Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

Σημερα κινδυνεψα με συλληψη...Ε αυτα δεν γινονται...!!!!

Καπως ετσι λοιπον, μετα απο μια εντελως ξενερωτη προεκλογικη περιοδο, σημερα τα πραγματα εφτασαν στο τελος τους. Ενταξει, αναμενομενα ηταν τα οσα δινουν τα exit polls, δεν φανταζομαι κανεις να εξεπλαγη πραγματικα...

Και τωρα μπορουμε να πα' να 'ΓΑΠηθουμε :)

Το θεμα μου ομως δεν ειναι αυτο. Το θεμα ειναι οτι αλλη μερα περιμενα και αλλη μερα μου ξημερωσε.

Τι περιμενα: Μια μονοημερη εκδρομουλα στον τοπο που ψηφιζω [γυρω στις 2-3 ωρες απο την Θεσσαλονικη], να παω να δω τις γιαγιαδες και τους θειους, τους γνωστους στο χωριο, να παω να ψηφισω σαν κυριος και να επιστρεψω πισω στο σπιτι μου.

Ξεκινησαμε λοιπον ολοι οικογενειακως νωρις-νωρις για να προλαβουμε να δουμε και οσους περισσοτερους συγγενεις γινοταν. Ο καιρος ειναι ηλιολουστος, ο δρομος σχετικα αδειος, και φυσικα καπου εκει η μανα μου μου μεταφερει την πρωτη αποπειρα επηρρεασμου της ψηφου μου απο μια θεια που πηρε τηλεφωνο για να μας πει τι να ψηφισουμε. Στα καπακια, μου λεει να μεταφερουμε τα δικαιωματα μας στην Θεσσαλονικη, αλλα οχι στον δημο Θεσσαλονικης στον οποιο κατοικουμε, αλλα σε αλλον δημο στον οποιο του χρονου κατεβαινει υποψηφια μια αλλη θεια μου. Ο εκνευρισμος μου και για τα δυο αρχιζει και μεγαλωνει και σκεφτομαι ποσο σκατα πισω ειμαστε σαν χωρα κτλ. Το αντιπαρερχομαι τελικα για να μην χαλασω την μερα μου. Που να ηξερα τι ακολουθουσε...

Γυρω στις 9.30 ημουν εξω απο το σχολειο του χωριου μου. Εκει ειναι συγκεντρωμενοι μερικοι χωριανοι, κανοντας καλαμπουρι.

Με πλησιαζει ο ενας απο αυτους, και μου λεει συνομωτικα στο αυτι:

-Sourotiri, αμα θες μην μπαινεις να ψηφισεις καλυτερα...
-Ε... Και γιατι ηρθα ρε ΧΨΖ; [με χαλαρη διαθεση]
-Εισαι εφορευτικη επιτροπη ρε, για αυτο στο λεω!!!
-.....!!!!!!!..........%@#%#$@%#$@@%#$%^@#^%#$ ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;; ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
-Οχι, καθολου...

Εμεινα μαλακας. Στις 9.30 το πρωι, 2μιση ωρες μετα το ανοιγμα των καλπων μαθαινω οτι ειμαι μελος της εφορευτικης επιτροπης... Το μυαλο μου στροφαρει και αντιλαμβανομαι πως αν αναγκαστω να μεινω και να μετρησω ψηφους θα φτασω στο σπιτι μου μετα τις 12...ΑΝ φυσικα η μανα μου με περιμενει, ετσι; Γιατι αν δεν με περιμενει θα πρεπει να φυγω με το ΚΤΕΛ της επομενης μερας, γαμωντας μου ολη την αυριανη μερα και οσα εχω κανονισει να κανω αυριο... Η επομενη σκεψη ειναι, φυσικα, καλα ρε παιδια, δεν βρεθηκε ενας ανθρωπος να με παρει τηλεφωνο να με ενημερωσει; Τι σκατα; Ε οχι, δεν το δεχομαι!!!

