Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

Προς τους λατρεις του Lost...

Φετος ξεκινησε μια νεα σειρα που λεγεται Flash Forward, με αρκετα πρωτοτυπο σεναριο που φερνει λιγο [οσον αφορα την συλληψη της ιδεας και οχι το περιεχομενο της] στο Lost. Εχουν παιχτει 5 επεισοδια ως τωρα [εγω εχω προλαβει να δω μονο τα 2 πρωτα] και το βασικο σεναριο παει καπως ετσι:

Τον Οκτωβριο του 2009, ολη [;] η ανθρωπινη φυλη, την ιδια ακριβως χρονικη στιγμη, λιποθυμαει για 137 δευτερολεπτα. Κατα την διαρκεια των 137 αυτων δευτερολεπτων, οσοι εχουν λιποθυμησει βλεπουν ενα ονειρο, το οποιο ομως δεν ειναι παρα μια αναμνηση...απο το μελλον, και συγκεκριμενα 6 μηνες μετα. Το FBI ερευνα την υποθεση και αυτα που βρισκει, τουλαχιστον στα 2 πρωτα επεισοδια, ειναι αρκετα για να με κανουν να συνεχισω να την βλεπω.

Κατεβαστε την λεμε! Για αλλη μια φορα οι αμερικανοι σεναριογραφοι μας δινουν κι αλλους λογους για να στρεψουμε την πλατη μας στις ελληνικες σειρες. Τουλαχιστον, μεχρι τον Γεναρη του 2010 που αρχιζει ο τελευταιος -και πολυποθητος- κυκλος του Lost, το Flash Forward φαινεται πολυ ικανοποιητικη εναλλακτικη λυση...

Y.Γ. Πολλα ευχαριστω στην amana που μου την προτεινε :)

4 σχολίασαν...:

DaNaH είπε...

Μόλις τώρα είδαμε το πέμπτο επεισόδιο!!!! Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Με το που τελείωσε είπα "τι αυτό ήταν, θέλω κι άλλο!" Πραγματικά πολύ ωραία σειρά, με ωραία υπόθεση, φανταστική σκηνοθεσία και εξαιρετικό καστ! :)

YO!Reeka's είπε...

τις προάλλες είδαμε και εμείς το τελευταίο επεισόδιο του lost και μας έβγαλετην ψυχή!

hopkins είπε...

Από χθες το βράδυ έχω κολλήσει κι εγώ. Τώρα βλέπω το 4ο επεισόδιο και στα καπάκια θα δω και το πέμπτο και τελευταίο μέχρι στιγμής. Μου έκανε εντύπωση και η συμμετοχή του μικρού Φάινς. Γενικά έχει πολύ καλό καστ. Και ευχαριστώ κι εγώ την amana που μου την πρότεινε :Ρ

amana είπε...

Παρακαλώ παιδιά μουυυυυυυυυυ <3