Σάββατο, 20 Νοεμβρίου 2010

Περί σεξ και άλλων δαιμονίων.

Τελικά είναι μεγάλη ψευδαίσθηση, όταν νομίζεις πως έχεις μια άποψη για κάποιο θέμα και στην επιβεβαιώνουν πάνω-κάτω και όλοι στον κοινωνικό σου περίγυρο, να νομίζεις ότι αυτή είναι και η άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας του κόσμου, ή έστω, του κόσμου που είναι στην ηλικία σου, συν-πλην 5-10 χρόνια.

Όσον αφορά το σεξ, δεν είναι λίγες οι φορές που έχω βρεθεί απέναντι σε απόψεις αμήχανος, σκεφτόμενος "τι λέει" ο συνομιλητής μου, "που ζει", ή έστω, ποια λογική τον έχει ωθήσει να ξεστομίζει όσα ξεστομίζει.

Αν κάτσω βέβαια και το σκεφτώ λογικά, ίσως να μην είναι τόσο περίεργες οι ασυνήθιστες απόψεις. Η βλακεία, ο εγωισμός, η ανυπαρξία σκέψης ή τα κόμπλεξ μπορούν να βρουν άπλετο χώρο να γαμήσουν και να δείρουν ένα ανθρώπινο μυαλό. Αλλά γαμώτο, στο κρεβάτι μας (ή όπου αλλού αγαπάει ο καθένας) έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε πράξη όσα κρύβονται στα πιο απόκρυφα σημεία του υποσυνείδητου μας, αρκεί να συμφωνεί ο παρτενέρ μας, προφανώς.

Στον στρατό, στο διπλανό κρεβάτι είχα ένα παλικάρι που το μυαλό του ήταν ένα συνοθύλεμα κεριών και λιβανιών, αποτέλεσμα της εκκλησιαστικής σχολής στην οποία φοιτούσε. Αυτός ο άνθρωπος μου είπε ότι στον σωματικό έλεγχο που μας κάνουν θέλουν να δουν αν έχουμε δυο αρχίδια για να διαπιστώσουν αν είμαστε gay, γιατί λέει οι gay έχουν μόνο ένα αρχίδι. Θα παρακαλούσα θερμά να βρεθεί ΕΝΑΣ να το επιβεβαιώσει αυτό :Ρ Βέβαια, είμαι σίγουρος ότι πολλοί από σας έχουν αρκετά παραδείγματα άστοχης εφαρμογής της Σεξουαλικής Θεωρίας από ανθρώπους του Σταυρού, και θα σας παρακαλούσα να τα καταθέσετε στα σχόλια :)

Και λες δεν γαμιέται, ντάξει, αυτός ήταν μια ακραία περίπτωση που δεν έχει ελπίδα, γιατί είναι μαντρωμένος μέσα σε μια κοσμάρα και γουστάρει εκεί μέσα. Βλέποντας τον, ήξερες από την πρώτη στιγμή ότι αυτός ο άνθρωπος πολύ απλά δεν ζει στον κόσμο σου. Τι γίνεται όμως όταν ακούς ένα σωρό μαλακίες από ανθρώπους που θεωρείς ότι ζουν στον κόσμο σου;

Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι μιλάω για ανθρώπους ενήλικες που έχουν ή είχαν κάποια περίοδο της ζωής τους τακτικές σεξουαλικές επαφές.

Το τελευταίο που άκουσα, ήταν για μια κοπέλα γνωστή μου, όπου κοπέλα βάλτε εσείς στο μυαλό σας τα στοιχεία του χαβαλέ, του κεφιού, των τεκμηριωμένων απόψεων, και γενικά όχι κάτι ακραίο. Ε λοιπόν, έμαθα ότι αρνείται λέει πεισματικά να πάρει πίπα από τον δικό της (που έχουν παντρευτεί κιόλας), και ότι δεν το έχει κάνει ποτέ. Γιατί λέει, το θεωρεί αφύσικο (!), και νιώθει ότι την προσβάλλει (!). Το καλύτερο όμως, είναι ότι η ίδια δεν θεωρεί αφύσικο το να ανοίγει τα ποδαράκια της και να φιλοξενεί το στόμα του δικού της στην ζεστή φωλίτσα της (τι λέω ο blogger!!! Ας με σταματήσει κάποιος!!!), και ότι μια χαρά το απολαμβάνει. Πόσο πιο εγωιστής μπορεί να είναι κάποιος;

Έχω ακούσει για κοπέλες που αρνούνται να στηθούν στα τέσσερα γιατί λέει αυτή η στάση είναι "για τα ζώα", και ότι το κάνουν μόνο με τρόπο ώστε να έχουν οπτική επαφή με το πρόσωπο του άλλου.

