Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2009

Ολοι οι κλεφτες την ιδια ατακα λενε;

Πηγα λοιπον σημερα να βαλω βενζινη. Εχοντας ακουσει τις συμβουλες αλλων οδηγων, βρηκα ενα βενζιναδικο με καλη βενζινη και παω και βαζω μονο απο αυτο. Με προστατευει, λεει, απο τις κακοτοπιες. Εβαλα λοιπον κι εγω μια φορα απο το βενζιναδικο της Shell στην γωνια Μαρτιου με Νεα Εγνατια, το αυτοκινητο πηγαινε τελεια και εκτοτε το επισκεπτομαι συχνα.

Ετσι και σημερα.

Ανοιγω το παραθυρο και ακολουθουν τα εξης:

Σουρωτηρι: Βαλτε μου 25€ απο την αμολυβδη την 95αρα, την απλη.
[Τονιζω την λεξη απλη γιατι συνηθως στα Shell αν πεις σκετο αμολυβδη ή 95αρα, σου βαζουν V-Power, που ειναι 10 με 15 λεπτα ακριβοτερη. Επισης, δεν ξερω γιατι, αλλα μου βγηκε μια ολιγον τι περιεργη προφορα, δεν ξερω πως εγινε αυτο, ηταν λες και μιλουσα σπαστα ελληνικα...!!! Ισως εχει σημασια αυτο στην εξελιξη της ιστοριας].
Κλεφτης ή εκτελων εντολες κλεφτη: Μαλιστα κυριε.

Ριχνω μια ματια στην μαλακια εκεινη που δειχνει τα λιτρα και τα ευρω, και διαπιστωνω πως στα 10 λιτρα με εχει χρεωσει 12 και κατι [δεν προλαβα να δω ακριβως ποσο κατι γιατι αυτο συνεχισε να μετραει]. Ο κλεφτης ή εκτελων εντολες κλεφτη δεν μου πουλαει το προιον που ζητησα, αλλα ενα αλλο, ακριβοτερο. Σε κλασματα του δευτερολεπτου απανταω στον εαυτο μου στο διλημμα "να πω τιποτα ή να κανω τον μαλακα;". Και διαλεγω το πρωτο [ε ναι φυσικα, αλλιως δεν θα εγραφα αυτο το ποστ :Ρ].

Σουρωτηρι: Συγνωμη, τι βενζινη μου βαζετε;
ΚήΕΕΚ: Αμολυβδη 95αρα, αυτην μου ειπατε.
Σουρ: Οχι, μου βαζετε 95αρα V-Power και οχι απλη!!!
ΚήΕΕΚ: Ε ναι κυριε, υπαρχει η Αμολυβδη σκετο, που ειναι η V-Power, και η απλη αμολυβδη. Εσεις μου ειπατε σκετο αμολυβδη, σας βαζω V-Power.

[Τωρα γιατι εγω θεωρω οτι ακομη κι ετσι να ηταν, το αμολυβδη σκετο σημαινει αμολυβδη απλη και αν θελω να παρω V-Power θα του το πω, μιας και ειναι πιο "σπεσιαλ", δεν ξερω. Μαλλον ειμαι μαλακας, ή τουλαχιστον σαν μαλακα μου συμπεριφερεται ο ΚήΕΕΚ].

Σουρ: Ειμαι σιγουρος οτι σας ειπα απλη, γιατι το ξερω οτι το εχετε σαν πρακτικη αυτο γενικα! ΚήΕΕΚ: Ρε ανθρωπε [ωπα, αφησαμε τους πληθυντικους βλεπω], θα μας πεις πως να κανουμε την δουλεια μας;
Σουρ: Οχι, αλλα ΕΣΥ δεν θα βγαλεις τρελο ΕΜΕΝΑ [εγκλιματιζομαι αμεσως στο κλιμα οικειοτητας που εφερε ο ΚήΕΕΚ στην συζητηση, καταργωντας τον πληθυντικο, βλεπετε].
ΚήΕΕΚ: Εγω σε βγαζω τρελο; Εσυ με βγαζεις τρελο!!!

Μου την δινει να με κλεβουν.

Μου την δινει να με κλεβουν μεσα στα μουτρα μου.

Παρολαυτα, καταλαβαινω οτι σε καποιες περιπτωσεις μπορει να εχω κανει και εγω λαθος συνεννοηση ή να εχει γινει ενα λαθος. Ανθρωπινο ειναι. Εκει το εριξα και την πρωτη φορα που εγινε το ιδιο σκηνικο, στο ιδιο μαγαζι. Ψυλλιασμενος πηγα, γιαυτο και τονισα την λεξη "απλη".

Αλλα ακομη περισσοτερο μου την δινει οταν, σε μια λαθος συνεννοηση που αποβαινει εις βαρος μου, η αλλη πλευρα δεν ζηταει εστω και στοιχειωδως ενα συγνωμη. Οσες φορες γινεται αυτο, κανω πισω αλλωστε.

