Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

Ένα "What the fuck?!?!?" τηλεφώνημα :) Enjoy :)

Σήμερα δέχτηκα ένα από τα πιο περίεργα τηλεφωνήματα της ζωής μου. Όταν χτύπησε το κινητό, με έκπληξη είδα το όνομα που με καλούσε. Ήταν η μητέρα ενός παλιού μου μαθητή, με την οποία είχα να μιλήσω από το τέλος της προηγούμενης σχολικής περιόδου. Πρόκειται για μια γυναίκα που μεγαλώνει τα παιδιά της μόνη της, χωρισμένη από τον άντρα της. Υπέθεσα ότι πήρε τηλέφωνο για να δει τι κάνω. Αλλά, αν ήταν έτσι τα πράγματα, δεν θα επρόκειτο για ένα από τα πιο περίεργα τηλεφωνήματα που έχω δεχτεί ποτέ.

Μετά τα καθιερωμένα χρόνια πολλά, μου εξήγησε πως μια γειτόνισσα της είχε προβλήματα με τον άντρα της, ο οποίος την απατάει. Μάλιστα, μου είπε πως αυτός ο τύπος είναι έτοιμος να φύγει μέσα στην επόμενη εβδομάδα από την χώρα, μαζί με την γκόμενα, και να παρατήσει στα κρύα του λουτρού την γυναίκα του. "Και αυτή η καημένη τώρα, ξέρεις, προσπαθεί να συμμαζέψει τον άντρα της και να σώσει το σπίτι της, καταλαβαίνεις", μου είπε. Στην πορεία, η γνωστή μου μου έδωσε και την μάνα της, για να μου τα πει κι αυτή. Όντως, η μάνα της μου είπε τα ίδια πράγματα, διανθισμένα με αρκετή σάλτσα, φροντίζοντας να χτυπήσει στο συναίσθημά μου.

Όση ώρα άκουγα την ιστορία της γειτόνισσας, είχα πραγματικά μια τεράστια απορία, γιατί στον πούτσο θα έπρεπε να ενδιαφέρει εμένα όλο αυτό. Όχι απλώς δεν με αφορούσε, αλλά και σαν ιστορία με άφηνε παγερά αδιάφορο. Από ένα σημείο και μετά, κατάλαβα πως πήγαινε να με πιάσει νευρικό γέλιο, γιατί από το πουθενά, μετά από 6-7 μήνες, το συγκεκριμένο δίδυμο μάνας-κόρης με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου πει μια πικάντικη, κουτσομπολίστικη ιστορία.

Τα πράγματα άρχισαν να γίνονται ακόμη πιο περίεργα όταν μου ζήτησαν μια χάρη: Να πάρω τηλέφωνο με απόκρυψη στο τηλέφωνο του γκομενιάρη άντρα και να του πω ότι ξέρω πολύ καλά ότι έχει σκοπό να φύγει στο εξωτερικό, να του πω ότι θα το μετανιώσει και ότι η γκόμενα του είναι μια τσούλα. Όλο αυτό, μου είπε, θα γινόταν με την συγκατάθεση της γυναίκας του, η οποία έσπευσε σε αυτές για να την βοηθήσουν. Ήθελε να κάνω το τηλεφώνημα με "σταθερή, μπάσα και αντρίκια φωνή".

Αναρωτήθηκα αν είμαι ο πρώτος άντρας που είχαν σκεφτεί, και γιατί δεν έκαναν αυτήν την απίστευτη πρόταση σε κάποιον του στενότερου κύκλου τους. Πριν προλάβω καν να εκφράσω αυτήν μου την απορία, μου είπε πως ο γκομενιάρης άντρας γνώριζε όλους τους άντρες του στενού περιβάλλοντος και υπήρχε κίνδυνος να αναγνωρίσει τον καλούντα από την φωνή.

Δεδομένου ότι τον τελευταίο καιρό έχω καταπιαστεί με τα αστυνομικά μυθιστορήματα, για μια στιγμή ένιωσα πραγματικά σαν ήρωας βιβλίου. Ευτυχώς όμως, αυτό το συναίσθημα έφυγε ταχύτατα και συνειδητοποίησα το γελοίο του όλου πράγματος. Της είπα ότι αυτό που μου ζητάει είναι πολύ περίεργο, και ευτυχώς, δεν με πίεσε ιδιαίτερα. Έκλεισα το τηλέφωνο προσπαθώντας να χωνέψω αυτό που είχαν ακούσει τα αυτάκια μου λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα.