Εδώ δεν μιλάμε καν για κάποια παρέκκλιση από το "κανονικό". Παρέκκλιση θα μπορούσε να πει κανείς (σίγουρα όμως όχι εγώ, που παρέκκλιση θεωρώ πρακτικές τύπου κοπρολαγνείας, κτηνοβασίας, βιασμών, κτλ) ότι είναι το πρωκτικό σεξ, το ξύλο στο σεξ, το δέσιμο χεριών/ματιών/ποδιών, ή η χρήση διάφορων περίεργων αντικειμένων. Εδώ μιλάμε απλά για μια μικρή παραλλαγή του "κανονικού" σεξ, που ρε παιδί μου, αν δεν την έχεις, θα βαρεθείς και πάρα πολύ γρήγορα!

Δηλαδή πόσο εντυπωσιακό μπορεί να είναι το σεξ όταν επιτρέπεις στον εαυτό σου να συμμετέχει μόνο σε ένα-δυο προκαταρκτικά και να το κάνεις μόνο σε μια-δυο στάσεις; Ή τόσο στενό χώρο έχεις στο υποσυνείδητό σου, ή απλά κάποια στιγμή το ηφαίστειο θα εκραγεί, δεν γίνεται αλλιώς.

Για να μην ανοίξω το στόμα μου όσον αφορά τον γυναικείο αυνανισμό. Δηλαδή το έλεος. Πως γίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών να αρνείται πεισματικά ότι χαιδεύεται, και μάλιστα μερικές να ισχυρίζονται ότι το έχουν κάνει και δεν τους άρεσε, και αυτή η ισχνή μειοψηφία που περισσεύει να με διαβεβαιώνει με περισσή σιγουριά ότι "όλες το κάνουν, άσε τι λένε"; Τόσο ντροπή και ο αυνανισμός; Εδώ σας πληροφορώ ότι έχω δεκάδες google searches που οδηγούν στο blog μου με keywords τις λέξεις "αυνανισμός στην εγκυμοσύνη" και άλλα χαριτωμένα.

Γιατί υπάρχουν άνθρωποι φυσιολογικότατοι στην κοινωνική τους συμπεριφορά που θεωρούν "ντροπή" ή "αφύσικο" να πάρουν μια πίπα ή να το κάνουν στα τέσσερα ή να αυνανιστούν ή οτιδήποτε άλλο; Ρε σεις, λέω κάτι λάθος; Γιατί αντιμετωπίζουμε το σεξ ως ένα δαιμόνιο;

Μήπως όλες αυτές οι κουβέντες είναι στάχτη στα μάτια των γύρω, και εν τέλει και στα κρεβάτια αυτών που τις ξεστομίζουν γίνονται Σόδομα και Γόμορρα; Γουάταφακ;

18 σχολίασαν...:

ephee είπε...

