Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009

Κλεινουμε λογω διακοπων :)

Καταλαβαινω πως το κλεισιμο του blog μου εχει ηδη προκαλεσει σε ολους σας μια θλιψη, αλλα πρεπει και εσεις να καταλαβετε εμενα: Ανθρωπος ειμαι και εγω, και, οσο διασημος και αν ειμαι, εχω αναγκη απο μερικες μερες διακοπων.

Παρολο που το ταξιδι μου δεν ξεκιναει αυριο, αυριο θα τρεχω σαν τρελος για να προλαβω καποια πραγματα που θελω να κανω και πρεπει να γινουν πριν το ταξιδι. Οποτε, το κλεινω απο σημερα το μαγαζι :)

Οπως και να'χει, ευχομαι να σας μπει καλα ο νεος χρονος, ο Αγιος Βασιλης να σας φερει ο,τι επιθυμειτε και να τα περνατε ομορφα :)

Τα λεμε σε καμια δεκαρια μερες με ανταποκριση [αμα δεν βαριεμαι δηλαδη να την κανω :Ρ]

6 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Kαλά κι εδώ που ήσουν μη νομίζεις ότι είχε καμιά διαφορά, αφού ως τεράστιο ψώνιο που έγινες μετά τη δημοσιότητά σου σπάνια καταδεχόσουν να σχολιάσεις τα blog των άλλων!!! :-Ρ

Άντε, καλά να περάσεις (οι άνθρωποι εκεί δεν ξέρω πώς θα περάσουν!!) and a Happy New Year!

Rania είπε...

Ετρεχες μια μερα πριν το ταξιδι και δεν προλαβα να σου πω καλη χρονια και τετοια :(
Καλη χρονια λοιπον, χρονια πολλα, μακρια απο Κυριακους και ολα τα καλα σου ευχομαι:)

zouri1 είπε...

να περασεις καλα.Που αφηνεις τωρα το blog σου με το τοσο ωραιο template?

Άννα είπε...

Oλη η ζωη σου μια γιορτη
να ναι απο εδω και περα
χιλιες να ναι οι χαρες
στην πιο κακη σου μερα

Για τη χρονια που εφτασε
ευχη καρδιας σου κανω
η μοιρα να σκορπα χαρες
να περπατεις επανω

milch-käfer είπε...

Το Milch στους φαν του εύχεται πολύ καλή χρονιά
με έναν τόνο από σάπια βρωντοβρομερή κλανιά!

black fairy είπε...

Sourotiriiiiii Καλή Χρονιάααα! Γύρνα επιτέλους πίσω μας έλειψες!!!!
και για να σε δελεάσω... έχεις και βραβείο στο blog μου! check it out! ;)