Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Καλυτερα να μασας παρα να μιλας :Ρ

Παραλιγο να το ξεχασω.

Ημουν που λετε τις προαλλες για καφε με την Λινα και δυο φιλες της, οι οποιες εχουν σχεση [ισως η μια να ηταν και αρραβωνιασμενη, δεν ειμαι σιγουρος] με στρατιωτικους. Την μια εκ των δυο, ας την πουμε Βουλα, την ηξερα λιγο καλυτερα απο την αλλη, ας την πουμε Γεωργια. Ηξερα λοιπον οτι η Βουλα τα εχει με εναν ευελπι εδω και καποια χρονια. Αναποφευκτα η κουβεντα πηγε στους στρατιωτικους.

Οι δυο κοπελες μιλουσαν για τα αγορια τους, τις μεταθεσεις και τις δυσκολιες του επαγγελματος τελος παντων και μαλιστα ελεγαν οτι ισως τους καθησει να εχουν καποια στιγμη ιδια μεταθεση και τι ωραια που θα ηταν να ηταν τα δυο ζευγαρια στην ιδια πολη, οπως τωρα.

Και καπου εκει, επρεπε να πεταχτω και να πω την μαλακια μου.

-Παντως στον στρατο οταν πηγα, οι ευελπιδες ηταν κλασεις ανωτεροι σαν ανθρωποι απο τους αλλους... Γενικα ρε παιδι μου, οσοι εβγαλαν στρατιωτικη σχολη ηταν σε γενικες γραμμες πολυ καλυτεροι στην συμπεριφορα τους απο ο,τι π.χ. οι ΕΠ.ΟΠ., που παλι σε γενικες γραμμες ηταν ηλιθιοι.

Μου λεει λοιπον η Γεωργια:
-Ε ενταξει, παντως δεν ειναι κακο να κρινεις εναν ανθρωπο απο το επαγγελμα του, ή, μιας και μιλαμε για τον στρατο, απο τον βαθμο του.

Επρεπε να καταλαβω τι σκατα υπηρχε πισω απο τις γραμμες. Αλλα, αντι αυτου, μιας και δεν φημιζομαι για την παρατηρητικοτητα μου, συνεχισα:

-Ε οχι ρε συ, μην συγκρινεις τωρα τον ευελπι που εβγαλε 19.000 μορια στο λυκειο και στην σχολη του εμαθε και 10 πραγματα παραπανω... Οι ΕΠ.ΟΠ. στην τελικη, γιατι εγιναν ΕΠ.ΟΠ.; Επειδη δεν ειχαν στον ηλιο μοιρα, με ενα απολυτηριο λυκειου και εγιναν ΕΠ.ΟΠ.
-Ε ενταξει, εμενα ο δικος μου ΕΠ.ΟΠ. ειναι...

ΟΚ, εκεινη την στιγμη ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει. Παλι καλα που ο "δικος της" ηταν ενας απο τους 100 ΕΠ.ΟΠ. της χωρας [ΟΚ, ισως τα παραλεω] που ειχαν και ενα πτυχιο παραπανω, γιατι αλλιως δεν θα ειχα να της πω οτι ειναι η φωτεινη εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. Απλα, δεν θα ηθελε να με δει ξανα ποτε :Ρ

Οντως, μερικες φορες ειναι καλυτερα να μασας παρα να μιλας.

13 σχολίασαν...:

An-Lu είπε...

Ουπς!!!

Sourotiri είπε...

Αστα να πανε...

Estrella είπε...

Τελικά ναι...αλλά από την άλλη, πές μου, γιατί να μασάμε τα λόγια μας? Για να μην πληγώσουμε κάποιον? Εγώ ας πούμε έχω μια φίλη που μπήκε μόλις στο δημόσιο, για 4 μήνες μέχρι να της ορίσουν το πόστο της θα πληρώνεται κανονικά αλλά δεν θα δουλεύει...και σε ερωτώ καλέ μου άνθρωπε, επειδή είναι φίλη μου, δεν θα της πώ ότι "κοίτα ρε πστ, πληρώνουμε τους μισούς δημόσιους υπάλλήλους για να κάθονται..."όχι θα της το πώ, της το είπα αλλά επίσης χάρηκα πολύ με την πρόσληψή της, της ευχύθηκα και τη συμβούλεψα να είναι ευγνώμων για αυτό που της συμβαίνει. Δεν υπάρχει καμία κακία στα λόγια μου, είμαι αληθινή απεναντί της.

Sourotiri είπε...

Estrella, υπαρχει μια κρισιμη λεπτομερεια αναμεσα σε αυτο που εννοεις εσυ και σε αυτο που εννοω εγω, και αυτη η κρισιμη λεπτομερεια ειναι το τσουβαλιασμα, το οποιο, ειναι μεγα λαθος.

Ναι, στην φιλη σου να πεις "νιωθω οτι μου κλεβεις χρηματα απο την τσεπη μου που καθεσαι και πληρωνεσαι", αλλα αυτο με τους "μισους ΔΥ" δεν μπορεις να το πεις. Οπως δεν μπορουσα και εγω να τσουβαλιασω αντιστοιχα ολους τους ΕΠΟΠ.

ΑΝ γνωριζα τον γκομενο της, και αν ηταν οντως μαλακας, τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα.

Α, και παρεμπιπτοντως, δεν ηταν φιλη μου για να την εχω τοσο θαρρος :)

Marina είπε...