Ποσο μαλλον οταν ο ΚήΕΕΚ περναει και στην αντεπιθεση.

Συνεχιζω τον διαλογο:

Σουρ: Ειμαι σιγουρος οτι σου ειπα απλη, γιατι εχει ξαναγινει αυτο στο μαγαζι σας.
ΚήΕΕΚ: Ε ενταξει, τι να σου πω ρε φιλε, δεν το ακουσα.
Σουρ: Κι εγω τι φταιω "ρε φιλε" να πληρωσω το λιτρο 1,23€;
ΚήΕΕΚ: Ε ενταξει, θα τα βαλω απο την τσεπη μου τα 2€ της διαφορας, πως κανεις ετσι για 2€;

Ωπα.

Την ιδια ατακα την ειχα ακουσει και απο εναν ταξιτζη, ο οποιος, σε διαδρομη που ειχα κανει παμπολλες φορες και εβγαινε παντα η ελαχιστη χρεωση ανεξαρτητως κινησης, μονης ή διπλης ταριφας, επισης "δεν ακουσε" οτι του ειπα να στριψει στο στενο μου, εμπλεξε στα στενα κανοντας κυκλους, με αποτελεσμα να μου βγει μισο ευρω παραπανω απο την ελαχιστη χρεωση. Οταν αρνηθηκα να πληρωσω την βαρηκοια του ταξιτζη, μου ειπε αυτο ακριβως το πραγμα: "Πως κανεις ετσι για 0,5€;" και "Ετσι σου μαθαν οι γονεις σου, με 0,5€ δεν γινεσαι πιο πλουσιος αγορι μου", κτλ.

Οχι φυσικα, δεν ειναι το μισο ευρω στην περιπτωση του ταξιτζη ουτε τα 2 ευρω στην περιπτωση του ΚήΕΕΚ. Ειναι το γαμωτο. Και για αυτο το γαμωτο, σκυλιαζω.

Συνεχιζω τον διαλογο:

Σουρ: Οριστε. (Του δινω ενα κατοσταρικο)
ΚήΕΕΚ: (την ωρα που ψαχνει τα ψιλα) Ε ρε γαμωτη μου σημερα βραδιατικα, ελα παρε και το διευρω [λες και ημουν σκυλι], ε ρε πουστη μου σημερα, μαλακες που μας τυχαινουν, κτλ κτλ κτλ.

Δεν αντεδρασα σε αυτα. Θεωρησα πως εβλεπε τον αντικατοπτρισμο του στο παραθυρο μου οταν εβριζε.

Το πρωτο που μπορει να πει κανεις ως αντιρρηση, ειναι φυσικα πως ο υπαλληλος απλα εκτελουσε τις εντολες του αφεντικου του, φοβουμενος τυχον απολυση. Ως εκ τουτου, θα επρεπε να τα βαλω με το μεγαλο κεφαλι και οχι με τον υπαλληλο.

Δεν θεωρω ομως οτι ο υπαλληλος ειναι αμοιρος ευθυνων. Ειναι και αυτος συνενοχος στην κοροιδια. Και εαν μια, δυο, πεντε, δεκα, την εχει γλιτωσει, ε εγω ηθελα να ειμαι ο ενδεκατος που θα τον εφερνε προ των οποιων ευθυνων του.

Εκτος αυτου, με εκνευρισε και ο τροπος του. Θα μπορουσε να μου πει στα ισα οτι ξερεις κατι, αυτες τις εντολες εχω, αυτες εκτελω, αντι να προσπαθησει να με βγαλει τρελο. Δεν το εκανε ομως αυτο, προτιμησε να κρατησει το μπαλακι των ευθυνων στα χερια του.

Θα συνεχιζω να βαζω βενζινη απο το ιδιο βενζιναδικο, γιατι πραγματικα εχει την καλυτερη βενζινη της περιοχης. Αλλα αν ξαναγινει κατι τετοιο, τοτε θα τα βαλω και με το μεγαλο κεφαλι. Οχι μονος μου φυσικα, αλλα παρεα με το κεντρο προστασιας καταναλωτη, που οσες φορες το χρειαστηκε, σταθηκε διπλα μου, με ολεθριες συνεπειες για τους παραβατες.

Stay tuned :)

15 σχολίασαν...:

DaNaH είπε...

Εγώ δεν συμφωνώ με την τακτική σου να συνεχίζεις να βάζεις βενζίνη από το ίδιο κατάστημα αφού εξακολουθούν να κάνουν αυτές τις ζαβολιές. Αν χάσουν 2-3-5-10 πελάτες θα το ξανασκεφτούν αν το ξανακάνουν αυτό.

Εγώ προσωπικά το αυτοκίνητο το κουνάω σπάνια, αλλά όταν θέλω να βάλω βενζίνη πηγαίνω στο cyclon στην Μαρίνου Αντύπα λίγο πιο κάτω από το Jumbo. Έχουν και καλή βενζίνη και πολύ καλές τιμές.

Princess είπε...

