Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010

Back to base

Τελικα, η στιγμη να επιστρεψω στην πραγματικοτητα εφτασε. Τις τελευταιες μερες μετα το ταξιδι το μυαλο μου πραγματικα ειχε ξεφυγει εντελως, λες και αυτες οι 9 μερες του ταξιδιου κρατησαν κανεναν μηνα. Και μου κανει εντυπωση αυτο, γιατι μεχρι και την μερα πριν φυγουμε, δεν το ειχα στο μυαλο μου το ταξιδι. Και ξαφνου, τσουπ, πηγαμε, κατσαμε 9 μερες και γυρισα με εντελως διαφορετικο μυαλο.

Και τωρα βρισκομαι παλι μπροστα στην καθημερινοτητα μου: Εχω μπροστα μου το επιτραπεζιο ημερολογιο, το οποιο για τις μερες απο αυριο γεμιζει παλι με πραγματα στα οποια θα επρεπε να νιωθω συνηθισμενος. Παρολαυτα, καθομαι και τα κοιταω λες και προκειται για το προγραμμα καποιου αλλου.

Σας μιλαω πραγματικα το μυαλο μου ειναι αλλου. Μιλουσα με μια συναδελφο στο φατσοβιβλιο χθες, η οποια εκανε και καποια μαθηματα μεσα στις γιορτες, με αποτελεσμα να μην τις ευχαριστηθει καθολου. Και, οπως ηταν αναμενομενο, πιασαμε την κουβεντα περι του φροντιστηριου, των κοινων μας μαθητων, των ιδιοκτητων κτλ, και προσγειωθηκα αποτομα.

Το βραδυ πριν κοιμηθω προσπαθησα να φερω στο μυαλο μου το προγραμμα μου για τις ημερες που δουλευω στο φροντιστηριο [δηλαδη το ποιες μερες κανω ποια μαθηματα με ποια τμηματα και σε ποιες αιθουσες] και δεν τα καταφερα: Αυτο ειναι κατι πραγματικα πρωτογνωρο για μενα. Αμεσως σηκωθηκα και κοιταξα το προγραμμα που εχω αναρτησει στον πινακα ανακοινωσεων μου. Εκει συνειδητοποιησα οτι δεν θυμαμαι καποιους μαθητες μου...!!! Ανοιξα το βαθμολογιο μου, που εχω γραμμενα ολα τους τα ονοματα, και εκει καπως συνηλθα.

Σημερα με πηρε τηλεφωνο ενας συμφοιτητης μου για να συνεννοηθουμε να βρεθουμε για να μου δωσει σημειωσεις απο το τελευταιο μαθημα που εχω για πτυχιο και το οποιο, απο αυριο θα πρεπει να το ξεσκισω στο διαβασμα. Ειχα ξεχασει οτι ειχαμε κανονισει συναντηση μετα τις γιορτες!!!

Μου ερχεται να πω την φραση "Γιατρε μου, δεν ειμαι καλα".

Αλλα μου φαινεται οτι παραειμαι καλα, after all: Δεν περιμενα αυτο το ταξιδι να με κανει να ξεχαστω τοσο πολυ.

Και οσο το σκεφτομαι, οι μπαταριες μου που ξεχειλιζουν απο ενεργεια, ειναι το καλυτερο εφοδιο μου για να ξεκινησω το 2010. Στην ουσια λοιπον, η χρονια για μενα αυριο αρχιζει, κι ας εχουμε 11 του μηνος.

Καλη χρονια να εχουμε λοιπον ;)

3 σχολίασαν...:

Lina είπε...

welcome to the club

An-Lu είπε...

Την καλύτερη δουλειά κάνατε με αυτό το ταξίδι!!!!

sakidio είπε...

σε νιώθω για το άδειασμα. για την επαφή ακόμη καλά κρατεί.

by cortlinux