Καλό μου σουρωτήρι, δεν αξίζει καν τον κόπο να μπαίνεις στη διαδικασία να αναλύσεις το σκεπτικό ανθρώπου που έχει βάλει τη ζωή του να περιστρέφεται γύρω από το φανταστικό του φίλο ονόματι "θεός".
Ο κύριος λόγος που προσωπικά αρνούμαι να με εξομολογήσει π.χ. ένας παπάς, είναι πως θεωρώ το σεξ ύψιστης σημασίας παράγοντα στην ψυχική ισορροπία. Κι ένας άνθρωπος που έχει ορκιστεί να απέχει, για μένα είναι το λιγότερο ανισόρροπος.
Τώρα για την καρακοτάρα που δεν παίρνει πίπες, προτεοίμαζέ την για το κέρατο, γιατί αρνούμαι να δεχτώ πως υπάρχει άντρας που δε θέλει να του παίρνουν πίπα.
Και δεν το λέω με τη νοοτροπία κάποιας που "κάνει χάρη" όταν παίρνει πίπα στον άντρα της, αλλά με τη νοοτροπία (μωρέ δε θυμάμαι και που το'χω ακούσει αυτό) για να κάνεις καλό σεξ, πρέπει να θεωρείς τον άλλο φαγώσιμο. ΟΛΟΚΛΗΡΟ!
Αν θεωρεί υποτιμιτική την πίπα και το doggy style, κάτι μου λέει ότι στην κρεββατοκάμαρά της παίζει να έχει ξεβιδώσει και το γλόμπο από το ντουί..
Και έλεος επιτέλους με την υποκρισία σε ότι αφορά το γυναικείο αυνανισμό. Δεν υπάρχουν ανοργασμικές γυναίκες. Υπάρχουν γυναίκες που δεν ξέρουν που τους παν τα τρία!
Αν δεν ξέρεις πως να τελειώσεις μόνη σου, ο άλλος δεν παίζει να σε ικανοποιήσει, δεν πα νά'ναι κι ο Lord Voldemort!

Sourotiri είπε...

Ephee, η αλήθεια είναι ότι περίμενα με αγωνία και λαχτάρα το σχολιάκι σου :)

Όσον αφορά τους ανθρώπους με τους φανταστικούς φίλους, απλά να σημειώσω ότι δεν είναι πάντα κραυγαλέες περιπτώσεις και ότι μπορεί να σου'ρθει η κεραμίδα κατακέφαλα από εκεί που δεν το περιμένεις. Το παράδειγμα με τον συμφάνταρο που φοιτούσε σε εκκλησιαστική σχολή δόθηκε απλά για να γελάσουμε :Ρ

Δεύτερη σημείωση: Αυτή που δεν παίρνει πίπες, δεν είναι ίδια με αυτήν που δεν το κάνει στα 4, από όσο γνωρίζω τουλάχιστον. Ούτε ξέρω αν έχει ξεβιδώσει την λάμπα :))))

Τρίτη σημείωση, ούτε εγω ξέρω άντρα που να μην θέλει να τον γλείφουν :)

Όσον αφορά αυτό για τον φαγώσιμο παρτενέρ, να ξέρεις ότι μπορεί να παρεξηγηθεί. Μην το λες πολύ παραέξω, γιατί μπορεί κάποιος να φοβηθεί ότι μετά από ένα κρεβάτι μαζί σου μπορεί να φύγει με το αυτί του κομμένο στο στόμα σου :ΡΡΡ

Κισηζ :*

ephee είπε...

Αμάν, ούτε ένα σχόλιο με υπερβολή δε μπορώ να κάνω!
Όταν λέω φαγώσιμο, κατάλαβες τι εννοώ, μην κάνεις το χαζό!
Σιγά μην τον τηγανίζω κιόλας τον ψηλό! :p
Aπό περιπτώσεις άλλο τίποτα..
Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει στο blog μου για συμμαθήτρια που νόμιζε ότι κατουράμε από την ίδια τρύπα που βγαίνει η περίοδος, και μια άλλη που πίστευε ότι είμαι λεσβια επειδή δεν είχα παντρευτεί στα 27 μου και είχα κοντά μαλλιά (!?!)
Λοιπόν, πάρε τι έχουν κάνει αυτές, και ξέχνα ό,τι ήξερες για google search!
Η μία νόμιζε ότι έμεινε έγγυος επειδή έπεσε σπέρμα μέσα στον αφαλό της, και η άλλη την πρώτη φορά που πήρε πίπα και γεύτηκε σπέρμα έτρεξε σπίτι της και έφαγε φρυγανιά με οδοντόκρεμα..

..είπες κάτι;

Sourotiri είπε...

OMG... Είσαι σίγουρη ότι δεν υπερβάλλεις για την φρυγανιά με την οδοντόκρεμα;!;!;!;!;!