Αμαν! Grande kartoffeln. Τόχω κάνει άπειρες φορές καθότι παρορμητική..όταν προτρέχει η γλώσσα της διανοίας.
Ποτέ δεν ξέρεις, τι είναι ο άλλος, ότι ηλικία κι αν έχει..
Ελπίζω να τα μπάλωσες κάπως..

Sourotiri είπε...

Mαρινα, μαλλον τα μπαλωσα αρκετα καλα, οπως προειπα, ευτυχως που ο συγκεκριμενος ΕΠΟΠ ηταν και μορφωμενος...

princess είπε...

Trident ice....

Estrella είπε...

Δεν έχεις και άδικο Sourotiri, αλλά γενικά προσέχω πάντα τί λέω και λέω πάντα σχεδόν την αλήθεια. Όποιος πληγωθεί, πληγώθηκε, θα υπάρχει κάποια εξήγηση. Και εγώ πληγώνομαι αλλά το βουλώνω αν κάποιος έχει δίκιο. Τώρα, το τσουβάλιασμα, ναι, δεν είναι και ωραίο, δεν είναι όλοι ίσοι και όμοιοι.

sakidio είπε...

η αλήθεια είναι ότι η κοπέλα είχε δίκιο. το πόσο καριόλης είναι κάποιος στον στρατό δεν έχει σχέση με τον βαθμό του ή τον τρόπου που μπήκε. γνώρισα τζιμάνια παιδιά επόπ (όπως και πολλά αρχίδια) όπως αντίστοιχα έτυχε να έχω και τον πιο εντάξει διοικητή (επειδή ήταν ολυμπιακός μάλλον για αυτό) που έπρεπε να ήσουν χαφιές για να βρεις τον μπελά του μαζί του. έναν άλλο δίκα από την άλλη ευχαρίστως στριχνίνη με τον καφέ μη σου πω και στο μεσημεριανό για να μαι σίγουρος ότι θα την κάνει για άγιο πέτρο.

Ανώνυμος είπε...

1. τι ειχε σπουδασει ο ΕΠΟΠ;
2. Σε τι θεση ήταν;

Υπάρχουν θέσεις για μορφωμένους εποπ, αλλά ειναι λίγες. Αλλιώς χαραμίζεις τις γνώσεις σου και τις σπουδές σου εκει μέσα...

ElenaKat είπε...

Γιατι κρινεις καποιον απο το πως τα πηγε στις πανελληνιες? Σαν καθηγητης-αν εχω καταλαβει καλα- που εισαι, θα επρεπε να ξες οτι οι πανελληνιες ειναι μεγαλο παλουκι, και εχω δει πολλα ατομα που σκιστηκαν στο διαβασμα να αποτυγχανουν και τουμπαλιν. Δηλαδη αν καποιος επιλεξει να δουλεψει, η να παει σε καποιο ιδιωτικο ειναι κατωτερος απο μενα που πηγα πανεπιστημιο και δε θα βρω δουλεια ουτε σε δεκα χρονια?

Sourotiri είπε...

ElenaKat, δεν κρίνω κάποιον από το πως τα πήγε στις πανελλήνιες, μάλλον παρανόησες. Οι ΕΠ.ΟΠ. όμως συγκεκριμένα, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, μπήκαν στον στρατό όντως χωρίς να έχουν στον ήλιο μοίρα.

Τουλάχιστον από το δείγμα των 70-80 ΕΠ.ΟΠ. που συνάντησα στην θητεία μου, διαπίστωσα πως το 90% από αυτούς ήταν άνθρωποι τεμπέληδες, χωριάτες με την κακή έννοια του όρου, που στην έξω ζωή ούτε την πιο απλή δουλειά δεν θα μπορούσαν να κάνουν. Αν κρίνω και από άλλους φίλους μου που πήγαν φαντάροι σε άλλες μονάδες, τα πράγματα ήταν και εκεί τα ίδια.

Όσον αφορά την... δουλειά τους εντός στρατού, αυτή περιλάμβανε σχεδόν καθημερινά τα εξής: Κατανάλωση καφέ και τοστ, παίξιμο κομπολογιού, δούλεμα και τραμπουκισμούς στους φαντάρους, σκοπιές, και μια φορά το τρίμηνο συντήρηση οχημάτων και μηχανημάτων. Δεν είμαι υπερβολικός σε αυτό που σου λέω.

Ειλικρινά λοιπόν, πιστεύω ότι οι περισσότεροι από τους ΕΠ.ΟΠ., που έπιασαν αυτήν την δουλειά οι περισσότεροι χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο, είναι αντικείμενο προς κατακραυγή και όχι παράδειγμα προς μίμηση επειδή "επέλεξαν να πιάσουν δουλειά και όχι να σπουδάσουν", όπως λες.

Σαφώς και υπάρχουν και ΕΠ.ΟΠ. που είναι και γαμώ τα παιδιά, γνώρισα 4-5 στην μονάδα που ήμουν, αλλά και τον άντρα της γνωστής μου που λέω στο ποστ μου, με τον οποίο πλέον παίζουμε σφαλιάρες.

Όλα τα υπόλοιπα περί διακρίσεων που μου προσάπτεις, τα λες σε λάθος άνθρωπο. Γνωρίζω πολλά παιδιά που δεν κατάφεραν να σπουδάσουν κάτι, αλλά εξελίχθηκαν σε παραδείγματα προς μίμηση και φυσικά το αναγνωρίζω αυτό. Αλλά δεν είναι αυτό το πράγμα που θέλω να θίξω.

ElenaKat είπε...

ok, sorry, nomiza oti milouses pio genika! den katalava oti itan apokleistika gia tous epop! :)