Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Και μετα λεμε για τους καθηγητες δημοσιων σχολειων....

Την φετινη χρονια εχω την τυχη να εχω ενα πολυ καλο και ενα αρκετα καλο τμημα στο οποιο διδασκω τις Αρχες Οικονομικης Θεωριας. Και τα δυο τμηματα εχουν παιδια τα οποια εχουν υψηλους στοχους, διαβαζουν, και πιστευω οτι στο τελος θα γραψουν πολυ καλα, πανω απο 18.

Ο καθηγητης τους στο σχολειο ομως, ειναι κατι διαφορετικο.

Απο την αρχη της χρονιας τα παιδια μου μετεφεραν κουβεντες του, του στυλ:

"Χεστε τα τα φροντιστηρια παιδια, ο,τι σας πω εγω να ακουτε, εξαλλου και εγω απο τα φροντιστηρια ξεκινησα και ξερω οτι δεν κανουν δουλεια",

"Τι να σας πει ο καθηγητακος στο φροντιστηριο, εγω εχω πειρα",

και διαφορα αλλα τετοια χαριτωμενα.

Απο την αρχη η απαντηση μου ηταν πως, αν ο καθηγητης τους στο σχολειο θελει να με βλεπει σαν αντιπαλο, εγω δεν μπορω να κανω κατι για αυτο και πως εγω δεν τον βλεπω ετσι. Μαλιστα, προετρεψα τα παιδια να προσεχουν στο μαθημα του καθηγητη τους, γιατι με το να προσεχουν δυο ανθρωπους και οχι εναν, μονο να κερδισουν μπορουν. Εξαλλου, οι ΑΟΘ δεν ειναι και κανενα μαθημα στο οποιο μπορεις να πεις τα πραγματα διαφορετικα, οπως καποιο της θεωρητικης κατευθυνσης ας πουμε. Στην ουσια τα ιδια πραγματα λεμε στα παιδια, απλα με διαφορετικο τροπο, και παλι αυτο παιζει.

Αρχισα να εκνευριζομαι οταν αυτη η κατασταση συνεχιζοταν. Μαλιστα, μια φορα ενας μαθητης μου εδωσε μια ασκηση που τους ειχε δωσει ο καθηγητης του σχολειου, για να δει [ο καθηγητης, οχι ο μαθητης]... αν μπορω να την λυσω...!!! Μου ειπε κιολας οτι την ασκηση την ειχαν για το σχολειο και ηταν SOS για το διαγωνισμα, οποτε την καναμε.

Φυσικα θεωρησα πως ενας οικονομολογος ειναι αστειος οταν προκαλει εναν αλλον να λυσει μια ασκηση που απαιτει τα μαθηματικα εως της Γ' Γυμνασιου και 10 τυπους της Γ'Λυκειου. Αλλα δεν ειπα τιποτα.

Τα παιδια εγραψαν διαγωνισμα, και μου εφεραν τα θεματα. Καποια ηταν εκτος υλης, καποια ηταν παραλογα δυσκολα [με την εννοια οτι εγω τετοιες ασκησεις συναντησα στο 3ο ετος της σχολης μου], και φυσικα τα παιδια πατωσαν. Ο καθηγητης τους, οταν τους εδωσε πισω τα διαγωνισματα, σχεδον χαιρεκακα, ανεφερε κατι και για τους βαθμους του τετραμηνου.

Για οσους δεν ξερουν, σε καθε μαθημα, ο βαθμος των τετραμηνων μετρανε σε ποσοστο 30% για τα μορια που θα βγαλει ο μαθητης στο τελος. Αυτο φυσικα το ξερουν τα παιδια, τα οποια χεστηκαν πανω τους στην προοπτικη να παρουν στον ελεγχο 15. Ειδικα για οσα παιδια ειμαι σιγουρος οτι θα γραψουν πανω απο 15, αυτο τους χαντακωνει.

