Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009

Mind Games στα θρανια...

ΟΚ, πρεπει να το παραδεχτω. Σημερα εζησα ενα σκηνικο στο φροντιστηριο, απο αυτα που θα ελεγες "Ωπα, i didn't see that coming".

Εχω ενα διωρο μαθηματικων. Γ' Ταξη, ΕΠΑΛ [για οσους δεν ξερουν τα πρωην ΤΕΕ, ολιγον τι μπασταρδεμενα με μια δοση γενικου λυκειου]. Μαθαινω πριν το μαθημα οτι το τμημα για σημερα θα εχει 9 παιδια, και οτι απο εβδομαδα θα σπασει. Και εγω αναρωτιεμαι αν το μαθημα που εχω μπροστα μου θα ειναι σαν τον λακκο με τα λιονταρια. Τελικα, μαλλον τα πραγματα εξελιχθηκαν διαφορετικα.

Μπαινω μεσα, μπαινουν και τα παιδια και καθονται. Ακριβως μπροστα μου καθονται δυο κοπελιες. Καταλαβαινω, πριν ξεκινησω το μαθημα οτι πρεπει να ειναι και πολυ καλες φιλες. Ας τις πουμε Κουλα και Σουλα.

Η Κουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται παρτολιτσα. Οχι, δεν ηταν μονο οτι το ντεκολτε εφτανε μεχρι τον αφαλο, με το περιεχομενο αρκετα... πληθωρικο. Η σταση του σωματος της φροντιζε να το υπερτονιζει. Ας μην προχωρησω σε λεπτομερειες, με διαβαζουν και μικρα παιδια :Ρ

Η Σουλα, με την πρωτη ματια, φαινεται συμπαθεστατη. Χωρις να μπορω να το διευκρινισω περαιτερω.

Ξεκιναω το μαθημα. Στην αρχη χαλαρα, να γνωριστουμε. Και μετα σιγα σιγα να μπουμε στην υλη. Γυρω στα 10-15 λεπτα, και ενω εχουμε ξεκινησει να μπαινουμε στα προκαταρκτικα της Στατιστικης, και ενω τα παιδια δινουν τον καλυτερο τους εαυτο σηκωνοντας χερια και συμμετεχοντας στο μαθημα, πιανω ενα περιεργο βλεμμα απο την Σουλα. Πολυ περιεργο. Αρκετα πονηρο. Οχι, ηταν κατι παραπανω απο πονηρο. Ηταν σχεδον προστυχο...!

Μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου μου βγαινει η αντιδραση απλα να το αγνοησω. Λιγα δευτερολεπτα αργοτερα, διαπιστωνω πως το εχω κανει αρκετα καλα, μιας και δεν σταματησα τον ρυθμο της προτασης μου, δεν ταλαντευτηκε η φωνη μου και οι κινησεις που εκανα την στιγμη που επιασα το βλεμμα συνεχιστηκαν σαν να μην εγινε τιποτα. Το εχω σχεδον ξεχασει.

Λιγα λεπτα αργοτερα, και ενω μιλαω στην ταξη, πιανω με την ακρη του ματιου μου το ιδιο ακριβως βλεμμα. Πιο σιγουρος λογω της αντιδρασης μου πριν, συνεχιζω απτοητος. Λιγα λεπτα μετα, αντιλαμβανομαι την Κουλα να μιλαει στο αυτι της Σουλας, ενω ταυτοχρονα με κοιτανε περιπαικτικα, χαμογελωντας. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα εννοουν. Περναει απο το μυαλο μου και η ιδεα της ειρωνειας, δεδομενου οτι δεν ειμαι και κανενας δον Ζουαν. Οπως και να'χει, κατι τρεχει.