Αργότερα, με πήρε τηλέφωνο ο γκόμενος μιας πολύ καλής μας φίλης, η οποία κάνει ακόμη μαθήματα με τον παλιό μου μαθητή. Μου έκανε πλάκα και μου είπε την ατάκα που μου προτάθηκε να πω στον γκομενιάρη άντρα. Γέλασα με την ψυχή μου, και μετά, όταν μίλησα με την φίλη μου και καθηγήτρια του παιδιού, αυτή μου είπε τα ίδια. Ότι δηλαδή την ρώτησαν αν έχει κάποιον άντρα στο στενό της περιβάλλον, μάλλον αποκρύπτοντας της τον σκοπό για τον οποίο τον ήθελαν. Όταν έκανε το λάθος και ψέλλισε "ναι, έχω έναν φίλο", την πίεσαν να πάρει τηλέφωνο αυτόν τον φίλο της εκείνη την στιγμή (!), μίλησαν μαζί του (!!!) και προσπαθούσαν να τον ψήσουν. Ευτυχώς το παιδί αρνήθηκε, και μετά σκέφτηκαν να πάρουν εμένα τηλέφωνο.

Η Λίνα φυσικά, μου είπε πως υποπτεύεται ότι ο γκομενιάρης άντρας της γειτόνισσας δεν υπάρχει, και πως το τηλεφώνημα προοριζόταν για τον πρώην άντρα της γνωστής μου, και πατέρα του παλιού μου μαθητή. Αυτή η υπόθεση έβγαζε πολύ μεγαλύτερο νόημα, αλλά και πάλι, δεν μπορούμε να ξέρουμε.

Κάπως έτσι έχει η ιστορία λοιπόν. Εμένα δεν μου φτάνουν οι λέξεις για να σχολιάσω όλο αυτό το σκηνικό. Σας το περιέγραψα όσο πιο λεπτομερώς μπορούσα, και, ίσως για πρώτη φορά, πεθαίνω από ανυπομονησία να διαβάσω τα σχόλιά σας :)

Απλά θα πω, πως, ακόμη και τώρα, αναρωτιέμαι αν όλο αυτό το πράγμα έγινε.

19 σχολίασαν...:

ria είπε...

καλά πόσων χρονών είσαι και δεν ξέρεις τι καρακατινάρες είμαστε εμείς οι γυναίκες;;;

νόμιζα ότι το είχες πάρει χαμπάρι ότι ότι πιο ποταπό μπορεί να σκεφτεί ανθρώπινος νους, είναι ικανές να το πραγματοποιήσουν. δε δέχονται δε, κανένα εμπόδιο. τα παρερχονται όλα. με καθε τρόπο.

επί του θέματος τώρα. το πιο πιθανό είναι να θέλουν μάνα και κόρη να τηλεφωνήσεις στο σύζυγό της παρά σε κάποιον από τη γειτονιά. σιγά μην έμπαιναν σε τέτοιο κόπο για τη γειτόνισσα. αλλά το θέμα είναι ότι η τύπισσα σου είχε αφήσει σχετικά καλή γνώμη. μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις; κάτι ήξερε ο άνθρωπος που την παράτησε...

και βγάλε τη λεκτική επαλήθευση.

nefelokokkugia είπε...

Αγαπητό sourotiri....Μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο τον άντρα μου και να του πεις να με παρατήσει?

χχαχχαα Σοβαρά πάντως, είναι θεές. Μάνα και κόρη. Πίστεύω και εγώ, ότι μάλλον για τον δικό της άντρα πρόκειται. Σιγά μην είχαν τέτοιο κωλοσφίξιμο για την γειτόνισσα. Τόσος αλτρουισμός πια?

