Δευτέρα, 17 Αυγούστου 2009

Αντε να μαζευτουμε τωρα...

Αυτη η αναρτηση θα μπορουσε καλλιστα να λεγεται και "Το ημερολογιο ενος πολιτη - page one" :)))

Anyway.

Πριν λιγες ωρες εφτασα στο σπιτι μου, τερματιζοντας για τα καλα τις οποιες διακοπες μου. Ξημερωνει η 17η Αυγουστου, και απο αυριο κιολας σκοπευω να μαζεψω τα κομματια και να αρχισω να επανασυνθετω την πολιτικη μου ζωη. Η αρχη μαλιστα εγινε σημερα, μιας και ανοιξα το κουτι ενος δωρου που εκανα στον εαυτο μου: μια εικοσαρα οθονη η οποια γαμει και δερνει :))) Ελεος πια με την δεκαπενταρα, ελεοοος!!!

Τι εχει λοιπον το προγραμμα;

Προγραμματισμος της επαγγελματικης ζωης.
Ερχομενος στο δωματιο μου, διαπιστωσα πως, περα απο μια επαγγελματικη τσαντα που ειχα παρει πριν εναν μηνα και τα διδακτικα βιβλια, δεν εχω τιποτα αλλο. Ουτε ενα τετραδιο, ουτε ενα στυλο, ουτε ενα σημειωματαριο, ουτε τιποτα! Οποτε, επιβαλλεται να παω να αγορασω γραφικη υλη, ειδικα αν σκεφτει κανεις οτι η πρεμιερα στο φροντιστηριο ειναι σε καμια δεκαρια μερες. Επισης, πρεπει να ενημερωθω για τυχον αλλαγες στην διδακτεα υλη των μαθηματων που θα διδασκω, και να κανονισω ολες τις τελευταιες λεπτομερειες.

Ο δαιμων του πανεπιστημιου.
Ναι, καποια στιγμη πρεπει να παρω και ενα πτυχιο, που με περιμενει παρα κατι μαθηματα. Ειδικα τωρα που ο στρατος εχει βγει απο το μελλοντικο προγραμμα, ειναι ενα απο τα πραγματα που με βαραινουν. Τουλαχιστον, το προγραμμα με εχει ευνοησει, οποτε ας το εκμεταλλευτω. Αντε βρες σημειωσεις, tips & tricks, παλια θεματα, και φυσικα...διαβασμα :)

Οπως θα ελεγε και η Λινα, γυρνα γηηηη γυρνα λεμεεεεε!!!!
Πριν ομως καν ξεκινησω ολα αυτα, κανονισα ηδη τις διακοπες της πρωτοχρονιας. Το Sourotiri λοιπον, στις 29 Δεκεμβριου θα πεταξει απο την Θεσσαλονικη, θα κανει ενα mini tour για 8 γεματες μερες στην Γερμανια και θα γυρισει πισω γεματο αναμνησεις φορτωμενο :Ρ Παρεμπιπτοντως, το οτι εχω ηδη κλεισμενες διακοπες να με περιμενουν 4 μηνες μετα, ειναι κατι που μου δινει ακομη μεγαλυτερη ωθηση για το ξεκινημα της φετινης χρονιας.

Πριν ξεκινησει το τρεχαλητο...
Επιβαλλεται νομιζω να κανω μια παυση και να αποχαιρετισω εναν απο τους πιο καλους μου φιλους που θα μας αφησει για Ολλανδια, με πολυ καλη παρεα ;) Δεν υπαρχει περιπτωση να το χασω αυτο! Επισης, θα βρεθω και με κανα-δυο κολλητους που εχω καιρο να τους δω και μετα... Βαθια ανασα.

Λοιπον, αυτη ειναι μια δημοσια δηλωση: Πληρης απο ενεργεια, ανυπομονησια και ορεξη, το Sourotiri ξεκιναει μια ακομη χρονια - και γουσταρει! Αντε, καλη μας αρχη ;)

3 σχολίασαν...:

*Νινέτα* είπε...

Άντε λοιπόν,καλή μας αρχή!
Καλή δυνατή αρχή ;)

Σοφία είπε...

Καλή αρχή και καλή δύναμη!

alienlover είπε...

να και ένας αισιόδοξος άνθρωπος που τελείωσε τις διακοπές του και γουστάει να δουλέψει! Επιτέλους :) !

Καλή αρχή! Και καλώς ήρθες ξανά στον πολιτισμό!