Οι δυο κοπελιες, παρολαυτα, ειναι απο τις πρωτες που σηκωνουν χερι για να συμμετασχουν. Αναποφευκτα, τους δινω τον λογο αρκετα συχνα, μιας και σε πολλες ερωτησεις μου ειναι και οι μονες που σηκωνουν χερι. Και συνεχιζουν το ιδιο βιολι: Η μια να μου δειχνει τα καλλη της, η αλλη να με κοιταει επιμονα σαν την Jenna Haze σε ταινια Point of View, και φυσικα, να σκυβει η μια και να μιλαει στην αλλη, και δωστου χαμογελα και φτου κι απο την αρχη. Και ομως, συνεχιζουν να προσεχουν στο μαθημα...!!!

Η ωρα τελειωνει, και οταν το συγκεκριμενο τμημα σχολαει 2 ωρες μετα, εγω ειμαι ηδη εξω για τσιγαρο. Στις πρωτες τζουρες, αναρωτιεμαι αν ηταν ιδεα μου ολα αυτα. Μηπως ρε παιδι μου μου φανηκαν, ξερωγω. Σκεφτομαι βεβαια πως κατι τετοια "σινιαλα" δεν τα πιανω και ευκολα [ρωτηστε και την αμοιρη την Λινα], και πως, για να το εχω πιασει, ε κατι τρεχει. Μεσα στο μυαλο μου γινεται παλη για να καταλαβω το τι εχει προηγηθει τις 2 ωρες του μαθηματος.

Και πανω που παω να καταληξω στο συμπερασμα που με βολευει, οτι παιδια ειναι μωρε [ναι καλα], μαλλον ιδεα μου ειναι ολα αυτα, και καλα θα κανω να επικεντρωθω στο μαθημα, παρατηρω οτι τα παιδια απο το συγκεκριμενο τμημα εχουν σχηματισει ενα μπουγιο και ετοιμαζονται να φυγουν παρεα απο το φροντιστηριο, καμια δεκαρια μετρα αποσταση απο μενα. Ε, η Κουλα και η Σουλα ειναι οι μονες που γυρισαν να με χαιρετησουν, εννοειται ναζιαρικα, εννοειται με το ιδιο βλεμμα, εννοειται με την...επιδειξη.

Και η σταχτη απο το τσιγαρο εχει επιμηκυνθει επικινδυνα [η σταχτη λεω].

Ανταποδιδω τον χαιρετισμο και διαπιστωνω πως για φετος, εχω ηδη ενα αρκετο σοβαρο ζητημα στο κεφαλι μου.

Η Λινα λεει πως απλα με δοκιμαζουν, θελουν να δουν αν θα "σπασω" ωστε σε αυτην την περιπτωση να προκληθει ακομη μεγαλυτερος χαβαλες στο μαθημα. Γιατι, αν σπασω μια φορα, δεν υπαρχει γυρισμος.

Εγω λεω πως σαν καθηγητης μεταμορφωνομαι σε ενα μειγμα Johny Depp και Brad Pitt :ΡΡΡ Χαχαχαχα :))))))

Πως σκατα να το αντιμετωπισω αυτο;;;

23 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Να φορέσεις βέρα :-Ρ
Ξέρω γω τι να σου πω; Στο σχολείο μέχρι και ολόκληρο φαν-κλαμπ είχε γίνει για μερικούς μερικούς καθηγητές, αλλά εκείνοι φυσικά ουδεμία σημασία έδωσαν, ούτε αντίδραση υπήρξε. Ως νεαρός καθηγητής μάλλον πρέπει να αρχίσεις να τα συνηθίζεις αυτά.

......Known as Vampy...... είπε...

Δεν με ξερεις, αλλα ειπα να περασω...

Νομίζω πως για τις κοπέλες αυτης της ηλικιας το ολο concept ειναι ενα παιχνίδι. Αλλωστε αρκετες κοπελιτσες εχουν ενα κατιτις με τους καθηγητες, οπως και τα αγορια με το στερεοτυπo σεξυ καθηγητρια στην εδρα :P
H γνωμη μου ειναι να τις αγνοησεις, και που θα πανε, θα βαρεθουν. :P

Marina είπε...

