Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Κοσμοψώλιταν

Wow, από ό,τι φαίνεται, έχω να γράψω εδώ μέσα δυόμιση εβδομάδες. Το ξέρω ότι έχω προκαλέσει ντελίριο στέρησης στην ελληνική μπλογκόσφαιρα με την απουσία μου, αλλά βλέπετε, κάτι ότι με απασχολούν πράγματα που τα έχω ήδη ξαναγράψει, κάτι τα τρεχάματα που είχα τις τελευταίες μέρες στους οδοντιάτρους, κάτι ότι κάποια πράγματα δεν μπορώ να τα γράψω, κάτι ότι κάποια πράγματα είναι τόσο μικρά που χωράνε στο Twitter, ε, όλα αυτά συντέλεσαν στο να έχω να γράψω τόσες μέρες.

Όμως, χθες το απόγευμα άνοιξα μετά από πολύ καιρό το forum του Cosmopolitan, και μου έφτιαξε η διάθεση από τα όσα διάβασα. Γενικά να ξέρετε, το forum του Cosmopolitan, ενδείκνυται για ανέβασμα διάθεσης. Σας μεταφέρω λοιπόν, μερικά θέματα που έχουν ανοίξει κάποια κοριτσάκια/γυναίκες/άντρες/όπως θέλετε πείτε το, που με έκαναν να γελάσω μέχρι δακρύων. Η σειρά είναι τυχαία.

Περίληψη: Μαθήτρια της Β' Λυκείου βγήκε ραντεβουδάκι με έναν 27χρονο. Του είπε ότι θέλει αποκλειστικότητα και αυτός της απάντησε ότι θέλει πρώτα να την πηδήξει για "να δει αν ταιριάζουν". Η κοπέλα "υπέκυψε", όπως χαρακτηριστικά λέει. Και μετά αναρωτιόταν αν έκανε μαλακία. Λίγες μέρες μετά, ο τύπος φλερτάρει τόσο με την κοπελίτσα, όσο και με κάποια άλλη, πράγμα που γνωστοποιεί στην κοπελίτσα.

Σχόλιο-Θάνατος: "ε, γραψε του σε ενα απο τα μηνυματα "τι κανεις? δεν εχεις ψηθει? θελεις μια δοκιμη ακομα? μια δευτερη θα σε πεισει!" επιτυχια βεβαιη! φιλακια!"

Η κοσμοψωλίτικη ετυμηγορία: Μαντράχαλος 27 χρονών πούλησε φούμαρα σε νεαρά και άβγαλτη κορασίδα, με σκοπό την συνουσία, που έγινε, με την συγκατάθεση του θύματος. Το κοινό αποφάνθηκε ότι θα έπρεπε να σεβαστεί τα χρόνια της, την πιθανή παρθενία της, και να κάνει σχέση μαζί τής, εκτός απο σεξ.

Το Sourotiri νομίζει πως: Καταρχάς, τα 17χρονα δεν είναι συνήθως νεαρά και άβγαλτα. Μια αναζήτηση στις φωτογραφίες των 17χρονων φίλων σας στο Facebook μάλλον θα σας πείσει. Δεύτερον, ο τυπάς ξηγήθηκε όσο το δυνατόν πιο σταράτα. Της είπε ότι την θέλει για σεξ. Αν το 17χρονο τώρα δεν κουβαλάει μυαλό στο κεφάλι του, ξυδάκι. Τα παθήματα για να γίνονται μαθήματα είναι.

Περίληψη: Τριαντάχρονη (!!!) κοπελιά βγαίνει για ραντεβού με έναν τύπο που της αρέσει. Κατά την διάρκεια του ραντεβού, του λέει "όλες τις κοτσάνες μαζεμένες". Κάποια στιγμή πάει τουαλέτα. Και επειδή η τουαλέτα ήταν άβολη, κατορθώνει και κατουριέται πάνω της. Γυρίζει στο τραπέζι, ανακοινώνει στο ραντεβού της ότι... βράχηκε, και όταν αυτός δυσπιστεί, τον προκαλεί να πιάσει το σορτσάκι της για να δει. Στο τέλος του ραντεβού, ο τύπος της χάιδεψε στοργικά το κεφάλι και της είπε "είσαι πολύ καλό παιδί, όλο και κάποιον θα βρεις". Η ηρωίδα μας όμως αναρωτιέται αν τα λόγια που της είπε ήταν ενθαρρυντικά και αν θα τον ξαναδεί.

Σχόλιο-Θάνατος: Πάλι καλά που δεν σε έπιασε κανένα κόψιμο!!!

Η κοσμοψωλίτικη ετυμηγορία: Καμία. Άφθονο γέλιο και δούλεμα. Λογικό μου ακούγεται.

