Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2009

We want the real thing, not the cyber one.

Τις τελευταιες μερες διαπιστωσα ποσο χρησιμο ειναι ενας player για το αυτοκινητο, περαν του ραδιοφωνου. ΟΚ, πολλες φορες κατα την οδηγηση ενας ραδιοφωνικος σταθμος ειναι καλη παρεα, αλλα πολλες φορες επισης σε ολη την διαδρομη κανεις συνεχως ζαπινγκ για να βρεις κατι που να σου αρεσει και φτανεις στον προορισμο σου και δεν το εχεις βρει ακομη. Μαλακια δεν ειναι; Για να μην αναφερω φυσικα, σε σημεια εκτος της πολης που αυτα που πιανεις ειναι ελαχιστα. Ενηγουεη. Το αυτοκινητο μου εχει επισης ενα κασσετοφωνο, το οποιο μασαει τις κασσετες που του βαζω.

Μουσικη vs Τυρανια 0-1. Τελος του πρωτου ημιχρονου.

Και ετσι λοιπον, πηρα σβαρνα το internet για να δω τι παιζει στην αγορα των mp3 players. Και διαπιστωσα οτι εχουν φτηνυνει παρα πολυ!!! Ακομη και αυτα που δεχονται usb στικακι!

Με τα πολλα κατεληξα σε αυτο [Παρενθετη ερωτηση: Απο οσο γνωριζετε, η Kenwood ειναι αξιοπιστη μαρκα;]:


Παει να πεσει το ματι μου στην τιμη, βλεπω 119€, ολα κομπλε. Και βλεπω ακριβως απο πανω το κουμπακι "παζαρεψε το". Το παταω απο περιεργεια και μου βγαινει αυτη:

Μια γυμνοστηθη γκομενα με κομμενο κεφαλι, να με ρωταει "Τι θα ηθελα να δουμε". Καλα, η προφανης απαντηση ειναι "Ελα να δουμε κινουμενα σχεδια και να χαιδευτουμε", αλλα δυστυχως το μονο δικαιωμα που μου δινει ειναι να απαντησω με εναν αριθμο ευρώ.

Εχω ξεχασει εντελως οτι ψαχνω για mp3, και τις δινω 50€ για...τα περαιτερω:


Καλα, η απαντηση ειναι αποστωμοτικη. Πρωτα μου δειχνει ελαχιστα απο τα καλλη της, με προκαλει βαναυσα, και μετα να με ρωταει για ποια την περασα; Και τι ακριβως "μου δινει" με 111€; Α ναι, ξεχασα, πωλητρια ειναι καλε, για το mp3 μιλαμε :)

Οκ λοιπον, δεν σου κανουν 50€; Παρε 80:


Παλι δεν το δεχεται η καργια. Αποφασιζω να την πλησιασω στα 100:

ΕΛΕΟΟΟΟΟΣ ρε κοπελια για τριαμιση ευρω κανεις ετσι;;; Τα προκαταρκτικα οπως καταλαβαινετε εχουν χτυπησει κοκκινο, και με την λιμπιντο μου στα υψη, κανω την αποφασιστικη κινηση: 103€, τελευταια προσφορα:



WOOHOOOOOOOOOO!!! ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ!!! [Σας ορκιζομαι οτι προκειται περι του σημειου G, τα οσα ακολουθησαν ειναι ακαταλληλα για ανηλικους, για αυτο δεν τα βαζω στο blog μου :ΡΡΡΡ]

Αναμφιβολα, ενας αρκετα πρωτοτυπος τροπος marketing. Αλλα ρε Κωτσοβολε, αφου η τιμη του προιοντος ειναι 103€, γιατι ρε αγορι μου με τυραννας ετσι; Βαλε ενα 119, τραβα μια γραμμη σαν να το διαγραφεις και απο κατω βαλε ενα 103. Τοσο δυσκολο ειναι; Πρεπει δηλαδη να ταλαιπωρεις και την κοπελα;

Και για να εχω το καλο ερωτημα: Αν παω σε ενα καταστημα κανονικο, θα την βρω την κοπελα [ή εστω, καποια παραπλησια] ετσι οπως την βλεπω και εδω για να της κανω... παζαρια; Να της κανω ρε παιδι μου παζαρια ξεκινωντας απο τα 0€ και να φτασω σταδιακα στα 103, ε που θα παει, καποια στιγμη θα κουραστουν τα χερια της και θα της πεσουν οι ταμπελες κατω.

Κωτσοβολε, σκεψου το. Φαντασου ποσος κοσμος θα συρρευσει στα μαγαζια σου.

Ναι, αυτη ειναι μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πολυ καλη ιδεα.

We want the real thing, not the cyber one.

5 σχολίασαν...:

mpiou είπε...

Χαχαχαχα!Πόσο καμμένο ρε φίλε!!! Και για να έχουμε καλό ερώτημα...αν το δεχόσουν στα 119 τι θα γινόταν? Μάλλον παζάρεμα προς τα πάνω είναι η όλη φάση...(svise to prwto comment please!mperdeutika)

Princess είπε...

Αν παω εγω θα μου βγαλει κοπέλλο; Γιατι ειμαι σκληρη στα παζάρια.. θα τον πηγαινω λεπτο λεπτο μεχρι να βρω το σημείο του!

An-Lu είπε...

Cool!

amana είπε...

Θα του καθόταν ρε mpiou :p
Χαχαχαχαχαχαχαχα!
Άιντε πάρε ένα mp3 player να ησυχάσουμε!

Sourotiri είπε...

mpiou οχι ρε, αμα βαλεις τιμη πανω απο 103 ευρω, η γκομενα σου λεει να δοκιμασεις..."πιο χαμηλα"¨...

πρινσες, δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις :)

an-lu, δυστυχως ειναι cool και οχι hot...

amana, o mpiou εχει ιστορια ρε σε βλαμμενους "στοχους"... :)