Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Ψηφισε με τα χρηματα και τον χρονο σου, ΜΠΟΡΕΙΣ.

Διαβάζοντας αυτο το ποστ απο το εκπληκτικο μπλογκ "Φαε ενα μαλακα", μια φραση κεντρισε το ενδιαφερον μου: "Πως σου φαινεται που οι μαζες που τοσο υποτιμας ψηφιζουν με τα λεφτα τους;".

Βεβαια το συγκεκριμενο κειμενο αναφερεται στην πειρατεια και προσπαθει να εξηγησει γιατι το λογικο ειναι να κατεβαζει κανεις και οχι να πληρωνει 15€ για ενα CD ή 8€ για μια ταινια που θα την δει μια και τελευταια φορα.

Αλλα η φραση "ψηφιζω με τα λεφτα μου" με εκανε να σταθω λιγα δευτερολεπτα. Και να σκεφτω οτι δεν εχει εφαρμογη μονο στις ταινιες και την μουσικη, αλλα σε ενα τεραστιο μερος της αγορας. Και θα την επεκτεινω, οχι μονο οσον αφορα την ψηφο με μεσο τα χρηματα, αλλα και με μεσο τον χρονο που διαθετει κανεις.

Παραδειγμα Πρωτο:
Πριν εναν μηνα ψαχναμε με την Λινα να παρει μια φωτογραφικη μηχανη. Πηγαινουμε λοιπον σε ενα καταστημα με ηλεκτρονικα ειδη, και μας δειχνει καμια 5-6 μηχανες. Η αναζητηση μας ηταν σχετικα ευκολη, μιας και ψαχναμε μονο Sony. Για να μην σας τα πολυλογω, μια καμερα των 10ΜΡ μας την εδινε 130€, και τις 12άρες απο 160€ εως 210€, αν θυμαμαι καλα.

Δεν την αγοραζουμε, και γυριζουμε σπιτι. Τρωω μια φλασια και λεω κατσε ρε να δουμε τι τιμες θα βρουμε στο internet. Την μηχανη που αυτος μας την εδινε 180€, το e-shop μας την εδινε στα 155€. Οχι ασχημα, ε; 25€ στην τσεπη σου. Και ενω ειμαι ετοιμος να κανω την παραγγελια, παω στο skroutz.gr και βαζω το μοντελο της μηχανης στο ψαχτηρι του. Το αποτελεσμα με αφησε αφωνο: Το web καταστημα του Κοτσοβωλου την εδινε στα 125€. Με δωρεαν εξοδα αποστολης.

Η διαφορα των 125€ απο τα 180€ ειναι 55€. Καπου εκει αναρωτιεσαι, αν εγω, ο καταναλωτης μπορω να γλιτωσω 55€ για πλακα, αυτος ο καργιολης ποσα βγαζει απο καθε μηχανη; Γιατι ακομη και ο web-Κοτσοβωλος ενα κερδος το εχει, δεν μπορει!!!

Κερδιζεις λοιπον 55€. 55€ για καποιους ειναι τα τσιγαρα ενος μηνα ή το σουπερ μαρκετ μιας εβδομαδας. Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η διαφορα για ΕΝΑ προιον με αυτην την τιμη.

Δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι γενικα σε αυτου του ειδους τα προιοντα μπορεις να βρεις φτηνοτερες τιμες στην πραγματικη αγορα απο ο,τι στην διαδικτυακη, ετσι;

Παραδειγμα δευτερο:
Παντα ειχα την δυσκολια λογω των κιλων μου να βρω ομορφα ρουχα στο μεγεθος μου. Δεν σου μιλαω τωρα για κανενα σμοκιν, σου λεω για καθημερινα, απλα ρουχαλακια. Να τα βαζω οταν πηγαινω στην δουλεια μου, οταν πηγαινω για εναν καφε και να νιωθω ομορφα. Για να βρω λοιπον ενα αξιοπρεπες ρουχο που να μου κανει, επρεπε να κανω πολυ ποδαροδρομο και να παω σε μαγαζια με μεγαλα νουμερα. Που φυσικα, τα χτυπουσαν στο ψαχνο, ετσι;