Το Sourotiri νομίζει πως: Κοπελιά, να ανησυχούσες αν ο τύπος επέστρεφε. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου ζητούσε. Sex and the City δεν βλέπεις; Ε να λοιπόν.

Περίληψη: Κοπελίτσα κάνει σεξ με το αγόρι της. Προφανώς το απολάμβανε πάρα πολύ και εξέφραζε την ικανοποίηση της δυνατόφωνα. Τόσο δυνατόφωνα, που την άκουσε η θεία της από το από πάνω διαμέρισμα. Η θεία πάει και τα λέει όλα στην μάνα της και αυτή με την σειρά της στην κόρη της. Η ηρωίδα μας έχει έρθει σε δύσκολη θέση.

Σχόλιο-Θάνατος: "Να φωνάξεις και έναν δεύτερο για να σου "κλείνει" το στομα..."

Η κοσμοψωλίτικη ετυμηγορία: Η θεία είναι κουτσομπόλα, αγάμητη για δεκαετίες, ζηλιάρα. Η ντροπή είναι δική της που κάθισε και τα είπε στην αδερφή της.

Το Sourotiri νομίζει πως: Είναι όντως περίεργο να ακούς συγγενή, ή ακόμη και φίλο σου, να γαμιέται δυνατόφωνα. Κι εγώ έχω ακούσει γείτονες να γαμιούνται, και ομολογώ ότι μου άρεσε. Δεν ξέρω όμως αν αντιδρούσα το ίδιο αν άκουγα την αδερφή μου ή την ξαδέρφη μου. Μπορεί να είμαι ξενέρωτος, τι να πω.

Περίληψη: Αναγνώστρια του Κοσμοψώλιταν αναφέρει πως "μια φίλη της", μετά την διενέργεια πρωκτικού σεξ στο αυτοκίνητο του καλού της, έβγαλε κάτι καφέ υγρά, που χύθηκαν πάνω στο μπούτι του καλού της και λίγο στο κάθισμα του αυτοκινήτου. Αυτός πάλι δεν έδειξε να ενοχλείται και συνέχισε τις αγκαλίτσες και τα φιλάκια.

Διάλογος-Θάνατος: -Τι έκανε η φίλη σου μετά το γεγονός; -Κακά της. -Πάλι;

Σχόλιο-Θάνατος: Αναρίθμητα. Νομίζω διαλέγω το "Shit Happens", μεταξύ άλλων :)

Η Κοσμοψωλίτικη ετυμηγορία: Οι μισοί έπιασαν συζήτηση για το τι είναι φυσιολογικό στο σεξ και οι άλλοι μισοί άρχισαν το δούλεμα. Κάποιες ανέφεραν ότι το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και σε άλλες "φίλες" τους.

Το Sourotiri νομίζει πως: Καταρχάς αυτό το πράγμα με ανθρώπους που ρωτάνε την γνώμη των άλλων για περίεργα σκηνικά που έχουν συμβεί σε "φίλους" τους πρέπει να συνεχιστεί. Είναι πολύ αστείο πόσο εύκολα παίρνεις χαμπάρι σε ποιον συνέβη τι. Δεύτερον, ε, όποια θέλει ζοριλίκια και σεξάκι από το κωλοβαλβιδόνι, ας ξέρει ότι δεν είναι και τόσο απίθανο να πλημμυρίσει ο βόθρος. Τρίτον, ο τύπος που δεν κατάλαβε τίποτα, ή δεν είναι καθόλου παρατηρητικός, ή είναι κοπρολάγνος, ή την αγαπάει σαν τρελός, τι να πω.

Περίληψη: Νεαρά κορασίδα (ετών 17) θέτει στο τραπέζι το ζήτημα του γλυφοκωλίου. Την πιέζει το αγόρι της να την γλύψει από πίσω αλλά αυτή δεν θέλει γιατί λέει φοβάται μην της ζητήσει το ίδιο πράγμα για αντάλλαγμα.

Σχόλιο-Θάνατος: "Κωλογλυφάδα"

Η Κοσμοψωλίτικη ετυμηγορία: Άλλα ντ'άλλα της Παρασκευής το γάλα. Εκτός από το ανελέητο δούλεμα, κάποια στιγμή η συζήτηση πήγε στο αν και κατά πόσο οι άντρες γουστάρουν οι γκόμενες τους να ασχολούνται με την πρωκτική απόφυσή τους, και τα τοιαύτα. Άλλες πάλι είπαν στην ηρωίδα μας να το δοκιμάσει γιατί δεν έχει να χάσει τίποτα.

Το Sourotiri νομίζει πως: Οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μία.


