Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Η mini οδύσσεια μιας φορητότητας.

Εδώ και καιρό άκουγα πολλούς ανθρώπους γύρω μου να λένε ότι έχουν εκβιάσει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για να πάρουν καλύτερη επιδότηση και -άρα- καλύτερη συσκευή. Αυτό που ακολουθεί δεν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι η δικιά μου προσπάθεια να κάνω το ίδιο πράγμα.

Το συμβόλαιο μου με την Vodafone έληξε πριν καμιά εικοσαριά μέρες. Εγώ δεν το είχα καν πάρει είδηση, αλλά ήξερα ότι πλησίαζε ο καιρός για να πάρω την επιδότηση. Είχα ήδη αρχίσει να ψάχνω τις συσκευές κινητής που μου έδινε η Vodafone και είχα καταλήξει σε αυτήν. Πήρα εντελώς ενημερωτικά τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να ρωτήσω πότε λήγει το συμβόλαιο μου και πόση είναι η επιδότηση. Η κοπέλα μου είπε πως το συμβόλαιο μου έχει ήδη λήξει και πως η επιδότηση μου είναι 61€. Μετά από την ερώτηση που της έκανα γιατί είναι τόσο μικρή, μου είπε πως θα μπορούσαν να μου δώσουν 74€.

Το συγκεκριμένο ποσό φυσικά και δεν με ικανοποιούσε, μιας και η συσκευή που ήθελα να πάρω είχε 240€ αρχική τιμή. Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να βάλω από την τσέπη μου 165€, ποσό που δεν μου περίσσευε. Θα ήθελα να πάρω μια επιδότηση γύρω στα 200€ και να δώσω από την τσέπη μου ένα ποσό γύρο στα 50€.

Με αυτά κατά νου, το επόμενο πρωί κίνησα στην αγορά, να δω τι έχουν να μου πουν και οι άλλες εταιρείες περί αυτού. Στην Cosmote η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα ήταν απογοητευτικά. Καταρχάς δεν είχαν την συσκευή που ήθελα και δεύτερον μου έδιναν ακριβώς την ίδια επιδότηση με την Vodafone. Άσε που η υπάλληλος του Γερμανού συμπεριφερόταν λες και δεν ήθελε να μου πουλήσει τίποτα, μιλούσε βαριεστημένα και με κοίταζε κάπου στον λαιμό και όχι στα μάτια. Σε κάποια στιγμή πρέπει να αφαιρέθηκε κιόλας και εγώ της μιλούσα χωρίς να παίρνω απάντηση. Όλη η συνάντηση ήταν απλά ένα τραγικό fail, μπορώ να πω.

Η επόμενη μου στάση ήταν η Wind. Ευτυχώς όταν μπήκα μέσα, το κατάστημα ήταν άδειο. Με περιέλαβε μια κοπελίτσα, καμιά σχέση με την άλλη της Cosmote. Την ενημερώνω ότι είμαι συνδρομητής Vodafone, ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου, ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την επιδότηση που μου δίνουν, ότι θέλω την τάδε συσκευή και την ρωτάω τι επιδότηση μπορούν να μου κάνουν αυτοί. Πάει η κοπελίτσα στην υπεύθυνη του καταστήματος, της λέει όλο το story και γυρίζει πίσω και μου ανακοινώνει ότι μου δίνουν 175€ επιδότηση, δηλαδή, 100€ παραπάνω από την Vodafone.

Επιλέγω να μην αποδεχτώ την προσφορά της Wind αμέσως, και έτσι πετάγομαι στο κατάστημα της Vodafone. Η αλήθεια είναι πως είμαι ευχαριστημένος από το δίκτυο τους, το σήμα τους και γενικά από αυτά που μου προσφέρουν, και πως αν η Vodafone μου έκανε πλέον την ίδια προσφορά με την Wind, θα έμενα ασυζητητί. Από το κατάστημα μου λένε πως μπορούν να δώσουν απλά τα 75€, και αν θέλω να κάνω κάποια ιδιαίτερη συνεννόηση, αρμόδιο είναι το τμήμα στα κεντρικά γραφεία.