Μια φορα λοιπον η Λινα μου πηρε ενα ρουχο απο το internet, συγκεκριμενα απο την bonprix. Ακολουθησε και δευτερη, και τριτη φορα. Ο αρχικος μου δισταγμος να παρω ρουχο απο το internet, αρχισε να καμπτεται. Ε πριν κανενα τριμηνο ειπα να μπω για πλακα, και ενιωσα σαν μικρο παιδακι που το εχεις ξαμολησει μεσα στο Κουκου ή στα Jumbo. Ρουχα πανεμορφα, παμφθηνα, και πολυ καλης ποιοτητας. Με λιγο λιγοτερα απο 100€ πληρωσα 5 πουλοβερ ΚΑΙ τα εξοδα αποστολης. Αν αντιστοιχα εψαχνα να βρω πουλοβερ στο νουμερο μου και ηθελα και 5 τον αριθμο, θα επρεπε να εχω ξεποδαριαστει και να εχω πληρωσει αρκετα παραπανω.

ΟΚ, το ρουχο δεν το ειχα αμεσως, οπως θα το ειχα αν το αγοραζα απο ενα πραγματικο μαγαζι. Αλλα δεν ημουν και ξεβρακωτος, ετσι; Θα μου πεις, αν το ρουχο που σου εστελναν δεν σου εκανε ή αν ηταν ελαττωματικο, τι θα γινοταν; Θα το εστελνα πισω με δικα τους εξοδα και θα διαλεγα ενα αλλο. Τοσο απλο.

Παραδειγμα τριτο:
Για ενα μεγαλο διαστημα επαιζα στοιχημα στον ΟΠΑΠ. Πηγαινα τρεις και λιγο στο πρακτορειο και εχανα τα λεφτα μου. Στην αρχη ο ΟΠΑΠ εδινε στοιχηματα μονο για ποδοσφαιρο, και μετα απο λιγο ξεκινησε και μπασκετ και Φορμουλα 1 αν θυμαμαι καλα. Καπου εκει εχασα τα ιχνη του.

Γιατι; Γιατι ενας φιλος μου προτεινε να παιξω στο internet.

Ναι, σε αυτες τις εταιρειες που ο ΟΠΑΠ τις αποκαλει "παρανομες" και οι ιδιες ειναι τοσο παρανομες που ειναι χορηγοι σε φανελες ομαδων οπως η Ρεαλ, η Μιλαν ή σε διοργανωσεις οπως η Euroleague στο μπασκετ. Λες και θα δεχοταν η Μιλαν να βαλει χορηγο την Αλ Καιντα ενα πραγμα.

Καθε χρονο λοιπον εκανα εγγραφη σε διαφορετικη εταιρεια, αυτη μου διπλασιαζε τα λεφτα της πρωτης μου καταθεσης, μου εδινε 10% μεγαλυτερες αποδοσεις απο ο,τι ο ΟΠΑΠ, και αρα, με το συνετο μου παιξιμο και την ενημερωση μου [οχι φυσικα απο καμια στημενη εφημεριδα σαν αυτες που πουλαν στα περιπτερα αλλα με ΔΙΚΗ μου επεξεργασια στατιστικων στοιχειων που εβρισκα πανευκολα στο internet], ΚΕΡΔΟΣ:

Στον ΟΠΑΠ επαιζα 4 χρονια και ειχα κερδισει δυο φορες, συνολο 14 χιλιαδες δραχμες. Φυσικα το ποσο που ειχα δωσει ηταν πολυ μεγαλυτερο. Ημουν χαμενος, τοσο λογω των χαμηλων αποδοσεων, οπως επισης και λογω της χαμηλης ποικιλιας των στοιχηματων του ΟΠΑΠ, και φυσικα, των επαχθων συνθηκων (βλεπε αναγκαστικες τετραδες στην αρχη, τριαδες μετεπειτα).

Στο internet επαιξα 3 χρονιες και το συνολικο μου ΚΕΡΔΟΣ (δηλαδη τα λεφτα που κερδισα μειον τα λεφτα που εβαλα) ηταν γυρω στα 300€. Καμια χρονια δεν μπηκα μεσα. Δεν ημουν κανενας αλλοπαρμενος στοιχηματιας, την πλακα μου εκανα. Και για πλακα κερδιζα χρηματα. ΟΚ, δεν ηταν πολλα, αλλα μονο αν αναλογιστω οτι τα λεφτα που θα εδινα στον ΟΠΑΠ θα πηγαιναν ακλαφτα, μου φτανει και μου περισσευει.