Το φαινομενο αυτο, δηλαδη οι καθηγητες των πανελληνιων μαθηματων να βαθμολογουν τα παιδια της Γ' Λυκειου οπως θα τα βαθμολογουσαν σε οποιαδηποτε αλλη ταξη, το θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

Δηλαδη κατσε ρε μαλακα καθηγητη, ξερεις οτι αυτος ο βαθμος θα μετρησει στο αν ενα παιδι θα κανει το ονειρο του πραγματικοτητα. Ξερεις οτι στα ιδιωτικα σχολεια τα εικοσαρια πεφτουν συννεφο, ακομη και σε πολλα δημοσια σχολεια. Βαζεις το χερι σου στην φωτια οτι το παιδι δεν θα γραψει παραπανω απο αυτο που θα του βαλεις εσυ; Απο την τσεπη σου τους βαζεις τους βαθμους; Βαλε εναν γαμημενο καλο βαθμο, δωσε την ευχη σου στον μαθητη και αστον να παει να τα βγαλει περα στις εξετασεις. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;

Ξερετε, παρομοιους μαλακες ειχα συναντησει και εγω στο σχολειο μου:

1) Ο καθηγητης της εκθεσης μου εβαλε 16 και 17 στα τετραμηνα, και οταν τον επιασα μετα το 16αρι του πρωτου τετραμηνου, μου ειπε το αμιμητο: "Ελα ρε Sourotiri, της τεχνολογικης εισαι, σιγα μην γραψεις πανω απο 13...!". Εγραψα 15,5.

2) Η καθηγητρια της Φυσικης γενικης παιδειας μου εβαλε αντιστοιχα 17 στο πρωτο τετραμηνο, με διαγωνισμα 19,8. Οταν πηγα να την πιασω, ισχυριστηκε οτι με ειχε πιασει αδιαβαστο μια φορα [πραγμα που δεν ειχε συμβει]. Στην ερωτηση μου τι θα κανω αν χασω την σχολη που θελω για λιγα μορια μου ειπε "εεελα μωρε, αυτα συμβαινουν"... Στο δευτερο τετραμηνο μου εβαλε 20, και εγραψα 20.

3) Το φοβερο βεβαια ηταν η θεολογος μας, που, στα παιδια που εδιναν πριν απο μας, ειχε βαλει στα τετραμηνα κατα μεσο ορο 4 με 5 μοναδες λιγοτερες απο αυτες που τελικα πηγαν και εγραψαν τα παιδια...!!! Αγαμια...


Στην περιπτωση των μαθητων μου, τα πραγματα εξελιχθηκαν ασχημα. Τα αστερια των τμηματων μου πηραν 18, και απο κει και περα...το χαος. Και μου ηρθαν τα παιδια με κατι μουτρα ως το πατωμα. Δικαιολογημενα.

Το χειροτερο της ολης υποθεσης, ειναι πως, απο ο,τι δειχνουν τα πραγματα, o καθηγητης εδρασε ετσι για να...αποδωσει δικαιοσυνη. Μαλλον νομιζει οτι στο φροντιστηριο τους χαιδευουμε τα αυτια ξερω 'γω, και ηρθε ο την-εχω-δει-δικαστης να τους πει τι αξιζουν. Δηλαδη, στην κοντρα που μονος του εχει φτιαξει στο μυαλο του με εμενα, εβαλε στην μεση τα παιδια.

Και εμεινα εγω να αναρωτιεμαι, πως μπορεσε...

32 σχολίασαν...:

sakidio είπε...

επειδή κι εγώ κάτι τέτοιους κομπλεξικούς τους θυμάμαι (είχα μία φιλόλογο τέτοια) παρότι πήγαινα ιδιωτικό και παρότι δεν παίρναμε 20άρια (δεν είναι κι όλα τα ιδιωτικά ίδια) πες μου ειλικρινά: αν κάποιο από αυτά τα παιδιά φτιάξει γκρουπ : θέλω να του κάψω το αμάξι του **** θα χει άδικο; αν το κάψει οκ θα χει. αλλά άμα απλά έχει γκρουπ θα είναι παράλογο;

για μένα δυστυχώς δεν θα χει. αρκεί να μην το προχωρήσει παραπέρα

Sourotiri είπε...

Χαχα, βλεπω το συνεχιζεις απο πριν :) Καλα κανεις :)

Κοιτα, οταν γραφει κανεις δημοσια πρεπει να προσεχει πολυ. Οι δικηγοροι αδημονουν να παιξουν με τις λεξεις ξερεις...

Αν λοιπον γραψει "θελω να καψω το αμαξι του ταδε", ναι, ισως θα εχει προβλημα.

Αν ομως γραψει "θελω να καει το αμαξι του ταδε", τοτε μαλλον δεν θα εχει προβλημα :)

It's a matter of stupidity, anyway :) Εχεις δεν εχεις δικιο, πρεπει να κανεις τις απαραιτητες ενεργειες για να το βρεις, οχι για να το χασεις. Και το δικιο σου θα το χασεις αν αντιδρασεις σαν καφρος. Ελπιζω να με εννοεις.

sakidio είπε...