Καλόν είναι να τα συνηθίσεις απο τώρα αυτά γιατί όσο περνάει ο καιρός θα πληθαίνουν. Είναι ένα καθαρό κόλλημα. Γουστάρουν πως να στο πώ..τον καθηγητή τους. Δεν είναι κάτι καινούργιο, και απο τότε που ήμουνα 14 ετών υπήρχαν συμμαθήτριες που τη βρίσκανε με 30χρονους νεοδιορισμένους καθηγητές. Μερικές μάλιστα που καθόντουσαν μπροστά φόρώντας σούπερ μίνι αποσπούσαν τη προσοχή του καθηγητή και όλη η τάξη ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΣΤΟ ΨΙΛΟ! Προσοχή!
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για το κόλλημα, θα σου κολλάνε συνέχεια. Μπορείς όμως να κρατήσεις το κύρος σου στη τάξη και να επιβληθείς. Καλόν είναι να φέρεις μπροστά να κάτσει κάποιος άλλος μαθητής που α) δεν βλέπει καλά β) έχει πρόβλημα κίνησης, όρασης, ΑΜΕΑ, βρες κάτι, βγάλτες απο πρώτο τραπέζι πίστα.
Αν πάλι δεν γίνεται, σβήστες α) μη κυττάς καθόλου, μη τους δίνεις σημασία, να σκέφτεσαι ότι θα σε κοροϊδεύει ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, θα σου βγάλουν τα 100 πρόστυχα παρατσούκλια β)βάλτους γρήγορα δύσκολα και βάρα στ' αυτιά. Οι κολλτσίδες τέτοιου τύπου αργά ή γρήγορα κολώνουν..γ) αδιαφόρησε όχι δυσφόρησε. Βέρες, παντρειές κλπ δεν πιάνουν..το ζητούμενο είναι να γίνεις ρόμπα. Μη τις ρωτάς καθόλου, ακόμη κι αν ξέρουν, δίνε έμφαση στους άλλους, προτίμησε τους άλλους. Αστο να φανεί αυτό.
δ)δείξου σοβαρός και πλησίασε την ομάδα των άλλων που διαβάζουν και ενδιαφέρονται..αυτές που δεν είναι της ίδιας κατηγορίας..θα το κόψουν απο μόνες τους αμα δούν ότι δεν τσιμπάς
Τα γελάκια μεταξύ τους δεν σημαίνουν τίποτα, είναι για να τις προσέξεις ότι "ΤΑΧΑ" σε κουτσομπολεύουν.

An-Lu είπε...

Όσο είσαι μικρούλης και γλυκούλης, αυτά είναι αναμενόμενα ;-)
Ακολούθα τις οδηγίες της Μαρίνα που ξέρει.

Lina είπε...

το κακο δεν ειναι να σε γουσταρουν, αλλά απλά να σε "παιξουν". το νου σου ρεμάλι, προσεχε μην εκτεθεις και σ εχουν στο ψιλο όλη τη χρονιά.

παγερά αδιάφορος θα είσαι... (κι επειδή σε ξέρω.... μην κοιτάς συχνα προς τα... κάλλη που ανέφερες, γιατι σου τρεχει σαλάκι συνηθως =Ρ)

όσο για τη βερα που λεει το γυαλινο δακρυ, δεν πιανει με τιποτα. αδικος κοπος

Τουρνέ στα νησιά είπε...

Συνάδελφε σε καταλαβαίνω!

ο τρόπος που το αντιμετώπισες στο 1ο επίπεδο (γιατί δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά υπάρχουν και άλλα ) ήταν ο ορθότερος. Δεν υπάρχουν συνταγές για το πως αντιμετωπίζεις τέτοιες καταστάσεις (κάθε περίπτωση είναι διαφορετική) απλά να ξέρεις ότι για λίγο καιρό θα ελέγχουν τις αντοχές και τα όριά σου.
Αν συνεχίζεις να τις αντιμετωπίζεις όπως τους υπόλοιπους μαθητές φαντάζομαι πως δεν θα έχεις πρόβλημα.

zipped είπε...

Το φερμουάρ σου το κοίταξες μην ήταν ανοιχτό ή πήγες κατευθείαν στα mind games?

Sourotiri είπε...