Sourotiri είπε...

ria, δεν είμαι και τόσο μεγάλος είναι η αλήθεια, και τέτοιο δείγμα κατινιάς πρώτη φορά είδα :) Όσο περνάει η ώρα, τόσο περισσότερο πιστεύω κι εγώ ότι το τηλεφώνημα προοριζόταν για τον πρώην σύζυγο.

Και όχι, δεν είχα καλή γνώμη για την τύπισσα. Βαριέμαι να ψάξω, αλλά έχω ξανακάνει ποστ για αυτήν.

Η λεκτική επαλήθευση δεν θα βγει, γιατί κάθε φορά που την βγάζω μου την πέφτουν bot που γεμίζουν τα σχόλια με επικίνδυνες διευθύνσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που την έβαλα φυσικά, και όχι για να σε ταλαιπωρώ :)

Νεφελοκοκκυγία, όπως είπα και πιο πάνω, αυτή είναι η πλέον λογική εξήγηση. Θα περιμένω το τηλέφωνο του αντρός σου να τον πάρω :)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

χαχα καλά απίστευτο δίδυμο, μάνα-κόρη.
Το κορυφαίο είναι η σκηνοθετική οδηγία να κάνεις "σταθερή, μπάσα και αντρίκια φωνή" !

Υ.γ ο άντρας της δεν θα καταλάβαινε την φωνή σου αφού έκανες τόσο καιρό μάθημα στο παιδί του?

ephee είπε...

Εεεε... δε θέλω να σε κάνω να νιώσεις μειονεκτικά, αλλά μου'χουν ζητήσει κι εμένα να βάλω τον άντρα να κάνει τέτοιο τηλεφώνημα..
Και να φανταστείς, δεν πτοήθηκαν καθόλου που ο άντρας δε μιλούσε ελληνικά..
Αυτό κι αν είναι "wtf?!?!?!"

Sourotiri είπε...

Τουρνέ, όχι, εγώ τον άντρα της δεν τον είχα δει ποτέ. Σου θυμίζω ότι ήταν ήδη χωρισμένοι.

Ephee, μπορεί αυτός να ήταν ο λόγος που είπαν στον άντρα σου, να ακουστεί πιο τρομακτικός με τα σπαστά ελληνικά :ΡΡΡ

θεία ελένη είπε...

Μάλλον για τον άντρα της πρόκειται και όχι για κάποιον άλλον.

Μην μπλέξεις παιδί μου. Δεν αξίζει.

μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες είπε...

Συμφωνώ με τους προηγούμενους, σιγά μην την έπιανε τέτοιο κόψιμο για τη γειτόνισσα.
Συμπέρασμα: Καλά κάνω κ δεν το σηκώνω όταν με παίρνουν με απόκρυψη.

ΥΓ. Έχω τα κινητά κάποιων πρώην μου, να στα στείλω; :-Ρ

Sourotiri είπε...

Θεία Ελένη, φρόντισα να μείνω έξω από την φασαρία :) Καλωσήρθες και στο blog μου, παρεμπιπτόντως :)

γάτα, δεν σε έχω συνηθίσει ακόμη με αυτό το ψευδώνυμο. Άσε που βλέπω το όνομα σου να κρύβεται πίσω από την φώτο. Άλλαξε το, άρδην :)

Όσο για τους πρώην σου, να ξέρεις ότι είναι 10€ το τηλεφώνημα. Φιλική τιμή :)

An-Lu είπε...

Απιστευταμπλ...!!!

μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες είπε...

Βρες μου ένα καλύτερο να το αλλάξω :-Ρ

Όσο για τα τηλεφωνήματα στους πρώην, ζήτησε χρέωση του αποδέκτη της κλήσης, εγώ δν πληρώνω τίποτα γι αυτούς :-Ρ

Marina είπε...

Θα πρέπει να σου ήρθε το φοβερό χάχανο όταν σου εξιστορούσαν τα πώς και τα διότι..
Α(νά)βυσσος το "μυαλό" του κάθε καρακατσουλιού..

teleytaios είπε...

Δεν έπραξες σωστά φίλε σουρωτήρι. Έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο και να πεις σ' αυτόν τον έρημο να φύγει μια ώρα νωρίτερα...

