Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Στην γραμμή της εκκίνησης.

Απο σημερα ειμαι και επισημως ανεργος και οταν λεω επισημως, εννοω ανεργος με καρτα ανεργιας, οχι αστεια!!! Οταν την πηρα την καρτα στα χερια μου, ριγη συγκινησης διαπερασαν το κορμι μου. Mεχρι τωρα λοιπον, δεν ημουν τιποτα, τωρα τουλαχιστον ειμαι ανεργος :Ρ

Περα απο την πλακα, ξεκιναει και για μενα -ψυχολογικα- η νεα χρονια, επιτελους. Χθες κατεστρωσα το πλανο με τους δυο τροπους με τους οποιους θα επιχειρησω να ριξω την κερκοπορτα του παιδαγωγικου, τις κατατακτηριες και τις πανελληνιες. Επισης, επεται η εγγραφη μου σε κατι χορευτικες ομαδες, γυμναστηρια, κτλ. Οι φετινες μερες φαινεται οτι θα ειναι γεματες και χαιρομαι πολυ για αυτο.

Σε αντιθεση με αυτο το ποστ, μπορω να πω πως νιωθω πολυ καλυτερα. Iσως για αυτο να φταιει οτι πριν λιγες μερες κοιταξα μερικους ανθρωπους γυρω μου, φιλους, να ειναι σε χειροτερη κατασταση απο μενα, και στανιαρα. Βλεπεις, οταν ακους οτι καποιος φιλος σου εχει ηδη αρχισει να κοβει την...περιττη πολυτελεια που λεγεται κινητο τηλεφωνο, οταν αλλη φιλη μου αρχιζει και σκεφτεται αν συμφερει [!] να δουλευει [σκεφτομενη φυσικα τα λεφτα που παιρνει σε σχεση με τον χρονο που δουλευει], θες δεν θες, στανιαρεις.

Ο χειμωνας που εχει ηδη μπει θα αποκαλυψει πολλα δραματα.

Δεν ειναι φοβος αυτο πλεον, ειναι πεποιθηση.

Ας ελπισουμε τουλαχιστον να φυγει με οσο το δυνατον λιγοτερες απωλειες και φυσικα, ο επομενος, να φερει κατι καλυτερο.


Υ.Γ. Παρεμπιπτοντως, ποσο ΜΑΛΑΚΕΣ μπορει να ειναι καποιοι δημοσιοι υπαλληλοι που βαριουνται να πατησουν το κουμπακι "print"; Πηγα ρε χθες στην εφορια να κανω αιτηση για να μου δωσουν ενα γαμημενο εκκαθαριστικο, και πηγα σημερα να το παραλαβω, και ο υπαλληλος μου ειπε οτι "δεν χρειαζεται να παω σε αυτους γιατι κανω δηλωση μεσω ιντερνετ!!! Μολις ειδαν οτι κανω ηλεκτρονικα δηλωση [πραγμα που, δεν ξερω, αλλα φανταζομαι οτι θελει να το ψαξεις], απλα δεν εκτυπωσαν το εκκαθαριστικο μου!!! Και πηγα σημερα και με κοιτουσαν σαν χανοι οι τεμπεληδες!!! Δεν σκεφτηκαν καν οτι μπορει να εχω λογο που πηγαινω σε αυτους!!! ΡΕ ΟΥΣΤ!!!

5 σχολίασαν...:

Ανώνυμος είπε...

δεν ξέρω τι αποφάσισες εσύ αλλά εγω λέω να κάνω φέτος την προσπάθεια μου για παιδαγωγικο δίνοντας πανελληνιες. Σαν φιλολογος μου φαίνεται οτι θα είναι πιο ευκολο απο τις κατατακτηριες. οψομεθα..
ΥΓ. χαίρομαι που προσπαθουν και άλλοι και δεν είμαι μονη!!!

Sourotiri είπε...

Ανωνυμη, δεν σε επιασα... Θεωρεις οτι θα ειναι πιο ευκολο με κατατακτηριες για σενα ή για μενα;

Εγω παντως παω και για τα δυο :)

Ανώνυμος είπε...

Για μενα εννοω θα είναι πιο ευκολο..Ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω...Ελπιζω να μην κανω λαθος!
καλη επιτυχια σε οτι και αν κανεις!

Sourotiri είπε...

Α μαλιστα. Ε τοτε, γιατι, ενω σου φαινονται πιο ευκολες οι κατατακτηριες, δοκιμαζεις με πανελληνιες;

Καλη τυχη και σε σενα!

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη δικό μου το λάθος! οι πανελλήνιες εννοούσα είναι πιο ευκολες για μενα. Θέλω να αποφύγω τα μαθηματικα των κατακτηριων..αυτο ήθελα να πω :)