Νομίζω λοιπόν ότι σας έδωσα μια αρκετά καλή εικόνα. Αν το ψάξετε κι εσείς αυτό το forumάκι, θα βρείτε αμέτρητα πράγματα για να γελάσετε.

Αυτό βέβαια που μου κάνει εντύπωση, είναι το πως, έστω και ψευδώνυμα, τόσα κοριτσάκια και γυναίκες γράφουν ΔΗΜΟΣΙΑ τα παθήματα τους και τις σεξουαλικές τους ανησυχίες. Δηλαδή, φίλες δεν έχουν; Δεν φοβούνται μην εκτεθούν;

Νομίζω αυτές είναι χειρότερες από κάτι τύπισσες που μπορείς να βρεις σε διάφορα τσόντοsite που, ενώ έχουν το κρεάτινο αγαλματίδιο εντός της στοματικής τους κοιλότητας και προσπαθούν να το καταπιούν, παρακαλάνε τον -μετέπειτα- πρώην τους να κλείσει την κάμερα, και, όταν αυτός αρνείται, συνεχίζουν τις δραστηριότητες τους ακάθεκτες, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Σαν να μην φτάνει αυτό, δεν φροντίζουν για την διαγραφή του βίντεο ΟΥΤΕ μετά το πέρας της πράξης του έρωτος, και παραπονιούνται για την δημοσιοποίηση του βίντεο στο internet. Δηλαδή ντάξει, πόσο πιο gow μπορεί να είσαι;

Μάλλον λοιπόν υπάρχει λίγο ακόμη περιθώριο, μπορείς να είσαι ακόμη λίγο πιο gow, αν γράφεις εκτενώς και με λεπτομέρειες φλέγοντες σεξουαλικές σου ανησυχίες και προβλήματα στο internet, ένα μέσο στο οποίο μπορείς να εκτεθείς πάρα πολύ αν δεν προσέξεις, όπως αυτός εδώ. Και το χειρότερο είναι ότι δεν θα σου φταίει και κανείς.

Το καλύτερο είναι ότι θα μου φτιάξεις την διάθεση.

Update: Εδώ είναι οι αντιδράσεις στο cosmopolitan...

Update πάνω στο προηγούμενο update: Το θέμα σβήστηκε από το forum, και μου κοινοποιήθηκε η εξής αιτιολόγηση:

Τα διαφημιστικά links απαγορεύονται στο φόρουμ, ειδικά όταν το περιεχόμενό τους χλευάζει το περιοδικό, το φόρουμ και τους χρήστες του.

Ως εκ τούτου, χάσατε την ευκαιρία να διαβάσετε θρυλικές στιχομυθίες, όσοι δεν προλάβατε :)

45 σχολίασαν...:

spgirl είπε...

τι να κανουν και αυτες οι δολιες? εχουν καποιες αποριες...

πριν κανα χρονο εμπαινα και γω σε αυτο το φορουμ, το τι διαβαζα δε λεγεται... και εκει καπως ηρεμησα, σκεφτηκα:"ενταξει, εγω δεν ειμαι σαν και αυτες..."

Acro είπε...

Να πάρει! Όσο κι αν μου αρέσουν, δεν έχω χρόνο για τέτοια (εδώ δεν τολμάω να ανοίξω το reader).

Οι γυναίκες ωριμάζουν νωρίτερα και καλύτερα από τους άντρες. Μέχρι όμως να συμβεί αυτό, κάποιες από αυτές κολυμπάνε σε απύθμενες θάλασσες βλακείας. Γεγονός που εκμεταλλεύεται όποιος και όσο θέλει. Πουλώντας τους από φούμαρα μέχρι περιοδικά, και από αρώματα μέχρι "υψηλή ραπτική" και μόδα.

Είναι στη φύση τους να "αγοράζουν", όπως είναι στη φύση μας (των αγοριώνε ντε) να λειτουργούμε 90% με το κάτω κεφάλι και τις επιταγές του.

Α ρε Θεέ, έσπαγες μεγάλη πλάκα δημιουργώντας μας, ε; Έλα, πες την αλήθεια :)

LiAnne είπε...

Στο έγραψα και στο twitter...μα το cosmopolitan βρε παιδί μου?

ephee είπε...

Καλώς'τον κι άργησες!
Λιεπόν, άκου ερώτηση στο περιοδικό το ίδιο (γύρω στο 1995 αν δεν κάνω λάθος) και πάρε δείγμα εγκεφάλων που συμμετέχουν στο φόρουμ:
"Αγαπητό Cosmoψolitan. To το αγόρι μου αρνείται να φορέσει προφυλακτικό γιατί του επηρεάζει τη στύση. Μήπως θα μπορούσα να το φοράω εγώ;"
Σημείωση: Δεν αναφερόταν σε γυναικείο προφυλακτικό..