Άει σιχτίρ καρακαλτάκες...
(Αυτό το τελευταίο μου βγήκε αυθόρμητα)

amalthia είπε...

καλησπέρα.ακολούθησα υπνωτισμένη τον σύνδεσμο που έβαλε η Έφηη η οποία είναι ικανή να εμπνευστεί απο ενα κόμεντ η ποστ αλλουνού και να κάνει ολόκληρο ποστ.

το έχει κάνει και για μένα αυτό..αν ακι εμένα δεν μου έβαλε λινκ,να θυμηθώ να της κλαφτώ.

δεν έχει άδικο όμως μας έστειλες με την ιστορία σου. όλα τα είχε...τηλεφωνήματα,παρακάλια,μάνε,παιδιά,γκόμενες...να σου πω την αλήθεια μου νόμιζα θα σου ζητούσαν να τον σκοτώσεις. τυχερός είσαι!

Sourotiri είπε...

An-Lu, σιγά σιγά το συνηθίζω :)

Μαρίνα, ειλικρινά απορώ το πως κρατήθηκα :)

Τελευταίε, η αλήθεια είναι ότι θα την είχε την πλάκα του :Ρ

Αμάλθια, καταρχάς καλως ήρθες στο μπλογκ μου, να ξανάρθεις :Ρ Μην παραπονιέσαι που δεν σου έβαλε λινκ η Έφη, εμένα θα αρχίσει να μου ζητάει ποσοστά σε λίγο :)

Χαχαχαχαχαχα!!! Το σκέφτηκα προς στιγμήν ότι θα μου ζητήσει να τον ξεκάνω, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι είναι από τα αστυνομικά που διαβάζω πρόσφατα :)

Νεφελη είπε...

Τελικά από 'δω δε φεύγει κανείς αν δεν τα ακούσει όλα!! Το εν λόγω περιστατικό μου θύμισε κάτι που είχαμε κάνει με τις φίλες μου στα 14 μας, που με την απέραντη αίσθηση σοφίας που μας διακατείχε, συμφωνήσαμε να πάρω εγώ τηλ την κοπέλα ενός αγοριού που άρεσε σε κάποια και να της πω με αντρική φωνή ότι είμαι ένας φίλος του και ότι αυτός την πέφτει σε άλλη. Αλλά αν τελικά αυτά συμβαίνουν και σε ηλικίες γάμου, να μην έχω πια τύψεις ότι ήμουν ένα χαζοχαρούμενο ηλίθιο!! :))

Sourotiri είπε...

Νεφέλη, στα 14 όλα επιτρέπονται :) Στα 40βάλε πάλι, μάλλον όχι. Πόσο μάλλον στα 60βάλε, που ήταν και η μάνα της γνωστής μου :)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ δεν υπάρχει αυτή η ιστορία χαχαχα!Και μετά λέμε ότι οι ξεδοντιάρηδες στην Πάνια είναι σικέ.Λες κι αν πάρεις τηλέφωνο αυτομάτως θα πειστεί ο μπερμπάντης, θα αφήσει την γκόμενα και θα γυρίσει στη γυναίκα του.Φαντάζεσαι να τον έπειθες και μετά να έβρισκε γκόμενο η γυναίκα και να σε έπαιρνε εκείνος να σου ζητήσει να της τηλεφωνήσεις; Χαχα! (μεταξύ μας, έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να το κάνεις επάγγελμα; Θα το πείς "Παίρνω τηλέφωνο τον άντρα σου".Γαμώ τα φράγκα!) :P:P
Καλώς σε βρήκα και σε βάζω και στις φαβορίτες μου για να μπορώ μετά να έχω την οικειότητα να σου πω να πάρεις και τον δικό μου άντρα (....και να του πείς να με αφήσει ήσυχη να ζήσω τον έρωτά μου με τον Λατίνο που γνώρισα στα Μπαρμπέιντος!) :P:P

Sourotiri είπε...

Μάγισσα Κίρκη, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την πρόταση σου να το δω επαγγελματικά :))) Τώρα να ξέρεις πως, αν θέλεις να κάνω αυτό το τηλεφώνημα θα σου κοστίσει 50€ χωρίς απόδειξη, 70€ με απόδειξη. :ΡΡΡ