όχι σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα

Princess είπε...

Οπως σου ειπε κι εσενα η καθηγητρια σου "αυτα συμβαινουν" (μου το εχουν πει και μενα ΑΦΟΥ εχασα τη σχολη που ηθελα, τοτε). Shit happens λοιπον, κι ελπιζω να το θυμηθει οταν δει το αμαξι του καμμενο....

Lorel είπε...

κλασσικές καταστάσεις.
εμεις πήγαμε και πιάσαμε στα ίσια την καθηγήτρια:"πιστεύεται πως δεν μπορούμε να γράψουμε παραπάνω;"
η απάντηση,αποστομωτική:"'νταξει,άμα γράψετε πιο πολύ,σορρυ"
χελοου!!!είμαστε τρίτη λυκείου!γράφουμε στα διαγωνίσματα,κάνουμε ασκήσεις και διαβάζουμε στο μάθημα σου πιο πολύ απ'ότι στα αρχαία!ξεκόλλα!
να μην σχολιάσω τον βαθμό κάτω απ'τη βάση που έβαλε σε μια μαθήτρια με δυσλεξία.... ντροπή δηλαδή... επειδή εκείνη χρησιμοποιεί το κρεβάτι της μόνο για να διορθώνει,όπως έχει δηλώσει,τι περιμένεις....
ειλικρινά,άμα τη χάσω τη νομική εξαιτίας θα την κάνω να νιώθει τύψεις όλα τα υπόλοιπα χρόνια που θα διδάσκει.
όταν γίνει ο κολλητός μου πρωθυπουργος, θα αλλάξει τα φώτα στο εκπαιδευτικό...δε γίνεται ο κάθε κομπλεξικός-ψυχοπαθής-άσχετος-μνησίκακος-εφηβοφοβικός-χωρίςμεταδοτικότητα τύπος να διδάσκει....
ουφ,τα πα και μου φυγε ένα βάρος.
=)

Lorel είπε...

εντάξει,ένα ξέμπαρκο επειδή υπάρχει.
και μια απότομη,συνειρμική μετάβαση.
μη βαράτε!
=)

Sourotiri είπε...

Πρινσες, τετοιοι καθηγητες μαλλον δεν θα ξερουν ποιον να πρωτοθυμηθουν :)

Λορελ, σε νιωθω :)

Lina είπε...

με δεδομένο το "βιτσιο" τους

αν ήταν δικαστές θα τους άρεσε να κλείνουν στη φυλακή τον καθένα

αν ήταν αστυνομικοί, θα τους άρεσε να δέρνουν ανθρώπους

αν ήταν γιατροί θα τους άρεσε να βλέπουν τους ασθενείς να τους κοιτάνε με αγωνία στα ματια


.... είναι καθηγητές, τους αρέσει να χειριζονται με τον χειροτερο τροπο την ψυχολογία, ακόμα και το μέλλον των παιδιών.

sakidio είπε...

όλο εμένανε σηκώνει, να πω μάθημα η δασκάλα, θα την σφάξω σα κουνέλι και θα βγω να παίξω μπάλα.

εντελώς τυχαία μου ρθε στο νου.

πάντως βρίσκω υποστηρικτές περί καμμένων αμαξιδίων :-p.

Sourotiri είπε...

Lina, και γαμω τους παραλληλισμους...

σακιδιο, ναι, αρκει να τα καψει καποιος αλλος ή να καουν απο μονα τους ξερω'γω :Ρ

ΜιλτοΣ είπε...

