Σάββατο, 1 Μαΐου 2010

Περιδιαβαινοντας τις μικρες αγγελιες... part 3

ΟΚ, ειπαμε, η οικονομικη κριση ειναι μεγαλη, το ΔΝΤ ερχεται για να μας γαμησει ολους χωρις σαλιο.

Μεσα σε αυτον τον κυκεωνα εξελιξεων, η πενια καποιων τους αναγκαζει να προβουν σε καινοτομες ενεργειες.

Νεες υπηρεσιες ερχονται στο προσκηνιο, με εξευτελιστικες τιμες.

Το Sourotiri's Place με χαρα και υπερηφανεια σας παρουσιαζει ενα νεο επαγγελμα:

Ο Βγαλτης-Βολτα-Σκυλους.


Τζιζους

Κραιστ

Εντ

Χιζ

Μαδερ.

Πηγη.

7 σχολίασαν...:

Lina είπε...

δε μου φαινεται τοσο παραξενο

An-Lu είπε...

Και πρακτικό επάγγελμα και φθηνή η ταρίφα του!
Μόνο γελοίο δεν είναι ;-)

ρίτσα είπε...

ούτε εμένα μου φαίνεται παράξενο αλλά πολύ φτηνό!

black fairy είπε...

Στις ταινίες τα πιτσιρίκια όταν θέλουν λεφτά δεν βγάζουν σκύλους βόλτα; Είναι τελείως αμερικανιά! Τώρα και στη χώρα μας! :P

thanasis είπε...

Καλό είναι να μην χλευάζουμε όσους προσπαθούν να ζήσουν ψάχνοντας μια έντιμη απασχόληση.

Sourotiri είπε...

Τι να σας πω ρε παιδια, εγω δεν το ειχα ξανακουσει :)

Θαναση, ε ενταξει, δεν την ειπα και καμπουρα... Αλλα απορω, με μισο εως ενα ευρω την βολτα, ποσα μπορει να βγαζει καθε μερα;

Lina είπε...

χαρτζιλικι ειναι ρε ουφάκι, όχι επάγγελμα.

Είχα σκεφτεί κι εγώ να το κάνω όταν σπούδαζα!