Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2010

Ο ασκος του Αιολου.

Βρεθηκα σημερα το πρωι σε μια τραπεζα, για να διεκπεραιωσω μια εκκρεμοτητα που ειχα. Και απο εκει που δεν το περιμενα, βρεθηκα πρωταγωνιστης σε ολοκληρο σκηνικο.

Περιμενω που λετε στην ουρα. Μπροστα μου ειναι 3 ατομα. Πισω μου, ενας παππους, γυρω στα 70. Καποια στιγμη, οι μπροστινοι αρχιζουν και μαλωνουν για την σειρα τους. Καθομαι και τους χαζευω, εν πασει περιπτωσει τελειωνουν. Με το που ερχεται η σειρα του μπροστινου μου να εξυπηρετηθει, βλεπω τον παππου που ειναι απο πισω μου να με πλησιαζει και να θελει να μου μιλησει.

"Ωχ", σκεφτομαι, "θα θελει να μου πει να του δωσω την σειρα μου". Σε κλασματα δευτερολεπτου, αρχιζω και σκεφτομαι το ενδεχομενο να του δωσω οντως την σειρα μου. Ο παππους ανοιγει το στομα του, και με ρωταει ποσο χρονων ειμαι. Εχω πια σιγουρευτει οτι προκειται περι της σειρας.

Ομως, αντι για αυτο, ακολουθει ο εξης -απολαυστικος- διαλογος:

- Δεν μου λες παλικαρι, ποσο χρονων εισαι;
- ...Ε...;;; Γιατι ρωτατε;
- Οχι ρε παιδι μου, ρωταω ποσο χρονων εισαι.
- Τοσο ειμαι [του λεω την ηλικια μου], γιατι;
- Γιατι ρε αγορι μου εγω εφτασα τα 70 για να γινω 130 κιλα, εσυ δεν δικαιολογεισαι στην ηλικια σου...!!!

Η πρωτη μου ενστικτωδης σκεψη ηταν να μην μιλησω, οπως εκανα παντα οταν καποιος ξυπνιος συμμαθητης, θειος, γειτονας, χωριανος, καθηγητης ή ο,τι αλλο, εκανε αναφορα στα περιττα μου κιλα. Τωρα που το σκεφτομαι, μεχρι σημερα, δεν ειχα αντιμιλησει σε κανεναν, θες απο ντροπη, θες απο σεβασμο για τα χρονια του ή τον ρολο του, οπως θες πεστο. Ομως σημερα θυμηθηκα το ζορι που τραβουσα μετα, οταν αυτο που δεν εβγαζα απο μεσα μου με ετρωγε.

Ε λοιπον, αυτο το γαμωτο ξεσπασε σημερα. Και ενιωσα πολυ πολυ καλυτερα μετα απο τα οσα ακολουθησαν:

- Τι λετε τωρα κυριε, ειστε σοβαρος;
- Οχι παιδι μου, εγω δεν λεω για την ηλικια σου [!!!] για το παχος σου λεω...!!! [Κανοντας ταυτοχρονα και την κινηση με τα χερια να κρεμονται σε καμπυλη]
- Αυτο λεω κι εγω ανθρωπε μου, πας καλα; Ηρθες να μου πεις αυτο το πραγμα; Και ποιος σε ρωτησε στο κατω κατω;
- Ελα τωρα, μην τσατιζεσαι, εγω για... [ειμαι σιγουρος οτι θα ελεγε "για καλο σου το λεω"].
- Τι λες τωρα ρε μπαρμπα, να μην τσατιζομαι;;; Δηλαδη αν ερχομουν εγω και σου ελεγα οτι εισαι ηλιθιος, δεν θα τσατιζοσουν;
- Εεε... εγω την αληθεια λεω. [!!!]
- Και εγω την αληθεια θα ελεγα αν ελεγα οτι εισαι ηλιθιος. Αντε παρατα μας τωρα.