Η επίπτωση της προφορικής βαθμολογίας επηρεάζει κυρίως τις υψηλόβαθμες σχολές. Υπάρχει κάποιο τρικ στη βαθμολόγηση που περνάει απαρατήρητο σχεδόν.
Με 19.400 μορια ο ένας στην Α ας πούμε καλή σχολή, με 19.200 μορια ο άλλος στη Β καλή σχολή αλλά 500 χιλιόμετρα μακρυά από τον τόπο καταγωγής του. Ενας που δεν ξέρει μπορεί να πει α ωραία έχουν διαφορά 200 μονάδες. Τι κρύβεται όμως τα 19400 είναι 19,4 και το 19200 είναι 19,2 στην εικοσάβαθμη κλίμακα, δηλαδή ασήμαντα πράγματα μόλις 0,2 του βαθμού.
Το ακόμη ωραιότερο είναι ότι το ίδιο το Υπουργείο αναγνωρίζει 2 ολόκληρους βαθμούς με άριστα το 20, επιτρεπόμενη διαφορά ανάμεσα στους δύο βαθμολογητές. Τώρα τι βαθμολογεί κάθε βαθμολογητής, αρκετές φορές έχει να κάνει με τον κάματο, με προσωπικά προβλήματά του, δυστυχώς.
Όσο για την πληρωμή κάθε γραπτού είναι δεν είναι 1 με 1,5 ευρώ καθαρό, βάλε τη βενζίνη να πάει στο βαθμολογικό, τα νερά και τους καφέδες που θα πιεί βγαίνει δεν βγαίνει ο κόπος του με 100 άντε 150 γραπτά που θα διορθώσει σε πέντε μέρες.
Αρκετές φορές είναι αυστηρός στα πρώτα γραπτά και επειϊκής στα τελευταία, άντε λέει πάει και αυτή η χρονιά, έρχονται διακοπές...
Για την προφορική βαθμολόγηση πολλοί καθηγητές για να γλιτώσουν τις παραστάσεις κυρίως των γονέων βάζουν ειδικά στη Γ Λυκείου μόνο 18,19,20 στην τάξη τους.
Ελα τώρα να παιδεύεσαι να διορθώσεις τα διαγωνίσματα, ενώ ξέρεις ότι θα δώσεις 18 στο γραπτό του 10.
Δυστυχώς το Σχολείο (με λειτουργία από αρχές Οκτ μέχρι συνήθως διακοπές του Πάσχα) μετά οι μαθητές κάνουν τις απουσίες τους, βάλε και τις καθιερωμένες καταλήψεις ή φέτος γρίππη το Σχολείο δεν μπορεί εκ των πραγματων να ανταποκριθεί στο ρόλο του. Ερχεσαι μετά να "παίξεις" ένα έργο που το έχουν δεί, να τους εντυπωσιάσεις με άλλη σκηνοθεσία και ηθοποιούς, ενώ ξέρεις ότι κατά βάθος όλοι σκέπτονται τα απογευματινά τους μαθήματα.

Sourotiri είπε...

Μιλτο, τα κενα που αναφερεις στην βαθμολογηση των γραπτων ειναι υπαρκτα, ομως, νομιζω ειναι και αναποφευκτα. Μακαρι να μπορουσαμε σε ολα τα μαθηματα να εχουμε πολυ συγκεκριμενο τροπο βαθμολογησης που να τον ακολουθουν ολοι, και η διορθωση να γινοταν απο...υπολογιστες. Ετσι, κανεις δεν θα εμενε παραπονεμενος. Δυστυχως, αυτο το πραγμα δεν μπορει να γινει σε κανενα απο τα θεωρητικα μαθηματα, και στις ερωτησεις θεωριας των θετικων μαθηματων.

Εξαλλου, το οτι οι καθηγητες αντιμετωπιζουν καποια γραπτα στην αρχη της προσπαθειας τους και καποια λιγο πριν τις διακοπες τους δεν θα επρεπε να μας απασχολει: Αν οντως στα πρωτα γραπτα πεφτει τσεκουρι και στα τελευταια πεφτει μελι, πρεπει να λαβουμε υποψιν μας επισης οτι το καθε γραπτο θα βαθμολογηθει μια φορα στην αρχη και μια στο τελος, ετσι;

Κατα τα αλλα θα συμφωνησω.

ka8y είπε...

Apo tin alli otan emena me exei grammeni mesa stin taksi teleiws, den kanei askiseis,den noiazete kai asxoleite mono me to frodistirio, tha prepei egw na tou valw 19-20? Kai aytos pou asxoleite ti tha prepei na parei meta?

Nomizw oti o logos pou prosmetrate i proforiki vathmologia einai gia na aksiologisei akrivws ayto, tin poreia tou mathiti mesa stin xronia, as min to kseftilizoume.

Sourotiri είπε...

ka8y, τα επιχειρηματα που επιστρατευεις τα εχω σκεφτει και εγω, πολλες φορες.

