Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2009

Μπλογκοπαιχνιδο :)

Με καλεσε ο αναλαφρος Χοπκινς, και λεω να του κανω την χαρη:

(Αληθεια, ποσο καιρο εχω να παιξω μπλογκοπαιχνιδο; :Ρ)

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Ελα μωρε τωρα "απολυτη ευτυχια" και παπαριες... Υπαρχουν απλα ευτυχισμενες στιγμες.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Συνηθως το ξυπνητηρι μου. Μαλακια ερωτηση.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Εχμ... πριν λιγη ωρα με τους Ραδιο Αρβυλα :)

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Η ψυχραιμια ισως;

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Για ολους τους αλλους εκτος απο τον κυριο που με καλεσε, τον χιουμορ μου σιγουρα :)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Σε οσα μπορω να μπω στην θεση του αλλου.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Με καμια.

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Όλοι οσοι παιρνουν την ζωη τους στα χερια τους.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Πραγα :)

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Αποστολος Δοξιαδης, Ντανι Γκετζ.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Την ευθυτητα.

12. … και σε μια γυναίκα;

Την θηλυκοτητα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Michael Jackson.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Η Ψιλικατζου, Logicomix, Οι εξομολογησεις ενος διεφθαρμενου τραπεζιτη, Ο γλαρος Ιωναθαν Λιβινγκστον, Ακου Ανθρωπακο, Η φαρμα των ζωων, 1984, and so on...

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

21 γραμμαρια.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Δεν εχω καποια ιδιαιτερη προτιμηση.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Το μπλε.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Δεν θα με κανεις να υπερηφανευτω για μενα, γιου σαναβαμπιτς.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Τζονι κολα.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που στις 24/11/2005 κώλωσα.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Την κουτοπονηρια.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Σερφαρισμα, chatting, αραγμα με φιλους... Ε τα κλασσικα μωρε.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Δεν νομιζω οτι εχω καποιον ιδιαιτερα μεγαλο φοβο.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Εκει που δεν εχουν σημασια ουτως η αλλως.

26. Ποιο είναι το μότο σας;

Χαχαχα το συζητουσα χθες: "Για ολα τα προβληματα υπαρχει λυση" και "Στην ζωη παιρνεις αναλογα με αυτα που διεκδικεις".

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Ακαριαια.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Γιατι εχει κανει τοσες μαλακιες στον κοσμο.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Νηφαλιοτητας :)



Καλω στο παιχνιδακι τους:

Γυαλινο Δακρυ,
Ρανια,
Black-Fairy,
Litanie Des Saints,
Amana.

[Πως γινεται και στα μπλογκοπαιχνιδα καλω παντα γυναικες δεν ξερω :) ]

6 σχολίασαν...:

black fairy είπε...

Sourotiri μου καλό, έχω παίξει πριν πολύ πολύ καιρό το παιχνίδι. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκλησή σου, ωστόσο! :)
Καλείς γυναίκες στα παιχνίδια, γιατί είμαστε πιο ζωηρές και "παιχνιδιάρες" γενικά! ;)
Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα, να περάσεις τις γιορτές με όλους όσους αγαπάς και σ'αγαπάνε πραγματικά! :*

γυάλινο δάκρυ είπε...

Oρίστε έπαιξα! Και έχεις λάθος στην αρίθμηση! Μπερδεύτηκα και έψαχνα να βρω τι παρέλειψα!

Lina είπε...

αυτο το απιχνιδι τΟ εχετε ξαναπαίξει ρε!!!!!

ειναι το γνωστό "ερωτημαοτλογιο προυστ" !!! εισαι πολύ χαϊβανι =ΡΡΡ

Sourotiri είπε...

black fairy, ασε ρε, εκανα μαλακια :))) Οπως μου θυμισε και η Λινα, το εχω ξαναπαιξει αυτο το κωλοπαιχνιδο και εγινα ρομπα γαμωτη :ΡΡΡ

Γυαλινο Δακρυ, ετσι τα βρηκα τα νουμερα και εγω καρδια μου :Ρ

Λινα, θενξ φορ μεηκινγκ μη ρομπα :)

Litanie des Saints είπε...

Ωραία, παλιό-ξεπαλιό, εγώ έπαιξα σαν καλό παιδί. :-)

sakidio είπε...

άσε τα δεν τα ξέρω και δεν τα γνωρίζω. όλοι το ξέρουμε γιατί στα ερωτηματολόγια προτείνουμε γυναίκες...

μήπως και καταλάβουμε τίποτα παραπάνω για αυτές αλλά που...

αμ δε και αμ πως

by cortlinux