Η συζητηση εληξε με εκεινον να προσπαθει να ψελλισει κατι του τυπου "παιδι μου ακουσε με" και εγω να εχω πλησιασει το προσωπο μου στα 30 εκατοστα με το δικο του και να του κανω με χειρονομια το "σκασε", με το δαχτυλο στα χειλη. Εκεινη την στιγμη τον φωναξε μια υπαλληλος της τραπεζας με το ονομα του, μαλλον επειδη ηξερε πως ο παππους ειναι γνωστος παπαρας. Αν παντως συνεχιζε, θα μας εγραφαν οι τοπικες εφημεριδες αυριο, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Θα μπορουσα να πω χιλια πραγματα για τους παπαρες που σου κανουν σχολιο για οτιδηποτε αφορα την εμφανιση σου. Θα αρκεστω ομως να πω πως ειναι μεγιστη παπαρια να λες σε καποιον ενα σχολιο που σιγουρα το εχει σκεφτει και ο ιδιος για τον εαυτο του, ειδικα οταν δεν ξερεις αν εχει καποια αρρωστια του θυρεοειδους ξερω 'γω, ή αν και ποσες φορες εχει κανει προσπαθεια να βελτιωθει, ή τι εχει περασει στην ζωη του και εχει φτασει να ειναι αυτο που βλεπεις.

Το μονο σιγουρο ειναι, πως, τωρα που πηρα το κολαι, ανυπομονω για τον επομενο ηλιθιο που θα τολμησει να μου την πει. Ο ασκος του Αιολου ανοιξε.

29 σχολίασαν...:

Angelos είπε...

Οι περισσότεροι παππούδε και οι αντίστοιχες γιαγιάδες που έχουν ένα lim(ηλικίας)-> στο άπειρο δεν την παλεύουν πολύ. Πιστεύω ότι επειδή έχουν μια ηλικία νομίζουν ότι αυτό σημαίνει παράλληλα και σοφία (δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει), οπότε έχουν την αίσθηση ότι νομιμοποιούνται να εκφράζουν την άποψή τους (επηρεασμένη συνήθως από τα ΔΙΚΑ τους βιώματα)και να θέλουν να σου την επιβάλουν ως σωστή...

Μπορεί να είχε καλές προθέσεις, αλλά ήταν πολύ ενοχλήτικό αυτό που έκανε. Εγώ ίσως τον αγνωούσα και να μην φώναζα, αλλά η αντίδρασή σου είναι απόλυτα κατανοητή.

Marina είπε...

Δεν είναι ευχάριστο αυτό που σου συνέβει, όμως είναι πολύ κοινό, πιά. Πολλοί ηλικιωμένοι δίνουν δωρεάν συμβουλές..χωρίς να τους σπέρνουν.
Παρεμφερές γεγονός συνέβει πέρυσι το καλοκαίρι στο Ναύπλιο που είχαμε πάει με τον άνδρα μου. Καθόμασταν σε μία δροσερή καφετέρια. Μας πλησιάζει ηλικιωμένος, μας συστήνεται ώς συνταξιουχος γιατρός και μας κάνει επιθετικό κήρυγμα για το πόσο βλαβερή στην υγεία είναι η στάση του να σταυρώνουνε τα χέρια στο στήθος. Φαντάσου σκηνικό, να πινουμε τους φραπέδες και αυτός όρθιος να μας κουνάει το δάχτυλο δίπλα στη μύτη μας..και να λέει.. Για τις 10 πληγές του Φαραώ απο αρρώστειες που θα μας προκύψουν αν συνεχίσουμε. Φώς φανάρι ότι έχανε λάδια ο μπαρμπας.
Ο άνδρας μου τον άκουσε σιωπηλα. Μετά τον ευχαρίστησε για τις υποδείξεις του, του είπε ότι δεν τις είχε σκεφτεί και θα τις εφαρμόσει άμεσα στο εγγύς μέλλον. Ο τύπος έμεινε κάγκελο, προφανώς περίμενε βρισιές. Μας χαιρέτησε λοιπόν τρομαγμένα και την κοπάνησε..τροχάδην!!!
Γέλαγε όλη η καφετέρια..που είχαν ακούσει το διάλογο!