Όσο για την άλλη με τον αφαλό, ή είχε λυθεί ο κόμπος στην κοιλιά της ή ποιος ξέρει τι φαντάστηκε, ότι τα σπερματοζωάρια περνάνε μέσα από τους πόρους του δέρματος όπως μπαίνουν μέσα στο ωάριο :ΡΡΡ

ephee είπε...

Όχι, δεν υπερβάλλω καθόλου, μόνη της μου το είπε.
Α.. και είναι αυτή που με θεωρούσε λεσβία, η οποία και παντρεύτηκε, κι έκανε και παιδί.
Αυτό είναι το πρόβλημά μου κυρίως.. ότι αυτό το είδος αναπαράγεται!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Αγαπητό Σουρωτήρι γειά σου!

Διαβάζω καιρό τη στήλη σου και συγχαρητήρια για τα τόσο χρήσιμα πράγματα που γράφεις. Πήρα το θάρρος να σου γράψω για να ζητήσω τη γνώμη σου μιας και φαίνεται πως το θέμα "Σεξ" το κατέχεις καλά. Εμένα που λες μ'αρέσει πολύ το σεξ. Πάρα πολύ όμως. Και 2, και 3 και 12 φορές ημερησίως να το κάνω δε λέω όχι. Επίσης μου αρέσουν πολύ και οι πίπες, το σεξ σε όλες τις στάσεις όπως και ο αυνανισμός (δις ημερησίως απαραίτητα). Όσοι με ξέρουν με λένε "Ανώμαλη". Εγώ πάλι λέω πως όσα δε φτάνει η αλεπού δεν πηδάει κι δεν τα φτάνει. Εσύ τι λες;

Με τιμή και απέραντη εκτίμηση
Γ&Δ

Χωρίς πλάκα τώρα, ξες πόσα τέτοια άλιενς κυκλοφορούν γύρω μας; Πάρα πολλά. Εν το μεταξύ το κορυφαίο είναι από τη μια να τις ακούς να λένε τις βλακείες τους και από την άλλη να βλέπεις πως γυαλίζει το μάτι τους στη θέα μιας καλής τσόντας.

Υποκρισία αγαπητέ μου. Υποκρισία μεγάλη...

Rodia είπε...

Και μετα απορούμε γιατί μας "έτυχαν" ολα αυτα που ζουμε σημερα...
Δημοκρατία και αγαμησία ΔΕΝ...
Θα εγραφα κατι θετικο για τους γαλλους και την κοιτιδα της δημοκρατιας, γαλλικη επανασταση, κλπ, αλλα παει.. χαλασανε κι αυτοι καθως φαινεται!
Επειτα, σκεφτηκα τη Θεσσαλονικη που τη λέν "ερωτικη πόλη" και περασε ξυστα στο νου μου ο... Ανθιμος! ;)

Μυστηρια πραγματα λεμε...

An-Lu είπε...

Το τελευταιο ερωτημα σου ηταν ρητορικο, ε;!

hopkins είπε...

Τι έγινε μικρέ; Είπες να αυξήσεις τα google searches που καταλήγουν στο blog σου και έκανες ποστ με τόσες πικάντικες λέξεις και φράσεις;;;;... Κάτι από αυτά που έγραψες μου θύμισε κάτι, αλλά δεν μπορώ να το πω εδώ! :Ρ Θύμισε με κάποια στιγμή σε πριβέ συνομιλία. ;)

Outsider είπε...

Η κοπέλα που δεν παίρνει πίπες παντρεύτηκε! Αυτό είναι αποκορύφωμα κωλοφαρδίας. Βέβαια αργά ή γρήγορα, θα φάει κέρατο. Το υπογράφω.

"Έχω ακούσει για κοπέλες που αρνούνται να στηθούν στα τέσσερα γιατί λέει αυτή η στάση είναι "για τα ζώα", και ότι το κάνουν μόνο με τρόπο ώστε να έχουν οπτική επαφή με το πρόσωπο του άλλου."

Οι παντρεμένες πάλι το κάνουν κυρίως σ'αυτή τη στάση για να μη βλέπουν τον άντρα τους να περνάει καλά! :-)

teleytaios είπε...

