Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2009

Το ημερολογιο ενος φανταρου - page fourtyeight: The last page.&-

Λοιπον, αυτο ηταν. Οριστικα και αμετακλητα. Αυτην την στιγμη εχω στα χερια μου την πολιτικη μου ταυτοτητα, και προσπαθω να συγκεντρωσω ολα τα κομματια του παζλ που ενωθηκαν για να μου κανουν μια στρατιωτικη θητεια. Εν τελει, με τα καλα της αλλα και με τα [πολλα] στραβα της, αυτη η εμπειρια ηταν κατι που...δεν θα πω που αξιζε να το ζησεις, αλλα εν πασει περιπτωσει, αποδειχτηκε χρησιμη.

Ανατρεχω στην πρωτη σελιδα αυτου του ημερολογιου, που ξεκινησε ακριβως 9 μηνες πριν. Η αληθεια ειναι πως ειναι και η πρωτη φορα απο τοτε που την ξαναβλεπω. Ελεγα τοτε πως "Το πρωι θα περναω το κατωφλι του στρατοπεδου, θα καταταγω σε ενα σωμα ασφαλειας για του οποιου την υπαρξη διαφωνω και το οποιο θα με ξερασει 9 μηνες μετα, σιγουρα αλλον ανθρωπο". Ε λοιπον ναι, με ξερασε αλλον ανθρωπο. Δεν ξερω αν προκειται για καλυτερο ή χειροτερο ανθρωπο. Αν κατι μου εδωσε παραπανω, αυτο σιγουρα ειναι μεγαλυτερη αντοχη οσον αφορα την υπομονη, τα νευρα, τις μαλακιες, τις απογοητευσεις. Και αυτο απο μονο του ειναι αρκετα μεγαλο κερδος. Το οποιο ομως δεν υπολογιζα τοτε, μια μερα πριν καταταγω, ή τουλαχιστον, δεν το υπολογιζα στην πληρη του εκταση!

Και οσον αφορα αυτα που μου ελειψαν; Οι φιλοι, η δουλεια μου, η καθημερινοτητα μου; Αναμφισβητητα ολα αυτα ηταν το μεγαλο πληγμα. Ομως οπως πολυ σωστα λεγεται, αν χασεις καποια πραγματα μπορεις να εκτιμησεις και την αξια τους. Ε λοιπον, η αξια τους εκτιμηθηκε. Και μπορω να πω πως οι περισσοτεροι απο τους ανθρωπους γυρω μου σταθηκαν στο υψος των περιστασεων, ενω επιστρεφω στην...διδακτικη δραση πιο ορεξατος απο ποτε.

Τι να πρωτοθυμηθω;

-Τις πρωτες δεκα εφιαλτικες μερες; Βλεπεις, η διαδικασια "στρατιωτικοποιησης" ενος πολιτη απαιτει οδυνηρα μεσα. Και οι αντιπαθεις -στην πλειοψηφια τους- ανωτεροι μου φροντισαν να τα χρησιμοποιησουν. Σκατα στα κεφαλια σας μαλακες :)

-Τον μαλακα ανθυπολοχαγο που με ειχε στην ξεφτιλα για δυο ωρες; Να μην σου ξανασηκωθει ποτε ρε μικροψωλη! [Μιλαμε, μελι σταζω :Ρ]

-Παρολαυτα, την χαρμολυπη που με διακατειχε τις τελευταιες μερες που διενυα στο κεντρο εκπαιδευσης;

-Το σοκ μου οταν διαπιστωσα ποσο χυμα μπορει να ειναι μια μοναδα, αλλα και η διαπιστωση πως ενα "χυμειο" εχει και πολλα, πολλα κακα;

-Την μοναδικη πρωτοχρονια εντος στρατοπεδου;

-Την ατυχια που μου επιφυλλασε η μοιρα να βρεθω κατωτερος ενος -με την ψυχιατρικη εννοια της λεξης- τρελου επιλοχια;

-Την πρωτη πραγματικα καλη ανασα, εκει γυρω στις αρχες Φλεβαρη με την πρωτη δεκαρα αδεια;

-Τον οδυνηρο τραυματισμο μου [την πρωτη φορα :Ρ], οταν επεσα στο ισιωμα;

-Την ελευση στο στρατοπεδο του ενος και μοναδικου κυριου Χοπ-Χοπ-Χοπ; Καπου εκει αρχισα να αναρωτιεμαι ποσο καρμικα μπορουν να γινουν καποια πραγματα. Τοτε ναι, μπορω να πω οτι πηρα μεγαλη χαρα. Το να εχεις απο το πουθενα εναν δικο σου ανθρωπο παραδιπλα, ειναι πολυ παρηγορο. Ελπιζω το ιδιο να ισχυει και για αυτον, αν και αυτος δεν ειχε και τοσο αναγκη, το κωλοβυσμα :Ρ

-Την ενταση που προκληθηκε μεσα μου οταν ζητησα μια 24ωρη για να δω τα Διαφανα Κρινα στα τελειωματα τους; Ή μηπως την γαληνη που ενιωσα οταν τελικα την πηρα;

-Οι συζητησεις που ειχα για τις κοπελιες των φανταρων;

-Την φαση που ηρθα αντιμετωπος με το θεμα των gay στρατιωτων; Και φυσικα, η διαπιστωση ηταν συντριπτικη υπερ της μισαλοδοξιας...

