Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010

"Γιατι μας τα παιρνετε;"

Οταν ειχε πεθανει ο πατερας μου πριν καμια δεκαετια, ενα απο τα πολλα που ειχε να αντιμετωπισει η μανα μου ηταν και το πως θα μπορουσε να τραβηξει τα χρηματα απο τον λογαριασμο του. Ευτυχως, μιας και τοσο η μανα μου, οσο και ο πατερας μου ηταν τραπεζικοι υπαλληλοι, τα χρηματα εφτασαν στα χερια της μανας μου, αν και λιγο παρατυπα απο ο,τι καταλαβα.

Απο τοτε, ο,τι λογαριασμο και αν ανοιγε η μανα μου, δηλωνε ως συνδικαιουχους τοσο εμενα οσο και την αδερφη μου, ετσι ωστε, αν παθαινε κατι, να μπορουμε να παρουμε τα λεφτα. Ολα κυλουσαν μια χαρα, μεχρι που αποφασισα, ελεω και της μετακομισης μου, να της ζητησω κωδικους για το internet banking της τραπεζας. Εκει διαπιστωσαμε και οι δυο πως αν αποκτουσα κωδικους για το internet banking, θα ειχα πληρη δυναμη πανω στους λογαριασμους της μανας μου [ως συνδικαιουχος]. Ετσι, δεν μου εδωσε ποτε τους κωδικους και εγω αποφασισα να παρω τα λεφτα μου και να τα παω σε αλλη τραπεζα.

Αυτο ακριβως πηγα να κανω σημερα λοιπον. Πρωτη σταση, η τραπεζα στην οποια εως σημερα ειχα τα λεφτα μου και εργοδοτρια της μανας μου. Ακολουθησε ο εξης διαλογος με τον υπαλληλο [με κανονικα γραμματα οσα του ειπα, με bold οσα επρεπε να του πω]:

- Γεια σας, θα ηθελα να κανω μια αναληψη απο αυτον τον λογαριασμο.

- Μαλιστα, τι ποσο;

- Ολο.

- Ολο; Μαλιστα...

- ...

- Και τι θα το κανετε αυτο το ποσο αν επιτρεπεται;

[Δεν επιτρεπεται/ να μην σε νοιαζει τι θα κανω με τα λεφτα μου/ θα παω να παρω αυτοκινητο και θελω να το πληρωσω μετρητοις]. Θα το παω σε αλλη τραπεζα.

- Γιατι, δεν μεινατε ευχαριστημενος απο την τραπεζα μας;

- [Οχι, ειστε κλεφτες και αλητες/ το internet banking σας ειναι για τον πουτσο] Καθε αλλο, απλα μπλα μπλα μπλα [του εξηγω πως εχει η κατασταση με το internet banking].

- Ε και καλα, δεν σας εχει εμπιστοσυνη η μητερα σας;

[Εσυ ρε μαλακα θα αφηνες τον γιο σου να παιζει με χιλιαδες ευρω; / Οχι, ειμαι κακο παιδι / Να μην σε νοιαζει ρε γαμιολη αν μου εχει εμπιστοσυνη η μανα μου] Δεν τελειωνουμε καλυτερα;

Ο πρωτος υπαλληλος τελειωνει, και με στελνει σε εναν δευτερο. Ο διαλογος που ακολουθησε ηταν πανομοιοτυπος, αλλα η πρωτη ατακα του δευτερου υπαλληλου ηταν ολα τα λεφτα:

"Γιατι μας τα παιρνετε; Που θα μας τα πατε;" [εννοειται "τα λεφτακια μας"].

ΑΚΟΥ ΡΕ ΤΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!!! ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ!!!

Με ρωτησε τραπεζικος υπαλληλος γιατι τους τα παιρνω!!! Ακομη να το χωνεψω!!! ΟΚ, εδω δεν θα γραψω τι θα επρεπε να του πω, γιατι θα πρεπει να γραψω ολοκληρη εκθεση. Αλλα πραγματικα η φραση του μου εμεινε καρφωμενη :)

5 σχολίασαν...:

αντωνης είπε...

Δεν ξερω αν σου εχει τυχει, αλλά εχει πολλη πλακα το τι μαλακια σου λενε αν πας να ακυρωσεις πιστωτικη καρτα.
Ξεπερνανε καθε φαντασια.

An-Lu είπε...

Δεν κατάλαβα;;;; Μαζί τα καταθεσατε;;;!!!!
Αμάν!

Litanie des Saints είπε...

!!!!!!!!!!!!!!

Princess είπε...

Ε βεβαια.. γιατι τους τα πηρες; δικα τους λεφτακια ητανε, με αυτα κανανε παιχνιδι! (Ε ρε γελιο που θα ειχα αν ημουνα στην θεση σου!)

realorfake είπε...

γιατι θα σας παρει και θα σας σηκωσει επρεπε να του απαντησεις.....