Ανώνυμος είπε...

μην κοιτάς τη στραβή μου την πλάτη, να κοιτάς την ίσια μου την τύχη! Σας εύχομαι τα καλύτερα με τη Λίνα και δε βρίσκω τίποτε πιο σημαντικό από έναν καλό σύντροφο.
Εγώ απάντησα σε έναν αργόσχολο κουτσομπόλη που κάτι με ρώτησε "και σας τι σας αφορά¨και δεν έδωσα συνέχεια, κ ο άντρας μου λέει ότι έδειξα πως έχω κόμπλεξ με το θέμα (και έχω).Αλλά την πρώτη φορά που μου είχε συμβεί(απο αργόσχολη κουτσομπόλα!) είχα έρθει σε δύσκολη θέση κ το έφερα βαρέως. λοιπόν, πιστεύω πως κάτι πρέπει να πείς.
Από κει κ πέρα, τώρα με τη Λίνα μπορείτε να οργανώσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα φαγητου, για λόγους υγείας.

hopkins είπε...

Ρε μεγάλε που πας με τόσο μεγάλη γλώσσα;

Lina είπε...

ανώνυμε μ αρέσει που εσύ ΔΕΝ ασχολείσαι, αν δεν σε αφορά =Ρ
Ευχαριστούμε για τις ευχές.

αντωνης είπε...

Ρε τον παππου, δεν του λες να ερθει και στη δικια μου γειτονια να μου κανει κανα κηρυγμα για τα κιλα μου;
Γιατι αν εσενα στα "εσπασε" για 130, σε μενα τι θα κανει;

χαχαχαχαχαχαχαχα

(πανω κατω στα 160 κιλα ειναι το βαρος μου, για να μην εχει κανεις απορια)

Black Shady είπε...

Απο τη στιγμή που λες πως πολλές φορές έχει γίνει θέμα και δε μίλησες, είναι απόλυτα λογικό το οτι κάποια στιγμή θα ξεσπάσεις, δε νομίζω να μη σε καταλαβαίνει κάποιος μας...
Απο εκεί και πέρα, το θέμα είναι να είσαι καλά με τον εαυτό σου, έτσι ώστε να μην μπορεί να σε αγγίξει κανείς...όλα είναι στο μαυλό My friend...

Black Shady είπε...

μυαλό δηλαδη! :PPPP

Sourotiri είπε...

Αγγελε, οταν αγνοεις τετοιες παπαριες πολλες φορες, αρχιζεις και νιωθεις ο μαλακας της παρεας, τελικα.

Μαρινα, ψυχραιμοτατος ο αντρας σου...!!! Και επισης, αποστομωτικοτατος!!! Χαχαχα!!!

Ανωνυμε, θεωρω μεγιστη παπαρια την τελευταια σου προταση, ειναι κατι που δεν σε ξεχωριζει απο τον παππου. Παρολαυτα, σε ευχαριστω πραγματικα για τις ευχες.

Χοπκινς, ναι ρε μαλακα, η γλωσσα ειναι που δινει βαρος :Ρ

Αντωνη, μαλλον δεν καταλαβες. Ο ιδιος ο παππους ηταν 130 κιλα, εμενα μαλλον με "εκοψε" με το ματι :Ρ Αν τον ξαναδω, θα σου τον στειλω σουμπιτο :)

Black Shady, μια χαρα ειμαι με τον εαυτο μου, μην ανησυχεις :) Καλως ηρθες στο μπλογκ μου :)

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας την ανάρτηση σου ένιωσα οργή... Οργή για όλους αυτούς που παίρνουν αυθαίρετα το...δικαίωμα, όπως φαντάζομαι θα το ονομάζουν, να κρίνουν, να σχολιάζουν και να καταδικάζουν πολλές φορές τον απέναντι για πράγματα που μόνο μεμπτά δεν είναι. Όταν μάλιστα αυθαίρετα και πάλι έχουν το θράσος να...δώσουν συμβουλές, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι κάτι δεν πάει καλά.