Σε ενα τελειο εκπαιδευτικο συστημα, ολοι οι καθηγητες του σχολειου θα εκαναν τοσο καλο μαθημα και θα προετοιμαζαν τους μαθητες τοσο καλα για τις πανελληνιες, ωστε δεν θα υπηρχε λογος να υπαρχουν φροντιστηρια. Ετσι, οι μαθητες θα ειχαν πολυ περισσοτερο ελευθερο χρονο, καθως επισης και δυναμεις για να ανταπεξελθουν στις υψηλες απαιτησεις του σχολειου -του τελειου εκπαιδευτικου συστηματος ολα αυτα.

Στο υπαρχον συστημα, που τελειο σιγουρα δεν το λες, υπαρχει η γενικη αισθηση οτι το σχολειο το γραφουμε στα παλαιοτερα των υποδηματων μας και θα ασχοληθουμε με το φροντιστηριο. Δεν λεω οτι ειναι σωστη αυτη η νοοτροπια, αλλα απο τα οσα εχω δει συμπεραινω οτι ειναι ο γενικος κανονας, ευτυχως ή δυστυχως.

Ετσι, ο μεσος μαθητης ξεκιναει μαθηματα απο το καλοκαιρι, και καθε μερα αντιμετωπιζει ενα βαναυσο προγραμμα: Μεχρι τις 2 σχολειο, μετα καποιες ωρες φροντιστηριο, και στις ωρες που περισσευουν πρεπει να διαβασει. Συνηθως, το φροντιστηριο ειναι πιο μπροστα στην υλη απο το σχολειο, οποτε αυτα που ακουει απο τον καθηγητη του σχολειου του ο μαθητης του ειναι γνωστα και, αρα, βαρετα.

Σαν αποτελεσμα ολων αυτων, ο υποψηφιος, οντας πτωμα καθε μερα και εχοντας να αντιμετωπισει και το αγχος του για το μελλον του, καλειται να επιλεξει που θα δωσει βαρυτητα. Συνηθως επιλεγει το φροντιστηριο.

Που φτανουμε; Φτανουμε να εχουμε το διολου σπανιο φαινομενο να εχουμε διπροσωπους μαθητες: Απο την μια να δειχνουν το καλο τους προσωπο στο φροντιστηριο και απο την αλλη στο σχολειο να πηγαινουν βολτα τα βιβλια.

Θελω να πω, αυτο που βλεπεις εσυ ως αδιαφορο μαθητη δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι αδιαφορος γενικα για τα μαθηματα. Στο κατω κατω, για αυτον τον λογο υπαρχει και η αναπροσαρμογη του προφορικου βαθμου σε σχεση με τον γραπτο: Ο προφορικος δεν μπορει να εχει αποκλιση πανω απο 2 μοναδες απο τον γραπτο. Αν εχει, αναπροσαρμοζεται.

Ετσι, αν εσυ βαλεις 20 σε εναν μαθητη στα δυο τετραμηνα και αυτος παει και γραψει 12, ο προφορικος του θα γινει 14. Θελω να πω οτι στο τελος, αφου γραψει, ο μαθητης θα παρει αυτο που του αξιζει, εχοντας συμμετασχει σε εναν απο τους πιο αδιαβλητους διαγωνισμους της χωρας μας, εχοντας κριθει με πιο αξιοκρατικα κριτηρια και μαλιστα σε κοινα θεματα με ολους τους συνομηλικους του, ασχετα με την γνωμη του καθηγητη του σχολειου του: Στις πανελληνιες, σε γενικες γραμμες, ο,τι αξιζει παιρνει ο καθενας. Και ευτυχως που υπαρχει και αυτη η αναπροσαρμογη των βαθμων των τετραμηνων.

Θεωρω λοιπον τουλαχιστον πολυ ασχημο οι καθηγητες να βαζουν χαμηλους βαθμους στα τετραμηνα, γιατι αυτο δειχνει εγωισμο: "Α τον Κωστακη, δεν προσεχει στο μαθημα μου, ας παρει ενα 12 να μαθει" και δεν εστιαζει στην ουσια του πραγματος.

Αληθεια, για εναν αδιαφορο μαθητη στο μαθημα σου, αν του βαλεις 12, βαζεις το χερι σου στην φωτια οτι δεν θα γραψει παραπανω; Δεν νομιζω οτι μπορεις να το ισχυριστεις αυτο, γιατι νομιζω οτι η εικονα που βλεπεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικη.