Έρχομαι σπίτι, κάνω ένα καφεδάκι κι ένα τσιγάρο και παίρνω τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Εξηγώ όλη την ιστορία, και καταλήγω ότι η Wind μου δίνει 100€ παραπάνω από εσάς ρε παιδιά, μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο; Η κοπέλα μου λέει ότι θα με καλέσουν σε μισή ώρα για να μου απαντήσουν. Πράγμα που όντως γίνεται. Και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου δώσουν ούτε 1€ παραπάνω από την επιδότηση. Τόση είναι, κι αν την θέλετε. Δηλαδή τους λέω, να πάω να κάνω την αίτηση φορητότητας στην Wind; Αυτό είναι δικό σας θέμα, μου απάντησε η τηλεφωνήτρια.

Ξεκινάω λοιπόν για το κατάστημα της Wind, όπου με συνοπτικές διαδικασίες υπογράφω την αίτηση φορητότητας και παίρνω την συσκευή. Εδώ να σημειώσω ότι αυτό το κομμάτι μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, πως γίνεται δηλαδή μια εταιρεία να μου δίνει συσκευή χωρίς να έχω υπογράψει συμβόλαιο μαζί της, αλλά απλά την αίτηση ότι θέλω να μεταφερθώ σε αυτήν. Εκτός και αν υπέγραψα και συμβόλαιο και δεν το κατάλαβα. Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την κίνηση δεν την περίμενα, γιατί είχα υπόψιν ότι η Vodafone, με το που δει την αίτηση φορητότητας, θα μου έκανε μια ισάξια ή καλύτερη προσφορά, την οποία φυσικά και θα αποδεχόμουν.

Τώρα όμως ήξερα ότι έχω πληρώσει 65€ για μια συσκευή στην Wind, που στην περίπτωση που αποδεχόμουν την αντιπρόταση της Vodafone, δεν πρόκειται να πάρω πίσω. Εκτός των άλλων, εγώ με τι μούτρα θα πήγαινα στο κατάστημα της Wind και θα τους έλεγα πάρτε πίσω ένα σφραγισμένο κινητό που το άνοιξα, του πέρασα ονόματα και τηλέφωνα, το ρύθμισα, κτλ; Με απλά λόγια, η Wind, δίνοντας μου αμέσως την συσκευή έχει προσπαθήσει να με εγκλωβίσει ηθικά, πράγμα που διαπιστώνω ότι το έχει καταφέρει.

Το καλό φυσικά είναι ότι έχω κερδίσει 100€ παραπάνω έκπτωση για την συσκευή που ήθελα να αγοράσω και, δεδομένου ότι δεν είμαι και κανένας άσος στα παζάρια, με ικανοποιούσε πλήρως. Το κακό είναι ότι δεν μπορούσα πλέον να διεκδικήσω παραπάνω. Και μεταξύ μας, δεν έχω και την όρεξη να το κάνω.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας δέχτηκα ένα τηλέφωνο από την Vodafone, πράγμα που περίμενα. Αυτό που δεν περίμενα όμως ήταν να με πάρει τηλέφωνο ένας τύπος που μου το έπαιζε ο-μάγκας-ο-πολλά-βαρύς. Το λεξιλόγιο του βεβαίως και ήταν εντός των ορίων της ευγένειας, αλλά το ύφος του πρόδιδε έναν άνθρωπο το λιγότερο εκνευρισμένο με την πάρτη μου. Στην αρχή, μέχρι να συνειδητοποιήσω το γελοίο της όλης κατάστασης, ψάρωσα, αλλά μετά πέρασα στην αντεπίθεση. Ακολούθησε λοιπόν ο εξής διάλογος:

-Παρακαλώ;
-Γεια σας, ο κύριος Sourotiri;
-Ο ίδιος.
-Καλησπέρα σας κύριε Sourotiri, είμαι ο κύριος -ας τον πούμε- Εκνευρισμένος από την Vodafone και σας παίρνω τηλέφωνο γιατί βλέπω ότι έχετε υποβάλλει μια αίτηση φορητότητας από το δίκτυο μας προς την Wind.
-Σωστά.
-Α, αληθεύει δηλαδή.
-Βεβαίως.
-Γιατί έτσι κύριε Sourotiri;;;
-Γιατί η Wind μου δίνει 100€ μεγαλύτερη έκπτωση από εσάς για αγορά νέας συσκευής.
-Ναι, αλλά πόσο πάγιο θα πληρώνετε;
-29€. Και σε σας για το ίδιο πάγιο μιλούσαμε.
-Μπορείτε να μου πείτε κάτι; Μήπως σας προσέγγισε κανένας από την Wind για να αλλάξετε δίκτυο;
-Όχι φυσικά, μόνος μου πήγα.
-Μάλιστα... Κοιτάξτε να δείτε... Αυτή η κίνηση της Wind όπως καταλαβαίνετε έγινε γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός... Και εσείς δεν θεωρήσατε σωστό να μας ενημερώσετε πριν αιτηθείτε να αλλάξετε δίκτυο;
-Μα το έκανα.
-Το κάνατε;
-Βεβαίως. Και η απάντηση σας ήταν ότι η επιδότηση παραμένει η ίδια.
-Που πήρατε τηλέφωνο;
-Στην εξυπηρέτηση πελατών.
-Ναι, μα η εξυπηρέτηση είναι κάτι ενημερωτικό...
-Ναι, και η κοπέλα που μου μίλησε μου είπε ότι θα διερευνήσει το θέμα και θα με πάρει σε λίγη ώρα, πράγμα που έγινε. Και δεν μου αυξήσατε την επιδότηση.
-Δεν το ήξερα αυτό. Εν πάσει περιπτώσει, εγώ τώρα έχω να κάνω μια αντιπροσφορά...

Μου αναλύει την αντιπροσφορά και διαπιστώνω ότι είναι ίδια με της Wind.

-Συγνώμη, να σας κάνω μια ερώτηση; Έπρεπε να δείτε την αίτηση φορητότητας για να μου κάνετε καλύτερη προσφορά; Δηλαδή πριν δεν είχατε και τώρα έχετε;
-Κοιτάξτε να δείτε, καταλαβαίνετε πως αν οι εταιρείες έδιναν όση επιδότηση θέλουν οι πελάτες, θα είχαν όλοι iPhone και οι εταιρείες θα ήταν χρεωκοπημένες.
-Ναι, αλλά αυτό δεν αφορά εμένα. Εγώ βλέπω ότι στην παρούσα στιγμή, η Wind μου έδωσε αμέσως καλύτερη τιμή και μάλιστα χωρίς παρακάλια.
-Δεν είναι έτσι κύριε Sourotiri, τα βλέπετε πολύ στεγνά τα πράγματα (!!!!!!).
-Τα βλέπω στεγνά;;;
-Ναι, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...
-Αλήθεια; Και πως είναι;
-Εμείς αυτήν την προσφορά την κάνουμε γιατί σας έκανε η Wind τέτοια προσφορά. Και θα δείτε ότι του χρόνου, η Wind θα σας δώσει μικρότερη επιδότηση και θα ζητήσετε προσφορά και από εμάς.
-Εγώ αυτό που βλέπω, είναι ότι είμαι 11 χρόνια συνδρομητής σας, πάντα πληρώνω τους λογαριασμούς μου στην ώρα τους, και κάθε χρόνο δεν διαμαρτυρήθηκα ποτέ για τις πενιχρές σας επιδοτήσεις. Δηλαδή αν έρθει ένας συνδρομητής της Wind και σας πει ότι θέλει να έρθει σε σας, θα του δώσετε καλύτερη προσφορά από αυτήν της Wind, αυτό θέλετε να πείτε;
-Ναι, αυτή ειναι η πολιτική της εταιρείας.
-Ωραία τότε, τα λέμε σε έναν χρόνο πάλι. Παρακαλώ αποδεχτείτε την αίτηση φορητότητας προς το παρόν.
-Καλώς κύριε Sourotiri. Γεια σας.

Την επόμενη μέρα με ξαναπήραν τηλέφωνο από την Vodafone. Αυτήν την φορά μίλησα με μια γλυκύτατη κοπελίτσα που μου έκανε την ίδια ακριβώς προσφορά. Αρνήθηκα χωρίς παρατράγουδα αυτήν την φορά, και από σήμερα άλλαξα δίκτυο.

Και μόλις διαπίστωσα ότι μέσα στο σπίτι το σήμα είναι καμπάνα, σε αντίθεση με αυτό της Vodafone. Καλή αρχή κάναμε, δεν μπορώ να πω :)

24 σχολίασαν...:

Sophia είπε...

