Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Google Searches @ Sourotiri's Place part 4 :)

ΟΚ, το ξερω, το 4ο μερος αργησε να βγει. Ιδου:

γιατι εκσπερματωνουμε πιο γρηγορα οταν αυνανιζομαστε: Ειναι θεμα ταχυτητας αγορι μου. Χαλαρωσε.

ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΑΓΑΜΙΑ: Πες το δυνατα και απο εξω σου: ΕΜΕΕΕΕΕΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!

αυνανισμος με ανοιχτο το κεφαλακι: Καλυτερα να πας σε κανεναν ανδρολογο, γιατι αυνανισμος με κλειστο το κεφαλακι δεν νοειται.

wwwi.gamiete.sths,toyaletes.h 18xronh: Λοιπον, αυτο το search εγινε ακριβως οπως το βλεπετε. Ο συντακτης του προφανως κατι παρεξηγησε. Πρωτη παρεξηγηση, οτι google search και url πρεπει να συνδεθουν. Δευτερον, προφανως επηρεασμενος απο το iPhone, προσθετει ενα αθωο "i" στο www. Τριτον, σου λεει κατσε ρε φιλε, γιατι μονο τελειες; Τα αλλα σημεια στιξης δηλαδη στο πηγαδι κατουρησαν;

ιστοριες με γαμουσαν και μου εβαζαν κερασακια: Αφου δεν σου εβαζαν καρπουζακια, μην παραπονιεσαι.

οι αντρες θελουν οι κοπελες τους να ειναι παρθενες: Μυθος.

αιμοροιδες τι να αποφύγω: Τα καφτερα :) Σεξ κανε ελευθερα.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.....ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ...... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟς ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ..... !!!!!!!!!!!!!!!: Αυτο δεν ειναι google search ρε φιλε, αυτο ειναι ολοκληρη ανακοινωση.

μαλακιζομαι για τη μανα μου: Κι εγω αν ημουν παιδι της Angelina Jolie το ιδιο θα εκανα.

μπορεί να κοιμηθείς στο αεροδρόμιο της ζυρίχης: Προσεξτε το νοημα της φρασης. Δεν μας λεει εδω οτι "εχεις την ικανοτητα να κοιμηθεις στο αεροδρομιο της ζυριχης" αλλα εννοει "ΙΣΩΣ κοιμηθεις στο αεροδρομιο της ζυριχης". Παμε παλι:

Ισως κοιμηθείς στο αεροδρόμιο της ζυρίχης: Ποιος ρε φιλε, εγω;

γαμιεμαι με το αυτοκινητο: Ελπιζω η μηχανη να ειναι κλειστη, το αυτοκινητο να μην ειναι εν κινησει και η εξατμιση να ειναι προσφατα καθαρισμενη :)

ειναι αληθεια οτι πηραν πισω το μετρο για την απαγορευση του τσιγαρου: Ναι, ναι, θα'θελες.

ξεκινησα παιδαγωγικα και κατεληξα: Ζωη σε λογου μας.

ποσα μορια παιρνει μια εγκυος μαθητρια στις πανελληνιες?: ΕΝΑ. Ξερεις ποιο.

πως χωριζουμε γνωστους απο αγνωστους σε μια συναρτηση: Σε μια συναρτηση αγορι μου ΔΕΝ το κανεις. Σε μια εξισωση, ισως.

αν εισαι παντρεμενος το ενσημο μου κοστιζει περισσοτερο: Εσυ που εισαι μαλακας να δεις ποσο κοστιζεις στην ψυχικη μου υγεια.

πως να παταω τον συμπλεκτη αυτοκινητου: Δοκιμασε με το κεφαλι. Δουλευει 100% εγγυημενα.

Πόντιος που πάλεψε εικοσι μέρεσ με τα κύμματα: Δεν ξενερωνουμε ποτε ρε εμεις οι Ποντιοι :Ρ

αν καποιος σου δινει μια συμβουλη ειναι σαν αν σου δινει με το ενα χερι: Μια μουτζα; Μια μπουνια; Μια σφαλιαρα; Το βρηκα;

14 σχολίασαν...:

Low Inertia είπε...

''ιστοριες με γαμουσαν και μου εβαζαν κερασακια''

Χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!!

ephee είπε...

Μπα σε καλό σου πρωινιάτικο!
Αν και έχω μια μικρή ένσταση.. "γαμιέμαι με το αυτοκίνητο" έγραψε ο έτσι.. δεν έγραψε "γαμάω το αυτοκίνητο". Μην ανακατεύεις την εξάτμιση, επικεντρώσου στο λεβιέ.
ΥΕΗ!

Angelos είπε...

"ποσα μορια παιρνει μια εγκυος μαθητρια στις πανελληνιες?: ΕΝΑ. Ξερεις ποιο."

και προφανώς το "πήρε" το μόριο την κατάλληλη στιγμή!!!

An-Lu είπε...

Πολύ σεξ και ασυναρτησία βρε Σουρ!

princess είπε...

Ti google search παιδι μου, τουτο δω ειναι ο φωτεινος παντογνωστης και η Κατινα η καφετζου μαζι, δυο σε ενα!

teleytaios είπε...

Μου έφτιαξες τη μέρα. Να 'σαι καλά.

Estrella είπε...

Πολύ γαμάτο ποστάκι σου λέω παιδί μου, μου έφτιαξες τη μέρα, επιτέλους χαμογέλασα λίγο.

Estrella είπε...

Και έκατσα να δώ τα δικά μου χαχαχααχ πολυ καλό και μάλιστα το blog σου είναι η πρώτη ulr παραπομπής στο δικό μου, είσαι το γαμάτο sourotiri oeo.

Angelos είπε...

Estrella,

και για εμένα ο σουρ είναι ο πρώτος ιστότοπος παραπομπής...και όταν λέμε πρώτος το εννοούμε με πολύ μεγάλη διαφορά!!!

Μήπως μας κάνει καμιά μαγκιά και εμείς δεν την γνωρίζουμε;;;

Sourotiri είπε...

ephee, γιατι ρε, ειναι πιο ευφανταστο να πηδιεσαι με την εξατμιση, non? :PPPPPPP

Estrella και Αγγελε, αντι να με ευχαριστησετε που με οχημα το Sourotiri's Place ερχονται λαοθαλασσες ολοκληρες στα μπλογκζ σας, καθεστε και ψαχνεστε αν εχω κανει καμια λαδια... Τσκ τσκ τσκ... Αχαριστοι, ε αχαριστοι, ου να μου χαθειτε :Ρ

Νεφελη είπε...

ιστοριες με γαμουσαν και μου εβαζαν κερασακια λέει....Χαχαχαχαχαχα. Πού ακριβώς τα έβαζαν?? Και γιατί κερασάκια? Γιατί όχι σταφύλια, αχλάδια, μπανάνες????

Sourotiri είπε...

Νεφελη, υποθετω πως του τα εβαζαν στον κωλο μετα το σεξακι, ειναι αυτο που λενε το κερασακι στην τουρτα :ΡΡΡΡ

(Δεν υπαρχει αντιστοιχη εκφραση με καποιο αλλο φρουτο, καταλαβαινεις).

Άννα είπε...

Δε μπορώ να σταματήσω να γελάωωωω!!!
Να σαι καλά!!!

Left Titty είπε...

woo hoo, tha to psaksw ki egw!