Γιατι λοιπον να μην βαλεις εναν γαμημενο βαθμο παραπανω; Απο την τσεπη σου θα τον βαλεις; Γιατι να αξιολογησεις εσυ με τα υποκειμενικα σου κριτηρια εναν μαθητη, την στιγμη που ξερεις οτι η αξιολογηση σου θα μετρησει πολυ λιγο στο τελος;

Sourotiri είπε...

Και αν απο αυτο το "πολυ λιγο" ενας μαθητης σου χασει μια σχολη που ηθελε, θα νιωσεις περηφανη, αληθεια; Αν π.χ. βαλεις 12 σε εναν μαθητη και αυτος παει και γραψει 16, το 12 σου θα γινει αυτοματα 14 και ο βαθμος του μαθηματος [30% προφορικος και 70% γραπτος] θα γινει 15,4.

Αν αντιθετα ειχες βαλει 20 σε εναν μαθητη που γραψει 16, ο βαθμος του θα ειναι 16,6. Αυτες οι 1,2 μοναδες ειναι μοναδες που εχει στερησει καθαρα ΚΑΙ ΜΟΝΟ ο καθηγητης του σχολειου απο το παιδι, και μεταφραζονται σε καμια εικοσαρια μορια, ισως και παραπανω, αν μιλαμε για μαθημα βαρυτητας. Δεν ειναι και λιγα.

Το ξερω οτι ολα αυτα που σου λεω σου ακουγονται παραλογα, και αν με διαβαζε καποιος Γερμανος καθηγητης θα ειχε φριξει. Επειδη ομως το συστημα εισαγωγης ειναι συγκεκριμενο, και δεν ειναι σε καμια περιπτωση τελειο, στα λεω αυτα: Ναι, ολα αυτα που σου λεω δεν ειναι λογικα εν γενει, αλλα ειναι λογικα δεδομενου του συστηματος.

ka8y είπε...

egw lew oti eytixws pou eimai se EPAL pou o proforikos den metraei sta mathimata twn panneliniwn kai etsi to aytokinito mou den kindinevei :-p

etsi vazodas stin n. 14 sto prwto tetramino (afou mou exei grapsei 9,11,10,12,5) den exw provlima. Kai an paei kalytera sto b tetramino (pou idi paei dld) mporw na tis to kanw kai 20. Alla toulaxiston niwthw kala me ton eayto mou kai tin vathmologia mou.

(episis eytixws/distixws frodistiria pou na kanoun mathimata pliroforikis den iparxoun sto nisi)

Sourotiri είπε...

Αν εισαι σε ΕΠΑΛ, αλλαζει το πραγμα. Εκει εχεις καθε λογο να βαζεις ο,τι αξιζει το καθε παιδι.

Αν νιωθεις καλα με τον εαυτο σου λοιπον, ευχομαι να μην σου τυχει το παιδι σου καποια στιγμη να αδικηθει απο καποιον αλλον αντιστοιχο καθηγητη που θα νιωθει καλα με τον εαυτο του.

ka8y είπε...

To sistima poy edwsa panelinies (san omogeneis)metrouse kai tous vathmous tou sxoleiou.. ton meso oro.. den perasa stin 1i epilogi mou alla stin 2i giati eixa 14 filosofia... mou aksize omws giati tin filosofia tin eixa grammeni.. eimai kai egw "adikimeni tou sistimatos" i odws pira ayto pou mou aksize?

Sourotiri είπε...

Αν ο γραπτος βαθμος σου ηταν το πολυ 1,9 μοναδα μικροτερος απο τον προφορικο, αυτο σου εχει στερησει μορια. Δεν ξερω αν σου εχει στερησει τοσα μορια οσα θα σου θα σου εδιναν την πρωτη σου επιλογη, ομως.

Αλλα εν πασει περιπτωσει, παραδεχεσαι οτι ησουν απο τους μαθητες που το συγκεκριμενο μαθημα το ειχαν γραμμενο. Και εγω σε ρωταω, μπορουσε ο καθηγητης σου να ειναι 100% σιγουρος οτι δεν θα γραψεις τοσο, ωστε να μην χασεις καποια μορια;

Μιλαω για τους μαθητες που δειχνουν αδιαφορο προσωπο στο σχολειο επειδη ειναι εξαντλημενοι απο το βαρυ προγραμμα τους και ο καθηγητης τους σχηματιζει λαθος εντυπωση για αυτους. Ας μην επαναλαμβανομαι, διαβασε το πιο πανω σχολιο μου λιγο πιο προσεκτικα.