Γυαλινο Δακρυ, εεεε κι εγω θελω φαν κλαμπ

Known as Vampy, αυτο ελπιζω κι εγω ρε γαμωτο :)

Μαρινα, ενδιαφερουσα η αποψη σου. Βεβαια δεν ειμαι σε σχολειο αλλα σε φροντιστηριο, και το να τις ριξω σε σχεση με αλλα παιδια του τμηματος δεν ειναι κατι που θα το ηθελα, ισως να ταραζε αλλου ειδους ισορροπιες.

Αν-Λου :)

Μωρο μου, dont worry, την επομενη φορα θα παω στο μαθημα με μια σαλιαρα φορεμενη :) Χαχαχα!!!

Τουρνε, κι αλλα επιπεδα;;; Για λεγε, για λεγε :)

zipped, το zipper μου ηταν zipped.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Τη βέρα για πλάκα την ανέφερα ρε παιδιά! Εννοείται πως δεν πιάνει! Άλλωστε ένας από τους καθηγητές με το φαν-κλαμπ σε μας ήταν παντρεμένος και με 4 παιδιά!! Αλλά είχε κάτι μπράτσα ο άτιμος!!! Και όχι, το ότι είχε 4 παιδιά δε σημαίνει ότι ήταν γέρος. 31 χρ ήταν τότε.

Litanie des Saints είπε...

Χαχα, άρχισαν τα όργανα! Φαντάζομαι πως η παγερή αδιαφορία που λένε κι οι υπόλοιποι είναι το καλύτερο...

milch-käfer είπε...

Το Milch απόψε παίρνει το πλοίο για την Χίο
κάνει 28 κλανιές και το'κανε χημείο!

Σοφία είπε...

Αδιαφορία (καλύτερα όχι παγερή) είναι το καλύτερο. Δεν είναι κακό να σε γουστάρουν, κακό είναι να ενδώσεις ;-)

milch-käfer είπε...

To Milch το βράδυ παίζει πορδόσφαιρο στα Σκόπια
ανοίγει σαν βρύση ο ποπός και τρέχουν τα "σιρόπια"!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

τα άλλα επίπεδα:
κάποια στιγμή θα αρχίσουν κάτι "αθώες" ερωτήσεις τύπου "κύριε τι ζώδιο είστε?" "τι μουσική ακούτε?" κτλ,
μετά ερωτήσεις μπορεί να γίνουν πιο προσωπικές όπως "που βγαίνετε?" (εννοείτε πως δεν απαντάς) και εκεί πρέπει να είσαι αυστηρός, ψυχρός και να τους δείξεις ότι έχουν ξεπεράσει τα όρια.
Το πιο ακραίο που μου έχει τύχει είναι κάτι ραβασάκια.
Σε φίλο και συνάδελφο είχαν γίνει πιο ακραία αλλά δεν στα λέω για να μη σε τρομάξω!

Ανώνυμος είπε...

Ω μπω τι μου θύμισες
Σαν μαθητής, τότε που τα σχολεία ήταν αμιγή, στο φροντιστήριο των αγγλικών έρχοταν συμμαθήτριες που έφτιαχναν καλαντα χριστουγέννων για το σχολείο τους προ αμνημονεύτων χρόνων την εποχή του Λεφτέρη Λεφτέρη σε έχω σταμπάρει στο παλιό μου το δεφτέρι, που το είχαν διασκευάσει σε
Ένα και ένα κάνουν δυο λέει ο Λευτέρης στο Σχολειό με τα μάτια πλάνα και τ' αφτιά σαν αεροπλάνα, μα και αν στο νου μας δεν μας μπαίνουν καθόλου δεν τον νόιάζει.
Ο μαθηματικός Λεφτέρης που πληροφορήθηκε το στιχούργημα που θα τραγουδιόταν μπροστά σ όλο το σχολείο στη γιορτή ζήτησε να αλλάξουν μόνο ....τα αφτιά τα αεροπλάνα ...για ταλλα δεν τον πέιραξε.
Αργότερα σε Φροντιστήριο που εκαμα μάθημα, δυο τρεις μαθήτριες κάτι έβλεπαν στο τετραδιο τους, δεν θυμάμαι ακριβώς που, Τους ρώτησα τι βλέπουν και γελούν ...μου είπαν την κοκινοσκουφίτσα κύριε. Ε λέω μην τρομάξετε όταν βγει ο κακός λύκος.....
Μια άλλη ιδέα, αν δεν θέλεις να συνεχιστείς το πανηγύρι, εκτός από αδιαφορία, ρώτα π.χ. άλλους μαθητες και μαθήτριες στην ταξη, βα΄λε κοντά τους κανά γόη της τάξης, να στραφεί εκεί το ενδιαφέρον τους.
@Χημικός