Παραδειγμα τεταρτο:
Οταν η Λινα διοριστηκε στο νησι, ψαχναμε να βρουμε αεροπορικα δρομολογια για να βλεπομαστε. Η πρωτη μου κινηση ηταν αυτη που θα εκανε και η γιαγια μου: Πηγα σε ενα ταξιδιωτικο πρακτορειο. Τεραστιο λαθος μαγκες, μην το επιχειρησετε. Αφενος ο πρακτορας μου εδινε πληροφοριες για πτησεις χωρις να μου λεει ξεκαθαρες τιμες. Γενικα και αοριστα, οτι η πτηση κοστιζει απο τοσο εως τοσο. Καποια στιγμη λοιπον, για να τον ζορισω προσποιηθηκα οτι ενδιαφερομαι για συγκεκριμενη ημερομηνια. Και μου ειπε μια τιμη, νομιζω 220€ πηγαινε-ελα. Τον χαιρετησα και ειπα οτι θα επιστρεψω.

Μαντεψτε: Ουτε απεξω δεν ξαναπερασα.

Γιατι φυσικα η δευτερη κινηση μου ηταν να ψαξω στο internet. Τοτε μεσουρανουσε η airtickets.gr, η οποια, την ιδια πτηση μου την εδινε 20€ λιγοτερα. ΟΚ, θεωρω λογικη την διαφορα των 20€, καπως πρεπει να ζησει και ο πρακτορας, αλλα γιατι να ζησει απο μενα δεν καταλαβα. Αν εδινα ενα εικοσαρικο την φορα που πηγαινα και ερχομουν, θα ημουν καμια 300 ευρω φτωχοτερος.

Οσον αφορα τα ταξιδιωτικα γραφεια, εχω πολλα ραμματα για την γουνα τους: Πηγαινε και ρωτησε τους αν μπορουν να σου κλεισουν ενα απλο ξενοδοχειο με κοστος 50€ και να ειναι και στο κεντρο της πολης που θελεις. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Αντι αυτου, θα σου προτεινουν ενα ξενοδοχειο με αστερια οσο εχει και η φανελα του μπασκετικου Παναθηναικου (πεντε, ασχετοι), και θα σου πουν πως "αυτο το ξενοδοχειο κοστιζει 180€ την βραδια, αλλα εμεις σας το δινουμε 100€".

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΑ ΔΩΣΩ 100€ ΤΗΝ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΞΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΩ ΒΟΛΤΕΣ, ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΑΠΛΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ, ΟΥΤΕ ΠΙΣΙΝΕΣ ΟΥΤΕ ΣΠΑ ΟΥΤΕ ΓΗΠΕΔΑ ΤΕΝΝΙΣ.

Και καπως ετσι την λυση παντα δινει το booking.com: Το οποιο, περα απο φτηνες τιμες, εχει και κατι που κανενας πρακτορας δεν θα στο δωσει: Γνωμες πελατων. Οι οποιες ειναι πολυ πιο αξιοπιστες απο το πως διαφημιζει ο καθε ξενοδοχος τον εαυτο του ή το πως σου το διαφημιζει ο πρακτορας που θελει να παρει την μιζα. Για να σου πει και τελευταια στιγμη οτι τελικα θα σε παει σε αλλο ξενοδοχειο [ω ναι, το επαθα και αυτο].

Booking.com vs Travel agencies, τρια μηδεν.

Παραδειγμα πεμπτο:
Πριν μια εβδομαδα συνειδητοποιησα οτι πρεπει σιγα-σιγα να αγορασω και κανενα δωρο για τους κοντινους μου ανθρωπους. Η επομενη σκεψη που μου ηρθε στο μυαλο μου ηταν εφιαλτικη:

Επρεπε να ντυθω, να παω μεχρι την σταση του λεωφορειου, να πακτωθω με αλλους 150 ανθρωπους σε ενα λεωφορειο που χωραει 100 [η σκεψη να παρω αυτοκινητο στο κεντρο ειναι αντιστοιχη με αυτην του να μπω γυμνος σε εναν λακο με αγγουρια], να κανω 40 λεπτα για να κατεβω στο κεντρο, να τριγυριζω σαν μαλακας 5 ωρες και, μεταξυ μας, δεν θα εβρισκα και κατι πραγματικα αξιολογο. Μετα θα επρεπε να ξαναπακτωθω στο λεωφορειο, και να γυρισω σπιτι μου ενα πτωμα και μισο.

