Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2009

Τι τιτλο να βαλει κανεις αραγε για αυτο;

Μερικες φορες συμβαινουν καποια πραγματα που οχι απλως ειναι τα τελευταια που περιμενεις, αλλα δεν εχεις καν φανταστει οτι μπορει να σου τυχουν. Ενα τετοιο μου συνεβη χθες και, ευτυχως, ηταν ευτραπελο απο τα λιγα.

Μου ηρθε λοιπον ενα sms απο μια γυναικα [;] που προοριζοταν σε μια γυναικα. Αγνωστος αριθμος και, ακομη πιο περιεργο, το κεντρο μηνυματων απο οπου εσταλη το μηνυμα, γερμανικο. Να υποθεσω, μιας και το νουμερο ειναι ελληνικο, οτι επροκειτο για αριθμο που βρισκοταν στην Γερμανια και εκανε roaming? Εν πασει περιπτωσει.

Το sms λοιπον, ελεγε, μεσες ακρες: Ρε συ *Μαρια*, ο *Γιωργος* ειναι χαλια στο κρεβατι :( Τι να κανω, να τον σουταρω και να βρω καποιον με καλυτερες επιδοσεις; [Τα ονοματα εντος αστερισκων ειναι διαφορετικα απο αυτα του πραγματικου μηνυματος, για ευνοητους λογους].

Το τρομακτικο της ολης υποθεσης ειναι πως, το μονο ζευγαρι *Μαρια + Γιωργος* που γνωριζω, ειναι...οι γονεις πολυ κοντινου μου προσωπου :))) Προς στιγμην λοιπον, αυτη η διαβολικη συμπτωση με εκανε για κλασματα του δευτερολεπτου να φερω στο μυαλο μου το σεναριο ο *Γιωργος* να ειχε γκομενα, και αυτη να εστελνε μηνυμα στην γυναικα του *Μαρια*, για να της κανει τα νευρα κουρελι.

Πηρα τηλεφωνο στον αγνωστο αριθμο και η κληση μου προωθουταν. Εστειλα μηνυμα αμεσως, το οποιο παραδοθηκε με την μια. Ξαναπηρα τηλεφωνο στα καπακια, παλι προωθηση. Χμμμ... Φραγη εισερχομενων κλησεων δηλαδη...

Ομως η περιεργεια μου δεν σταματησε εκει. Μολις γυρισα σπιτι γκουγκλαρα το συγκεκριμενο κινητο, αν και γενικα το γκουγκλινγκ αριθμων κινητων τηλεφωνων δεν αποφερει κανενα αποτελεσμα, οσες φορες το εχω προσπαθησει. Κι ομως, αυτο το κινητο μου εδωσε δυο αποτελεσματα!!!

Και τα 2 αποτελεσματα αντιστοιχουσαν σε...ροζ αγγελιες, καταχωρημενες μεσα στον τελευταιο μηνα. Στην πρωτη, η *Μονικα*, ετων 22, εψαχνε "κατι που να αξιζει", για "να την βγαλει απο την ρουτινα", κτλ. Στην δευτερη, η *Σουζαννα*, ετων 25, εψαχνε κατι "πολυ πολυ καυτο".

Τωρα, πως αυτη [;] η τυπισσα [τυπος μηπως;] βρηκε το νουμερο μου, μην με ρωτατε.

Αλλα σιγουρα αυτο με εβγαλε απο την ρουτινα :)

23 σχολίασαν...:

next_day είπε...

χαχαχαχαχα!!!τουλάχιστον πέτυχαν τον αρχικό τους σκοπό!!!!!!!Την καταπολέμηση της βαρεμάρας!!! α χαχαχαχαχα!!!

DaNaH είπε...

Εγώ πάλι αν καμιά φορά τύχει να έχω κλήση (μήνυμα δεν θυμάμαι να έχω λάβει) από άγνωστο αριθμό το αγνοώ. Αν είναι κάποιος που με θέλει θα ξαναπάρει. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν διάφοροι που παίρνουν τηλέφωνο από τέτοια ροζ νούμερα και περιμένουν να πέσεις στην παγίδα και να τους καλέσεις για να δεις ποιος ήταν. Τυχερός ήσουν που δεν το σήκωσαν τις 2 φορές που πήρες, θα είχες χρεωθεί τα μαλλιοκέφαλά σου! Άσε που μπορεί να καταχωρούσαν το κινητό σου και να σε έπαιρναν από διαφορετικά τηλέφωνα και να την πατούσες!

Sourotiri είπε...

next_day: Ω ναι, αυτο σιγουρα :)

DaNaH: το νουμερο ηταν ενα κοινο νουμερο, δεν ηταν κατι περιεργο, οποτε δεν νομιζω να γινοντουσαν ολα τα τραγικα που περιγραφεις :) Εκτος αν ξερεις κατι παραπανω!

Litanie des Saints είπε...

