Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2009

Ο σκοπος αγιαζει τα μεσα

Κατα την διαρκεια της προεκλογικης περιοδου, την γλιτωσα. Δεν ξερω πως εγινε αυτο, αλλα δεν ηρθε ουτε ενα sms στο κινητο μου, ουτε ενας φακελος με διαφημιστικα στο γραμματοκιβωτιο μου, δεν επεσα σε καμια προεκλογικη ομιλια, τιποτα λεμε. Δεν ξερω πως, αλλα ευτυχως η θεα της προπαγανδας σταθηκε καλη απεναντι μου. Μεχρι πριν 3-4 μερες.

Τοτε προφανως καταλαβε την μαλακια της και ειπε να παρει το αιμα της πισω. Ευτυχως για καλο σκοπο.

Φορεας της, ενας φοιτητικος φιλος. Το προφιλ του ειναι καπως ετσι: Αθεος ψηφοφορος διαφορων κομματων, με τεραστια αριστερη καρδια αλλα φανατικος πολεμιος του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ, απιστευτα ισχυρογνωμων αλλα συνηθως χωρις επιχειρηματα, ο οποιος μεχρι προτινος θεωρουσε πως πολιτικοι και μεγαλοδημοσιογραφοι ειναι για καρπαζιες, βρωμιαρηδες και λαμογια.

Το θεμα ειναι πως τις τελευταιες μερες αυτος ο φιλος μου μου εστειλε μια προσκληση στο facebook για να ενταχθω σε ενα group που ειχε φτιαξει ο ιδιος, σχετικα με μια κοινωνικη πρωτοβουλια που θα λαβει χωρα την ερχομενη Κυριακη. Μιας και γενικα θεωρω οτι τετοιου ειδους group στο facebook ειναι τρυπες στο νερο, πατησα ignore. Αφηστε που δεν θα ειμαι και Θεσσαλονικη αυτην την μερα.

Τις επομενες ωρες, ο φιλος μου επεμενε. Κοινοποιουσε το group πολλες φορες, εστελνε επαναλαμβανομενες προσκλησεις και σε καποια φαση με πετυχε στο chat του facebook και τελικα πειστηκα να μπω. Στην περιγραφη του group, δεν πιστευα αυτα που διαβαζα. Μιλαμε για καθαρα αριστερο λογο, που στηριζε αυτην την πρωτοβουλια. Τα μελη του group σε λιγες ωρες ειχαν πολλαπλασιαστει.

Την επομενη μερα μου ηρθε ακομη ενα μηνυμα, το οποιο με ενημερωνε οτι ο φιλος μου θα εμφανιζοταν σε καναλι πανελληνιας εμβελειας, σε πασιγνωστη καταγγελτικη εκπομπη, παρουσιαστης της οποιας ειναι ενας ανθρωπος που κατα την ταπεινη μου αποψη, πρεπει να ειναι απο τα μεγαλυτερα λαμογια της εντυπης και ηλεκτρονικης δημοσιογραφιας. Αναρωτιομουν που το παει ο φιλος μου. Ημουν σιγουρος ομως οτι ειχε καλο σκοπο.

Την μερα της εκπομπης δε, πηρα και ενα sms που μου θυμιζε να ανοιξω την τηλεοραση μου σε συγκεκριμενη ωρα και στο συγκεκριμενο καναλι. Το ιδιο μηνυμα, φυσικα, εμφανιστηκε και στο facebook.

Το βραδυ εκατσα και ειδα την εκπομπη, κυριως απο περιεργεια να δω τον φιλο μου. Και να σου πρωτη μουρη με δηλωσεις στα ρεπορταζ, και να σου νατος μεσα στο στουντιο, κτλ. Ειναι ολοφανερο οτι ειχε παθιαστει με την ολη καταγγελια που εκανε.

Η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι ομως, δεν ειχε σταξει ακομη. Εσταξε την επομενη της εκπομπης, οταν στο msn, ο φιλος μου προσπαθουσε να με πεισει ποσο καλος και ωραιος τυπος ειναι ο μεγαλοδημοσιογραφος και παρουσιαστης της εκπομπης. Τον οποιον, πριν κανεναν χρονο ο ιδιος ο φιλος μου, εβριζε κατα ριπας. Αλλα σημερα η αποψη του ειναι να μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι. Τον ρωτησα αν ζει στον κοσμο της barbie, οπου ολα ειναι ροζ. ΟΚ, το καταλαβαινω οτι τον βοηθησε να προωθησει την καταγγελια του, αλλα τετοια κωλοτουμπα δεν την περιμενα. Στην τελικη, ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Φανταζομαι οτι αυτο το βημα θα ηταν το τελευταιο αναμεσα σε πολλα που ο φιλος μου ειχε κανει για να προωθησει την καταγγελια του, και δεν επιασαν τοπο.

Τι να πει κανεις... Οταν βλεπεις τον πιο ισχυρογνωμων ανθρωπο που εχεις γνωρισει να κανει στροφη 180 μοιρων, και απο καταλευκο να λεει καταμαυρο, αρχιζεις και αναρωτιεσαι διαφορα πραγματα, οπως που μπορει να φτασει κανεις, αν εχει κοινωνικες ευαισθησιες.

7 σχολίασαν...:

next_day είπε...

Μάλλον πρέπει να αναρωτιόμαστε για το πόσο εύκολα τελικά μπορούν να πουληθούν ιδεολογίες,ακίες και πιστεύω.

Litanie des Saints είπε...

Ζούγκλα γίναμε, ζούγκλα... :)

Princess είπε...

Σημερα οτι δεν εξυπηρετει, αντικαθισταται. Ακομα κι οι ιδεολογιες. Οσο για την κατουρημένη ποδιά, θα ηθελα η γευση της να μου μεινει οπως και η γευση του γαλακτος: Αγνωστη. Κι ευχομαι το ιδιο και σε σενα!

Sourotiri είπε...

next day, βασανιστικο το ερωτημα σου :)

Litanie, συ ειπας :)

Princess, αγνωστη η γευση του γαλακτος;;; OMG!!!

An-Lu είπε...

...και δεν θα είναι ο μόνος δυστυχώς...

AE (antidrastic-element) είπε...

... ... ... Giati na'hei gevsi mia katourimeni podia?!! =P

Σοφία είπε...

Και το ηθικό συμπέρασμα είναι βεβαίως ότι ...ποτέ δεν συμμετέχουμε σε γκρουπ του Facebook! To τι ignore έχω πατήσει δεν λέγεται.