Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

Google Searches @ Sourotiri's Place Part 2

Μετα το πρωτο μερος που το διασκεδασα αρκετα, με υπερηφανεια σας παρουσιαζω το δευτερο μερος των εξωφρενικων searches που εχουν οδηγησει κακομοιρους users στο ταπεινο μου blog... Παμε:

1) ερωτας μονοπλευρος η πολυπλευρος
Μαλλον ο πιτσιρικας εχει μπερδευτει λιγο :)

2) αυτοκτονια μαθητη περισσοτερα μορια συμμαθητες
Στρωσου και διαβασε καλυτερα :)

3) μουνχεν που ειναι?
Πολυ Σερβετα ακους στον imagine 897 :) (Αν και, κρινοντας απο το οτι στην γερμανικη γλωσσα η καταληξη "χεν" ειναι αντιστοιχη με την δικη μας "ακι", θα σου ελεγα που ειναι...)

4) θελω να τραβηξουμε μαλακια μαζι
Email me και πες μου ωρα και μερος. I' ll be there. DEFINETELY.

5) καριέρα στα οικονομικά με πτυχίο φυσικού
Τι αλλο θα διαβασω θεε μου...

6) πως να κανεις σεξ αν εισαι εφηβος
Εσυ συνεχισε καλυτερα με την παλαμη σου αγορι μου.

7) τι συμβαινει οταν εκσπερματωνουμε γρηγορα
Εχμ... Κρεβατομουρμουρα;

8) προβληματα στη μεση απο τη μαλακια
Το ηξερα οτι η μαλακια τυφλωνει, μαλακιζει τον εγκεφαλο και σου μειωνει την φυσικη σου κατασταση. Για προβληματα στην μεση πρωτη φορα ακουσα παντως!!!

9) ολοι η φανταροι περνουν απο την δοκιμασια να παρουν πιπεσ
True.

10) σεξ με μασχαλη
Χμ... Δεν το ειχα σκεφτει!!! Και γαμω τις ιδεες!!!

11) πως καταλαβαινω οτι αλλαζω μηνα κατα την εγκυμοσυνη
Μετρας τις μερες. Καθε φορα που φτανεις στο 30, αλλαζεις μηνα.

12) δεν μου λειπει η ελλαδα καθολου
Δεν σε αδικω φιλαρακι... Μεινε εκει που εισαι...

13) Ο ΓΙΑΝΝΗς ΝΑ ΦΑΕΙ ΣΚΑΤΑ;
Γιατι ρε τον καημενο τον Γιαννακη;

14) γιατι οι αντρες φοβουνται τις ωραιες γυναικεσ θεωρια παιγνιων
Για λαθος παιχνιδια ψαχνεις dude :)

15) το μυστικό για να κάνεις τον κύβο
A ειναι απλο. Λες "Ειμαι ο κυβοοοοοοοος" :Ρ

16) τραβηξαμε μαλακια στην εκδρομη
Ο προηγουμενος εισαι;

17) γυναικες που κανουν ερωτα με ζωα.
Ε βεβαια, οι γυναικες δεν γαμιουνται απλα με ζωα. Κανουν ερωτα για τα αγαπανε.

5 σχολίασαν...:

Magica είπε...

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω τη σύνδεση μεταξύ αυτών και του blog σου,τουλάχιστον όχι πλήρως,αλλά τα σχόλια σου είναι θεϊκά!!!! :P
[Κορυφή το "είμαι ο κύβοοοος" χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχα!!!Αγαπάμε Ράδιο Αρβύλα]

An-Lu είπε...

Πρέπει να κοιτάξω λίγο τα referers μου!!!! Αλλά μου βγαίνουν όλα τόσο σεμνά που αδυνατώ να αναρτήσω τιποτα ;-)

sakidio είπε...

αυτό με την μασχάλη ενδιαφέρον.

Angelos είπε...

Ontos...i masxali ta spaei....

:P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχαχαχα

κάποιος μόλις με ρώτησε "πώς γίνεται να γελάς μόνη σου δυνατά?"

δεν είναι παράλογη ερώτηση??προφανώς και γίνεται να γελάω μόνη μου δυνατά!!!