Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Super Fail.

Σημερα ηταν μια τυπικη μερα... Μεχρι που πηγα στο σουπερ μαρκετ.

Αφου λοιπον εχω κανει τα ψωνια μου, πηγαινω στο ταμειο για να πληρωσω. Η ταμιας μου λεει πως οφειλω 60€. Ανοιγω το πορτοφολι μου και βλεπω μονο 45€ μεσα!!! Ειχα αφησει τα υπολοιπα λεφτα μου στο σπιτι το πρωι, οταν πηγα γυμναστηριο, για να μην κουβαλαω πολλα μαζι μου. Και ο μαλακας τα ξεχασα!!! Επισης ειχα ξεχασει ΚΑΙ την καρτα μου, οποτε δεν απεφυγα το ρεζιλικι...

Ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει. Ποιος θα με πιστευε αν ελεγα οτι εχω ξεχασει τα λεφτα στο σπιτι, στους καιρους που ζουμε; Αναγκαστηκα και ακυρωσα προιοντα. Και απο πισω η ουρα ολο και μεγαλωνε.

Σκατα. Αναρωτιεμαι πως νιωθουν αυτοι που οντως δεν εχουν λεφτα και βρισκονται σε αυτην την θεση στο σουπερ μαρκετ.

Κατα τα αλλα, η ζωη κυλαει ομαλα :) Τα λεμε!

13 σχολίασαν...:

Γιώργος είπε...

αυτοι που δεν εχουν λεφτα αγαπητε ψωνιζουν οτι ακριβως τους χρειαζεται και δεν φτανουν σε τετοιο σημειο...εκτος και αν ειναι σουργελα (εχω δει περιπτωσεις :P )

Άννα είπε...

Eλα μωρε συμβαινουν αυτα!!!

Εγω βεβαια επειδη εχω ενα θεμα τσεκαρω παντα τι εχω μαζι μου και κανω και υπολογισμους μεσα σε σουπερ μαρκετ. Κανει κατι 3,40 λεω 4 κτλ κτλ κτλ.

Μου εχει τυχει σε καποιο μαγαζι να θελω κατι εκτακτο και να μην εχω μαζι μου αλλα επειδη εδω ειμαστε ολοι γνωστοι το παιρνω και τα παω την επομενη.

Καλο Σαββατοκυριακο και φιλια στην καρακατσανα
:)

nickpet είπε...

Ηθικόν δίδαγμα: Αν ψώνιζες σε μπακάλικο με το τεφτέρι και τα "έγραφες", θα τα έπαιρνες όλα σου τα ψώνια... Ηδη ανθεί στις μέρες μας το χόμπυ αυτό...

Sourotiri είπε...

Γιωργο, αρα τελικα, για τι λες να με περασε η πωλητρια; Για απροσεχτο ανεργο, για σουργελο, ή για κατι αλλο; :ΡΡ

Άννα, σαν την διαφημιση κατα της φτωχειας, με την κυρια που μετραει μεσα στο σουπερμαρκετ δηλαδη :) Καλο σουκου και σε σενα!

Νικπετ, σωστα, αυτο ειναι το αδυσωπητο προσωπο του καπιταλισμου :ΡΡΡ

teleytaios είπε...

Μου είχε τύχει κάτι αντίστοιχο όταν ήμουν φοιτητής. Πήγαμε σε ταβέρνα με τους συγκατοίκους οι οποίοι δεν είχαν πάρει λεφτά μαζί τους!!! Κι εμείς τα φάγαμε τα εδέσματα, πως να τα ακυρώσεις; Τελικά ο ένας ο συγκάτοικος πήγε δήθεν για τσιγάρα και πετάχτηκε και για λεφτά. Ωραίες εποχές...

Sourotiri είπε...

Τελευταιε, τουλαχιστον σε αυτην την περιπτωση δεν μαζευοταν ουρα απο πισω σου να περιμενει να πληρωσεις!!! Αλλα παρολαυτα, οντως, τραγικο fail και αυτο :Ρ

Angelos είπε...

Χαχα...

Και εμένα μου έχει συμβεί!!! Ναι, είναι αρκετά "¨να ανοίξει η γη να με καταπιεί"¨!!

την καλησπέρα μου...

Sourotiri είπε...

Αγγελε, δεν ειχα ιδεα οτι ειμαστε τοσοι!!! Ρομπες ολου του κοσμου, μαζευτειτεεεεε :Ρ

Ανώνυμος είπε...

μου εχει συμβει και εμενα χειροτερο, ηταν σαββατο βραδυ και τη δευτερα αργια, πηγα για ψωνια 2ημερου καθως δεν ειχα σχεδον τιποτα στο ψυγειο. Ειχα την πιστωτικη μαζί μου και καθολου μετρητα, παω στο ταμειο και μου λεει η ταμειας δεν τη δεχεται το συστημα, δοκιμασε 2, 3 φορες, τιποτα. Τελικα αφησα όλα τα ψωνια και εφυγα και 2 μερες μετα επερνα φαι απο εξω.
Η πιστωτική ειχε ακυρωθει απο την τραπεζα γιατι μου ειχαν βγαλει καινουργια αλλά ειχα αλλάξει διευθηνση και δεν τους ειχα ενημερωσει οποτε δεν ειχαν που να τη στειλουν...

Sourotiri είπε...

Aνωνυμε, καλο και το δικο σου fail, δεν λεω :)

ephee είπε...

Λοιπόν, καλά που με βρήκες και σε βρήκα, γιατί για τη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει λύση.
Όταν αρχίζει να περνάει η υπάλληλος τα προϊόντα από το "μάτι", της πετάς ένα "έχε το νού σου γιατί έχω τόσα, μην ξεφτιλιστούμε".. και κοιτάει το μερικό σύνολο (γελώντας).
Τραστ με, ιτ γουόρκς!

Sourotiri είπε...

Ephee, τωρα που το λες, συνειδητοποιω οτι αυτο ακριβως εκανε η κυρια που ηταν μπροστα μου, αλλα μαλλον της βγηκαν λιγοτερα απο τα λεφτα που ειχε μαζι της και δεν το προσεξα!!!

Το θεμα ειναι οτι ανακαλυψα οτι δεν εχω λεφτα κατοπιν εορτης, δηλαδη οταν μου ειπε η ταμιας το συνολο, οποτε δεν θα μπορουσα να κανω το ιδιο πραγμα.

Angelos είπε...

"Αγγελε, δεν ειχα ιδεα οτι ειμαστε τοσοι!!! Ρομπες ολου του κοσμου, μαζευτειτεεεεε :Ρ"

Όντως μαζευόμαστε πολλές...οι ρόμπες!

Πάντως, να ξέρετε ότι αν χωρίσουμε χρωματικά τις ρόμπες (κάτι σαν τους πάουερ ρέιντζερς) εγώ θα έχω χρώμα μπλε!