Μυαλά Πανέ είπε...

Μα καλά. Πες ότι το'χεις ακατοίκητο. Και την κάνεις τη μαλακία (βλέπε γκόμενα που τα' κανε πάνω της. ΠΩΣ σκατά το γράφεις; Ε μα είναι δυναμόν;
Έλεος, θάνατος και βούρκος...

Acro είπε...

@Μυαλά Πανέ, δεν ξέρω πώς να το θέσω "κόσμια", αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι η κοπελίτσα τα έκανε πάνω της. Μάλλον η ανάμιξη των υγρών του ενός φύλου με το "περιβάλλον" του άλλου φυλου, δημιουργεί έγχρωμη διαρροή τελικά.

Καλή όρεξη σ' όσους θα τρώγανε πριν από αυτό το comment. (λίγη δίαιτα δεν βλάπτει:))

newagemama.com είπε...

Axxx να σαι καλά, έδωσες χρώμα στην γκρίζα μου Παρασκευή! Να μην απέχεις τοσο καιρό, γίνεται αισθητή η απουσία σου!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ρε Sourotiris αγορι μου....δεν υπάρχεις. Είσαι πανυπερμέγιστος θεος. Το γελιο που εκανα δε λέγεται. Και όχι τίποτα άλλο, έχω και πελάτη απέναντι να λέει τον νταλκά του!

Evil Chef είπε...

ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ!!!!

Δε γνώριζα το εν λόγω χώρουμ και το επισκέφτηκα και έφτιαξα κέφι ...
Να 'σαι καλά ,ανακάλυψα υπέρτατο αντικαταθληπτικό!!!

Υ.Γ.Εχω γνωρίσει "κατεστραμένες" και ανώριμες αλλα ορισμένες εκει μέσα έχουν τον απάλευτο λέμε!!!!

Ανώνυμος είπε...

το γεγονος οτι τα περισσοτερα ποστς, τα εχουν ανοιξει για να σπασουν πλακα, δε σου περασε απο το μυαλο ε?

μηπως παιρνεις το ιντερνετ πολυ στα σοβαρα?

Acro είπε...

Ανώνυμε θα συμφωνούσα μαζί σου, αν δεν ήξερα ότι α)το Κοσμοπόλιταν και άλλα παρόμοια περιοδικά δέχονται ΓΡΑΜΜΑΤΑ κανονικά με γραμματόσημο εδώ και χρόνια με τέτοια θέματα και β)τέτοιοι και χειρότεροι προβληματισμοί απασχολούν τα ακατοίκητα κοριτσιών από 13 έως 83 ετών...

disclaimer: Προφανώς όχι όλων των κοριτσιών thank God(s)... and the universal spirit(s)

Sourotiri είπε...

spgirl, οι απορίες είναι για να λύνονται :) Αλλά όχι κι έτσι :)

Acro (1), ενδιαφέρουσα η άποψη σου. Για μένα δεν είναι θέμα φύλου βέβαια, αλλά θέμα βλακείας.

LiAnne, όπου βρίσκει κανείς γέλιο, καλό είναι :) Έτσι δεν είναι;

ephee, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!!!

Μυαλά Πανέ, μερικά πράγματα δεν μπορούν να κρυφτούν. Ένα από αυτά είναι η νοημοσύνη, μάλλον.

Acro (2), ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΙΛΑΜΕ ΔΑΚΡΥΣΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ!!! Και αν διαβάσεις καλύτερα, θα δεις ότι υπάρχει περίπτωση που τα έκανε πάνω της. Αλλά, καλύτερα που δεν το κατάλαβες γιατί μας χάρισες επικό σχόλιο :Ρ

NewAgeMama, να'σαι καλά :)

Γαμάει και Δέρνει, ο πελάτης ελπίζω να μην σου έλεγε παρόμοιους νταλκάδες ;)

Evil Chef, πάντα στις υπηρεσίες του αναγνώστη :)

Ανώνυμε, το αν κάνουν πλάκα ή όχι μπορεί ο καθένας να το ξεχωρίσει αν επισκεφτεί και διαβάσει το ίδιο το φόρουμ.

Acro (3), προσυπογράφω.

Lali είπε...

Δύο σχόλια:
α) την πρώτη (και τελευταία) φορά που διάβασα ανάρτησή σου είχε να κάνει με την εκπαίδευση,τα σχόλια ήταν σοβαρά και φοβήθηκα ότι σε είχα παρεξηγήσει στο τουήτα.
β) δε σε είχα παρεξηγήσει στο τουήτα. είσαι μεγάλο ρεμάλι τελικά!!! :P

μετα τιμής,
Η Τσούχτρα

υγ μάθαμε και πώς γράφεται το gow.. πού το πας αυτό;

Acro είπε...

