Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

To Προγραμμα των Πανελληνιων Εξετασεων 2010

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-5-2010
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

(ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)

ΔΕΥΤΕΡΑ 17-5-2010
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ

(ΟΛΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)


ΤΕΤΑΡΤΗ 19-5-2010
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

(ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21-5-2010
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

(MAΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ)

ΤΕΤΑΡΤΗ 26-5-2010
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΦΥΣΙΚΗ

(ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28-5-2010
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΧΗΜΕΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

(ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ)

ΔΕΥΤΕΡΑ 31-5-2010
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

(ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ)


Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:00 π.μ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 07.30 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.



Το πληρες αρχειο μπορειτε να το βρειτε στην διευθυνση:

http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/deltio-typou-exetaseis-eisakteoi.pdf

12 σχολίασαν...:

Angelos είπε...

Για έναν περίεργο λόγο οι Πανελλαδικές για εμένα ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Τρίτη και Δευτέρα Λυκείου βγήκα έξω περισσότερο από ποτέ, μπορεί να διάβασα και περισσότερο από ποτέ, αλλά το έκανα με ευχαρίστηση!!! Ξυπνούσα πιο άνετα για να πάω σχολείο και ΕΤΡΕΧΑ για να πάω φροντιστήριο.

Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να φταίει ότι όλα αυτά (σχολείο, ποτά, φροντιστήριο, ιντερνετικά παιχνίδια) τα έκανα με παρέα...

Μπορεί βέβαια να έχει συμβάλει και το ότι είχαν το αποτέλεσμα που ήθελα...

Anyway...καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν τώρα...

Lina είπε...

Καλή τύχη σε όλους του υποψήφιους, πανελλήνιες είναι... θα περάσουν!

Sourotiri είπε...

Αγγελε, περιττο να σου πω ποση εντυπωση μου προκαλουν τα γραφομενα σου :ΡΡΡ

Οπως και να'χει, καλη επιτυχια σε ολους τους υποψηφιους!!!

Rania είπε...

Ας ξεκινησουμεεεε μια ωρα αρχυτεραααα μπορει και για τους 2 να ειναι καλυτεραααα *ντρουγκουντρουμ*

Επιτυχια μας!
(το καλη επιτυχια ειναι πλεονασμος :ΡΡ)

milch-käfer είπε...

Το Milch σας προσκαλεί να απαντήσετε στο κουίζ του Milch για να κερδίσετε ένα χριστουγεννιάτικο πακέτο διακοπών για σκι στο Πορδοβούνι!

1. Ποιος προσπαθεί να γίνει Milch στην θέση του Milch;
2. Που είναι το πιο αγαπημένο wc του Milch στο Πορδοβούνι ή το Käferβούνιο;

Νεφελη είπε...

Δίνω κι εγώ φέτος...
Ο Θεός μαζί μας. (ή τελοσπάντων κάποιος που θα μας βοηθήσει να διαχειριστούμε σωστά γνώσεις και θέματα...) ;-)

Litanie des Saints είπε...

Το πιστεύεις ότι είδα το πρόγραμμα και μ' έπιασε σφίξιμο; Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά...

Irene La Gamatius είπε...

Μια χαρά θα πάνε όλα.. Καλή επιτυχία σε όλους! :-)

Ανώνυμος είπε...

Why me?!?! Η πρώτη ερώτηση που μου έρχεται όταν μου υπενθυμίζουν τις μέρες...
Είμαι από τα άτομα που αγαπούν το διάβασμα(ως ένα βαθμό), αλλά δεν μπορούν να λειτουργήσουν υπό πίεση.
Για να σας δώσω να καταλάβετε, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να κάνω τα μαθηματάκια μου και τις ασκησούλες μου το καλοκαιράκι χωρίς άγχος, χωρίς τίποτα... θα μου άρεσε αρκετά έως πάρα πάρα πολύ!
Τώρα όμως, όσο σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να μ' ενδιαφέρει αν μ'αρέσει ή όχι τι διαβάζω, αλλά ότι ΠΡΕΠΕΙ να διαβάσω (με το ζόρι), γιατί ΠΡΕΠΕΙ να περάσω κάπου (ακόμη και στην Κωλοπετινίτσα), γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ανταμείψω τους γονείς μου για όλη αυτήν τους την προσπάθεια τόσα χρόνια να με κάνουν καλύτερο άνθρωπο(σχετικό είν' αυτό) και να μου δώσουν την ευκαιρία να μορφωθώ.
οχι ρε φίλε, εγώ δε λειτουργώ έτσι, εγώ δεν μπορώ έτσι....εγώ δεν θα γράψω καλά, εγώ χέστηκα που δεν θα περάσω!
Γιατί σημασία, φέτος τουλάχιστον έχει τι θέλω εγώ και όχι τι πρέπει.
Κι αν δεν περάσω θα ξαναδώσω!

Αλλά μήπως τελικά να σκεφτώ τι μου λένε οι άλλοι; μήπως τα λένε για το καλό μου; μήπως μετανιώσω που άφησα χαμένους τόσους μήνες;...

Και κάπου εκεί ανοίγω το βιβλιαράκι με τις σχολές και ψάχνω κάτι με βάσεις 11 12 13 14άρων χιλιάδων κάπου στη Θεσσαλονίκη (για να ξεφύγω από όλους τους δήθεν συμβουλάτορες-σχολιαστές που θέλουν το καλό μου)
Τελικά ποιος θέλει το καλό μου καλύτερα από 'μένα;
Τουλάχιστον δεν πνίγομαι όπως βλέπω άλλους συμμαθητές μου ή μάλλον προσπαθώ να το ελαττώσω...
Καπως έτσι αναπολώ το παρελθόν αναρωτώντας αν θα μπορούσε ο χρόνος να γυρίχει πίσω...
Δεν γυρίζει όμως. Κάθε προσπάθεια ποτέ δεν πάει χαμένη, έτσι δε λένε;
Πάω, λοιπόν, να διαβάσω Βιολογία Κατ.
Το είχα ανάγκη όλο αυτό.


Λοιπόν, Καλή Επιτυχία και Καλή Συνέχεια σε όλους!:)


Κάτια

Sourotiri είπε...

Κατια, να μην ακους κανεναν. Στο τελος, αν εχεις κανει την μεγιστη δυνατη προσπαθεια και εισαι ενταξει με τον εαυτο σου, το αποτελεσμα δεν θα εχει τοσο μεγαλη σημασια, να εισαι σιγουρη για αυτο. Καλη επιτυχια σου ευχομαι!

Ανώνυμος είπε...

:)

K.

Markovnikov είπε...

Kαλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά:P