Πάντως, είναι τραγικό που δεν επιδοτούνται ποτέ οι πελάτες οι παλιοί και οι σταθεροί με τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά τους καινούριους τους δελεάζουν με όλο και καλύτερες προσφορές!!! ;-ΡΡΡΡ

Για τις συνδέσεις και τις επιδοτήσεις κινητών δεν έχω να πω, δεδομένου ότι κάνω πενιχρότατη χρήση και είμαι ακόμα με κάρτα, αλλά κάνω την αναγωγή στις συνδέσεις του ίντερνετ και βγάζω σπυράκια...

nickpet είπε...

κι εγώ έχω να καταθέσω μια παρόμοια κατάσταση που έζησα, με τη μόνη διαφορά ότι η δική μου φορητότητα... δε πραγματοποιήθηκε ποτέ γιατί ...η υπάλληλος της WIND είχε γράψει λάθος το νούμερο του κινητού μου (Cosmote) και εγώ περίιιιμενααααα. Όταν ανακάλυψα την πατάτα (εγώ και όχι αυτοί) είχε περάσει η προθεσμία για τη συγκεκριμένη προσφορά, την οποία προσφορά κσι ΔΕ μου έδωσαν ποτέ.

Ex Estrella είπε...

Καλά έκανες. Εγώ από την άλλη δεν ασχολούμαι με τέτοια ρε παιδί μου. Δύσκολα αλλάζω συσκευή και όταν αποφασίσω να την αλλάξω βλέπω πόσο κάνει, κοιτάω τι δίνει το πρόγραμμα και τέλος. Είμαι στη cosmote, έφυγα από χρόνια συνδρομητής (και καλός μάλιστα) της Vodafon γιατί με πρήξανε για το σήμα, αλλιώς δεν θα έφευγα και τώρα δεν αλλάζω με τίποτα.

ephee είπε...

Σουρωτηράκι, πολύ θα σε λυπήσω, αλλά έπεσες στα τάρταρα της εκτίμησής μου μ'αυτό το post.
Και θα σου πω γιατί (κι έχεις να διαβάζεις ώωωωρα)
Αυτό το παιχνιδάκι των εταιριών το έπαιξα κι εγώ παλιότερα όταν επί 6 χρόνια ήμουν συνδρομήτρια vodafone και μάλιστα το 2007 τους έκανα έναν ωραιότατο λογαριασμό κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στη Βραζιλία, ύψους 680 ευρώ!
Συνολικά τους είχα στάξει μέσα σ'ένα χρόνο, 1400 για να πάρω επιδότηση αξίας 110 ευρώ, και μια συσκευή που μου έσπαγε τα νύχια και τα νεύρα, γιατί ήθελε φόρτιση κάθε 12 ώρες (ούτε καν 24!)
Αφού λοιπόν πήγα να πληρώσω τον εν λόγω λογαριασμό, είδα στο ταμείο "Ελάτε στη vodafone χωρίς κόστη φορητότητας", και μπροστά σε μια τεράστια ουρά ρώτησα την υπάλληλο "γιατί ειδικά στη vodafone εφόσον τα τέλη φορητότητας έχουν καταργηθεί από όλες τις εταιρίες;"
Πλήρωσα τον τελευταίο λογαριασμό μου και πήρα μέχρι και το τελευταίο cent ρέστα, και έφυγα με άλλους 5 που δεν ήξεραν, και έτρεξαν να προλάβουν.
Στην παρούσα φάση, έχω cosmocarta, με κάθε 10 ευρώ μου δίνει 2 ώρες προς όλα τα σταθερά και κινητά δίκτυα, + 2 αριθμούς που καλώ με 0.01 ευρώ το λεπτό. Μου φτάνει και μου περισσεύει, και το τελευταίο που μ'απασχολεί είναι να έχω κινητό με internet...
Φυσικά στο σπίτι μου έχω ΜΗΔΕΝ σήμα, αλλά αυτό συμβαίνει με όλες τις εταιρίες στην περιοχή, αν κρίνω κι από τους γείτονες που μιλάνε στα μπαλκόνια τους χειμώνα-καλοκαίρι.
Και παρεπιπτόντως.. σήμερα κοίταγα μια φωτογραφία του Mike Lazaridis σε πολωνικό περιοδικό. Αν δεν τον ξέρεις, είναι ο άνθρωπος που έφτιαξε το blackberry.. Αν οι εταιρίες που έχουμε στην Ελλάδα ήταν σωστές, αφ'ενός αυτός δε θα πήγαινε στον Καναδά να πατεντάρει την εφεύρεσή του, αφ'ετέρου θα τα εξάγαμε...
Κι αν απορείς πως και δεν τα έχουμε σε ευρεία χρήση εδώ.. είναι που δεν αποκωδικοποιούνται τα μηνύματά τους, και δε βολεύουν στις υποκλοπές ;)

Sourotiri είπε...