Sourotiri χαίρομαι που χάρισα το γέλιο :)
για το Acro(2) να διευκρινήσω το εξής (προσπαθώντας πάντα να μείνω στα πλαίσια του κόσμιου).
Φυσικά και μπορεί να υπάρξει διαρροή εκ των έσω. Στο κάτω κάτω, μια τέτοια πράξη διευκολύνει τη φύση να πάρει το δρόμο της. Απλώς είπα ότι (εφ' όσον δεν χρησιμοποιηθεί προφυλακτικό), τα ανδρικά υγρά παίρνουν το δρόμο της εξόδου. Και καθ' οδόν, αναπόφευκτα θα αλλάξουν χρώμα...

ephee είπε...

Acro, είσαι θεός!
Όχι μόνο δεν παίζει να φάω σήμερα (το πήρα απόφαση πλέον), αλλά ξέρασα και ό,τι είχα φάει χτες.
Για μηνιαίο πρόγραμα (λιμοκτονίας) τι χρεώνεις;

Lali είπε...

Αcro, πουλάκι μου, δε θα 'πρεπε να χρειάζεται να εξηγείς τετοια πράγματα σε γυναίκες άνω των 20 (ακούς μαρή εσύ..;), το έκανες πάντως με σχεδόν επιστημονικό τρόπο! εύγε!

Sourotiri είπε...

Lali, είμαι και έτσι και αλλιώς :) Απλά στο τουήτα μου βγαίνει πάντα η διάθεση να κάνω χαβαλέ. Που θα πάει, θα με μάθεις :Ρ

Acro, έλεοοοοοοοοος!!! Χαχαχαχαχαα!!!

Ephee, μπορεί να σου λέει τα ίδια πράγματα σε συνδυασμό με επικίνδυνη οδήγηση στο ταξί του, εκεί να δεις τι θα ξεράσεις :)

Lali (2), o Acro ρε έχει βγάλει το πανεπιστήμιο της ζωής.

Αιθεροβάμων είπε...

@Acro είσαι ένας μικρός θεός. Ένας μικρός θεός που με κάνει ακόμα λιγότερο straight. :p

@Sourotiri ένα θα πω: έχω πυρετό, κλεισμένη μύτη-λαιμό, είναι "εκείνες οι μέρες του μήνα", "διαβάζω" για μάθημα την Τρίτη και κατάφερες το ακατόρθωτο: μου έφτιαξες τη διάθεση!

Acro είπε...

Να πάρει! Δεν βρίσκω τίποτε αηδιαστικό στα υγρά του έρωτα (προσοχή, του έρωτα, όχι του γ@μισιου της τσοντας), αλλά από την άλλη, έτσι σκέφτομαι εγω:-)
Περί ορεξεως...
Αλλά θα κρατηθώ καιδεν θα παρεκτραπώ άλλο. Κυριως επειδη ποστάρω απο το κινητό, και γραφω μολις 30 λεξεις το λεπτο;-)

ria είπε...

καλά, υπάρχει τέτοιο πράγμα;
και κυκλοφορούν τόσα νούμερα;

έριξα πολύ γέλιο πάντως!

Acro είπε...

Πάντως ephee για τους αναγνώστες του sour ο πρώτος μηνας δωρεαν :-)
Lali εγώ ενημερώνω για όλους όσους δεν ξέρουν (ή φοβούνται να ρωτήσουν), στα πλαίσια του πνεύματος του cosmo ;-)
Sourotiri, έχω να οδηγήσω το ταξί 1,5 χρόνο+, αλλα αν είναι για καλό σκοπό, οταν ξανανέβω Θεσσαλονίκη να κάνω μια βαρδια :-)

Lianne είπε...

Ε, άμα το θέτεις έτσι...

