Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Αλλαγες.

Xθες μολις συνειδητοποιησα πως εχω να γραψω post εδω και δυο εβδομαδες. Παιζει να ειναι το μεγαλυτερο διαστημα που εχει περασει χωρις να γραψω κατι. Ενηγουεη, μαλλον φταιει το γεγονος οτι βρισκομαι σε περιοδο μεγαλων αλλαγων.

Εδω και δεκα μερες λοιπον, βρισκομαι υπο μετακομιση και εγκατασταση στο σπιτι της Λινας. Τελικα ολο αυτο αποδειχτηκε λιγο πιο περιπλοκο απο οσο περιμενα, εδω και δεκα μερες εγκαθισταμαι και ακομη δεν εχει γινει πληρως αυτο. Αν σε αυτο προσθεσουμε και πραγματα που πρεπει να γινουν και ειναι ασχετα με την μετακομιση, τοτε καταλαβαινει κανεις πως αυτο περιπλεκει λιγο παραπανω τα πραγματα.

Και να φανταστεις οτι ακομη δεν εχω φερει καν ολα μου τα πραγματα.

Δεν εχω χαθει παντως, σας διαβαζω ολους ;)

Μεχρι να ηρεμησει λιγο το κεφαλι μου, τα λεμε ;)

11 σχολίασαν...:

next_day είπε...

εγώ μένω μόνο στην αισιόδοξη, στην πιο φωτεινή πλευρά! στο πού μετακομίζεις!
Μπράβο παιδιά!
Όλα τα άλλα θα βρεθούνε στην πορεία!
Με την ησυχία σου και εμείς είμαστε εδώ!

hopkins είπε...

Δε θέλουμε να σε διαβάζουμε. Γεμίζεις την μπλογκόσφαιρα με αηδίες.

An-Lu είπε...

Η καλη δουλεια αργει να γινει!

provato είπε...

αααααχ αχ αχ κακούργε, μου το έφαγες το κορίτσι, μου είχε υποσχεθεί εμένα συγκατοίκηση, θα τη σφάξω τέλος.

Litanie des Saints είπε...

Καλή αρχή σας εύχομαι! :-)

Estrella είπε...

Κάνε τις δουλίτσες σου και εμείς εδώ ήμαστε, να μας πείς και νέα από το κανούργιο σπίτι.

Κάτια είπε...

:)
Καλή αρχή!:)
Και μόλις τελειώσεις να συντάξεις ένα άρθρο για την εμπειρία της μετακόμησης!

pirloandr είπε...

ανυπομονουμε να σε διαβασουμε!1!..hopkins αντε τραβα καμια παχια..

YO!Reeka's είπε...

καλά κουράγια (για τη μετακόμιση, όχι για τη συγκατοίκηση με τη λίνα χα χα)

*Νινέτα* είπε...

Aχ καρδουλα μου μπραβο!Ευχομαι ολα να σας πανε καλα.. <3 ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Sourotiri είπε...

provato, μολων λαβε ρε :)

pirloandr, ο χοπκινς ειναι φιλος ρε, μην παρεξηγεισαι για λογαριασμο μου :)

Σε ολους τους υπολοιπους, ευχαριστω για τα καλα σας λογακια :)