Sophia, μα με τους παλιούς και ήδη υφιστάμενους πελάτες δεν παίρνουν μεγαλύτερο κομμάτι απο την πίτα της αγοράς :)

Nickpet, δεν πειράζει ρε, του χρόνου ;)

Ex Estrella, κι εγώ κάπως έτσι συμπεριφερόμουν τόσα χρόνια. Δεν ξέρω πως μου την βάρεσε φέτος. Και τι εννοείς σε πρήζαν για το σήμα;;;

Έφη, αν και διάβασα δυο φορές το σχόλιο σου, δεν κατάλαβα γιατί έπεσα στα "τάρταρα της υπόληψης σου". Μια νύξη έπιασα μόνο γιατί το τηλέφωνο που διάλεξα έχει internet. Έπεσα μέσα; Και αν ναι, τόσο κακό πράγμα έκανα που έχασες πάσα ιδέα;

ephee είπε...

Ωχ δίκιο έχεις.. στον οίστρο της συγγραφής (huh?), ξέχασα να σου πω ότι δεν περίμενα τόσο καταναλωτική συμπεριφορά από τόσο ευαισθητοποιημένο άνθρωπο. Μου έκατσε άσχημα ότι ασχολείσαι (δικαίως) με την απόδειξη που αποφεύγει να σου κόψει κάποιος, ενώ ακουμπάς 29 ευρώ το μήνα και αλλάζεις συσκευή (από υποτιθέμενη επιδότηση) που στην ουσία δεν τους κοστίζει τίποτα γιατί πολύ απλά
1. Πουλάνε αέρα κοπανιστό
2. Αν κοιτάξεις το λογαριασμό σου, θα δεις ότι πληρώνεις ΦΠΑ στα τέλη κινητής τηλεφωνίας που σημαίνει ΦΟΡΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟ..(???!!!)

Sourotiri είπε...

Μα, ούτως ή άλλως, είτε στην Α εταιρεία είτε στην Β, θα πλήρωνα κάθε μήνα ένα πάγιο της τάξης των 25-30€, τουλάχιστον τόσο μου βγαίνει το κινητό κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια. Απλά έριξα την ζαριά, όπως άκουγα να κάνουν πολλοί, να δω αν θα μου κάτσει. Και έκατσε. Από κει και πέρα, βρίσκω λογικό, εφόσον παίρνω καλύτερη τιμή από την μια εταιρεία, να πάω σε αυτήν.

Θέλω να πω, στην ουσία δεν αλλάζει κάτι ούτε στις προτιμήσεις μου, ούτε στο ποσό που πληρώνω.

ephee είπε...

Για να στην κάνω πιο νιανιά την ερώτηση...
Το παλιό σου κινητό τι είχε; Πέθανε;

Sourotiri είπε...

Όχι.

ephee είπε...

Αναπαύω την κάσα μου ;)

An-Lu είπε...

Καλή αρχή λοιπόν!

teleytaios είπε...

Εγώ ήμουνα συνδρομητής στη Wind πάρα πολλά χρόνια. Πέρυσι που είπα ότι θέλω να το κόψω και να το κάνω κάρτα (σημείωση: μιλάω για δυο γραμμές, τη δική μου και της γυναίκας μου) μου κάναν 6 μήνες δωρέαν τα πάγια!!! Έτσι απλά. Και στις δύο γραμμές! Πλήρωσα μόνο το δεύτερο μισό του χρόνου. Φέτος αποφάσισα να το κάνω κάρτα γιατί πλέον δεν το πολυχρησιμοποιώ και τους πήρα τηλέφωνο μήπως τυχόν πετύχω την ίδια προσφορά αλλά τζίφος... Τελικά κατέληξα με καρτοκινητό Vodafone, με δυο ωρίτσες τζάμπα με κάθε ανανέωση 10 ευρώ.
Συμβουλή: Μην πας προς την Cosmote γιατί αφενός θα μπλέξεις κι αφετέρου για να βγάλεις γραμμή πρέπει να προσπαθείς μια ώρα. Λόγω πολλών συνδρομητών. Και κάτι άλλο. Στην Cosmote λόγω του σήματος (1800 Mhz) τα κινητά ξελιγώνουν την μπαταρία πολύ γρήγορα.