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Που το θυμήθηκες αυτό το μπουρδέλο; Μεγαλύτερη απάτη δεν υπάρχει.Γεμίζει ύλη με κείμενα αναγνωστών μόνο και μόνο για να μην πληρώνει κι όσο για τα υποτιθέμενα προβλήματα τύπου "μ' έχυσε στο μπούτι είμαι έγκυος;" μη μασάς μόνοι τους τα γράφουν. Για να μην αναφερθώ σε όλα τα κομπλεξικά ζώα τύπου eleni kiato που ανοίγει μπλόγκς σαν kingkonga για να συκοφαντήσει κόσμο που τραβάει πραγματικό ζόρι με τα προσωπικά του.Νομίζει πως όλοι πάνε να την κοροιδέψουν λες και την είχαν όρεξη την ψυχικά διαταραγμένη. Έχει γίνει και κριτής των πάντων το νούμερο κι ασχολείται με το τί κάνει ο καθένας στη ζωή του. Πάνω κάτω έτσι λειτουργούν οι περισσότερες εκεί μέσα. 40 χρονών γαιδούρες ασχολούνται με 15χρονα κι αφού βρίζονται μεταξύ τους μετά γλείφονται.Αποτυχημένες που τις ξέβρασε ο Λαμπράκης, δεν είναι για γέλια ούτε για κλάμματα.Για γιαούρτια θα' λεγα να στρώσει κι η ρυτίδα!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Υ.Γ. Αν έχεις χρόνο μπες εδώ www.kingkonga.blogspot.com είναι το μπλόγκ που άνοιξε η eleni kiato για να εκμεταλλευτεί το πρόβλημά μου, όταν κάποτε πριν δυο χρόνια έγραψα στο μπλόγκ μου πως έκανα έκτρωση.Για να καταλάβεις πως δεν μιλάμε για απλές χαζογκόμενες (ούτε καν για γκόμενες πίστεψέ με!)αλλά για την προσωποποίηση του ψυχιατρείου!

Sourotiri είπε...

Αιθεροβάμων, κουράγιο, θα περάσουν οι δύσκολες μέρες :) Για να γελάσεις κι άλλο, ξέρεις. Cosmopolitan.gr :P

Acro, κρατήσου αγόρι μου :) By the way, εντάξει ρε φίλε, πόλη άλλαξες, το blogging γιατί το έκοψες;

Ria, κι όμως...

Μάγισσα Κίρκη, κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. :)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Μακριά από "νηστικούς", η "πείνα" αναπτύσσει τα χειρότερα ενστικτά τους.....

Acro είπε...

Sourotiri Το συγκεκριμένο μου blog "έκλεισε", αφού δεν είχα πλέον νέο υλικό.
Κατά τα άλλα, σκέφτηκα αρκετές φορές να συνεχίσω μ' ένα "γενικής φύσεως", αλλά είστε αρκετοί σ' αυτόν τον τομέα και τα λέτε τόσο καλά, που το πολύ πολύ που χρειάζεται είναι να ρίξω κανένα σχόλιο :)

Επίσης, έχω πλέον πήξει τόσο στη νέα επίσημη (με σφραγίδες και δελτία παροχής παρακαλώ) "εργασία" του υποτιτλισμού, που έχω ακόμη λιγότερο χρόνο/κουράγιο να περιδιαβώ τα blogs κλπ κλπ. Το reader μου είναι σαν υπερχρεωμένη πιστωτική. ΟΛΑ στο κόκκινο.
Πάντως, όλο και κάπου εδώ γύρω είμαι...

on topic τώρα, βλέπω άναψες φωτιές (flames) με το βαμμένο ροζ forum. Πάντως μου προκαλούν εντύπωση οι αντιδράσεις τους. Είναι σαν να παίρνει κάποιος αποσπάσματα από τενχολογικό forum στο οποίο συμμετέχω , τα βγάζει στο blog του (επειδή του φάνηκαν αστείες οι απορίες και οι απαντήσεις μου), κολλάει κι αυτός την αστεία άποψή του, έρχεται μας το λέει κι όλα, κι εγώ του επιτίθεμαι (είμαι δεν είμαι moderator, απάντησα δεν απάντησα ο ίδιος), λες και μου έβρισε/πρόσβαλε πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια.

Ωιμέ. Πάντα υπάρχει μια ευκαιρία για ένα καλό flame war...

Sourotiri είπε...

Acro, προφανώς εννοούσα για μπλογκ γενικής φύσεως. Πάντως δεν ήξερα ότι δουλεύεις ως μεταφραστής και χαίρομαι για αυτό :)


Παρεμπιπτόντως, όπως και να'χει το θέμα το κοσμοψώλιταν, μόλις είδα ότι οι διαχειριστές το έσβησαν το θεματάκι, οπότε πήγανε χαμένες όλες οι θρυλικές στιχομυθίες.

Ο λόγος λέει της διαγραφής ήταν ότι δημοσίευσα "διαφημιστικό λινκ" που ειδικότερα "το περιεχόμενο τους χλευάζει το περιοδικό, το φόρουμ και τους χρήστες του".

Acro είπε...

sourotiri υποτιτλιστής δουλεύω. Έχει μεγάλη διαφορά (στις αποδοχές). Θα σου πω λιγότερο δημόσια αν σ' ενδιαφέρει το τι και το πώς.