Με μια πιο ψύχραιμη ανάγνωση όμως και αποβάλλοντας τις σκέψεις του παιδιού που το "βαρούσαν" οι συμμαθητές του στο σχολείο, μια ερώτηση μόνο θέλω να σου κάνω. Άμα γουστάρεις εσύ τον εαυτό σου γιατί να γίνεις πρωτοσέλιδο; Γιατί να σου χαλάει τη διάθεση ο κάθε παπάρας (συγνώμη αλλαααα...) που θα έχει κάτι να πει για σένα; Γιατί πάντα κάποιος θα έχει κάτι να πει. Αν δεν είναι για την εμφάνιση σου θα είναι για τον τρόπο που ντύνεσαι και αν δεν είναι αυτό σίγουρα θα υπάρξει κάτι άλλο. Να αγάπας τον εαυτό σου, να αγαπάς την γυναίκα σου (να ζήσετε και πάντα ευτυχισμένοι παρεμπιπτόντως!)και σε κάτι τέτοιους να κουνάς επιδεικτικά το μεσαίο δακτυλάκι σου γιατί δεν αξίζει ούτε καν δεύτερη σκέψη.

Princess είπε...

Παραδοξως ολοι εχουμε αποψη για τους αλλους, απο την εξωτερικη εμφανιση μεχρι το πως θα επρεπε να ζησουν. Οι ενοχλητικοι τη λενε κιολα, μη σου πω οτι προσπαθουν να την επιβαλλουν κι ολας! (αυτοι δεν ειναι απλα ενοχλητικοι, ειναι για να τους πετας απ το παραθυρο). Απ ολα τα ειδη ρατσισμου, ο ρατσισμος για την εμφανιση ή τις προσωπικες επιλογες του καθενος ειναι ο χειροτερος νομιζω. Κι αν δινω ενα ελαφρυντικο στον παππου, ειναι οτι ητανε παππους και τα λεγε "για το καλο" σου που λεει κι ο Μηλιωκας (πως το λενε αυτο; γεροντικη ανοια;)

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις ενα μπλογκ ανοιχτο σε ποιον? Σε όποιον μπορει να τον αφορά κάπως. Διαβάζω κ σκέφτομαι αυτόματα: τώρα μπαινει σε έναν τρόπο ζωής που λόγω καλου εργασιακού ωραρίου του ενος, μπορουν να οργανώσουν διατροφικό πρόγραμμα (που απαιτειται κ όταν η παχυσαρκια είναι αποτέλεσμα άλλου θέματος). Δεν είπα οτι εγώ δεν ασχολούμαι,αν δε με αφορά (αν κ συνήθως δεν ασχολούμαι γιατι δε με ενδιαφέρει) .Είπα όμως εμμέσως οτι αντέδρασες κομπλεξικά, και συμπεραινω από τα γραφόμενά σου οτι έχεις θέμα, γιατί αλλιως δε θα φόρτωνες.Κατέβηκες στο επίπεδό του, συγχαρητήρια! Αλλά το κατανοώ, είπα. Πράγμα που δε με αφορά. Αλλά η παχυσαρκία αναγνωρίζεται απο τον παγκόσμιο οργανισμό υγειας ως πρόβλημα υγείας κι αμα θες εσυ, be cool με τα κιλά σου! o 1oς ανώνυμος

Sourotiri είπε...

Princess, το αν θα μιλησεις μεσα σε ενα πλαισιο πολιτισμου και διακριτικοτητας, δεν εχει να κανει με την ηλικια. Για αυτον τον λογο δεν δικαιολογω τον παππου. Κατα τα αλλα, συμφωνω.

Ανωνυμε, το μπλογκ ειναι ανοιχτο και ολες οι αποψεις που ανεβαινουν μενουν, δεν εχει σβηστει ουτε ενα σχολιο καποιου ανθρωπου που ειχε κατι να πει και ξοδεψε 3 λεπτα απο τον χρονο του για να το γραψει. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να συμφωνουμε κιολας.