Σωστός, πολύ σωστός αδερφέ μου. Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι και με όλες τις εταιρείες...

zouri1 είπε...

τωρα εγω θα σε στεναχωρησω.Μετα απο χρονια εκαναν την αντιστροφη κινηση με σενα στις εταιρειες.Πρωτον γιατι εχεις δωρεαν κλησεις προς ολους της ιδια εταιρειας.Και μενα το 80-85% εχουν την αρχικη σου εταιρεια.2)οι κλησεις απο το εξωτερικο προς Ελλαδα απο Ευρωπη ειναι μεσα στις δωεραν κλησεις.Ετσι αν βρεθουμε το Πασχα στην Λισαβωνα θα μου ζητας το τηλεφωνο για να μιλας στην Ελλαδα.¨)Παντως η ιστρορια σου ηταν πολυ καλη.

ria είπε...

πολύ καλά έκανες και άλλαξες δίκτυο. έχω γουίντ εδώ και δεκα χρόνια και πάντα έχω πολύ καλές επιδοτήσεις και άριστο σήμα παντού.

πάντως έχεις υπομονή. εγώ θα του το είχα κλείσει με τόση αγένεια από τα πρώτα τρία δευτερόλεπτα!

με τις υγείες σου!

Sourotiri είπε...

An-Lu, thanks :)

Τελευταίε, το ήξερα αυτό για την Cosmote, και ούτως ή άλλως δεν θα την προτιμούσα τόσο λόγω χαμηλής επιδότησης όσο και μη διαθεσιμότητας της συσκευής που μπάνισα.

Ζούρι, δεν μιλάω πολύ στο κινητό, οπότε φαντάζομαι ότι θα βολευτώ με ό,τι μου δίνει το πρόγραμμα. Και δεύτερον, αυτό για τις δωρεάν κλήσεις δεν το είδα στον λογαριασμό μου τόσο όταν γύρισα από την Στοκχόλμη, όσο και από την Κωνσταντινούπολη. Στην Λισαβώνα θα μιλάω με skype :PPP

Ρια, μου φάνηκε αρκετά διασκεδαστικό να κρατήσω την συνομιλία και ακόμη πιο δελεαστικό για να εμπλουτίσω το ποστ που, ούτως ή άλλως θα έκανα :)

newagemama.com είπε...

Χα,χα το απόλαυσα το κείμενό σου, για να μην πω πως μού φτιαξε τη μέρα! Οχι, δεν θα είμαστε ηλίθιοι καταναλωτές, θα τους αναγκάσουμ εμε τη συμπεριφορά τους να ξεκουνηθούν.
Πάντα τέτοια και καλύτερα

http://newagemama.com

Τουρνέ στα νησιά είπε...

για παρόμοιο λόγω πριν μια 10ετία (δεν υπήρχε τότε η δυνατότητα αλλαγής φορητότητας) άλλαξα από βονταφον(παναφον τότε) σε Γουιντ(τελεστετ τότε) και παράπονο δεν έχω.

υ.γ η μόνη μαλακία ήταν ότι έστελνα μηνύματα σε όλους τους γνωστους για να ενημερώσω για την αλλαγή του αριθμού.

John Karakatsanis είπε...

Είμαι συνδρομητής wind δυο χρόνια και το καλοκαίρι που ήταν να ανανεώσω η επιδότηση που μου έδιναν ήταν γύρω στα 100 ευρω (πλήρωνα λογαριασμούς 50-60 ευρω κάθε μήνα).

Επειδή δε μου την ανέβασαν έκανα κι εγω φορητοτητα στη vodafone, ωντας σίγουρος ότι θα μου αυξήσουν τελικά την επιδότηση απο wind οπως και έγινε.

Τελικά μου έδωσαν 200+ ευρω επιδότηση συν 4 μηνες παγια δωρεάν. Να σημειώσω ότι δεν ήθελα αγορα νεας συσκευής αλλά να ενσωμάτωσω την επιδότηση στο πάγιο μου οποτε πλέον πληρώνω γύρω στα 25 ευρω το μήνα για το προγράμμα Wind Medium.

Όσοι είστε συνδρομητές cosmote και κάνετε φορητοτητα προς άλλες εταιριες μην περιμένετε καλύτερη επιδότηση, το πιθανότερο είναι να σας αφήσουν να φύγετε χωρίς καλύτερη προσφορά.