Τώρα...
"διαφημιστικό λινκ";;; Η διαφήμιση αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει τουλάχιστον να αποσκοπεί σε κάποια πώληση. (Μήπως επειδή πουλάς πνεύμα εδώ μέσα;)

"το περιεχόμενο τους χλευάζει το περιοδικό, το φόρουμ και τους χρήστες του".
Αν ήταν έτσι, το Ρ. Αρβύλα, η Ελληνοφρένεια, το Αλ Τσαντίρι, η Μαλβίνα, ο Αριστοφάνης και απείρως πολλοί άλλοι, δεν θα έπρεπε να είχαν υπάρξει ποτέ...

Πείτε ό,τι θέλετε. Μόλις διαφωνήσουμε, απλώς θα σας εξαφανίσουμε:)

Sourotiri είπε...

Σύμφωνα με τα τελευταία λόγια μιας admin από εκεί μέσα, θεωρεί διαφήμιση και τα παραπάνω κλικ προς το μπλογκ μου που υποτίθεται κυνηγούσα και έκανα το θέμα. Παράλογο; Έλα τώρα...

Τώρα για τον χλευασμό... Εγώ πιο χλευαστικό θα έβρισκα να δημοσιεύεται σε site μου υλικό του τύπου "κατουρήθηκα πάνω μου", παρά το δικό μου κείμενο. Αλλα ντάξει, ο καθένας διαχειρίζεται το site του όπως θέλει, δικαίωμά του είναι, εξάλλου και το κάθε site έχει το κοινό που του αξίζει.

Και μην τολμήσεις να ξαναμιλήσεις για λογοκρισία. 12 ολόκληρες ώρες με άφησαν να λέω ό,τι θέλω.

princess είπε...

Οντας αναγνωστρια του εν λογω περιοδικου -την τιμημενη δεκαετια του 80 που αναδημοσιευε αρθρα των ξενων cosmo- και παρατηρωντας την πτωτικη του πορεια, καθως και την επανοδο του στο προσκηνιο εχω να σου πω ενα: Για να επιβιωσεις κολυμπας οπως παει το ρευμα -οταν η κοινωνια μας παραγει Τζουλιες, οφειλεις να τους δωσεις και τις αναλογες οδηγιες χρησης (ειδικα πουναι ολες τους ξανθες).

Νεφελη είπε...

Ακόμα γελάω.

ΥΓ. Πωπω τί γίνεται εδώ μέσα??? "Καυτό" βλέπω το ζήτημα των σεξουαλικά ανεγκέφαλων, ανίδεων κορασίδων. Και εννοείται πως δε με ξαφνιάζει!! Σας τέλειωσαν τα ανέκδοτα? Μπείτε σε ροζουλί γυναικείο φόρουμ.

Καλησπέρα!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Α μάλιστα στο κατέβασαν....τί πρωτότυπο και κυρίως επαγγελματικό.Ξέρουν όμως οι πουρόγριες από επιχειρήσεις!Όσο για το τρομερό επιχείρημα περί διαφήμισης μπλόγκ δεν με εκπλήσσει. Εδώ εμένα με κατηγορούσε το τσόκαρο ότι λέω ψέμματα για την έκτρωση για να πουλήσω την ιστορία μου (!!!) και να ψωνίσω κλίκ στο μπλόγκ μου (!!), δεν θα΄λεγε για σένα τη σόφτ περίπτωση; Επειδή αυτή εδώ και μια δεκαετία έχει ταμπουρωθεί στο λαγούμι της και εμφανίζεται μόνο μέσω ίντερνετ, νομίζει πως είμαστε όλοι το ίδιο.... ούτε η Εσπρέσσο τέτοια ίντριγκα.Ζώα από τα λίγα!

Υ.Γ. Το σχόλιο της Πρίνσες θεικό χαχαχα!

me είπε...

Καλησπερα!!Απο οτι ειδα το εσβησαν το τοπικ που ανεβασες..μη δινεις σημασια.Πριν αρκετο καιρο εγραφα και εγω εκει μεσα.
Φυσικα πλεον αποχωρησα.
Εκει μεσα υπαρχουν ατομα που βριζουν ανενοχλητα απο το πρωι μεχρι το βραδυ και δεν τους μπαναρει κανεις.Σε αντιθεση με αλλα ατομα που μπαναρονται επιλεκτικα μονο κ μονο επειδη δεν τους συμπαθει η κιατο.Αλλα ατομα δεχονται μονιμα επιθεση,γελοιποποιουνται σε μονιμη βαση για να γελανε τα ζωακια κ κανεις φυσικα δεν κανει τιποτα.Εγω απορω πως εχουν αφησει ανεξελεγκτα τα πραγματα,δεν τους ενδιαφερει που το φορουμ του συγκεκριμενου περιοδικου εχει γινει για τον πεον..?
Οι κανονες υπαρχουν μονο για συγκεκριμενα ατομα.Κατα τα αλλα της μουρλης..