Ώπα. Ήταν η Τζ. και ο Στ.; Μου ήρθε το ίδιο μήνυμα πριν από πέντε μέρες! Και απάντησα ''λάθος νούμερο'' ή κάτι τέτοιο.
Τι έγινε, ρε παιδιά;

Sourotiri είπε...

Litanie, yes it is :)

El είπε...

Κάνεις πλάκα τώρα! Ρε Σουρ το ίδιο μυνημα ήρθε και σε εμένα μόνο που αντί για Μαρία έλεγε Τζένη. Φυσικάαπάντησα κατάληλα!

Sourotiri είπε...

OK, Litanie και El, αποτι βλεπω δεν υπαρχει λογος να κρατω τα ονοματα κρυφα. Και σε μενα, Τζενη και Στεφανος ελεγε το μηνυμα...

Οποτε τι εχουμε μεχρι στιγμης...;

Τρεις bloggers...
Δυο γυναικες και εναν αντρα...
Οι δυο ζουν στην Ελλαδα και η αλλη στο εξωτερικο...

Μια μερα λαμβανουν και οι τρεις τους το ιδιο γραπτο μηνυμα...

Τι περιμενει αραγε αυτους τους 3 ανθρωπους που δεν εχουν τιποτα κοινο εκτος απο την ελληνικη blogosfaira...;;;

Η μοιρα τους εχει ηδη ενωσει, αλλα αυτοι δεν το ξερουν...

Η συνεχεια στις οθονες του υπολογιστη σας...




ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.

ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΓΙΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΑΣ ΡΕ; Δεν μου φαινεται τυχαιο ρε γμτ!!!

Sourotiri είπε...

Η υποθεση περιπλεκεται ακομη περισσοτερο, αγαπητοι.

Check this:

http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=3453&page=936

(στην μεση της σελιδας)

Και επισης αυτο:

http://lampsifm.com/morningshow/?p=241

(κατω κατω).

Αλλοι δυο ληπτες του μηνυματος, και ο δευτερος λεει οτι το ακουσε και στο ραδιοφωνο...!!!

Θα τρελαθω λεμεεεεεε

Sourotiri είπε...

Τα ευρηματα συνεχιζονται...

http://www.fmgreece.com/phpBB3/viewtopic.php?f=133&t=26860&sid=3fae1ed87d42817d4a5fc47adc7b0912&start=3915

(κατω κατω)

El είπε...

Α πα πα! Λες να μας βάλαν στο μάτι εξωγήινοι και να βολιδοσκοπούν για να μας πάρουν πάνω να μας μελετήσουν ως το καλύτερο δείγμα που έχει να δώσει ο πλανήτης γη?
Κι εγώ το γουγλαρα το νούμερο και έπεσα πάνω σε έναν με τρίχες. Πολλες τρίχες όμως καλέ μου Σουρ!

Sourotiri είπε...

Δωσε λινκ ρεεεεε

El είπε...

Ax...katse na dw to istoriko giati to ekleisa

El είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Sourotiri είπε...

Οκ το εσβησα.

Αλλα ρε συ αυτο το κινητο που εχει αυτος ο τυπος της αγγελιας δεν ειναι το ιδιο με αυτο που εστειλε σε μενα το μηνυμα... Σε σενα ειναι;

El είπε...

Είδες χάλια? Ήμαρτον! Το διαφημίζει κιόλας ο γιδοβοσκός!

El είπε...

Ναι, αυτό το νούμερο είναι! Μας περικύκλωσαν Σουρ!

Sourotiri είπε...

Καλα μιλαμε εχει αρχισει να ανεβαινει η αδρεναλινη μου... Λες να ειναι κανενα πειραμα που γινεται στο ιντερνετ;;; :ΡΡΡΡ

El είπε...

Και μετά απο λεπτομερή μελέτη της σελίδας (απο επιστημονικό ενδιαφέρον και μόνο, το τονίζω) πρόσεξα πως σήμερα έχει καταχωρήσει την αγγελία. Τί παίζει ρε γαμώτο;

El είπε...

Λες? Και εμάς βρήκαν να κάνουν πειραματόζωα? Λοιπόν εγώ αύριο θα πάρω τηλέφωνο στη vodafone. Αλήθεια, και το δικό σου νούμερο βοδα είναι; Ίσως να ξεκινούσαμε απο εκεί!

Sourotiri είπε...

Ναι, βοδα εχω κι εγω. Επισης, το νουμερο που μου το εστειλε το μηνυμα και αυτο βοδα ειναι, σε αντιθεση με το δικο σου. Αμα παρεις ελα εδω και πες τι σου ειπαν :Ρ

El είπε...

Θα σε ενημερώσω πάραυτα. Θα δοκιμάσω να πάρω και τώρα. Στη βοδα σα φαρμακεία είναι. Διανυκτερεύουν!

El είπε...

Μίλησα με βοδα. Θα ανεβάσω τη συνομιλια στο βλογ μου!

Litanie des Saints είπε...

El, στείλε πρόσκληση ή τον διάλογο στο μέιλ μου, πλιζ. Πάντως εγώ έχω κοσμοτέ!