Να σημειώσω επίσης ότι δεν αποκλείεται σύντομα να τελειώσει αυτό το "παιχνίδι" με τις επιδοτήσεις και τις "εκβιαστικες" φορητοτητες αφού συζητιέται όλο και πιο έντονα να συμφωνήσουν οι εταιριες σε μείωση των επιδοτήσεων κλπ.

Ξερω περίπτωση φίλου που πέρυσι ειχε επιδότηση 150 ευρω και του την ανέβασαν στα 500 ευρω για να μη φύγει. Τετοιες προσφορες δύσκολα θα ξαναδουμε νομίζω.

Μυαλά Πανέ είπε...

Ναι ρε συ... Πήγαμε κι εμείς Vodafone για καλύτερη προσφορά από Cosmote αλλά το σήμα είναι κλαφτα Χαράλαμπε. Η μπαταρία έχει φτάσει πάτωμα...

Sourotiri είπε...

NewAgeMama, χαίρομαι που σου έφτιαξα την μέρα :) Καλώς ήρθες στο μπλογκάκι μου :)

Τουρνέ, ναι αυτό ήταν όντως μαλακία. Τώρα θυμήθηκα που μια γνωστή μου, που δεν φημιζόταν και για την εξυπνάδα της, μου έστειλε μήνυμα "Αυτό είναι το νέο μου νούμερο" από το νέο της νούμερο, χωρίς όμως να μου πει ποια είναι :)

Γιάννη, καλά έκανες και εσύ και έφυγες... Και ναι, λογικό είναι να τελειώσει αυτό το παραμύθι...

Μυαλά Πανέ, περαστικά :) Καλως ήρθες κι εσύ στο μπλογκ μου :)

Memphis Ex Noel είπε...

Για να ξεκαθαρίσω κάποιες ασάφειες που είπε η ephee ο Mike Lazaridis γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη κι όχι Ελλάδα. Έχει μεν ελληνικές ρίζες (για την ακρίβεια είναι πόντιος) αλλά δεν έμενε ποτέ Ελλάδα. Μετακόμισε και έγινε κάτοικος Καναδά όταν ήταν 5 χρονών.

Ο λόγος που πατένταρε εκεί τις εφευρέσεις(?) του είναι γιατί στην Αμερική γενικά το σύστημα πατεντών είναι άκρως καπιταλιστικό και δε προωθεί καθόλου τον ανταγωνισμό παρά μόνο δικηγορικές διαμάχες. Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι καλύτερα μιας και δεν είναι και τόσο αυστηρά, κάτι που είναι καλό για τον καταναλωτή και τις μικρές εταιρίες που δεν έχουν τα λεφτά για αδειοδότηση πατεντών (με reverse engineering μπορούν να τις αποφύγουν εύκολα). ΑΝ βέβαια ο Mike Lazaridis ήταν Έλληνας και έκανε κινήσεις εδώ τότε θα τον έτρωγε το σύστημα και η σάπια νομοθεσία της χώρας μας (αλλά τουλάχιστον τα blackberry θα είχαν ελληνικό μενού).

Μη μπερδεύουμε τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας με τους κατασκευαστές κινητών, είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Η ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας όσων αφορά τα δίκτυα είναι ένα μείγμα αμερικάνικης και ευρωπαϊκής. Έχει μια σχετική οριμότητα όσον αφορά την κάλυψη αλλά οι επενδύσεις γίνονται στα λάθος σημεία χωρίς πλάνο για το μέλλον. Επίσης είναι στο χέρι του καταναλωτή να κερδίσει καλύτερες προσφορές αντίστοιχες με αυτές των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών γιατί οι περισσότεροι Έλληνες απλά παίρνουν ότι τους δώσουν χωρίς να το ψάξουν, ότι γίνεται και στις Η.Π.Α. όπου κι εκεί απλά κάνουν κουμάντο τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και για να πετύχει το οποιοδήποτε μοντέλο κινητού απλά η εκάστοτε εταιρία πρέπει να τα κάνει πλακάκια με τα δίκτυα (η μέθοδος λέγεται εξαγορά marketshare και αφορά συμφωνίες των δικτύων με τους κατασκευαστές με τους δεύτερους να πουλάνε τις συσκεές τους σε εξευτελιστικές τιμές στα δίκτυα και τα δίκτυα να τα πουλάνε όσο θέλουν και να κάνουν μερικές φορές και rebrand, στο τέλος ο απλός καταναλωτής αγοράζει ότι του προσφέρει η βιτρίνα και ο πωλητής, και ο πωλητής θα προτιμήσει να προωθήσει αυτό που έχει μεγαλύτερο κέρδος για την εταιρία του).

