Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010

Μια ωραια στιγμη :)

Κολλημενος σημερα στην κινηση στον δρομο μου προς ενα μαθημα, τα αυτοκινητα μπροστα μου ξεκιναν να κινουνται. Σε αποσταση 30-40 μετρων απο το αυτοκινητο μου, βλεπω στην ακρη του δρομου μια μαμα με ενα κοριτσακι, θα'ταν δεν θα'ταν 3 χρονων. Μαλλον περιμενουν πολλη ωρα να περασουν απεναντι, και τα αυτοκινητα που μολις εχουν ξεκινησει να κινουνται σιγουρευουν οτι θα περιμενουν αλλο τοσο.

Καθως πλησιαζω την μανα και την κορη, βλεπω το κοριτσακι να αρχιζει να εκνευριζεται. Μολις λοιπον τους προσπερναει ο μπροστινος μου, το κοριτσακι παιρνει το πιο επιβλητικο υφος που μπορουσε, τεντωνει το χερι της προς τα μενα με κλειστα δαχτυλα και μου φωναζει "ΣΤΟΟΟΟΟΠΠΠΠ" :)))))

Εννοειται οτι σταματησα :) Και μεχρι να φτασω στον προορισμο μου δεν ειχα σταματησει να χαμογελαω :)

Ακου εκει "ΣΤΟΟΟΟΟΠΠΠΠΠΠ" :))))))))))))))

4 σχολίασαν...:

Lina είπε...

εμ, το παιδί απηύδησε !

An-Lu είπε...

Γλυκούλικο!

Rania είπε...

μελλοντικος χαζομπαμπας.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ το γλυκό μου :)

μπράβο καμάρι μου που σταμάτησες!