Παω να μπω στο σχολειο, και με πιανει ενας θειος. Ο θειος αυτος εχει ερθει απο την Γερμανια "αποκλειστικα και μονο" για να ψηφισει μια συγκεκριμενη υποψηφια και "να επηρρεασει οσους μπορει για να την ψηφισουν"...!!! Κατσε ρε θειε, πηρες αεροπλανο 3 ωρες μεχρι την Θεσσαλονικη, αλλες 3 ωρες εκανες να ερθεις στο χωριο "για να επηρρεασεις την ψηφο" των συγχωριανων σου;;; ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!! Παιρνω το σταυρωμενο ψηφοδελτιο και μου περναει απο το μυαλο να τον ξεσκισω. Τελικα διαλεγω τον ηρεμο δρομο, του λεω ενα "μεινε ησυχος" και μπαινω στο σχολειο. Παρεμπιπτοντως, αυτη η υποψηφια ειναι διαφορετικη απο τον αλλον υποψηφιο για τον οποιο προσπαθουσε να με ψησει η πρωτη θεια [αλλα στο ιδιο κομμα], στην οποια, επισης εχω πει "να μεινει ησυχη". Ε ρε γλεντια... Φυσικα, ακομη και να ειχα σκοπο να ψηφισω καποιον απο τους δυο [που δεν ειχα σκοπο ουτε το κομμα τους να ψηφισω], θα ειχα αλλαξει γνωμη αμεσως.

Εκει συναντω την εφορευτικη επιτροπη και τον δικαστικο αντιπροσωπο. Η εφορευτικη... επιτροπη αποτελειται απο ενα μονο ατομο [:Ρ] το οποιο εκπλησσεται παρα πολυ που με βλεπει!!! Πριν προλαβει να ξεστομισει καμια ατακα και γινουμε ολοι ρομπα στον δικαστικο αντιπροσωπο, του λεω το ονομα μου.

- Α...!!! Εσυ εισαι εφορευτικη επιτροπη!!! Που εισαι ρε αγορι μου;
- Εδω ειμαι, ηρθα για να ψηφισω. Τωρα μαθαινω οτι ειμαι εφορευτικη επιτροπη!!!
- Τι εννοεις, δεν σε ενημερωσε κανεις, ουτε τηλεφωνικα;
- Ακριβως!!!
- Ουτε ηρθε καποιο χαρτι στο σπιτι σου;
- Οχι!!!

Εκει καπου πεταγεται το μοναδικο μελος της εφορευτικης επιτροπης και λεει την απιστευτη ατακα:

"Ε ναι, ειπαμε επειδη μενει στην Θεσσαλονικη να μην τον ενημερωσουμε"!!!!

Προσπαθω να συγκρατηθω και να μην εκφρασω τα συναισθηματα μου: δεν ξερω αν πρεπει να πατησω τα γελια ή να αρχισω να μπινελικωνω. Ξερω ομως οτι, ως τακτικο μελος παρακαλω πολυ, ειμαι υποχρεωμενος να μεινω. Την πουτανα μου μεσα δηλαδη. Καπου εκει ο δικαστικος αντιπροσωπος, νεος δικηγορος παρεμπιπτοντως, μου λεει κατι που με μαλακωνει:

- ΟΚ λοιπον, θελεις να μεινεις;
- Για να ειμαι ειλικρινης, οχι.

Κοιταει τα υπολοιπα ονοματα των μελων της επιτροπης, τακτικα και αναπληρωματικα, και ρωταει το μοναδικο παρων μελος της επιτροπης αν μπορει καποιος απο αυτους να ερθει. Ακουω τα ονοματα, και διαπιστωνω οτι 1-2 απο αυτους, ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ του χωριου, τους ειδα να τριγυριζουν στο χωριο!!! Το δε μοναδικο μελος της επιτροπης εχει μια δικαιολογια για τον καθενα, ο ενας ειναι στο νοσοκομειο [!], ο αλλος ειναι στο σπιτι του παιδιου του 400 χιλιομετρα απο το χωριο [!], και παει λεγοντας. Λεω απο μεσα μου, μα καλα, τι σκατα κανει το μοναδικο μελος της επιτροπης, τους καλυπτει ολους και θελει να κατσει να κανει την δουλεια μονη της; Επιλεγω να μην μιλησω.

