Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010

Πως διαλεξα διαδικτυακο ονομα (due to Estrella Rubia)

Κατοπιν του καλεσματος της Estrella, κανω αυτο το ποστακι για να εξηγησω πως διαλεξα το Sourotiri για διαδικτυακο μου ονομα.

Ας ξεκαθαρισω οτι απο το καλοκαιρι του 2005 μεχρι και την ανοιξη του 2007 διατηρουσα ενα αλλο blog, που πλεον εχει χαθει ακομη και απο τις cached σελιδες του Google. Πρωταρης τοτε, δεν φροντισα να παρω τα καταλληλα μετρα για να κρατησω την ψευδωνυμια μου στο internet, οποτε εκανα την μεγιστη μαλακια να βαλω για ψευδωνυμο το ψευδωνυμο που ειχα στο σχολειο, αυτο που εμοιαζε πολυ με το επιθετο μου, το ψευδωνυμο με το οποιο ημουν αρκετα γνωστος σε μια ομαδα ανθρωπων που ασχολουνταν με το ιντερνετ και ενα συγκεκριμενο μουσικο συγκροτημα και που, αν εκανες ενα Google search τοτε, ανετα εβρισκες και το πραγματικο μου ονοματεπωνυμο απο κατι διαγωνισμους που ειχα παρει μερος.

Καποια στιγμη λοιπον, ο κλοιος γυρω μου ειχε αρχισει να σφιγγει. Την υπαρξη του blog μου ειχαν μαθει πολλοι, και οχι παντα επιθυμητοι. Αρχισα να αυτολογοκρινομαι τρελα, οχι οτι τωρα δεν το κανω σε καποιο βαθμο, αλλα πραγματικα ειχα φτασει σε σημειο να κραταω μεσα μου πραγματα που ηθελα να γραψω.

Και εγενετο το καινουργιο blog.

Ηθελα λοιπον να ψαξω για ενα ψευδωνυμο το οποιο, αφενος να μου ταιριαζει, αφετερου να εχει και καποιο συμβολικο νοημα. Σε αυτο, αν προσθεσουμε και το γεγονος οτι ημουν και αρκετα χαρουμενος εκεινη την εποχη, καταλαβαινει κανεις πως θα ηθελα και μια χιουμοριστικη χροια.

Εκεινη λοιπον την περιοδο, η Λινα με κοροιδευε με διαφορες λεξεις, που τελειωναν ολες σε "ρι". Το μπανιστηρι δεν μου εκανε, το τρεχαντηρι επισης, το Sourotiri ομως μου εκατσε καλα. Καταρχας, εχει και χαιδευτικο: Σουρ. Δευτερον, για καποιον λογο ενιωσα οτι μου ταιριαξε. Τριτον, το σουρωτηρι ως αντικειμενο ξεχωριζει αυτο που θελεις και αυτο που ειναι περιττο [μιλαμε και γαμω τους συμβολισμους ετσι :Ρ]. Τεταρτον, τοτε μου φανηκε αστεια η εικονα ενος σουρωτηριου για αβαταρ. Και πεμπτον, δεν περιμενα να κρατησει τοσο πολυ :)))

17 σχολίασαν...:

nickpet είπε...

άντε και με το καλό, όταν μεγαλώσεις να γίνεις ένα ωραίο σετ κατσαρόλας Solingen Made in Germany!!!!!

teleytaios είπε...

Το σουρωτήρι ναι μεν ξεχωρίζει αυτό που θες από το περιττό, αλλά ενίοτε το περιττό μένει στο σουρωτήρι! Σε πειράζω.
Πολύ καλό, μπράβο.

Sourotiri είπε...

Νickpet, ευχαριστω για τις ευχες!!! Ζολινγκεν ρουλ!!!

Τελευταιε, κανω μπανιο τακτικα, μην στεναχωριεσαι :))))

Lorel είπε...

ναι,αλλά τι σουρωτήρι;
με τρυπες για μακαρόνια ή το άλλο που έχει σίτα;
:P
τις καλησπέρες μου =)

Sourotiri είπε...

Lorel, συμφωνα με το αβαταρ μου, μαλλον ειμαι σουρωτηρι με σιτα :)

Low Inertia είπε...

Ωραιος... Το ιδιο με βλεπω να κανω και εγω σιγα σιγα...

Sophia είπε...

ΧΑΧΑΧΑ, σκέψου ότι και η Μαφάλντα ένα σουρωτήρι διάλεξε για κράνος, γιατί αφήνει τις ιδέες να βγαίνουν!
;-ΡΡ

An-Lu είπε...

Μιά χαρά σε βρίσκω Σουρ! Άντε και χύτρα ταχύτητος! ;-)

zztop είπε...

το μαλακιστιρι ήταν πιασμενο;

Sourotiri είπε...

Low Inertia, αν το κανεις, ενημερωσε με για το νεο μπλογκ :)

Σοφια, ειδες; Δυο σε ενα!

Θενξ Αν-Λου :)

zztop, ρε φιλε, δεν εισαι καν πρωτοτυπος, ποσο μαλλον αστειος.

Νεφελη είπε...

Κοίτα να δεις που ένα σουρωτήρι μπορεί να κρύβει από πίσω ολόκληρη φιλοσοφία!!! :Ρ

!sweety! είπε...

Μπράβο βρε Σουρ!!Ποτέ δεν είχα σκεφτεί αυτή τη φιλοσοφική πλευρά ενός σουρωτηριού καθότι ήμουν της Θετικής και μεγαλύτερη κλίση είχα προς τα μαθηματικά παρά τη φιλοσοφία!

Καλώς σε βρήκα κιόλας...

Πολλά γλυκά φιλιά!

Just an Ordinary Pontios είπε...

σουρωτηρι του χαμομηλιού, ή του αλευριού όμως; έχει διαφορά. (έπρεπε να πω κάτι)

Sourotiri είπε...

Νεφελη, αν εισαι λιγο αρχοσχολος, ακομη και στο πιγκαλ μπορεις να βρεις συμβολισμο :)

!sweetie!, κι εγω της θετικης ημουν, αλλα καπως επρεπε να δικαιολογησω τον τιτλο που μου αρεσε βλεπεις :) Καλως ηρθες και στο μπλογκ μου :)

Pontie, νομιζω του χαμομηλιου ειμαι, ξερω γω, αυτο δεν φαινεται απο την profile foto;

Angelos είπε...

Και το σκεφτόμουν μια μέρα για το τι θα μπορούσε να σημαίνει...

Καλησπέρα...

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Αυτός ο συμβολισμός στο τέλος παρα πολύ μου άρεσε. Καλώς σε βρήκα!

Devoted to my craft είπε...

Πολύ καλό και αστείο, χαίρομαι. Thank you.