Ανέκδοτο:
Η μάνα έχει πρήξει την κόρη την ώρα που ετοιμάζεται για το γάμο της:
-Πρόσεξε, το βράδυ μετά το γλέντι ο άντρας σου θα σου ζητήσει να κάνετε περίεργα πράγματα.
-Τι ρε μάνα, ρωτάει η πραγματικά ανήξερη νύφη.
- Δεν μπορώ να σου πω, αλλά άμα σου ζητήσει να γυρίσεις από πίσω εσύ θα αρνηθείς. Εμείς είμαστε χριστιανοί και δεν κάνουμε τέτοια πράγματα. Κατάλαβες;
-Κατάλαβα, έκανε η κόρη της, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είχε καταλάβει τίποτα.
Την έπρηξε την καημένη την κόρη της, της το ΄λεγε ξανά και ξανά. Έγινε ο γάμος, το γλέντι και ο γαμπρός πήρε τη νύφη στο σπίτι. Της βγάζει τα ρούχα κι αρχίζει τη ‘δουλειά’ του.
-Σου αρέσει καλή μου;
-Μου αρέσει, αλλά πονάω λίγο.
-Δεν πειράζει σε λίγο δε θα πονάς.
Και συνεχίζει, και συνεχίζει, και συνεχίζει…
Κάποια στιγμή της λέει:
-Γύρνα τώρα αλλιώς.
Θυμήθηκε αυτή τη μάνα της και απαντάει αμέσως:
-Μπα, αυτό ξέχασέ το, δε γίνεται με τίποτα. Είμαι χριστιανή εγώ, δεν κάνω τέτοια πράγματα.
-Βρε καλή μου, γύρνα σε παρακαλώ.
-Όχι. Τελεία και παύλα.
-Γύρνα σε παρακαλώ.
-Όχι.
-Βρε καλή μου, γύρνα μπας και κάνουμε και κανένα παιδί !!!!

(Μου ήρθε στο μυαλό μόλις διάβασα το ποστ. Συγνώμη για το μακροσκελές)

litsa είπε...

Καλά αυτές είναι ακραίες περιπτώσεις. Υπάρχουν όμως και μύθοι πολύ διαδεδομένοι. Όπως ότι ο άντρας που αφήνει τη γκόμενα του να του βάλει δαχτυλάκι (στο κωλαράκι) είναι γκέυ. Ή ότι αν αυνανίζεται με δαχτυλάκι είναι γκέυ.

Sourotiri είπε...

Γαμάει και Δέρνει, η αλήθεια είναι ότι στην αρχή με ψάρωσες:ΡΡΡ Δεν είμαι σίγουρος όμως αν πρόκειται περί υποκρισίας ή περί σεμνοτυφίας. Βέβαια, ό,τι και αν είναι, είναι πρόβλημα :)

Ροδιά, δεν είμαι σίγουρος ότι πιάνω ούτε το ύφος σου, ούτε το τι θέλεις να πεις :)

An-Lu, ξέρεις κάτι παραπάνω; :)))

Ηopkins, αν θέλεις να ξέρεις, το δημοφιλέστερο google search που οδηγεί στο blog μου είναι το "λεξικό της κουράδας" και τα ανέκδοτα με ηθικά διδάγματα (ένα δείγμα εξάλλου ότι το χιούμορ μου θριαμβεύει στο διαδίκτυο). Όσο για την υπενθύμιση που λες, οπωσδήποτε θα στην κάνω, γιατί εμένα δεν μου έρχεται τίποτα στο μυαλό, από αυτά που θα μπορούσες να έχεις σκεφτεί εσύ.

Outsider, you have a point για το πρώτο. Για το δεύτερο, ομολογώ πως ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι ;)

Τελευταίε, καλούτσικο, αν και λίγο αναμενόμενο το τέλος :Ρ

Λίτσα, μύθοι υπάρχουν πολλοί, αλλά θα πρέπει πρώτα να ορίσουμε τι είναι gay και τι όχι. Στο λέω αυτό, γιατί μου έχουν πει κάποια ατομάκια ότι θεωρούν gay μόνο αυτούς που είναι παθητικοί και όχι τους αποκλειστικά ενεργητικούς. Έχω βέβαια την εντύπωση ότι δεν θα καταλήξουμε πουθενά, αλλά όπως και να έχει, εγώ δεν θα μπορούσα να βγάλω το συμπέρασμα "Είναι gay" από την πρόταση "του αρέσει το δάχτυλο".

