Σάββατο, 10 Απριλίου 2010

Δωστε Vassy.

Σε ολους σας εχει τυχει νομιζω να μιλατε με την γιαγια σας/τον παππου σας/καποιον θειο σας ξερω 'γω και να αρχιζει να αναφερει μακρινα σας ξαδερφια που δεν γνωριζετε -και μεταξυ μας, ουτε και θελετε να μαθετε.

Ειμαι σιγουρος πως απο μεσα σας σκεφτεστε "Γιαγια ΣΚΑΣΕ, δεν με νοιαζει ποιανου γιος ειναι ο τριτος μου ξαδερφος ο Κωστακης που ζει στην Στουτγκαρδη και εχει γκριχισε ρεστοραντ μιτ γκυρο".

Ε λοιπον, πριν λιγες μερες εμαθα για μια σχετικα μακρινη ξαδερφη μου.

Για την οποια αναγκαστηκα να ψαξω στην...wikipedia.

Αφου ομως πρωτα την ειχα βρει στο youtube:







Η μαλακια ειναι πως, οσο σιχαινομαι την αμερικανοποπ μουσικη τετοιου ειδους [ροκας γαρ], τοσο εχω κολλησει τις τελευταιες μερες. Τι σου κανει το αιμα, ε;

6 σχολίασαν...:

Magica είπε...

Πάντως εμένα,που δε σιχαίνομαι την αμερικανοπόπ μουσική,μού άρεσε το μακρινό σόι σου ;)

Marina είπε...

χαχα! Ποτέ να μη λές ποτέ..γιατί που ξέρεις..να που σ' αρέσει η πόπ κιόλας. Εχει πολύ ιδιαίτερη φωνή η ξαδέλφη σου πάντως..

sakidio είπε...

πρέπει να είσαι υπερήφανος για το μακρινό κι όμορφο άνθος βλαστάρι του σογιού σου αγαπητέ σουρωτήρι. ροκάς κι εγώ , κουκλάρα όμως και ταλαντούχα η ξαδέρφη ότι και να πούμε...

Sourotiri είπε...

Χαιρομαι που σας αρεσε ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρε έχει πολύ ωραία φωνή..

μου θυμίζει amy winehouse κάπως..

YΓ η λεκτική επαλήθευση λέει craving

πού το κατάλαβε πως κάνω craven??

vasvoe είπε...

omorfosogo :D