Στα της ουσιας τωρα. Θεωρω οτι τα οσα γραφεις (περι καλης διατροφης, κομπλεξισμου, κατεβασματος του επιπεδου μου, κτλ), εκθετουν πρωτα απο ολα εσενα. Και αυτο γιατι εσυ, ως αναγνωστης του μπλογκ, καλως ή κακως δεν γνωριζεις τον ανθρωπο πισω απο το μπλογκ στην πληρη του εκταση, ετσι ωστε να μπορεις να βγαζεις συμπερασματα και να ‘σκεφτεσαι αυτοματα‘. Εκτος αν γνωριζομαστε και δεν το ξερω, τι να πω!

Οπως και να’χει, και μονο το γεγονος οτι χωθηκες να πεις μια συμβουλη που, πιστεψε με, δεν περιμενα την αφεντια σου εν ειδει θειας φωτισης για να το σκεφτω, μαλλον μου δειχνει οτι με τον παππου θα κανατε καλη παρεα.

Morpheus είπε...

Για μένα, πολύ καλά έκανες! Η σιωπή και η ανέχεια μας δίνει έδαφος σε κάτι τέτοια μικρόψυχα συμβάντα. Βέβαια εννοείται ότι τα μυαλά τους δεν αλλάζουν, άλλωστε ζούμε στην εποχή της επιφάνειας και του περιτυλίγματος, αλλά τουλάχιστον ας κρατούν τις συμβουλές τους για τον εαυτό τους.
Δεν πιστεύω πως μπορούν οι άνθρωποι να καταλάβουν αυτό που νιώθεις, ακόμα κι αν το θέλουν, αν δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Έχω περάσει αμέτρητα παρόμοια περιστατικά, δίχως να βρω ποτέ το κουράγιο να αντιδράσω όπως εσύ. Και ειδικά όταν η ηλικία είναι μικρότερη σου κάνουν την αυτοεκτίμηση κουρέλι...

Να είσαι καλά, κι εσύ και η Λίνα σου :)

Lina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Lina είπε...

ανωνυμε: επειδη όπως βλέπω γνωρίζεις ότι μιλάμε για ασθένεια, πες μου πώς θα αντιδρούσες αν είχες καταθλιψη πχ και σου λεγα «ρε, μαλακα, ανεβα λιγο. μη μιζεριάζεις!εγω για το καλο σου στο λεω, αλλα φταις εσυ που εισαι ετσι, εγώ έχω λόγο να χω καταθλιψη», δε θα μου λεγες ‘Σάλτα και γαμησου;» (για να μην αναφερω το «δε βλπεις ρε οτι εχεις καρκινο; γιατι κάπνιζες;)


Επίσης... το οτι κανεις ‘διάγνωση‘ κομπλεξαρισματος, βρωμαει λιγο. οταν σε αντιστοιχη περιπτωση στο ειπε αυτο ο συντροφος σου, πρώτον, σε πείραξε, αλλά σιγουρα ο συντροφος έχει λόγο στη ζωή μας. Το να λες καποιον ξενο κομπλεξικο, συγγνώμη, αλλά δεν σε αφορά, γιατι δεν εχεις λογο στη ζωη του. Κι οταν κανεις τετοια κριση σε καποιον που δεν ξερεις,ισως υπαρχει απο πισω και καποια επιθυμια να απαρνηθεις δικη σου ανασφαλεια. Γιατι ξερεις οτι αυτο θα τον πειραξει, όπως πειραξε κι εσενα, αλλά δεν προκειται κατα τ αλλα να του αλλαξεις την οπτικη, όπως μπορεί να κανει καποιος που ειναι μερος της ζωης σου.

Ανώνυμος είπε...

όπως το δει καθένας, αντι να το δεις σαν αφορμη να βελτιώσεις την εμφανιση σου και την υγεια σου παρεξηγηθηκες κιολας.
Ο υποθυρεοειδισμός είναι κάτι που καταπολεμάται αποτελεσματικά με φαρμακευτική αγώγη. Δεν νομίζω ότι αποτελεί δικαιολογία.