Συγγνωμη αλλα εγω ΔΕΝ θα ξαναβαζα βενζινη στο συγκεκριμενο βενζινάδικο. Και θα απετρεπα και ολους τους γνωστους μου να το κανουν. Η καλυτερη βενζινη δεν ειναι δικαιολογια ουτε να σε κλεβουνε ουτε να σε θεωρουνε μ..κα (διοτι που θα πας μ..κα; Σε μενα θα ξαναρθεις!)

Νεφελη είπε...

Εγώ φυσικά και θα ξανάβαζα βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο! Με τρώει ο απ' αυτός μου να παλεύω για το δίκιο μου. Καλά κάνεις.

Γεια σου ρε Σουρωτήρι!!

Sourotiri είπε...

DaNaH, το βενζιναδικο ειναι σε τετοιο σημειο που δεν εχει σταθερη πελατεια, γιαυτο ακριβως τον παιρνει και κανει μαλακιες. Εδω εχει πελατεια ενα αλλο παρακειμενο [Ελιν επι της Νεας Εγνατιας, το "τελευταιο βενζιναδικο πριν την Χαλκιδικη"] που εχει ουισκι αντι για βενζινη [που λεει ο λογος] που ακομη ζει.

Princess, θα δω, ισως σταματησω να πηγαινω αν μου προταθει καποιο εξισου καλο που να με βολευει.

Νεφελη, power ρε :)

Lina είπε...

πουλάκι μου, το κεπκα! ή εγγράφως μια καταγγελία ή κάτι τέτοιο... αλλά εγγράφως! δεν θα βγαεις συνεννοηση με τον καθε βενζινοπώλη.

hopkins είπε...

-Γειά σου, θα ήθελες να σε κεράσω ένα πότο;
-Ναι, γιατί όχι.
-Τι πίνεις;
-Τεκίλα... σκέτη.
-Φίλε... μια τεκίλα σκέτη για την κοπελιά και ένα ουίσκι με πάγο για μένα.
-Ευχαριστώ.
-Το όνομα σου;
-Φένια, εσένα;
-Ωραίο όνομα Φένια. Εμένα με λένε... ΚήΕΕΚ!!!

Γιώργος είπε...

Στο συγκεκριμενο βενζιναδικο την ιδια ιστορια την εχουν κανει 2 φορες σε εμενα παλιοτερα....
Μια με τη μηχανη που εκανε πως δεν καταλαβε και τον προλαβα.....ο υπαλληλος σε αυτη την περιπτωση εκανε τον χαζο... και μια δευτερη με το αυτοκινητο που και γω την πατησα σαν χανος :P
Δεν ξαναπας. απλα πραγματα.
και υπαρχει και ακομη ενας χειροτερος που ειναι στην γειτονια μου. Το μοναδικο βενζιναδικο στην Τριανδρια. (ονοματα δεν λεμε :P )
που και απο βενζινη να μεινω προτιμω να σπρωχνω μεχρι την τουμπα!

An-Lu είπε...

Πάψε να πηγαίνεις εκεί ΚΑΙ κάνε καταγγελία...δεν είναι επιχείρημα το ότι "έχει την καλύτερη βενζίνη". Το σέρβις (στην προκείμενη περίπτωση κλεψιά) πού το πας;

KitsosMitsos είπε...

Κλασικό "κόλπο". Μέχρι και αναφορά έχω κάνει προς τα κεντρικά τους, αλλά δεν ιδρώνει κανενός το αυτί.
Μην ξαναπάς εκεί, όντως. Αφού θέλουν κλεψιές, ας τις κάνουν αλλού.

Sourotiri είπε...

Lina, πουλακι μου εσυ :********

Χοπκινς, σοβαρα τωρα: ΑΝΤΕ ΑΠΟΛΥΣΟΥ ρε αγορι μου :)

Γιωργο, εχεις κανενα βενζιναδικο καλο υποψιν ρε συ;

Αν-Λου, Κιτσομητσο, ρε λετε; Το αμαξι ρε γμτ πραγματικα με μια γκαζια φευγει οταν βαζω απο αυτους... Δεν το εχω δει με καμια αλλη βενζινη αυτο το πραγμα...

Lina είπε...

στα αλλα δε βαζεις V-power γι αυτό!!!!!


χαχχαχχαχα

YO!Reeka's είπε...

καλα εκανες :)

milch-käfer είπε...

Στο παράθυρο!

milch-käfer είπε...

Το Milch είναι το πιο σημαντικό απ'όλα
πρέπει να το σέβονται και να του μαγειρεύουν κάλτσες με την σόλα!

Σοφία είπε...

Μην ανησυχείς και σε λίγα χρόνια θα γίνετε Ευρώπη. Εδώ στα μέρη μας δεν υπάρχουν υπάλληλοι στα βενζινάδικα, βάζει ο καθένας βενζίνη μόνος του, επιλέγοντας αυτή που θέλει και όσο θέλει (να πληρώσει).

Όχι ότι δεν σε κλέβουν, αλλά τουλάχιστον δεν σε βρίζουν κι από πάνω.