Ανώνυμος είπε...

έχω μια απορία, μια κοπέλα που τελειώνει κατά τη διάρκεια του σεξ μόνο όταν έχει το δάχτυλο στην κλειτορίδα είναι σύνηθες; Με κάνει και αναρωτιέμαι αν φταίω εγώ σε κάτι ή αν απλά είναι τεχνική.

Sourotiri είπε...

Ανώνυμε, ελπίζω να σου απαντήσει κάποια κοπέλα, γιατί εγώ δεν έχω ιδέα αν είναι σύνηθες :)

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε, εσύ προσπάθησέ το γενικά αλλά μην τρελαινεσαι. Ειναι πολλές που τελειωνουν μονο ετσι. Επισης μπορεις να τη ρωτησεις αν θελει απο σενα να κανεις κατι συγκεκριμενο.

Νεφελη είπε...

Καλησπέρα σουρωτήρι! Επιτέλους έκανες κι ένα ποστ άξιο ανάγνωσης! :ΡΡ Στο θέμα μας, όντως δυστυχώς κολλήματα σχετικά με το σεξ υπάρχουν πολλά στην παρούσα κοινωνία, όπως και διάφορα "και καλά" ηθικά διλήμματα, σχετικά με τη ομοφυλοφιλία ας πούμε. Για μένα η απάντηση είναι μία: Αγάπη μου, άμα γουστάρεις εσύ και γουστάρει κι ο άλλος, δεν πα' να κρέμεστε απ' τον πολυέλαιο ανάποδα? Είναι απολύτως εντάξει κι εγκρίνεται.

Για μένα δεν υπάρχει ηθικό και ανήθικο στο συγκεκριμένο τομέα, δεν υπάρχουν κανόνες να σου ορίσουν τι κάνει και τί δεν κάνει να κάνεις. Και εντάξει, καταλαβαίνω κάποιους ή κάποιες που μπορεί κάτι να μη θέλουν λόγω δικής τους ψυχοσύνθεσης, βλέπε παράδειγμα με τη στάση στα τέσσερα που περιγράφεις. Η κοπελίτσα μπορεί όντως να ήθελε να τον βλέπει τον άλλο, να έχει μια συναισθηματική επαφή. Ναι, μια χαρά, προβλημά της. Γιες, το δέχομαι. Γιατί στο κάτω κάτω αυτό με το οποίο δε νιώθεις καλά σταματάει να είναι και χμμ...δελεαστικό. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον απόλαυση.

Αλλά το να αρνείσαι να κάνεις κάτι επειδή από κάπου άκουσες ότι είναι ανήθικο?? Βλέπε δε μου αρέσει το δάχτυλο στον απ' αυτόν--> αυτό είναι για τους gay--> οι gay είναι αποβράσματα της κολάσεως. Αφού σ' αρέσει ρε αγορίνα, γιατί κωλύεσαι?? Δε σκοτώνεις άνθρωπο.

Είναι πολύ απλό, οτιδήποτε σε ερεθίζει και σε καθιστά σεξουαλικά ενεργό, είναι υγιές. Από τη στιγμή που δεν θίγει βασικές αξίες (όπου αξίες βλέπε ελευθερία και ισότητα, όχι θρησκεία και τα @@ μου κουνιούνται) και φυσικά, από τη στιγμή που θέλουν και οι 2. Τα υπόλοιπα είναι απλή χαλάστρα.

Ξεκολλήστε ρεεεεεε. Το σεξ δεν έχει λογική.

Αυτά από μένα.

Sourotiri είπε...

Νεφέλη, ακριβώς. Δεν εστιάζω απαραίτητα στο τι κάνει ή δεν κάνει κάποιος, αλλά στον λόγο που τον έχει οδηγήσει εκεί. Πολλές φορές θέτουμε περιορισμούς τόσο ασφυκτικούς στον εαυτό μας, που καταντάει μαλακία.