Sourotiri είπε...

Στο ιδιο μηκος κυματος παλι βλεπω. Γουατεβερ. Δεν θα δωσω αλλη συνεχεια σε αυτην την συζητηση, φιλακια.

Ανώνυμος είπε...

Το γεγονός είναι οτι χώθηκα. Δεν σχολίασα ομως αυτον που κρυβεται πίσω απ το μπλογκ, αλλά αυτον που φανερωνεται στο μπλογκ,όπως εγώ το προσλαμβάνω. Ο 1ος ανωνυμος

Lina είπε...

κάτσε ρε Σουρ... μπορει να σου γραψει και φαρμακα το παιδι

Χρήστος είπε...

Το μονο σιγουρο ειναι, πως, τωρα που πηρα το κολαι, ανυπομονω για τον επομενο ηλιθιο που θα τολμησει να μου την πει. Ο ασκος του Αιολου ανοιξε."

Κρατάω αυτήν την παράγραφο. Ίσως έτσι θα πρέπει να κάνουμε. Να πολεμάμε την βλακεία αντί να την προσπερνάμε. Αυτό στο τέλος θα είναι καλό και για τις δυο πλευρές. Τον ηλίθιο και τον αποδέκτη των λεγομένων του ηλιθίου.

Καλό ξημέρωμα.

Ανώνυμος είπε...

Αμα θες πάντως μπορω να σου δώσω το τηλ του ενδοκρινολογου που με παρακολουθει...

Lina είπε...

αχ, ωραία. Κι εμείς, ένα βιβλίο savoir vivre

Ανώνυμος είπε...

εγινε, και εγω ενα dvd ross training. To θέμα πιο είναι; ότι ένας γεροξεκουτης ειπε τον σουρ χοντρο και αυτος παρεξηγήθηκε και απο δω και μπρος όποιος τον ξαναπειραξει θα τον πλακώσει;
grow up...

Sourotiri είπε...

ΟΚ, θα μεγαλωσουμε καποια στιγμη μαμα. Τωρα θελουμε να παιξουμε με τα κουβαδακια μας.

Lina είπε...

το θεμα ειναι ότι έχεις κομπλεξ να διατυμπανιζεις ότι εσυ ΔΕΝ εχεις κομπλεξ.

Ανώνυμος είπε...

ενώ εσύ που ασχολεισαι τοσο επιμονα φαίνεται ότι εισαι εντελώς ακομπλεξαριστη

Sourotiri είπε...

Λοιπον κουκλιτσα, για να τελειωνουμε:

Εχεις ξεφυγει εντελως απο το θεμα μας, που προφανως ΔΕΝ ειναι αυτο που σκεφτεσαι και σε καθοδηγει να γραφεις ο,τι γραφεις στα τελευταια 4 σχολια σου.

Για αυτο λοιπον, επειδη δεν θα βγαλουμε ακρη σχετικα με το ποιος εχει μεγαλυτερο κομπλεξ απο τον αλλον ή το ποιος συμπεριφερεται σαν μωρο παιδι ή οποιαδηποτε αλλη τετοιου ειδους παπαρια, κοψτο.

Ακουστηκες, οσα ειχες να πεις τα ειπες, τα βλεπεις, δεν εχει σβηστει τιποτα. Αν θελεις απευθειας προσωπικη αντιπαραθεση, στα profile μας υπαρχουν τα emails μας, στειλε εκει τις παπαριες σου.

Οποιοδηποτε αλλο σχολιο σου, αν δεν συμβαλλει σε καμια επικοδομητικη συζητηση, θα σβηστει.

An-Lu είπε...

Δεν εχεις ιδέα ποσο σε νιωθω...τα ιδια τραβάει και ο άντρας μου απο διαφορους αυτοκλητους καλοθελητες...κανεις τους δεν ειχε καλο τελος ;-)