Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

Μπαμ το βαβαβουμ

Σαββατοβραδο λοιπον, και λεμε με την Λινα να βγουμε εξω. Παμε σινεμα, παμε για ποτακι, παμε στο αυτοκινητο μου να παμε σπιτι. Το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο πανω σε ενα πεζουλι, και καθως παω να το βγαλω, βρισκει κατω. Το φερνω ακριβως παραλληλά με τον δρομο [για να μην ενοχλω την κινηση] και λεω στην Λινα να κατεβει για να το βγαλω και μετα να μπει.

Το μωρο μου κοιταει τον καθρεφτη, στα 50 μετρα φαινεται ενα αυτοκινητο πισω μας. Βγαινοντας μου λεει οτι ερχεται ενας απο πισω και να προσεχω. Εχοντας βγει, παει να κλεισει την πορτα, αλλα η ζωνη της δεν εχει μαζεψει, με αποτελεσμα να μην κλεισει η πορτα, αλλα να ξανανοιξει, συναντωντας μοιραια το απο πισω μας αυτοκινητο.

Μπαμ.

Ευτυχως η πορτα τον βρηκε μονο στον καθρεφτη. Φυσικα, του τον διελυσε. Αλλα σκεφτομαι πως αν η πορτα ανοιγε μισο δευτερολεπτο νωριτερα, φραζοντας στον αλλον οδηγο το 1/3 του δρομου, θα εψαχνα αφενος την πορτα μου, και ισως ο αλλος οδηγος να εχανε τον ελεγχο του αυτοκινητου του, με απροβλεπτες συνεπειες.

Τελος παντων. Σημερα πηγα στην ασφαλεια μου και αποτι μου ειπαν, τελος καλο, ολα καλα.

Παντα ειναι χρησιμη μια κρυαδα, νομιζω.

9 σχολίασαν...:

Princess είπε...

Ναναι ολες σου οι κρυαδες, τελος καλο, ολα καλα. Κιειναι χρησιμες κατι τετοιες κρυαδες: ειναι οι μονες με τις οποιες ψηνεσαι!

Litanie des Saints είπε...

Εύχομαι όλα τα προβλήματα του αυτοκινήτου να είναι τέτοιας έκτασης!

Νεφελη είπε...

Πω πω πώς με τρομάζουν τα τουτού...

Τουρνέ στα νησιά είπε...

μακάρι αυτά να είναι τα "μπάμ" σου με το "βαβαβουμ"

fresco είπε...

parastika na'nai kai na diortwnontai...

ti na kanoue...

byeee;-)

next_day είπε...

Σημασία έχει που δεν έπαθε κανείς τίποτα...
Όλα καλά λοιπόν!

Sourotiri είπε...

Thanks σε ολους για την συμπαρασταση σας στο τοσο σοβαρο ατυχημα μου ;)

Παντως πραγματικα, αν η πορτα ανοιγε μισο δευτερολεπτο νωριτερα, περα απο την πλακα, θα ειχαμε αλλα τρεχαματα τωρα...

Σοφία είπε...

Πού και πού χρειάζονται οι κρυάδες αυτές για να μας θυμίζουν ότι είμαστε τρωτοί. Περαστικά και τέλος καλό όλα καλά!

Sourotiri είπε...

Ακριβως Σοφία ;)