Αντι αυτου, μαντεψτε τι εκανα: Googlαρα.

Σε δυο ωρες σερφαρισματος ειδα προιοντα που αλλιως θα τα εβλεπα μεσα σε πενταπλασιο χρονο ή δεν θα τα εβλεπα και καθολου: Τι ωραια ευκολια που ειναι να επισκεπτεσαι την σελιδα ενος μαγαζιου στην Αθηνα και να βλεπεις προιοντα που, επειδη αυτος τα εχει σε αποκλειστικοτητα, δεν θα τα εβλεπες ποτε στην πολη σου; Και επισης, να μην εχεις την καθε μαλακισμενη πωλητρια πανω απο το κεφαλι σου να προσπαθει να σε πεισει πως "αυτο το υπεροχο προιον μας αξιζει καθε ενα απο τα 120€ που κοστιζει, και μην ξεχνατε ειναι και προσφορα". Νιωθεις την απεριοριστη ελευθερια που θα επρεπε να εχεις ως καταναλωτης.


Θα μπορουσε να ισχυριστει κανεις πως, ολα οσα υποστηριζω δεν ειναι καθολου ασχημα για τους καταναλωτες. Αντ'αυτου, αν ολοι εκαναν οσα κανω εγω, θα επρεπε να κλεισουν παρα πολλα μαγαζια.

Αληθεια;

Καταρχην το εμποριο ειναι ενας κλαδος που απο την φυση του ειναι εξαιρετικα ανταγωνιστικος. Θα μπορουσε ενα μαγαζι να κλεισει λογω του internet, θα μπορουσε επισης να κλεισει λογω των ανταγωνιστων του. Ποτε το εμποριο δεν ηταν ενας ευκολος κλαδος για να εχεις επιχειρηση, παντα ενας εμπορος επρεπε να μηχανευεται τροπους για να επιβιωσει.

Παρτε και ενα παραδειγμα τετοιο:

Υπαρχει μια οικογενεια σελιδων που ασχολουνται με την χρυσοχοια:

oroloi.gr,
kosmima.gr,
accessory.gr.

Tα ξερετε τα εν λογω site; Αν οχι, ριξτε μια ματια.

Φαινονται η δεν φαινονται σαν πληρεστατα e-shops; Φυσικα και φαινονται, εξαλλου εκτος απο αυτο, ΕΙΝΑΙ κιολας.

Τι θα λεγατε αν σας ελεγα πως αυτα τα 3 γκλαμουρατα e-shops δεν ειναι τιποτα αλλο παρα η ηλεκτρονικη εκδοση ΕΝΟΣ καταστηματος μετριου μεγεθους; Ο ανθρωπος που τα εχει, προφανως ειναι αυτο που λεμε ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΥΑΛΟ. Βλεπει μπροστα πως να το κανουμε. Σου λεει, το φυσικο εμποριο πεθαινει, καποια στιγμη θα πεθανει και το μαγαζι μου, οσο καλα κι αν πηγαινει τωρα. Ποιο ειναι το μελλον; Το internet. Στηνει λοιπον 3 e-shops, τα σχεδιαζει πανεμορφα και αυτην την στιγμη γαμιεται στην δουλεια. Και θα συνεχισει να γαμιεται, γιατι οταν οι αλλοι θα κανουν την ιδια κινηση αυτος θα εχει ηδη χτισει και γαμω τα ονοματα στο internet.

Για αυτο λοιπον φιλοι εμποροι, μην γκρινιαζετε σαν κλαμμενα μουνια καθε φορα που διαπιστωνετε οτι ο τζιρος σας ειναι πεσμενος. Μπηκατε σε εναν κλαδο που ο θανατος σας ειναι η ζωη του διπλανου σας. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.

Γιατι οσο περναει ο καιρος, τοσο περισσοτεροι καταναλωτες θα ψηφιζουν με τα λεφτα τους και τον χρονο τους.

