Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

Ανανέωση...

Οπως μαλλον θα εχετε καταλαβει, μετα απο καμια δεκαπενταρια μηνες, το template του blog αλλαξε ριζικα :) Για πλακα σημερα ειπα να δω αν εχει βγει κανενα καινουργιο template, και μολις επεσε το ματι μου σε αυτο, καρφωθηκε.

Καπως ετσι λοιπον μοιαζει το γραφειο μου: Σχεδον παντα υπαρχει καφες, μολυβοθηκη, χαρτια, κτλ. Εξαλλου, το ειχα βαρεθει το παλιο template.

Μολις λοιπον ολοκληρωθηκε η διαδικασια μεταφορας link κτλ, και διαπιστωσα πως καποια blogs εχουν αυτοκτονησει χωρις να αφησουν εστω ενα σημειωμα πισω τους. Καποια τα κρατησα στα λινκ μου, καποια οχι.

Anyway.

Ανακαινιστηκαμε, περαστε και πιειτε μια γουλια καφε ;)

[Δεν σας ρωταω αμα σας αρεσει. Στα αρχιδια μου ρε :Ρ]

12 σχολίασαν...:

Rania είπε...

Εβαλες το φοβερο μπλογκοσαητ μου;
Α τι καλος!
Ανταποδιδω μολις ξεβαρεθω :Ρ

Ανώνυμος είπε...

ωραια αλλαγη!!!!

realorfake είπε...

ωραια αλλαγη!!!

An-Lu είπε...

Ωωωωω!!! Με γειές- με γειές!!!
Η καφετιέρα πού είναι; ;-)

Sourotiri είπε...

Rania, το blog σου δεν θα εβαζα ρε; :)

Real or fake, thanks ;)

An-Lu, κοιτα, συνηθως εχω φραπε οποτε δεν λειπει καφετιερα αλλα φραπιερα :)))

Litanie des Saints είπε...

Ωραίο είναι, αλλά με αγχώνει. Όλη αυτή η γραφική ύλη μού περνάει το μήνυμα «ανασκουμπώσου στη δουλειά». :Ρ

Sourotiri είπε...

Litanie, για μενα ειναι οσο πιο χαλαρο παει :)

DaNaH είπε...

Μεγειά! Ωραία αλλαγή! :)

*Νινέτα* είπε...

Μ'αρέσει,μ'αρέσει!!!

Σμουααααααααααααααααατς!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κάποια blogs αναστήθηκαν.. Γκουχ!

Ωραίο είναι το template. Αλλά θα πρέπει να το συνηθίσεις χωρίς τον καφέ γιατί θα τον πάρω φεύγοντας!!

Ντάμα Σπαθί είπε...

Πολύ καλή επιλογή! Αν και έχεις πολλά πράγματα πάνω στο τραπέζι σου, οι αναρτήσεις σου φαίνονται τακτοποιημένες:-)

Sourotiri είπε...

Δαναη, νινετα, γυαλινο δακρυ ευχαριστω για τα καλα σας λογια ;)

Νταμπα σπαθι, καλο ;)))