Acro είπε...

Μη διαφωνείς δημόσια με έναν ηλίθιο. Ο κόσμος μπορεί να μη καταλάβει τη διαφορά.
(Το βρήκα συμπτωματικά ολόκληρο και το παραθέτω προς γνώσιν...)

Sourotiri είπε...

Princess, έγραψες!!!

Νεφέλη, μου φαίνεται θα φτιάξω εγώ ένα γυναικείο ροζουλί forum για να γελάω μόνο για την πάρτη μου :Ρ

Μάγισσα Κίρκη & me, το ότι έσβησαν το τόπικ ήταν νομίζω το μόνο αναμενόμενο, και μόνο από την χρήση του γράμματος "Ψ" στον τίτλο. Όσον αφορά users τύπου eleni-kiato, έχω καταπιεί πολλούς σαν αυτήν στα διάφορα fora. Αλλά βλέπετε, η λογοκρισία εις βάρος μου μερικές φορές είναι το πιο τρανό δικό μου επιχείρημα ότι έχω δίκιο. Μπορεί να μην υπάρχει το τοπικ στο φόρουμ, ευτυχώς όμως υπάρχει το ποστ στο μπλογκ.

Acro, ωραίο ρητό :) Ακόμη πιο ωραίο είναι ολόκληρο :)

provato είπε...

ίουκ! ΙΟΥΚ!!!!

(είσαι πολύ δαιμόνιος ρεπόρτερ πάντως, ρησπέκτ εντατίκ)

teleytaios είπε...

Να είσαι καλά ρε Sourotiri, με έκανες και γέλασα με τα κορίτσια που γράφουν για τις εμπειρίες των φιλενάδων τους...

Τρομερή και η στιχομυθία των σχολίων, χα, χα, χα...

Sourotiri είπε...

Provato, thanks για τα καλά σου λόγια :)

Τελευταίε, καλά το είπες: Των φιλενάδων τους :ΡΡΡ

anisixos είπε...

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει οι μπλογκερ να απολογουμαστε για την απουσια μας, ποσο μαλλον εσυ που η απουσια σου δεν ειναι καθολου αισθητη.
Ειναι φανερο οτι θες να τσιμπησεις hits με το θεμα που επελεξες.Sex sells more.Γιατι δε γραφεις ομως για τις δικες σου σεξουαλικες εμπειριες με τη Λινα ή οποια αλλη τελος παντων, αν φυσικα εχεις;
Ειναι φανερο σε μενα οτι με ζηλευεις και με φθονεις.
Σου ειχα πει οτι θα σου κανω μηνυση για συκοφαντικη δυσφημιση αλλα επειδη ειμαι καλο παιδι δεν το εκανα.Εσυ ομως συνεχιζεις.Αν δεν αφαιρεσεις την αναφορα σε αυτο το ποστ που ειχες γραψει σχετικα με μενα, θα σου κανω μηνυση.Δε σου επιτρεπω να διαδιδεις αυτα τα ψεμματα και τις ανακριβειες.Κρατησε τη ζηλεια και το φθονο για τον εαυτο σου αθλιε ταπεινε.

anisixos είπε...

Επισης απαιτω να σβησεις και το ποστ αυτο που αναφερεσαι σε μενα.Αλλιως θα σου κανω μηνυση.

Pegasus είπε...

υπάρχει μεγάλη βλακεία γύρω μας... διάβασε το "Λοστρε" του Λένου Χρηστίδη! Τρομερό και αναλύει αυτή την βλακεία στο μέγιστο!

Sourotiri είπε...

Pegasus, το έχω διαβάσει :) Μάλιστα το είχα αγοράσει κατόπιν δικής σου σύστασης, καμιά τριετία παλιότερα :)

Pegasus είπε...

γεροντική άνοια το λένε αυτό και μάλλον πρέπει να το ψαξω... :Ρ

Always Wrong D είπε...

ουαου τιτανομέγιστο ποστ.
Το φοβερό είναι ότι είχα μπει και γω χθες μετά από πάρα πολύ καιρό, δεν μπορώ να θυμηθώ πόσο! Και είχα διαβάσει μερικά από αυτά που λες.
Βέβαια και γω θεωρώ ότι πολλά είναι για πλάκα. Και κυρίως τα σχόλια.
Ντάξει μερικά είναι τόσο τραβηγμένα που δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι troll ή πράγματι υπάρχουν τόσο ηλίθια όντα! :p