτε δεν θα καταλαβεις ποσο μαλακας εισαι.

6 σχολίασαν...:

aeriko είπε...

Η δικια μου εμπειρια απο τον στρατο μου εμαθε οτι το καλυτερο βυσμα ειναι αυτο που δεν φαινεται. Μπορει να το ξερει καποιος ανωτερος, γιατι το εχεις χρειαστει, μεταθεση-αδεια, αλλα οχι για καθημερινες μαλακιες. Ετσι περνας καλα και τα εχεις καλα και με τους συναδελφους σου.

Για τις καθημερινες μαλακιες αρκουσε να ειμαι λιγο φιλοτιμος και σωστος στην μοναδα. Οχι σαν στριατιωτης (ποτε δεν εμαθα βαθμους, δεν εμαθα να στρωνω το κρεββατι και η στολη μου ηταν διαλυμμενες τσεπες και αγιαλιστα αρβυλα) αλλα με το να ειμαι συνεπης στις δουλειες και σωστος στην δουλεια μου. Αυτο ηταν και που με εσωσε σε μια μαλακια που εκανα. Σιγουρα εφαγα χωσιματα αλλα ειναι στο προγραμμα. Το κυριοτερο οτι ενοιωθα καλα και απεναντι στους συναδελφους μου.

Τουρνέ στα νησιά είπε...

Είναι θέμα χαρακτήρα.
Στη σειρά μου (99 ΣΤ) ήταν ένα παλικάρι που ο πατέρας του ήταν σύμβουλος του Σημίτη (πρωθυπουργού τότε), κάναμε τα ίδια σκοπέτα,τις ίδιες αγγαρείες πήραμε τις ίδιες εξόδους και κανένας δεν ήξερε ότι το άτομο αυτό ήταν τέτοιο ΒΥΣΜΑ το μάθαμε την τελευταία μέρα.
Τα μεγαλύτερα και πιο κλαψιάρικα βύσματα ήταν τα εκκλησιαστικά

An-Lu είπε...

Or8on...exoun kai ta bysmata ta oria tous...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

εγώ αυτό που πίστευα και πριν διαβάσω το ποστ και μάλλον επιβεβαιώθηκε είναι ότι για να περάσεις λίγο καλά στο στρατό πρέπει να μπορείς να κάνεις καλές παρέες. ε κι όταν έχεις τόσο τουπέ και το χεις καβαλήσει δε γίνεται..

dsquared είπε...

Σιγα τα βυσματα!
Το σωστο το βυσμα ειναι αυτο που δεν θα κανει καθολου στρατο.
din

Sourotiri είπε...

aeriko, πολυ σωστη κουβεντα. Μαζι σου.

Τουρνε, τα εκκλησιαστικα βυσματα ειναι μια αλλη, πολυυυυ περιεργη κατηγορια :)

An-Lu, ;)

κοριτσακι που θες πολλα, πολλες φορες αυτο δεν φτανει, και τοτε μπαινει ο παραγοντας βυσμα.

dsquared, χαχαχα :))))