-Την φαση "λελε" που αρχισε πριν κανα διμηνο; Ω ναι, οταν ενας στρατιωτης νιωσει οτι απο ενα σημειο και μετα ο χρονος ειναι με το μερος του, τα πραγματα απλοποιουνται αφανταστα...

-Βεβαια, ακομη και στα λελε μου, ο λοχος τα καταφερε να μαλακιστει μαζι μου... Κομπλεξαρες παιδι μου, τι περιμενεις;

-Με το στανιο και η αδεια απολυσεως... Εμ βεβαια, αν δεν τηρησουμε τα εθιμα, θα καταρρευσει ο ΕΣ...

-Και φυσικα, η ουσιαστικη απολυση μου, και τα παρελκομενα της.


Ευκολη λοιπον ή δυσκολη, αυτη ηταν. Περασε, finito, alles klar.

Παμε για αλλα πιο καλα και πιο μεγαλα.

12 σχολίασαν...:

Νεφελη είπε...

Ήρθεν η ώρα για μεγάλα βήματα. Γι' αυτούς τους 9 μήνες δεν ξέρω τί να πω, περισσότερο σκέφτομαι ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ???
Καλά να περνάς, λοιπόν, φίλε μου!!

Την καλημέρα μου.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χε περίμενα να δω ποστ "the last page". I'm glad I did :)

τα άλλα τα είπαμε απ το τηλ :)

have fun from now on ;)

hopkins είπε...

Καλά ευχές δε σου λέω. Άλλωστε είμαι ο πρώτος που σε είδε ως πολίτη. Απλώς θέλω να πω ότι και για μένα ήταν πολύ μεγάλη χαρά και βοήθεια που ήσουν στο ίδιο στρατόπεδο μαζί μου. ;)

Σοφία είπε...

Καλός πολίτης λοιπόν!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

ΛΕΛΕΕΕΕΕ !!!!
Άντε φίλε μου καλός πολίτης !

γυάλινο δάκρυ είπε...

(Βαριέμαι να συνδεθώ)

Το ότι πλέον έχεις μεγαλύτερη υπομονή είναι πολύ σημαντικό.. Γιατί απ'ότι έχω καταλάβει οι μη κομπλεξικοί ανώτεροι οπουδήποτε είναι εξαίρεση στον κανόνα.
Καλός πολίτης λοιπόν σουρωτηράκι μας!

Rizobreaker είπε...

Έστω και καθυστερημένα διάβασα πολλά από τα ποστ που έγραψες κατά τη διάρκεια της θητείας σου...
Νομίζω ότι ήταν πολύ χρήσιμα και για μένα, καθότι πλησιάζει ο καιρός και για τη δική μου θητεία...

Να 'σαι καλά φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Καλος πολιτης. Μια μικρη παρατηρηση τα λινκ σου δεν τα βλεπω πρεπει να ειναι σπασμενα :)

dsquared είπε...

Ante kales diakopes!

din

p.s. ta link den yparxoyn.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

στα λινκ απλώς έχει μπει 2 φορές το http,σβήστε το 2ο κι είναι κομπλέ :)

Sourotiri είπε...

Νεφελη, ειδες; Περναει ο καιρος και, για να ειμαι ειλικρινης, και εγω δεν πολυκαταλαβα πως :)

Κοριτσακι που ηθελες πολλα, και εγω το περιμενα :) Εδω και 9 μηνες :Ρ

Χοπ-χοπ, καλη συνεχεια ;)

Σοφια,τουρνε στα νησια, σας ευχαριστω πολυ!

Γυαλινο δακρυ, ελπιζω παντα για την εξαιρεση:)

Rizobreaker, ο,τι και να εχεις διαβασει, ειναι αλλιως οταν τα ζεις απο κοντα... Καλο υπολοιπο λοιπον!

Ανωνυμε, τα λινκ διορθωθηκαν, αν θελεις ξαναδοκιμασε.

dsquared, να'σαι καλα :)

An-Lu είπε...

Είσαι πλέον πολίτης!!!!
Γιούπιιιιιιι!