Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

Το πρόγραμμα των πανελληνίων εξετάσεων 2011

Πέμπτη 12/5/2011
Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Σάββατο 14/5/2011
Βιολογία Γενικής Παιδείας
Φυσική Γενικής Παιδείας
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
Ιστορία Γενικής Παιδείας

Δευτέρα 16/5/2011
Νεοελληνική Λογοτεχνία Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Τετάρτη 18/5/2011
Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης
Χημεία Κατεύθυνσης (Τεχνολογική, κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής)
ΑΟΔΕ Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Παρασκευή 20/5/2011
Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Δευτέρα 23/5/2011
Λατινικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης
Ηλεκτρολογία Κατεύθυνσης (Τεχνολογική, κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής)
Ανάπτυξη Εφαρμογών Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Τετάρτη 25/5/2011
ΑΟΘ Επιλογής

Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους: Τρίτη 10 Μαΐου 2011.

Αναλυτικότερα, κάντε κλικ εδώ.

5 σχολίασαν...:

ria είπε...

πιο ηλίθιο πρόγραμμα δε θα μπορούσε να βγει!

αφήνουν τρεις μέρες να διαβάσεις λατινικά που σε τέσσερις ώρες τα τελειώνεις και μιά μέρα για τα αρχαία.

γιατί θα έπρεπε τα παιδιά να δώσουν και σάββατο εξετάσεις;

αν άρχιζαν τη δευτέρα στις 15 τι ακριβώς θα άλλαζε;;;

ωχ, μου ανέβηκαν οι σφύξεις!

Sourotiri είπε...

Ρια, μην τρελαίνεσαι! Όντως το πρόγραμμα είναι από τα πιο πρωτότυπα που έχουν βγει (με την έννοια ότι δεν έχει σταθερές μέρες μέσα στην εβδομάδα), αλλά και πάλι αυτό δεν αλλάζει τίποτα για κανέναν μαθητή.

Αν περιμένουν οι μαθητές να μάθουν τις μέρες πριν δώσουν την ύλη (ακόμη και επανάληψη να κάνουν σε αυτή), ζήτω που καήκαμε. Αν δεν διαβάσεις όλη την χρονιά, δεν πα' να σου αφήσουνε και 5 μέρες για τα αρχαία...

Το Σάββατο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, και παλιότερα γίνονται εξετάσεις το Σάββατο.

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα άλλαζε αν άρχιζαν την Δευτέρα, τι να σου πω... Κι εγώ την Δευτέρα τις περίμενα να αρχίσουν για να είμαι ειλικρινής...

Τέλος πάντων. Το θέμα είναι ότι, το χειρότερο πρόγραμμα να βγάζανε, δεν αδικείται κανένας μαθητής, μιας και το πρόγραμμα είναι ίδιο για όλους.

Για αυτό σου λέω, χαλάρωσε!!!

Ex Estrella είπε...

Απλά υπομονή....τίποτα άλλο. AAA και κουράγιο...

ria είπε...

πλάκα μου κάνεις;

από χθες το βράδυ, έχω μονιμως 120 σφύξεις και πίεση 14!

άσε που το σκέφτομαι και μουδιάζουν τα χέρια μου. τη βαράω την υστερία. αλλά να με δεις μπροστά στο γιο μου, κυρία με τα όλα μου, ψύχραιμη, με χιούμορ, να του δίνω κουράγιο...
δε με αναγνωρίζω!!!!!!!!!!!!!!

Νεφελη είπε...

Αχ τί ωραία. Δε δίνω εξετάσεις φέτος. Φινίτο. Καπούτ. Άστα λα βίστα μπέιμπυ. Καλή επιτυχία παιδάκιαααααααα