Στην συνεχεια, πεταγονται οι εκπροσωποι των κομματων που ηταν παροντες και του λενε οτι ενταξει ρε παιδι μου, θα ειμαστε εμεις στην καταμετρηση των ψηφων [!], μικρο χωριο ειμαστε, λιγες ψηφους θα εχουμε να μετρησουμε, ασε το παιδι να φυγει, κτλ. Ο δικαστικος αντιπροσωπος πειθεται, με αφηνει να ψηφισω [αληθεια, τα...μελη της εφορευτικης επιτροπης ψηφιζουν ρε παιδια;;;] και φευγω.

Και πανω που σκεφτομαι πως, αν ειχα ενημερωθει εγκαιρως, θα επαιρνα το αυτοκινητακι μου απο χθες το πρωι, θα εκανα σουκου στο χωριο, και φυσικα θα πηγαινα σαν εφορευτικη επιτροπη, γιατι οσο το σκεφτομουν, τοσο πιο ενδιαφερουσα μου φαινεται σαν εμπειρια. Το κειμενο του αρκουδου με εκφραζει απολυτα. Αλλα οχι τελευταια στιγμη ρε παιδια!!!

Και πανω που σκεφτομαι οτι θα μπορουσα να την εχω παθει χειροτερα, μενοντας δεμενος χειροποδαρα απο την μια στιγμη στην αλλη, ακουω την εξης ειδηση απο το ραδιο:

Η άρνηση να είναι μέλος της εφορευτικής επιτροπής στην οποία είχε διοριστεί οδήγησε στη σύλληψη ενός άνδρα στην Καβάλα. Ο συλληφθείς, πήγε μεν να ψηφίσει στο εκλογικό του τμήμα, δεν ήθελε όμως να παραμείνει ως μέλος της εφορευτικής επιτροπής. Ο αρμόδιος Εισαγγελέας που ειδοποιήθηκε διέταξε τη σύλληψή του και έτσι κρατείται για να οδηγηθεί στο αυτόφωρο.

Με λιγα λογια, σημερα, στην..."γιορτη της δημοκρατιας", κινδυνεψα με συλληψη...!!!

Ε αυτα δεν γινονται.

14 σχολίασαν...:

zouri1 είπε...

αυτο παντως το θεμα πρεπει να λυθει.Δεν μπορει να γινεται με κληρωση και καταναγκαστικα

DaNaH είπε...

Φτηνά τη γλύτωσες! Τι να πεις!

Νεφελη είπε...

Είναι γελοίο αυτό που γίνεται, εγώ δεν το ήξερα καν ότι τα μέλη της επιτροπής επιλέγονται τυχαία. Αλλά ακόμα και έτσι, για ακόμα μια φορά το (και καλά) κράτος που ζούμε αποδεικνύει πόσο απίστευτα ανοργάνωτο είναι. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. Να μη σε ενημερώσουν και να σε κλείσουν και μέσα. Που σκατά πάμε δεν έχω καταλάβει ακόμα.

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως θα γούσταρα πολύ να πάω εφορευτική επιτροπή... αλλά δεν με ζήτησε κανείς. Κλαψ.

(Φυσικά και τα μέλη της εφορευτικής ψηφίζουν - γιατί όχι;)

Princess είπε...

Φτου φτου μακρια απο μας... διοτι εγω εχω να παω για δουλεια στις εφτα το πρωι κι οχι να μετραω ψηφους (δε σου δινουνε αδεια αν εισαι εφορευτικη). Εγω παντως παω παντα για ψηφο -λεμε τωρα- απογευματακι. Να τσιμπησουνε οσους χρειαζονται, να μαι ησυχη...

is it real είπε...

δεν γινονται??ελα που γινονται...

is it real είπε...

δεν γινονται??ελα που γινονται...

Pegasus είπε...

