Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Σχολιασμος των θεματων για τις ΑΟΘ, 31/5/2010

Τα θεματα βρισκονται εδω (κλικ).

Οι λυσεις των θεματων βρισκονται εδω (κλικ).

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ

Τα σημερινα θεματα κρινονται σχετικα βατα, και κλιμακουμενης δυσκολιας: Οπως ακριβως δηλαδη θα επρεπε να ειναι. Ειδικοτερα, τα 3 πρωτα θεματα ηταν πολυ βατα, ενω το 4ο καπως πιο δυσκολο, χωρις ομως την απροσμενη "πονηρια" απο μεριας της επιτροπης.

ΘΕΜΑ Α

Δεν αντεχει στην κριτικη το πρωτο θεμα, με τις ερωτησεις κλειστου τυπου. Ολα τα ερωτηματα ηταν ευκολα, και ακομη και ο μετρια διαβασμενος μαθητης θα μπορουσε να τα απαντησει. Καποια ισως να χρειαζονταν και καποιες σημειωσεις στο προχειρο, οχι ομως κατι πολυ ιδιαιτερο.

ΘΕΜΑ Β

Προκειται για ενα απο τα κομματια που ηταν ευκολο στην κατανοηση και μικρο σε μεγεθος. Κατα την γνωμη μου, οι 25 μοναδες του θεματος Β ηταν ενα κυριολεκτικο ΔΩΡΟ προς τους μαθητες.

ΘΕΜΑ Γ

Κλασσικο θεμα 3ου κεφαλαιου. Το ενοικιο ηταν σταθερο κοστος, η εργασια και η πρωτη υλη μεταβλητο κοστος. Επιμερους:

Το Γ1 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο του μεσου προιοντος.

Το Γ2 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο VC = wL + CQ στους 3 εργατες.

Το Γ3 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο TC = FC + VC στους 4 εργατες, δεδομενου οτι το VC = wL + CQ.

Το Γ4 ηταν μια κλασσικη ασκηση ενδιαμεσου συνδυασμου, δεν παρουσιαζει καποια ιδιαιτερη δυσκολια.

ΘΕΜΑ Δ

Προκειται για ενα θεμα που απαιτουσε πολυ γραψιμο και πολλες πραξεις απο τους μαθητες. Ακομη και οι πιο προετοιμασμενοι, κινδυνεψαν να χασουν μορια απο λαθος υπολογισμους.

Το Δ1 απαιτουσε να βρεθει η συναρτηση ζητησης μεσω της ελαστικοτητας, αλλα πρωτα ο μαθητης θα επρεπε να βρει την δευτερη ζητουμενη ποσοτητα. Μετα, επρεπε να παρει τους δυο συνδυασμους και να λυσει το συστημα των δυο γραμμικων συναρτησεων ζητησης.

Το Δ2 ηθελε μεγαλη προσοχη για να παρουμε τους σωστους συνδυασμους. Αν το καναμε αυτο, εφαρμοζαμε τον τυπο της εισοδηματικης ελαστικοτητας με απλη αντικατασταση.

Το Δ3 απαιτουσε απο τον μαθητη να κατανοησει οτι τα δυο σημεια ισορροπιας που δινονται βρισκονται πανω στην ιδια καμπυλη προσφορας. Αν ο μαθητης κατανοουσε αυτην την λεπτομερεια, ελυνε το συστημα των δυο γραμμικων συναρτησεων προσφορας με σχετικη ευκολια στις πραξεις. Η ελαστικοτητα προσφορας με απλη αντικατασταση βρισκοταν ευκολα.

Το Δ4 απαιτουσε απο τον μαθητη να μεταφερθει στο μιλιμετρε χαρτι και να κανει ενα μεγαλο, καθαρο σχημα. Δεδομενων των συνδυασμων που απαρτιζουν τις δυο συναρτησεις ζητησης και προσφορας απο τα προηγουμενα ερωτηματα, ενα σταθερο χερι δεν θα ειχε προβλημα.

4 σχολίασαν...:

pirloandr είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!SOUROTIRI=ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ!..ΤΕΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣ ΤΗ ΤΡΕΛΑ SOUROTIRI!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ένα θέλω να μάθω. Έγραψες 100 στα 100???

Κάτια είπε...

Ένα θέλω να μάθω. Έγραψες 100 στα 100???

Sourotiri είπε...

Ετσι λεω :)