Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2009

To ημερολογιο ενος φανταρου - page fourty-six: Turn the page.

Σημερα η μερα ηταν περιεργη. Ξυπνησα και πηγα στο γραφειο μαζι με τον αντικαταστατη μου, και οταν τον αφηνα να κανει καμια δουλεια, εγω τριγυρνουσα για να ξεκινησω τα διαδικαστικα για τα της απολυσεως μου.......

Ετσι, πηρα το χαρτι στο οποιο πρεπει να μαζεψω υπογραφες απο ολα τα γραφεια του στρατοπεδου, και ξεκινησα την γυρα... Κατοπιν, μαζεψα τα μπογαλακια μου [κρανη, εξαρτυσεις, κουβερτες, σεντονια, κτλ] και τα παρεδωσα στην αποθηκη, ενω κανονισα με ενα φιλαρακι μου να του δωσω σχεδον ολα μου τα στρατιωτικα ρουχα.

Και ξερεις τι;

Το κρεβατι μου χωρις τις κουβερτες πανω μου φανηκε αδειο.

Το γραφειο χωρις εμενα μεσα ως γραφεα, μου φανηκε αλλιωτικο.

Ολοι οσοι μου υπεγραφαν και μου ευχονταν καλη συνεχεια στην ζωη μου, μου φανηκαν πιο ανθρωπινοι απο ο,τι νομιζα. Ισως γιατι οταν αποτιναζεις απο πανω σου την εννοια του εξουσιαστη και του εξουσιαζομενου [που ΠΟΤΕ δεν λειπει τελειως, ακομη και δεκανεας να ειναι ο απεναντι σου], βλεπεις τον ανθρωπο κατω απο την παραλλαγη, μακρια απο τις σαρδελες και τα αστερια.

Οι δε συφανταροι [καλα, οχι ολοι, αλλα καποιοι σιγουρα] θα μου λειψουν.

Μου εχει κολλησει το παρακατω τραγουδι εδω και καποιες μερες. Ισως γιατι οντως γυριζω σελιδα.





Here I am, on the road again
There I am, up on the stage
Here I go, playing star again
There I go, turn the page

3 σχολίασαν...:

Ανώνυμος είπε...

Ειναι παραξενη η απολυση κι εγω περιμενα να πεθανω απο την χαρα μου εκεινη τη μερα.Τελικα την εβγαλα με κατι ενδιαμεσο οπως εγραψες στο προηγουμενο ποστ σου.Ουτε αμαν χαρα ουτε λυπη η πλακα ειναι στην οψη του απολυτηριου λες απο μεσα σου "καλα ολο αυτο το μαμιση για αυτο το κολοχαρτο?" Απλα το χειροτερο ειναι οτι συνειδητοποιησα οτι αφησα ενα μπουρδελο, για το μπουρδελο της ελληνικης κοινωνιας.

Btw εγω τελειωσα την θητεια μου με Doors και το επεξα ΤΕΡΜΑ στο στρατοπεδο :)

http://www.youtube.com/watch?v=M45yJ7I07I4

καλος πολιτης φιλε :)

Ανώνυμος είπε...

άντε καλώς όρισες στην καθημερινότητα της βιοπάλης!
Χρωστώ τις 2 τελευταίες σελίδες από το βιβλίο που βγήκε στο ... ντακο, μια απόλυση υπό την απειλητική σκιά ενός fantom.
χυμικος

An-Lu είπε...

Yessssssssssssss!