Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page fourtyone: O χρονος ειναι με το μερος μου τωρα :)

Μια ακομη αδεια φτανει στο τελος της, και το συμπερασμα που βγαινει ειναι το εξης: Πολλοι λενε πως ο υπνος μειωνει την θητεια, εγω παλι αυτο το σταδιο το εχω προσπερασει και εχω φτασει να λεω πως οι αδειες την μειωνουν - καλα ντε, μην βαρατε :)

Αυτη η αδεια τελικα μπορει να ηταν και η πιο γλυκια απο ολες. Και αυτο γιατι ηταν υποχρεωτικη, αναπαντεχη και στα καπακια απο μια ακομη 5ήμερη που ειχα παρει πριν 2 εβδομαδες. Προβλεπεται για την ΕΣΣΟ μου νομιζω :Ρ Το μονο κακο ειναι οτι στην αρχη μου ειχαν πει οτι θα γυριζα αυριο το βραδυ και τελικα μου εκοψαν μια μερα επειδη λεει η χθεσινη Δευτερα ειναι εργασιμη για τους στρατιωτες...

Οπως και να'χει, δεν τα περασα και ασχημα. Πηγα στο χωριο μου για να ψηφισω, ειδα αρκετους συγγενεις [αν και οχι με την καλυτερη αφορμη, αν λαβει κανεις υποψιν οτι τους ειδα ολους μαζεμενους σε μνημοσυνο], γυρισα Θεσσαλονικη, βγηκα για καφεδακι με αγαπημενα προσωπα, και καπως ετσι δεν καταλαβα πως περασαν οι μερες. Με το τελειωμα αυτου του κειμενου θα πρεπει να γεμισω σιγα σιγα τις βαλιτσες μου και να επιστρεψω πισω στην παιδικη χαρα.

Αυτο παντως που με τρελαινει ειναι πως ο χρονος ειναι με το μερος μου. Καθε δευτερολεπτα που περναει δεν ξαναγυριζει πισω. Και αν σκεφτει κανεις οτι μου εχουν μεινει μονο καμια 5 εκατομμυρια απο δαυτα, ε, δεν ειναι πολλα οπως και να το κανουμε :ΡΡΡΡ

Ηδη εχω αρχισει να φτιαχνομαι για του χρονου. Μαθαινω τα νεα του φροντιστηριου, επανερχομαι στην δραση για ιδιαιτερα, προετοιμαζομαι ψυχολογικα. Θα ειμαι μαλλον απο τους λιγους φανταρους που, τελειωνοντας την θητεια τους, γουσταρουν τοσο πολυ που θα ξαναδουλεψουν μου φαινεται :)

Αυτα για την ωρα... Τα λεμε...

4 σχολίασαν...:

hopkins είπε...

Αν ήξερες λίγο από μουσική, τότε στο ταξίδι της επιστροφής θα τραγουδούσες το "Time is on my side" των Rolling Stones. ;)

milch-käfer είπε...

To Milch πουλούσε σάντουιτσ με μύγες στην πλατεία
φαίνεται το πείραξε πολύ η ανεργία!

Το Milch θα πάει να κοιμηθεί στη Ρώμη
πρέπει να το σέβονται και να του ανοίγουν όλοι οι δρόμοι!

Το Milch το βράδυ γύρισε από τη Βαρκελόνη
πρέπει να το σέβονται και να του στρώνουν το σεντόνι!

Το Milch θα γυρίσει την πρώτη του ταινία στην Μαδρίτη
στο στούντιο του σκάλωσε ένα κουκούδι στη μύτη!

To Milch απόψε παίζει ποδόσφαιρο στην Βρέμη
κάνει μια βρωντερή πορδή και η Γερμανία τρέμει!

Το Milch θα πάει για καφέ στην Στοκχόλμη
πρέπει να το σέβονται και να βγάζουν τις κλανιές με τόλμη!

To Milch απόψε εκτοξεύεται σε Όσλο και Ελσίνκη
πρέπει να το σέβονται και να του φτιάχνουν ροζ τζαντζίκι!

Το Milch σε ένα γυράδικο χλαπάκιασε σουβλάκια
μα από τον γύρο τον πολύ του φύγαν οι κεραίες!

dsquared είπε...

@milch
Ποτε θα σε παρουν φανταρο να ηρεμσουμε?
din

Νεφελη είπε...

Χαχα, άντε με το καλό σουρωτηράκη!!...