Η μητέρα μου έχει κάνει εφορευτική επιτροπή και ψήφισε πάντως! Δηλαδή πώς; Θα σε αναγκάζουν να πας στην επιτροπή και θα σου βγαζουν και το δικαίωμα ψήφου;;;; Πώς το σκέφτηκες αυτό; λολ! :)

Pegasus είπε...

Α και ήθελα να προσθέσω κάτι σε αυτό που είπες:

"Ο εκνευρισμος μου και για τα δυο αρχιζει και μεγαλωνει και σκεφτομαι ποσο σκατα πισω ειμαστε σαν χωρα κτλ."

Εχω τύχει κι εδώ στον πολιτισμένο Καναδα σε συζητήσεις οργανωμένων ή ανθρώπων που έχουν δικό τους άνθρωπο υποψήφιο... πάντου τα ίδια είναι! Απλά εδώ ο κόσμος είναι λιγο πιο ανυποψίαστος! :Ρ

Sourotiri είπε...

zouri1, ισως η καλυτερη λυση για να λυθει θα ηταν ενα συμβολικο ποσο, 50-100 ευρω για παραδειγμα... Αυτο θα ελαφρυνε ακομη και το γεγονος της κληρωσης και της καταναγκαστικης συμμετοχης.

Δαναη, ευτυχως, ευτυχως :)

Νεφελη, τωρα με το ΠΑΣΟΚ ρε θα πεταξουμε στο διαστημα ρεεεεε η δεξια φταιει για ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :ΡΡΡΡ

Σοφια, πρεπει οντως να ειναι ωραια εμπειρια. Οσον αφορα το αν τα μελη της εφορευτικης ψηφιζουν, δεν ξερω κιολας, αλλα μου φαινεται περιεργο το ατομο που καταμετρα τις ψηφους -και αρα, συμμετεχει στην πιστοποιηση της εγκυροτητας της- να συμμετεχει στην διαδικασια. Αλλα θα μου πεις, ειναι και ο δικαστικος αντιπροσωπος...

Πρινσες, εχω την εντυπωση πως ο εργοδοτης σου ειναι υποχρεωμενος να σου δωσει αδεια αν εισαι εφορευτικη.

is it real, αυτα και αλλα πολλα γινονται ;)

Πηγασε, εξηγησα και στην Σοφια το σκεπτικο μου. Τελος παντων :) Οσον αφορα τον Καναδα, δεν το περιμενα αυτο για να ειμαι ειλικρινης :)

KitsosMitsos είπε...

Ευτυχώς που ήταν συνεννοήσιμοι οι άνθρωποι και σώθηκε η κατάσταση.

Sourotiri είπε...

Kitsomitso, οντως... Αν και της φυλακης τα σιδερα ειναι για τους λεβεντες ρεεεεεεε :))))

El είπε...

Ουυυυ...την άλλη φορά που θα ακούσω ότι συνέλαβαν κάποιον θα πω "Εγώ παιδιάαυτόν τον ξέρωωωωωω!".
Α ρε Σουρ! Το μόνο που ήθελα ήταν να δω τη φάτσα σου την ώρα που έλεγες το "μείνε ήσυχη" στη θεία. Και μόνο που σε φαντάζομαι πεθαίνω λέμε!

Πάντα τέτοια! (για να με κάνεις να γελάω ρεεεε...)

Άσχετο: Η λεκτοκι επαλήθευση μου λέει να γράψω cavla για να περάσω. Στο δικό σου και σε ακόμα ένα blog μου βγάζει αυτά τα ωραία!!!

Weirdo. είπε...

Τυχαία έπεσα εδώθε, αλλά επειδή είδα που ρωτάς αυτό:

"[αληθεια, τα...μελη της εφορευτικης επιτροπης ψηφιζουν ρε παιδια;;;]"

μήπως μπερδεύτηκες από τις εκλογές 5μελούς/15μελούς που δεν επιτρέπεται όσοι έιναι εφορευτική να βάλουν υποψηφιότητα; Δεν ξέρω τι γίνεται στις κανονικές εκλογές, αλλά τα του σχολείου τα έχω πρόσφατα. =)