Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009

Κανεις για βολτα;

ΟΚ, περασαν σχεδον δυο χρονια απο τοτε που πηρα -μετα κοπων και βασανων :Ρ- το διπλωμα οδηγησης. Μεχρι πριν κανεναν μηνα το διπλωμα ηταν απλα κατι που "επρεπε" να παρω. Δεν ειχα και καμια καυλα με την οδηγηση, παροτι παντα αναγνωριζα το ποσο ευκολη σου κανει την ζωη ενα αυτοκινητο. Παντα βολευομουν με το λεωφορειο, με το αυτοκινητο καποιου αλλου, ή με ταξι.

Πριν εναν μηνα ομως με επιασε μια εντονη επιθυμια να οδηγησω. Ετσι, δανειζομουν το μικρουλι αυτοκινητο της Λινας και εκανα καποιες πολυ μικρες αποστασεις, ισα ισα για την ανακουφιση.

Πριν καμια εβδομαδα λοιπον, εμαθα πως η θεια μου αγοραζει καινουργιο αυτοκινητο και οτι θελει να μου δωσει το παλιο της: Ενα Toyota Corolla, που αγοραστηκε το 1994 απο τον παππου μου, ο οποιος οταν πεθανε το 2000, η γιαγια μου μου το ειχε ταξει. Το ειχε δωσει λοιπον στην θεια μου, προσωρινα, με σκοπο να μου το δωσει αυτη σε μενα. Λιγο ομως που δεν πηρα το διπλωμα με το που εκλεισα τα 18, λιγο το οτι δεν μπορουσα να το συντηρησω μιας και επρεπε να κανω οικονομια για το φανταριλικι, το αυτοκινητο "ξεχαστηκε" στα χερια της θειας μου. Μεχρι που ηρθε η ωρα το ταξιμο να γινει πραγματικοτητα :)

Χθες λοιπον, στρογγυλοκαθησα στην θεση του οδηγου, ρυθμισα καθρεφτες και την θεση, εβαλα το κλειδι στην μιζα και εφυγα :)

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως, παρολο που εχω καιρο να οδηγησω ενα μακρυ αυτοκινητο, δεν δυσκολευτηκα ιδιαιτερα. Τα παρκαρισματα μου φανηκαν σχετικα απλη διαδικασια, βεβαια σε αυτο πρεπει να βοηθησε το γεγονος οτι το τιμονι, παροτι δεν ειναι υδραυλικο, ειναι αρκετα μαλακο. Βεβαια, η αναζητηση θεσης παρκινγκ σε πυκνοκατοικημενες περιοχες ειναι πραγματικα επιπονη διαδικασια.

Ενηγουεη :)

Κανεις για βολτα; :ΡΡΡ

17 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Καλές βόλτες!!!!

John Karakatsanis - xblog.gr είπε...

Καλές βόλτες! (και ετοιμάσου για ακριβά τέλη κυκλοφορίας, αν δε κάνω λάθος τα τέλη κυκλοφορίας 2010 για αυτοκίνητα κυκλοφορίας πριν το 1995 θα είναι αυξημένα κατά 150 ευρώ).

black fairy είπε...

Καλές διαδρομές!
Α και... Μεταξύ μας... Το ότι θα ψάχνεις σε πυκνοκατοικημένες περιοχές να παρκάρεις θα σε κάνει αστέρι σε παρκάρισμα και σε περάσματα από στενές περιοχές σε χρόνο dt, οπότε.. η αρχή είναι δύσκολη, μετά δε θα κολλάς πουθενά! ;)
Ξαμολήσου στους δρόμους, λοιπόν! :)

Princess είπε...

Καλο -και ασφαλη- δρομο λοιπον... Και πραγματικα ελπιζω να χεις χρονο και για βολτες: η οδηγηση στην πολη ειναι μαλλον ταλαιπωρια!

*Νινέτα* είπε...

Ψάχνω κάτι έξυπνο να
γράψω αλλα μετά σκέφτηκα:

δε γ@%$%%^ται,ξανθια ειμαι..


Καλές βόλτες με τρελές
μουσικές,να προσέχεις
στο δρόμο κ πολλά ακόμη
μπλα μπλα μπλα..

Sourotiri είπε...

~~A~~, thanks :)

John Karakatsani, αστα να πανε... %#@$%#@$%@#

black fairy, το εχω υποψιν αυτο :) Γιαυτο δεν πολυβαρυγκομαω...

Πρινσες, προς το παρον δεν ειναι :) Μαλλον επειδη ειμαι φρεσκος ακομη :)

Νινετα, θενξ :***

Τουρνέ στα νησιά είπε...

καλές βόλτες βρε!
καλοτάξιδο να είναι ντουντου!

Ανώνυμος είπε...

Νασαι προσεχτικός, αν δεν γράψεις 10.000 χιλιόμετρα στο τιμόνι δεν λογιέσαι οδηγός.
Όταν πρωτοπήγα στο επαρχιακό σχολείο με δικό μου Ι.Χ. κανείς συνάδελφος δεν ήθελε να ταξιδέψει μαζί μου, εκτός από τον Γυμνασιάρχη - που δεν ήξερε να οδηγήσει- και πηγαίναμε σε γειτονικό χωριό, που έχτιζε σπίτι, θάταν 1979.
Χημικός

Litanie des Saints είπε...

Άντε, καλή αρχή απ' την αρχή!

amana είπε...

Πότε θα με πας βόλτα είπαμε? Άντε καλοτάξιδοοοοοοοοοοοο :p

mpiou είπε...

Καλά περίμενες να φύγω εγώ για να οδηγήσεις ρε;Τώρα πότε θα με πας βόλτα εμένανε;;;

Sourotiri είπε...

τουρνε, σε ευχαριστω πολυ :)

χημικε, παντα εχεις κατι χρησιμο να πεις :) Το οριο των 10.000χλμ παντως, εχει ερθει κατα καμια 50ρια χλμ πιο κοντα :Ρ

Litanie, θενξ :****

Αμανα, τι να σε κανω παιδι μου, γκαντεμοσκυλο εισαι :))) Πηγες να μπεις σημερα και ειδες τι εγινε :))))

Μπιου, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο περιμενα :)) Παντως η χρονικη συμπτωση ειναι διαβολικη!

Marina είπε...

Tα πρωτα 5 παρκαρίσματα στα στενά θα είναι και τα πιο δύσκολα, μετά θα γινεις ξεφτέρι..τόσο που θα παρκάρεις στραβά όταν βρίσκεις άπλες! ;-)

Sourotiri είπε...

Marina, βαλε μερικα ακομη ρε ;)

An-Lu είπε...

Καλοτάξιδος!!! Οι Κορόλες είναι ίσως τα μόνα αμάξια που όσο παλιώνουν τόσο πιο αξιόπιστα αποδεικνύονται!

Sourotiri είπε...

An-Lu, το εχω ακουσει και εγω αυτο... Τι να σου πω, ισως θα μπορουσα να εκφερω και εγω την ιδια αποψη αν οδηγουσα καποιο αλλο αυτοκινητο αλλης μαρκας, της ιδιας ηλικιας με το δικο μου :)

An-Lu είπε...

Δεν θα βρεις! Πλην ηρωικού Σκαραβαίου, δεν εχω ακούσει άλλα οχήματα να την βγάζουν καθαρή μετά την πρώτη δεκαετία...