Δεν μπορει κανενας καθηγητης να παιζει με αυτα τα πραγματα. Δεν δεχομαι οτι μαζι με τα ξερα [τους πραγματικα κακους μαθητες] πρεπει να καιγονται και τα χλωρα [αυτους που μιλαω], ειδικα οταν ξερουμε οτι στο τελος ο καθενας θα παρει αυτο που αξιζει, αφου θα αναπροσαρμοστει ο βαθμος.

sakidio είπε...

με άγχωσες βρε σουρωτήρι με τόση βαθμολογία. κι αν ήταν ένα πράγμα που μισώ ήταν το σχολείο και οι εξετάσεις. δηλαδή μόνο στο άκουσμα οι φλύκταινες έτοιμες είναι. μπρρ...

Sourotiri είπε...

Κa8y, μια σημειωση ακομη: Στο Γενικο Λυκειο, οι προφορικοι βαθμοι σε ακολουθουν και για τις επομενες 2 πανελληνιες εξετασεις, αν θελεις να ξαναδωσεις.

Οποτε, στην φραση "ειναι ο καθηγητης 100% σιγουρος οτι ο μαθητης δεν θα γραψει παραπανω", συμπληρωσε το "φετος η στα επομενα 2 χρονια;".

Σακιδιο, οταν ερθει η ωρα σου να χορεψεις, θα καταλαβεις οτι ολα αυτα που λεω ειναι απλα...η μουσικη :)

Rania είπε...

Καλος μαλακας. Και κλασσικος μαλακας που εκτονωνει τα κομπλεξ του και τα νευρα του που δεν του καθεται η γκομενιτσα στις καρτελες των βαθμων.
Αν γραψουν πανω απο 18 τα παιδια(που θα γραψουν οπως τα περιγραφεις) πες τους να πανε να του το τριψουν στη μουρη του βλαμμενου. ΝΑ ΗΛΙΘΙΕ. Πφφφφφ τελος παντων.

Βαλε ρε στο φορουμ τις ασκησεις αν τις εχεις, θελω να δω :Ρ

Sourotiri είπε...

Rania, δυστυχως με το να τριψεις εναν βαθμο στην μουρη ενος καθηγητη που σε εχει αδικησει δεν κερδιζεις απολυτως τιποτα.

Οσο για τις ασκησεις, αφενος δεν τις κρατησα, αφετερου και να τις ειχα κρατησει, δεν εχει και νοημα να σου τις δειξω :)

An-Lu είπε...

Δυστυχώς δεν φέρεις ευθύνη για την κόμπλα και την αγαμία κανενός. Το κακό είναι ότι την πληρώνουν τα παιδιά, αλλά δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω από αυτό που ήδη κάνεις.

λενα είπε...

οταν εδινα εγω με το συστημα των πανελληνιων ο βαθμος των προφορικων δεν επαιζε καποιο ρολο στην εισαγωγη μας στο πανεπιστημιο κ οπως ηταν αναμενομενο κανεις δεν εδινε την απαιτουμενη σημασια στο μαθημα..
ειλικρινα ομως καποιες φορες καποιους καθηγητες που εκαναν φιλοτιμες προσπαθειες κ πραγματικα ενδιαφερονταν για το μαθημα ,τους λυποταν η ψυχη μου να βρισκονται σε μια ταξη που κανεις να μην προσεχει,κανεις να μην τους δινει την παραμικρη σημασια,να κανουν ερωτησεις κ κανεις να μην απανταει,αλλοι να κοιμουνται,αλλοι να μιλανε.. ειναι πραγματικα πολυ ασχημο..ειδικα για αυτους τους λιγους που προσπαθουν,που ενδιαφερονται,που προσπαθουν να ζωντανεψουν κ να κανουν πιο ενδιαφερον το μαθημα..θα το διαπιστωσεις κ εσυ αν μπεις σε αιθουσα διδασκαλιας σχολειου..δηλαδη να επιβραβευσεις ενα μαθητη με βαθμο απο τη στιγμη που στην ταξη ειναι σαν να μην υπαρχει??

Ανώνυμος είπε...