Άποψή μου είναι να γίνεται μεγαλύτερη έρευνα πριν την αγορά οποιουδήποτε κινητού. Τις περισσότερες φορές οι εταιρίες τα βγάζουν τα λεφτά τους ακόμα και με επιχορήγηση 200 ευρώ. Θυμάμαι πριν 1-2 χρόνια σε προσφορά Χριστουγέννων που δίναν δώρο και ένα wii/X-Box αλλά αν έψαχνες τα κινητά για την συγκεκριμένη προσφορά για να τα αγοράσεις online ακόμα και από ελληνικά καταστήματα του skroutz έβλεπες πως σου έβγαιναν τα ίδια λεφτά να πάρεις το κινητό και την κονσόλα χωρίς συμβόλαιο. Γενικά δε συμφέρουν τα συμβόλαια αν είναι να πάρεις νέα συσκευή. Καλύτερα πάρ' την με δόσεις σκέτη και κάν' το καρτοκινητό. Συμφέρει περισσότερο.

Όσον αφορά το σήμα πάνω κάτω είναι ίδιο σε όλες τις εταιρίες στην χώρα μας. Πριν 3-4 χρόνια βέβαια πρόσεξα ότι η Cosmote έχει εικονικό σήμα. Σε ακριτικές περιοχές όταν η Cosmote έδειχνε σήμα καμπάνα και οι άλλοι τίποτα στην πρώτη κλήση το σήμα έπεφτε κατακόρυφα και ούτε κλήση δε μπορούσες να κάνεις και το κινητό έψαχνε μετά από λίγα λεπτά δίκτυα...Βουλγαρίας!

Αυτά τα λίγα από μένα...

Acro είπε...

Αφού έχω καλυφθεί αρκετά από τους προλαλήσαντες, έχω μια απορία μόνο. Γιατί πήρες αυτή τη συσκευή (symbian), και όχι κάποια android;
Έχω την εντύπωση ότι τα android "προχωράνε" περισσότερο σε όλα τα θέματα λογισμικού, δωρεάν και μη.
(Από την άλλη, maybe its just me:))

Και για να προλάβω κάποιες αντιδράσεις, κι εγώ σπάνια άλλαζα συσκευή κινητού. Στο κάτω κάτω όλα τα κινητά εδώ και χρόνια α)κάνουν/δέχονται κλήσεις και β)βγάζουν μέτριες/αξιοπρεπείς φωτογραφίες. Μόνο που πλέον έχουμε περάσει σε "άλλη φάση". Αν μπορώ να έχω στην τσέπη office και pdf αρχεία, και αν μπορώ να συνδεθώ στο internet όπου σταθώ, όχι μόνο πληρώνοντας τον φορέα αλλά συνδεόμενος σε κάποιο ανοιχτό wi-fi και αν μπορώ να έχω GPS, πυξίδα, αλφάδι, μέτρο κι-εγώ-δεν-ξέρω-τι-άλλο χωρίς να κουβαλάω μαζί μου extra συσκευές και laptop, πολύ χαίρομαι και θα το κάνω. Ειδικά επειδή όλα αυτά μπορούν να γίνουν ακόμη και με μια συσκευή που στη λιανική της έχει 150 ευρώ ή και λιγότερα.

Ανώνυμος είπε...

Είχα ίδια περίπρωση με την βοδαφον.
Με πήραν τηλέφωνο και με ρωτησαν γιατί έκανα αίτηση τους απάντησα γιατί είναι χορηγός στον Ολυμπιακό.
Η κοπέλα μου απάντησε ότι είναι και στον Άρη. Τότε εγώ της είπα ότι δεν είμαι ούτε Άρης και εκεί τελείωσε η ιστορία

Panos είπε...

Εμένα η Vodafone με έκανε πελάτη λέγοντας ψέματα και μόλις το κατάλαβα και παραπονέθηκα απλώς μου είπαν ας πρόσεχα. μεγάλη εταιρία ε?