Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010

Reset, once again.

Χθες βγηκαν λοιπον οι βαθμοι των πανελληνιων εξετασεων και σας πληροφορω, πως επιασα τον εαυτο μου καποιες στιγμες να εχει ψυχολογια παροξυσμου. Οχι για το πως τα πηγα εγω [ουτως ή αλλως, εντελως αδιαβαστος πηγα φετος, στα τετοια μου πως τα πηγα], αλλα για τους μαθητες μου. Βλεπεις, ηταν η πρωτη χρονια που ειχα τοσους πολλους μαθητες να προετοιμασω και κυριως, αναμεσα σε αυτους τους πολλους, αρκετοι ειχαν και πολυ μεγαλες απαιτησεις.

Ευτυχως, η μια χαρα διαδεχοταν την αλλη. Μιλουσα στο τηλεφωνο με παιδια απο το πρωι, και, απο ο,τι διαπιστωσα για το μαθημα μου, οι περισσοτεροι εγραψαν οχι απλως καλα, αλλα αριστα. Απο τα αστερια που μου ετυχαν φετος, μαζεψα αρκετους βαθμους πανω απο το 19, και, σε συνδυασμο με το γεγονος οτι οι ΑΟΘ ειναι μαθημα βαρυτητας στο 5ο πεδιο [των οικονομικων επιστημων], μαλλον θα εχω αρκετους εκκολαπτομενους συναδελφους την χρονια που ερχεται :)

Βεβαια, υπηρχαν και οι απογοητευσεις, ευτυχως λιγες. Ας πουμε, η δευτερη καλυτερη μαθητρια μου στο φροντιστηριο, κατορθωσε να βγαλει 12.500 μορια, και, απο οσο ξερω, αυτο εγινε γιατι το τελευταιο διαστημα πριν τις εξετασεις δεν σκεφτοταν με το κεφαλι της, αλλα με το κατω κεφαλι του γκομενου της. Πραγματικα στεναχωρεθηκα πολυ με αυτην την εξελιξη.

Οπως και να'χει, η φετινη χρονια μαλλον τωρα ελαβε τελος, εφοσον οι μαθητες εχουν και τυπικα απολυθει. Σειρα εχουν οι επομενοι, καθενας τους με τα δικα του ονειρα, φιλοδοξιες, στοχους. Ελπιζω να σταθω στο υψος των περιστασεων, και να τους προσφερω ο,τι προσφερα και στους φετινους υποψηφιους: Ακομη και το τελευταιο τζαουλ της ενεργειας μου, για να πανε να γραψουν οσο το δυνατον καλυτερα.

Οσο για τα παιδια που δεν εγραψαν καλα, ας μην στεναχωριουνται. Δεν ειναι η τριτοβαθμια εκπαιδευση μονοδρομος, θα βρουν και αλλες, πολλες ευκαιριες στην ζωη τους. Το οτι δεν εγραψαν καλα στις πανελληνιες δεν σημαινει και πολλα πραγματα. 

Καλη τυχη σε ολους για την συνεχεια της ζωης τους :)

3 σχολίασαν...:

Ανώνυμος είπε...

Εμενα μου κοψανε μαλλον επειδη δεν ειχα κανει τα σημεια τομης με τους αξονες. -.-
Αλλα περιμενα παρακατω απο αυτο που τελικα μου βαλανε. Τελικα εχουν και ψυχη αυτοι οι βαθμολογητες. :P

(Rania εδω, ξεχασα τον κωδικο μου :Ρ)

Ανώνυμος είπε...

τελικα πως τα πηγες;

provato είπε...

πολλά συγχαρητήρια σουρ!