κ επειδη ημουν στην τελευταια χρονια με το συστημα των πανελληνιων κ επειδη γι αυτο τον λογο ακριβως αλλαξε το συστημα για να δινει βαση κ να συμμετεχει ο μαθητης στο μαθημα,δε βλεπω το λογο γιατι να βαζουν ολοι οι καθηγητες μεγαλο βαθμο στους μαθητες εφοσον αυτοι δε συμμετεχουν στην ταξη..κ επειδη οντως στο φροντιστηριο η υλη ηταν μπροστα να συμβουλεψεις τους μαθητες σου αυτο που μας συμβουλευαν τοτε οι καθηγητες μας,να συμμετεχουμε στο μαθημα γιατι οσες περισσοτερες φορες ακους κατι τοσο πιο ευκολα το αφομοιωνεις απο τη μια κ απο την αλλη ειναι μια πρωτης ταξεως επαναλληψη σε αυτα που εχεις ηδη διδαχτει..
σε καμια περιπτωση δε μιλαω για τους εμπαθεις,για αυτους που βαζουν μικρους βαθμους σε παιδια που συμμετεχουν λογω προσωπικης αντιπαθειας η σε αυτους που θελουν να εξυψωθουν,να θεωρηθουν αυθεντιες μειωνοντας την αξια των μαθητων..

kaltsovrako είπε...

... τραγικό.

Sourotiri είπε...

λενα+ανωνυμε (φανταζομαι ειστε το ιδιο προσωπο):

Ναι, το συστημα αλλαξε για αυτον τον λογο, αλλα δεν αλλαξε η κατασταση φυσικα, ετσι; Οποτε τζιφος...

Και εξηγησα πριν γιατι να βαλεις καλο βαθμο ακομη και σε μαθητη που δεν προσεχει: Γιατι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος αν αυτο το παιδι θα γραψει 2 μοναδες κατω απο αυτο που του εβαλες το πολυ, ειτε την χρονια που του το βαζεις ή στα επομενα 2 χρονια [οταν δηλαδη και διατηρουνται οι βαθμοι, αν το παιδι θελει να ξαναδωσει].

Αφετερου, ο προφορικος βαθμος αναπροσαρμοζεται ουτως η αλλως σε σχεση με τον γραπτο, ειτε εσυ βαλεις 20, ειτε βαλεις 2. Μονο που στην δευτερη περιπτωση, αν δηλαδη ο προφορικος βαθμος ειναι 2 ή και περισσοτερες μοναδες μικροτερος απο τον γραπτο, στερεις απο τον μαθητη καποια μορια.

Αλλα νομιζω οτι αρχιζω να επαναλαμβανομαι, τα ειπα και στην ka8y πιο πανω.

Απλα θα πω αυτο που ειπα και πιο πανω και θα τελειωσω: Ευχομαι το παιδι σου να μην αδικηθει ποτε απο καποιον καθηγητη που νομισε οτι αξιζει λιγοτερο απο οσο αξιζε πραγματικα.

Καλτσοβρακο, δεν λες τιποτα φιλε... Βρωμα και δυσωδια [φανταζομαι αναφερεσαι στον συναδελφο που ηθελε να κανουμε κοντριτσες].

Τουρνέ στα νησιά είπε...

Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί μαλάκες στον κλάδο.
Κανονικά δεν θα έπρεπέ να μετράει η προφορική βαθμολογία στις Πανελλήνιες όπως δεν θα έπρεπέ να μετράει και η γραπτή επίδοση των πανελληνίων στον βαθμό απολυτηρίου.
Δεν μπορεί να εξαρτάται η επιτυχία ή η αποτυχία σε μια σχολή από το πως βαθμολογεί ο κάθε καθηγητής στο σχολείο (υπάρχουν απίστευτες διαφορές από σχολείο σε σχολείο).

Sourotiri είπε...

Τουρνε, στην ουσια αυτο που λες ειναι η αποσυνδεση της Γ' Λυκειου απο το 1ο ετος σπουδων, που με βρισκει απολυτως συμφωνο.

Εγω βεβαια αναφερομαι στο υπαρχον συστημα, με δεδομενο οτι υπαρχει αυτη η συνδεση.

Besixdouze είπε...

Μου αρέσει που σε προκάλεσε κιόλας..
Πραγματικά μην ασχολείσαι με τέτοιους κομπλεξικούς ανθρώπους γιατί απλά δεν αξίζει!
Φιλιά.

Litanie des Saints είπε...

Ψάχνουμε οικογένεια που να θέλει σκυλάκι! Για λεπτομέρειες, περάστε μια βόλτα από το μπλογκ!