Υ.Γ. Βεβαια, δεν λειπουν οι περιπτωσεις που βλεπω καποια πραγματα στο internet και γελαω. Ας πουμε χθες εψαχνα κατι βιβλια, και στο greekbooks.gr ναι μεν μου τα εδιναν με εκπτωση, αλλα εκτος απο τα εξοδα αποστολης (5 ευρω) ηθελαν να μου χρεωσουν και αλλα 3,5 ευρω...εξοδα..."αντικαταβολης"!!! Χαχαχαχα ελεοοοοοοοοος ρε μαλακεεεεεεες :))))) Τι σας κανει να νομιζετε οτι θα χαψω την εκπτωση στα βιβλια και δεν θα καταλαβω την μαλακια;

Εννοειται οτι πηγα στο βιβλιοπωλειο της γειτονιας μου και τα παρηγγειλα, πιο φτηνα θα μου βγουν.

12 σχολίασαν...:

Ντάμα Σπαθί είπε...

Δεν διαφωνώ μαζί σου. Και εγώ τις περισσότερες αγορές μου μέσω internet τις κάνω. Σιχαίνομαι την πολυκοσμία βασικά:-)
Το μόνο που με θλίβει είναι πως με όλη αυτή την αυτοματοποίηση και την τεχνολογία κόβονται πολλές θέσεις εργασίας.

Princess είπε...

Ψωνιζω χρονια απο το Internet (οταν δουλευεις ωρες καταστημάτων δεν εχεις και πολλες επιλογες). Αλλα το σοκ το επαθα οταν επιχειρησα να αγοράσω μαλλια (περουκες καλε). Εδω εβρισκα με 800 ευρω αυτο που εφερνα απο την Αγγλια με 100! Και δεν κανω πλακα. Απλα στην Αγγλια δεν εχουνε μονοπώλιο...

Litanie des Saints είπε...

Δώσε, Σουρ!
Και φυσικά, ψωνίζοντας ρούχα ονλάιν, έχεις πρόσβαση σε καταστήματα που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα: urban outfitters, american apparel, modcloth κι ένα σωρό ακόμα.
Για μένα εξίσου βασικό πλεονέκτημα είναι ο χρόνος, όπως αναφέρεις κι εσύ. Και ειδικά στις μετακινήσεις: κλείνεις ωραία και καλά το εισιτηριάκι σου, κάνεις και ηλεκτρονικό τσεκ ιν, πας μισή ώρα νωρίτερα στο αεροδρόμιο κι είσαι κύριος. Το τι καντήλια κατέβασα προχθές πάλι με τον ΟΣΕ, που ξέρει να διπλασιάζει τις τιμές αλλά δεν μπορεί να βάλει ένα σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης, δε λέγεται (ούτε τα δρομολόγια δεν έχουν, οι $%*&^(*&^*).
Για ξενοδοχεία, χόστελ και άλλα τιμαλφή: hostelworld.com, εγγυημένη αξία (Λονδίνο απο εκεί μέσα κλείσαμε).
Και για βιβλία: bookdepository. Ό,τι πιο φτηνό έχω βρει.

Sourotiri είπε...

Νταμα Σπαθι, οπως ειπα, πιστευω οτι το εμποριο ειναι ενας απανθρωπος κλαδος. Σιγουρα χανονται θεσεις εργασιας απο αυτον τον κλαδο, αλλα αν το καλοσκεφτεις υπαρχουν αλλοι κλαδοι που κερδιζουν δουλεια [βλεπε κουριερ, πληροφορικαριοι, κτλ].

Princess, 8 φορες πιο ακριβο...;;; ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣ!!!!

Litanie des Saints, μου ανοιξες καινουργιους οριζοντες :))) Τα μαγαζια που λες δεν τα ειχα υποψιν, θενξ ε λοτ :)))

Οσο για τον ΟΣΕ, η συγκριση με τα γερμανικα τρενα [για τα οποια κλεισαμε εισιτηρια πριν εναν μηνα για το ταξιδι που θα παμε σε λιγες μερες], εχει το αναμενομενο αποτελεσμα: Απογοητευτικο.

Σοφία είπε...