milch-käfer είπε...

Το Milch θα κάνει μια πορδή ισάξια με κανόνι
σ'όλη την πόλη θα αντηχεί σαν να'τανε τρομπώνι!

hopkins είπε...

Να γιατί εγώ δε θα μπορούσα να γίνω καθηγητής. Δεν πρόκειται να μην την έκανα κάποια στιγμή τη μαλακία μου...

Lina είπε...

σιγα μωρε κι εσυ δον χουαν!

Νεφελη είπε...

Ουφ, ξέρω πως είναι...να είσαι η Σούλα. Τίποτα, απλά αδιαφορείς (πονάειειειει), είσαι σωστός επαγγελματίας, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Φτύσε κανονικά. Τώρα το αν νιώθεις άβολα ή όχι, πιστεύω πως θα έπρεπε να το είχες σκεφτεί πριν γίνεις καθηγητής σε μαθητές (και μαθήτριες...) Λυκείου!! :-Ρ
Κουλ. Θα το κάνουν μία, δύο, τρεις, πέντε, δεκαπέντε, πενηνταπέντε, πού θα πάει, θα βαρεθούν. Το πιο πιθανό είναι να έχουν βάλει κανά στοίχημα του τύπου "Κολώνεις να την πέσεις στον καθηγητή των μαθηματικών?".

Την καλησπέρα μου και καλό κουράγιο!

Sourotiri είπε...

Τελικα σημερα που τις ξαναειδα τις μαθητριες τα πραγματα ηταν πολυ καλυτερα. Ισως αποθαρρυνθηκαν απο την σταση μου στο πρωτο μαθημα και εκοψαν τα πολλα-πολλα. Ενηγουεη:

Τουρνε στα νησια, ασε, μην μου λες τα υπολοιπα γιατι θα πρεπει να βαλουμε ενα ασπρο Χ σε κοκκινο κυκλο πανω δεξια :)

Χημικε, δυστυχως, στο συγκεκριμενο τμημα, το μονο αγορι που εχουμε ειναι λιγο... χαριτωμενο. :) [Οι ιστοριες σου δεν ξερω, παντα μου τραβουν το ενδιαφερον!]

Χοπκινς, δηλαδη τι θα εκανες ρε μαλακα;

Νεφελακι, ντροπη σου ρε, μικρο κοριτσι :ΡΡΡΡ

El είπε...

Sourotiri dear εάν γουστάρουν να σε παίζουν, θα σε παίζουν όπως και να είσαι, ότι και να κάνεις. Μέχρι να βαρεθούν. Και δυστυχώς δε βαριούνται εύκολα τα σκασμένα!
Δεν ξέρω να σου πω τί να κάνεις γιατί αν ήξερα θα γινόμουν δασκάλα/καθηγήτρια/επιλοχίας (κι αυτοί τα ίδια τραβάνε, μη νομίζεις). Υπομονή να ευχυθώ μόνο και κουράγειο.

Για την ιστορία πάντως...του φένεις του Τζόνι Ντεπ. Το τούτο σου ολόιδιο είναι (όπου "τούτο", βάζεις ότι έχεις ευχαρίστηση)

υγ. μη φρικάρεις με τα ορθογραφικά...δυσλεκτική είμαι με τη βούλα!

Sourotiri είπε...

El, πολυ μου αρεσε αυτο με το "τουτο" :ΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

Πορνιδιαααα!
κλετοριδεκτομη που σας χρειαζεται!