Σάββατο, 27 Ιουνίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page fourty-three: Η υπηρεσια uber alles.

Τελικα, ενα απο τα πραγματα που ειναι να μην σου τυχουν στον ΕΣ ειναι να τραυματιστεις ή να παθεις κατι τελος παντων. Η δυσκολια της ολης υποθεσης δεν ειναι το να πεισεις τον γιατρο για αυτο που εχεις [ισα ισα θα ελεγα το αντιθετο], αλλα η ρετσινια που σου κολλαει αμεσως απο τους υπολοιπους.

ΟΚ, εχουν και ενα μεριδιο ευθυνης οι γιατροι σε αυτο. Δεν ξερω για αλλα στρατοπεδα, αλλα στο δικο μου στρατοπεδο ενας φανταρος μπορει κυριολεκτικα μεσα σε μιση ωριτσα να εχει βγει ελευθερος υπηρεσιας [αυτο σημαινει να ειναι ξαπλα στο κρεβατι ολη μερα και μονο αυτο], ελευθερος ασκησεων, ελευθερος ορθοστασιας, ελευθερος αρβυλων, ελευθερος ηλιου [μην γελατε, εχει και καλυτερα παρακατω], ελευθερος κρυου [σας τα'λεγα], ελευθερος νερου [για να αποφυγει τυχον μαγειρια], ή τελος παντων, να κανει μια εικονικη ή και πραγματικη εισαγωγη για να παρει 10 μερουλες αναρρωτικη αδεια. Ειναι απλα πανευκολο.

Ε λοιπον, το τι εχει να ακουσει μολις επιστρεψει, δεν λεγεται.

Εμενα μου ετυχε δυο φορες να πεσω και να τσακιστω.

Στην πρωτη φορα που μου ετυχε, ηξερα οτι την επομενη μερα το γραφειο θα το κρατουσα μονος μου. Για καποιους απο αφελεια, για αλλους απο βλακεια, για αλλους απο φιλοτιμο, δεν βγηκα ελευθερος υπηρεσιας, παροτι ο γιατρος μου το προτεινε. Οταν πηρα τηλεφωνο στον επιλοχια του γραφειου για να τον ενημερωσω, η ερωτηση "τι ειπε ο γιατρος;" δεν εννοουσε την κατασταση της υγειας μου, αλλα το αν θα πηγαινα στο γραφειο.

Την δευτερη που ετυχε, σε λιγες μερες ειχαμε ασκηση. Ε λοιπον, κοντεψα να φαω καμπανα επειδη τολμησα να τσακιστω πριν την ασκηση.

Στο θεμα της υγειας τα πραγματα ειναι πολυ απανθρωπα εδω μεσα. Το τι εχω ακουσει να λενε σε ανθρωπους που εμφανως δεν ειναι καλα, δεν λεγεται. Και φυσικα δεν πιανει μονο τους στρατιωτες αυτο, αλλα και τα στελεχη, και μαλιστα τα αστερατα.

Γιατι;

Γιατι ειναι τετοιο το συστημα, που αν εσυ παθεις κατι, θα χωθει αλλος στην θεση σου.

Και τοτε αυτοματα, γινεσαι γαμωσειρι.

Η πρωτη ερωτηση που κανει καποιος, ειναι "Γιατι να χωθω ΕΓΩ;;;" , αντι "ρε παιδια, ειναι καλα ο ανθρωπος;".

Για να μην μιλησω για ευθεις υβρεις μεταξυ αστεριων του τυπου "Ε εισαι μεγαλος μαλακας που πηγες και τρακαρες με το αυτοκινητο, τωρα κανω εγω την υπηρεσια σου", σε ανθρωπο που ηταν νοσηλευομενος στο νοσοκομειο...!!!

Ετσι, η υπηρεσια uber alles.

Ετσι ειναι δομημενο το συστημα. Αν ενας στρατιωτης χρειαστει να παρει παραπανω μερες αναρρωτικης απο οσες δικαιουται, του χρεωνουν κανονικη αδεια. Και αν τελειωσει και αυτη και συνεχιζει αν χρηζει αδειας, υπηρετει παραπανω...!!! Δηλαδη να φοβασαι μην παθεις κατι οχι μονο για την υγεια σου, αλλα και γιατι θα στον φορεσουν και απο πανω! ΕΛΕΟΣ!!!

Χθες μας ηρθε ενας στρατιωτης Ι-ολα. Το παλικαρι, πραγματικα τα ειχε ολα: Απο σωματικα, ψυχολογικα μεχρι και νοητικα προβληματα. Και η πρωτη αντιδραση, δεν ηταν "μα καλα, γιατι τον ντυσαν φανταρο αυτον ρε παιδια;", αλλα "πωωω ρε γαμωτο, και τον φορτωθηκαμε στον λοχο, και υπηρεσιες δεν θα κανει, τζαμπα ηρθε".

Α ρε πουστη, δεν θα φυγω; ΘΑ ΦΥΓΩ.

Μπας και γινω ανθρωπος αναμεσα σε ανθρωπους, επιτελους. Ζυγωνει η ωρα.

6 σχολίασαν...:

dsquared είπε...

"Γιατι να χωθω ΕΓΩ;;;"
Τη δουλεια μου, μου θυμισες!!!!
Απ εδω και περα θα την λεω στρατο και το τμημα μοθ λοχο, καλο ε?
din

Ανώνυμος είπε...

από τον Μπρέχτ με τη φωνή της Φαραντούρη ................
Ο αυτοκράτωρ οργίζεταικαι βγάζει διαταγή, ο θάνατος αναβάλλεται η νίκη όσο αργεί
...και ξάφνου τον επισκέπτεται μια επιτροπή, του λένε γύρνα στον πόλεμο και βγάλε το σκασμό...
Τον εξετάζει ένας γιατρός, τον βρίσκει λίαν καλώς,
τον σήκωσαν και φεύγουνε στη νύχτα τη μαγευτική, χλωμό το φεγγάρι κατέρχεται...

Αντε σε λίγο θα πετάξεις πέρα τη στολή, τουλάχιστον κράτα αναμνήσεις νάχεις να γράφεις μετά.
χυμικος

An-Lu είπε...

Μία από τα ίδια κι εδώ...μη νομίζεις ότι όλοι στο Δημόσιο "καααααααθονται"...

amana είπε...

Πέρνα από το μπλογκόσπιτο μου καμιά βόλτα... Σε περιμένει βραβειάκι!

Νεφελη είπε...

Τάξε μου...Σε περιμένει βραβειάκι στη σελίδα μου...Πέρνα να το πάρεις όποτε θέλεις...

Sourotiri είπε...

dsquared, οχι ασχημο, καλο, καλο ;)

Χυμικε, περιμενω πως και πως ;)

Αν λου, φανταζομαι πως ο ΕΣ ειναι μικρογραφια των παντων γυρω μας :) Οποτε και στο δημοσιο, καπως ετσι θα ειναι...

Αμανα και Νεφελη, σας ευχαριστω παρα πολυ :) Θα παιξω στην πρωτη ευκαιρια :)))