Κι εγώ προτιμώ το internet για τις αγορές μου, κυρίως γιατί βαριέμαι τα μαγαζιά και τα ψώνια γενικότερα.

Ως προς τις τιμές χρειάζεται ψάξιμο, γιατί δεν σημαίνει ότι πάντα το internet θα σου βγει φθηνότερο.

Επίσης το θέμα με τον ταξιδιωτικό πράκτορα είναι ότι σου προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια. Κάτι φίλοι μου έκλεισαν πτήσεις με την easyJet τον Μάιο για να ταξιδέψουν τον Σεπτέμβριο. Η πτήση ακυρώθηκε και ακόμα περιμένουν να τους επιστρέψουν τα χρήματα. Αν είχαν κλείσει σε ταξιδιωτικό γραφείο, δεν θα είχαν πληρώσει 3.5 μήνες πριν, και θα είχαν πάρει τα χρήματά τους πίσω αμέσως. Ενώ τώρα, η easyJet έχει καρπωθεί τους τόκους 6+ μηνών.

Sourotiri είπε...

Σοφια, η αληθεια ειναι οτι δεν μου εχει τυχει στραβη οπως αυτη που περιγραφεις με την Easy Jet. Αν και εγω προσωπικα δεν θα διαλεγα εταιρειες χαμηλου κοστους [ουτε και την EJ που γενικα εχει καλο ονομα] για λογους που δεν εχω ξεκαθαρισει ακομη :Ρ Νομιζω ειμαι προκατειλημενος :)))

Η ερευνα αγορας εννοειται οτι επιβαλλεται και για διαδικτυακες αγορες. Βεβαια, γινεται πολυ πιο ευκολα, πολυ πιο γρηγορα και πολυ πιο απλα.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Aαα βαλτός είσαι; Σήμερα αγόρασα μια SONY! Αχ την ερωτεύτηκα με το που την είδα! Τιμή δε λέω γιατί θα με βρίσεις. Και όχι, δεν την αγόρασα από το net.

ΥΓ. Όχι ρε, δεν ξέρουμε πόσα αστέρια έχουν οι μπασκετοφανέλες του ΠΑΟ! Δε βλέπουμε όλοι μπάσκετ τι να κάνουμε!!

An-Lu είπε...

Bless you sourotiri (για τα ξενοδοχεία εννοώ!). Όσο για τα αεροπορικά εισιτήρια, συμφέρει πλέον το e-booking απευθείας απο το site της εταιρείας με την οποία προτίθεσαι να πετάξεις!
Εννοείται ότι συμφωνών με όοοοολα, απλά το θέμα των ταξιδιών με καίει όπως καταλαβαίνεις!

Stormrider είπε...

αχχαχα α ρε Σουροτήρι... καιροί και ζαμάνια ρε φίλε! Ελπίζω να σαι καλά, τώρα μόνο είδα το νέο look της σελίδας.. πολύ ωραία! Σκέφτομαι να επανέλθω στα blogs, δε ξέρω ακόμη αναλόγως πόσοι απο την παλιά παρέα είναι ακόμη ενεργοί... καλά να περνα΄ς ρε και καλές γιορτές!

Sourotiri είπε...

γυαλινο δακρυ, ηθελες τα και παθες τα με την σονυ σου :)

Αν-λου, δεν ξερω οι αφγανικες εταιρειες πως δουλευουν, αλλα εγω πολλες φορες εχει βρει καλυτερες τιμες στο airtickets.gr ή στο travelplanet24.gr παρα στο olympicair.com ή στο aegeanair.com...

Stormrider, το μπλογκ σου ειναι ενα απο αυτα που αναφερω στο προηγουμενο ποστ οτι ισως να αυτοκτονησαν χωρις ουτε ενα σημειωμα :) Ευτυχως επεστρεψες ;)

Sourotiri είπε...

Αν λου σορρυ, οι αζερικες εννοουσα, οχι οι αφγανικες :)

~~A~~ είπε...

Πολύ ωραίο ποστ.Αναλυτικό και απλό για να δώσεις το νόημα που θέλεις το οποίο είναι πολύ σημαντικό.Το ιντερνετ έχει μπει στη ζωή μας για πάρα πολλά πράγματα και ας είμαστε ακόμα πίσω αρκετά σαν χώρα σε αυτόν τον τομέα.